ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Αυτοκίνητα όπως το Mitsubishi ASX, έχουν ένα ντίζελ μοτέρ στην 
καλύτερή τους έκδοση.

Αυτοκίνητα όπως το Mitsubishi ASX, έχουν ένα ντίζελ μοτέρ στην καλύτερή τους έκδοση.

Γίνεται SUV χωρίς ντίζελ;

7.858 Επισκέψεις στο άρθρο (9/1/2013)

Ποια ήταν η κατηγορία που επωφελήθηκε περισσότερο από τους ντίζελ; Μα, τα βαρύτερα αυτοκίνητα που πίεζαν βενζινοκινητήρες να τα κουνήσουν, καίγοντας μια περιουσία. Γίνεται λοιπόν σήμερα SUV χωρίς ντίζελ;

autotriti team

Τα SUV σήμερα βέβαια «πάσχουν» από το φόβο που έχουν δημιουργήσει οι χειρισμοί του κράτους στο θέμα των κινητήρων 2.000 κ.εκ. Και η αλλαγή του ενός δίλιτρου με έναν άλλον, όσο ευεργετική και να είναι η απόδοση του ντίζελ σε σχέση με τη βενζίνη, σήμερα δε βοηθάει.
Στα μοντέλα όμως που οι κινητήρες είναι κάτω των δύο λίτρων, η αγορά κινείται. Έτσι αυτοκίνητα όπως το Mini Countryman με κινητήρες βενζίνης και ντίζελ στα 1,6 λίτρα, το Dacia Duster με 1.600 βενζίνη και 1.500 ντίζελ, ή το Skoda Yeti με 1,2 βενζίνη και 1,6 ντίζελ κυριαρχούν στην κορυφή των πωλήσεων μαζί με το VW Tiguan. Το VW είναι το μόνο μοντέλο που πουλάει σίγουρα περισσότερο σε εκδόσεις βενζίνης (1,4 TSI) αφού σε ντίζελ είναι αποκλειστικά δίλιτρο. Τα μόνα που πουλάνε σίγουρα δίλιτρα, βενζίνη ή ντίζελ, είναι η BMW Χ1 και το Audi Q3. 
Ακόμη όμως και με τους νέους τούρμπο κινητήρες βενζίνης που παρέχουν την απαραίτητη ισχύ για να κινούν σβέλτα τα βαριά αυτά αυτοκίνητα, δεν είναι το ντίζελ η καλύτερη λύση στην κατηγορία, αφού πετυχαίνει και χαμηλή κατανάλωση; Στην περίπτωση της X1 για παράδειγμα, μπορεί ο ντίζελ να έχει τα λιγότερα άλογα και να θέλει περίπου δύο δευτερόλεπτα περισσότερα στο 0-100, καίει όμως και σχεδόν 3 λτ./100χλμ λιγότερο (και φτηνότερο καύσιμο).
Η περίπτωση του Mini Countryman είναι ακόμη πιο απλή. Η διαφορά ανάμεσα στον 1.600άρη βενζινοκινητήρα και τον ντίζελ είναι μόλις 8 άλογα υπέρ του πρώτου, και παρά την πολύ χαμηλή του κατανάλωση (για βενζίνη), ο ντίζελ ζητάει τουλάχιστον 1,5 λτ./100χλμ λιγότερο, και φτηνότερο καύσιμο. Και μάλιστα χωρίς σημαντική επιβάρυνση στις επιδόσεις ή την τιμή αγοράς.
Υπάρχουν επιπλέον και κάποια μοντέλα που η έκδοση ντίζελ είναι και η κορυφαία τους. Όπως το Mitsubishi ASX που με τον καταπληκτικό 1,8 Di-D διαθέτει και τις καλύτερες επιδόσεις, και την χαμηλότερη κατανάλωση. Συνδυασμός που «σκοτώνει».
Τι λέτε λοιπόν; Αν τα SUV είναι τα μοντέλα που επωφελήθηκαν περισσότερο από το ντίζελ, υπάρχει λόγος σήμερα να τα αγοράσει κανείς χωρίς αυτό; Εσείς κοιτάτε τις βενζινοκίνητες εκδόσεις τους ακόμη; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
6 asiatika elastika