ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Είναι μία τετρακίνητη 3άρα καλύτερη από μία πισωκίνητη; Η μήπως της 
μειώνει το χαρακτήρα;

Είναι μία τετρακίνητη 3άρα καλύτερη από μία πισωκίνητη; Η μήπως της "μειώνει" το χαρακτήρα;

Εσείς θα προτιμούσατε το οικογενειακό σας να έχει κίνηση και στους τέσσερις τροχούς;

8.448 Επισκέψεις στο άρθρο (13/12/2012)

Αν η λογική του «περισσότερο ίσον καλύτερο» ισχύει και στους τροχούς μετάδοσης της κίνησης, είναι τα τετρακίνητα οικογενειακά καλύτερα από αυτά που μεταφέρουν την κίνηση μόνο σε δύο τροχούς; Γιατί;

autotriti team

Δε μιλάμε για SUV εδώ αλλά για κανονικά οικογενειακά αυτοκίνητα. Μεσαία μοντέλα όπως το Audi Α4 έχουν κάνει την τετρακίνηση να θεωρείται πολύ της μόδας, παρότι η έκδοση Quattro προσφέρεται σε δύο μόνο επίπεδα εξοπλισμού (από τα πολλά που έχει). Και έτσι μεσαία τετρακίνητα θα βρει κανείς αρκετά. Οι premium κατασκευαστές φροντίζουν να διαθέτουν τα μοντέλα τους με κίνηση στους πίσω αλλά και στους τέσσερις τροχούς.
Έτσι η Mercedes έχει την τεχνολογία 4ΜΑΤIC και η BMW την Χ-drive που πέραν κάποιων τεχνικών διαφορών, πετυχαίνουν βασικά τη μόνιμη κατανομή της ροπής στους τέσσερις τροχούς για καλύτερη πρόσφυση. 
Και υπάρχει μεγάλη αγορά για τέτοια αυτοκίνητα, κυρίως στην κεντρική (ορεινή) Ευρώπη, όπου ο πάγος είναι συνηθισμένος. Το ζουμί όμως είναι πως η τετρακίνηση προσφέρεται σε ισχυρά μοντέλα ώστε η δύναμη να μοιράζεται σε τέσσερις αντί για δύο τροχούς και έτσι να διατηρείται η πρόσφυση, αφού ο κινητήριος τροχός έχει να περάσει λιγότερη ροπή στο δρόμο. 
Στην Ελλάδα όμως; Οι πιο θερμοί υποστηρικτές των πισωκίνητων premium εταιρειών θεωρούν πως η τετρακίνηση αλλάζει τελείως το χαρακτήρα μίας BMW ή μίας Mercedes σε σημείο που αλλοιώνουν το στοιχείο αυτό που κάνει αυτές τις μάρκες αυτό που είναι. Μπορεί να είναι ακραία αυτή η άποψη, ειδικά για τα σύγχρονα συστήματα τετρακίνησης, θέτουν όμως το ερώτημα αν είναι πράγματι καλύτερη η τετρακίνηση από την κίνηση στους δύο τροχούς.
Ίσως -και αυτό με πολλά ερωτηματικά- αν η εναλλακτική είναι η κίνηση εμπρός, όπως στα μοντέλα της Audi, η τετρακίνηση αναβαθμίζει τα οδηγικά χαρακτηριστικά. Όταν όμως είναι πίσω; Μία BMW τετρακίνητη για παράδειγμα όσο πιο εύκολη και να είναι στην οδήγηση, δε μπορεί να είναι τόσο απολαυστική όσο μία πισωκίνητη.
Οι κατασκευαστές εξάλλου επιμένουν τις τετρακίνητες εκδόσεις να τις θεωρούν πιο ειδικές. 
Τα μοντέλα τους εξάλλου αποδίδουν τον επιθυμητό χαρακτήρα με την κίνηση πίσω. Και αυτό αρκεί.
Στην Ελλάδα βέβαια ο πάγος δεν είναι τόσο συνηθισμένος, έχουμε όμως λόγους για αυτοκίνητα με κίνηση στους τέσσερις τροχούς. Η απαράδεκτη ποιότητα της ασφάλτου κάνει τους δρόμους σα σαπούνια όλο το χρόνο, με ζέστη ή με βροχή. Όμως η τετρακίνηση κοστίζει. Και όχι μόνο στην αγορά. Τα μηχανικά μέρη που «σέρνει» η κίνηση του αυτοκινήτου όσο να ναι αυξάνουν τις τριβές με αντίκτυπο στην κατανάλωση. Αξίζει τον κόπο;
Τι λέτε; Εσείς θέλετε το οικογενειακό σας με τετρακίνηση; Την θεωρείτε  απαραίτητη στην Ελλάδα; Από πόσα άλογα και πάνω νομίζετε πως χρειάζεται; Και τελικά βλάπτει τα οδηγικά χαρακτηριστικά μίας BMW ή μίας Mercedes; Και το κόστος; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
Honda