ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η πολυτελής κατηγορία -και κυρίως τα μοντέλα άνω των 5 μέτρων- ανήκει στις Γερμανικές μάρκες.

Η πολυτελής κατηγορία -και κυρίως τα μοντέλα άνω των 5 μέτρων- ανήκει στις Γερμανικές μάρκες.

Γιατί έχει γίνει η πολυτελής κατηγορία γερμανική υπόθεση;

6.705 Επισκέψεις στο άρθρο (20/12/2012)

Γιατί αν δεν είσαι Γερμανός, δεν έχεις μέλλον στην πολυτελή κατηγορία; Είναι κάτι που κάνουν οι Γερμανοί, ή κάτι που νομίζουμε εμείς ότι κάνουν μόνο οι Γερμανοί καλά;

autotriti team

Η είδηση της εβδομάδας ίσως να αγγίζει ελάχιστα το ελληνικό κοινό από αγοραστικής πλευράς. Το γεγονός όμως ότι η Citroen αποφάσισε να δώσει τέλος στην παραγωγή της λιμουζίνας της, της C6, είναι μία ακόμη παραδοχή πως μερικά πράγματα, θέλουν τον Γερμανό τους.
Από φιλολογικής και συναισθηματικής άποψης λοιπόν, ναι είναι κρίμα, ένα τόσο ξεχωριστό μοντέλο να μην μπορεί να αντεπεξέλθει εμπορικά απέναντι στο γερμανικό ανταγωνισμό. Όμως όταν το πράγμα μετριέται σε χρήμα τα δάκρυα περισσεύουν. Θα πάρει έτσι και η C6 τη θέση της στο μουσείο δίπλα στις υπέροχες XM και CX των προηγούμενων δεκαετιών.
Τρία μοντέλα σε 30 χρόνια. Στο ίδιο διάστημα οι Γερμανοί αλλάζουν τα μοντέλα της πολυτελούς κατηγορίας σα να κάνουν facelift σε μίνι αυτοκίνητο. Κάθε τόσο. Γιατί υπάρχει ζήτηση. Υπάρχει αγορά που κλείνει τα μάτια και ψωνίζει γερμανικό αυτοκίνητο. Αποκλειστικά. Και τώρα πια θέλοντας και μη.
Εξάλλου οι υπόλοιποι Γάλλοι έφυγαν νωρίς από την αγορά, τόσο η Renault όσο και η Peugeot έκοψαν τα μεγάλα τους μοντέλα παραχωρώντας ουσιαστικά οτιδήποτε πάνω από μεσαίο στους Γερμανούς. Και οι Ιταλοί το ίδιο, με την αμερικανοτραφή Thema να στέκεται πλέον μόνη στα πέντε μέτρα, ενώ από Ασία μεριά δεν ήρθε ποτέ στην Ευρώπη κάτι τόσο μεγάλο, σα να ήξεραν οι κατασκευαστές αυτοί πως στην πολυτελή κατηγορία οι Γερμανοί δεν έχουν αντίπαλο.
Και ίσως να είχαν δίκιο. Μπορεί η Citroen να κρατούσε το χαρακτήρα και να κέρδιζε έτσι η C6 τους πελάτες που αξίωναν κάτι περισσότερο από απλή πολυτέλεια, όμως τα νούμερα είναι που μετρούν και όχι οι διαθέσεις. Και έτσι πλέον οι Γερμανοί στέκουν μόνοι, χωρίς αντίπαλο δέος στα πέντε μέτρα και πάνω, ενώ και στα άλλα μοντέλα που άπτονται της πολυτέλειας, είτε μεσαία είτε μικρομεσαία και μίνι, έχουν ηγετική θέση.
Γιατί; Το κάνουν καλύτερα; Είναι η πολυτέλεια κάτι που καταφέρνουν καλύτερα σαν κατασκευαστές; Ή είναι ένα στερεότυπο πλέον που θέλει οτιδήποτε πολυτελές (ή και ακριβό) να πρέπει να είναι γερμανικό; Εσείς τι λέτε; Ποιο από τα δύο ισχύει;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
giti diagonismos