
Συρόμενες πόρτες, τεράστιοι χώροι, δυναμική συμπεριφορά και ένα μοτέρ ντίζελ που τραβάει και δεν καίει. To Ford Grand C-Max.
¶λλαξε το ντίζελ την άποψή σας για τα πολυμορφικά αυτοκίνητα;
19.807 Επισκέψεις στο άρθρο (17/12/2012)
Απέκτησαν τα πολυμορφικά νόημα με την απελευθέρωση των ντίζελ κινητήρων; Εσείς βρίσκετε τώρα το συνδυασμό τους με έναν ροπάτο κινητήρα έναν καλό λόγο για αγορά; Τι λέτε;
autotriti team
Τα MPV στην Ελλάδα δεν έκαναν ποτέ τα νούμερα που πετυχαίνουν στην υπόλοιπη Ευρώπη. Και όχι άδικα αφού η κατηγορία έκανε την εμφάνισή της στην ελληνική αγορά με μία σημαντική έλλειψη: έναν κινητήρα που να ταιριάζει στο χαρακτήρα τους.
Όσο καιρό το ντίζελ ήταν απαγορευμένος καρπός στις δύο μεγάλες πόλεις, τα MPV εισάγονταν με κινητήρες που δεν ταίριαζαν καθόλου με τον χαρακτήρα τους. Ένας βενζινοκινητήρας με απόδοση που δίνει έμφαση στην ισχύ και όχι στη ροπή μπορεί να ταιριάζει σε ένα μικρομεσαίο ή μεσαίο μοντέλο και να του δίνει και μία σπορ έμφαση. Σε έναν ανθρωπο-μεταφορέα όμως είναι κουραστικός, καίει πολύ και λαχανιάζει συχνά.
Τα τούρμπο μοτέρ έβαλαν λίγη ροπή στην εξίσωση αλλά και πάλι τα MPV, βαριά αυτοκίνητα γαρ, έκαναν τους κινητήρες αυτούς να καίνε αρκετά παραπάνω απΆότι στα άλλα οικογενειακά. Η υπόλοιπη Ευρώπη εν τω μεταξύ είχε ερωτευτεί για τα καλά την κατηγορία. Το MPV είναι ακόμη σήμερα το βασικό οικογενειακό αυτοκίνητο των ανθρώπων των προαστίων. Με 5, 6 ή 7 θέσεις το MPV αποτελεί το πρώτο αυτοκίνητο, τον εργάτη και ταξιδευτή κάθε σπιτιού.
Και γιατί όχι, αφού η Ευρώπη γνώρισε το MPV βασικά με κινητήρες ντίζελ που κινούσαν εύκολα και οικονομικά τα μεγάλα αυτά αυτοκίνητα. Στην Ελλάδα άργησε να έρθει το ντίζελ και έτσι σήμερα το MPV έχει περισσότερες αντιπάθειες παρά συμπάθειες. Για πολλούς δυστυχώς, η ευκαιρία να δουν το MPV με καλό μάτι χάθηκε στην πρώτη λανθασμένη εντύπωση που πήραν από την έλλειψη του σωστού μοτέρ.
Τώρα όμως το σωστό μοτέρ υπάρχει. Και η κατηγορία βρίσκεται σε καλύτερά της. Και αν το ντίζελ φέρνει τα MPV ξανά στα πράγματα, η συγκυρία είναι άριστη αφού αυτή τη στιγμή η κατηγορία επωφελείται και από τα ροπάτα βενζινοκίνητα τούρμπο μοτέρ. Έτσι μπορεί το ντίζελ να σταθεί μόνο η αφορμή για να ξαναδεί κανείς από την αρχή την κατηγορία. Να κοιτάξει γιατί οι ευρωπαίοι την έχουν σε τέτοια εκτίμηση και να ανακαλύψει από την αρχή τι θα πει αυτοκίνητο σήμερα.
Εσείς; Ήταν η έλλειψη σωστού κινητήρα λόγος απόρριψης των MPV; Τα έχετε ξαναδεί τώρα που το ντίζελ σας ταιριάζει γάντι; Έχετε σκεφτεί γιατί «έξω» κάνουν θραύση; Και τελικά έχετε αναθεωρήσει την άποψή σας για την κατηγορία; Τι λέτε;
Προσωπικα οχι...παντα ηταν θετικη η σταση μου προς τα SUV... Το ντιζελ ειναι ακομα κατι το θετικο για την αγορα τους....
Μία απόμακρη κατηγορία για την Ελλάδα,και αυτό γιατί υπήρχαν μεγάλοι κινητήρες που κάιγαν αρκετά καύσιμα,το ίδιο έγινε και με τα turbo μοτέρ.Τώρα με τους πετρελαιοκινητήρες,τα πράγματα είναι καλύτερα για το θέμα κάυσιμα,αλλά και πάλι με τις φορολογικές νόρμες της χώρας μας,απαγορευμένα,καθότι στις μεγαλύτερες εκδόσεις είναι πιο ολοκληρωμένα συνολικά.Πόσοι όμως με πραγματικές ανάγκες για τέτοια οχήματα,μπορούνε να αντέξουνε το βάρος των 2000 κυβικών.Τα πιο μικρά σε κυβισμούς κακά τα ψέματα είναι λύσεις ανάγκης.
Επίσης αρκετοί άνθρωποι δεν μπορούν να συνηθίσουν το στυλ τέτοιων οχημάτων.Εδώ κάναμε αγώνα να συνηθίσουμε τα station wagon,θα πάρει καιρό ακόμα για τα mpv.
Βολικά για εκδρομή,μεγάλες οικογένειες,εργασία,μεγάλους ηλικιακά ανθρώπους,και άλλα.Έχουνε και τα αρνητικά τους,όπως αυξημένο βάρος,αυξημένα καύσιμα λογω αεροδυναμικής και ύψους.
Μελετάμε για το αν πραγματικά χρειαζόμαστε τέτοιου είδους όχημα και προχωράμε.Επίσης δεν ξεχνάμε τις φορολογικές νόρμες,γιατί δεν είναι μόνον τα τέλη και τα καύσιμα.
ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΤΟ CITROEN JUMPY MOY ME 2.0 DIESEL ΚΑΙ 320 NM ΤΡΑΒΑΕΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΚΑΙ ΣΑΝ ΤΟ ΜΙΚΡΟ POLO ΜΟΥ 1,4