
Αυτοκίνητα όπως το Mitsubishi ASX, έχουν ένα ντίζελ μοτέρ στην καλύτερή τους έκδοση.
Γίνεται SUV χωρίς ντίζελ;
7.858 Επισκέψεις στο άρθρο (9/1/2013)
Ποια ήταν η κατηγορία που επωφελήθηκε περισσότερο από τους ντίζελ; Μα, τα βαρύτερα αυτοκίνητα που πίεζαν βενζινοκινητήρες να τα κουνήσουν, καίγοντας μια περιουσία. Γίνεται λοιπόν σήμερα SUV χωρίς ντίζελ;
autotriti team
Τα SUV σήμερα βέβαια «πάσχουν» από το φόβο που έχουν δημιουργήσει οι χειρισμοί του κράτους στο θέμα των κινητήρων 2.000 κ.εκ. Και η αλλαγή του ενός δίλιτρου με έναν άλλον, όσο ευεργετική και να είναι η απόδοση του ντίζελ σε σχέση με τη βενζίνη, σήμερα δε βοηθάει.
Στα μοντέλα όμως που οι κινητήρες είναι κάτω των δύο λίτρων, η αγορά κινείται. Έτσι αυτοκίνητα όπως το Mini Countryman με κινητήρες βενζίνης και ντίζελ στα 1,6 λίτρα, το Dacia Duster με 1.600 βενζίνη και 1.500 ντίζελ, ή το Skoda Yeti με 1,2 βενζίνη και 1,6 ντίζελ κυριαρχούν στην κορυφή των πωλήσεων μαζί με το VW Tiguan. Το VW είναι το μόνο μοντέλο που πουλάει σίγουρα περισσότερο σε εκδόσεις βενζίνης (1,4 TSI) αφού σε ντίζελ είναι αποκλειστικά δίλιτρο. Τα μόνα που πουλάνε σίγουρα δίλιτρα, βενζίνη ή ντίζελ, είναι η BMW Χ1 και το Audi Q3.
Ακόμη όμως και με τους νέους τούρμπο κινητήρες βενζίνης που παρέχουν την απαραίτητη ισχύ για να κινούν σβέλτα τα βαριά αυτά αυτοκίνητα, δεν είναι το ντίζελ η καλύτερη λύση στην κατηγορία, αφού πετυχαίνει και χαμηλή κατανάλωση; Στην περίπτωση της X1 για παράδειγμα, μπορεί ο ντίζελ να έχει τα λιγότερα άλογα και να θέλει περίπου δύο δευτερόλεπτα περισσότερα στο 0-100, καίει όμως και σχεδόν 3 λτ./100χλμ λιγότερο (και φτηνότερο καύσιμο).
Η περίπτωση του Mini Countryman είναι ακόμη πιο απλή. Η διαφορά ανάμεσα στον 1.600άρη βενζινοκινητήρα και τον ντίζελ είναι μόλις 8 άλογα υπέρ του πρώτου, και παρά την πολύ χαμηλή του κατανάλωση (για βενζίνη), ο ντίζελ ζητάει τουλάχιστον 1,5 λτ./100χλμ λιγότερο, και φτηνότερο καύσιμο. Και μάλιστα χωρίς σημαντική επιβάρυνση στις επιδόσεις ή την τιμή αγοράς.
Υπάρχουν επιπλέον και κάποια μοντέλα που η έκδοση ντίζελ είναι και η κορυφαία τους. Όπως το Mitsubishi ASX που με τον καταπληκτικό 1,8 Di-D διαθέτει και τις καλύτερες επιδόσεις, και την χαμηλότερη κατανάλωση. Συνδυασμός που «σκοτώνει».
Τι λέτε λοιπόν; Αν τα SUV είναι τα μοντέλα που επωφελήθηκαν περισσότερο από το ντίζελ, υπάρχει λόγος σήμερα να τα αγοράσει κανείς χωρίς αυτό; Εσείς κοιτάτε τις βενζινοκίνητες εκδόσεις τους ακόμη;
Η σωστη ερωτηση θα ηταν γινεται suv χωρις diesel εως 1800 κυβικα ? γιατι
Εκτός κάποιων εξαιρέσεων κατασκευαστών,και πάλι άλλο πετρελαιοκίντο 1600 κυβικά και άλλο 2000 και άνω,ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ.Και με τις φορολογικές νόρμες της χώρας μας,στερούμαστε τις δυνατότητες των πολλών κυβικών και των πετρελαιοκινητήρων και των βενζινοκινητήρων.Δεν αλλάζει επί της ουσίας κάτι.Οπότε είναι καθαρά θέμα μελέτης,επιλογής,οικονομικής δυνατότητας για το αν μπορούμε να αγοράσουμε όχημα άνω 2000 κυβικών και άνω,είτε πετρελαιοκίνητο,είτε βενζινοκίνητο.
Έχουμε αναλύσει σε παρόμοια θέματα τα υπέρ και τα κατά,πετρελαιοκινητήρων,βενζινοκινητήρων.
Επίσης κύριε θάνο,υπάρχουν και άλλα δίκαια και άδικά,αλλά στην Ελλάδα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΠΩΣ ΛΕΤΕ ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑ.
Μπράβο Θάνο. Αυτή είναι η καλύτερη και δικαιότερη λύση. Έτσι όποιος κινεί πολύ το αυτοκίνητο του, αλλά και όσο περισσότερο καίει αυτό, που σημαίνει ότι ρυπαίνει περισσότερο, θα πληρώνει αυτόματα και περισσότερο. Αντίθετα όσο λιγότερο το κινεί και λιγότερο καίει, θα πληρώνει λιγότερα. Είχε συζητηθεί κάποια στιγμή αυτή η λύση αλλά δεν περπάτησε τελικά. Όμως είναι η πιό δίκαιη. Βέβαια αυτή η λύση δεν συμφέρει όσους κάνουν πολλά χιλιόμετρα, όπως οι επαγγελματίες, αλλά γιατί θα πρέπει να επιβαρυνόμαστε όλοι με ακριβά τέλη, προκειμένου να ευνοούνται αυτοί οι επαγγελματίες;
Thano είσαι μεγάλο αστέρι. Έχουν αυξήσει τη βενζίνη 100% την τελευταία 3ετία και πρέπει να την αυξήσουν κι άλλο για να καταργήσουν τα τέλη κυκλοφορίας; Απορώ με αυτά που διαβάζω...
μα όντως, πλάκα μας κάνετε; Το κράτος παίζει όπως παίζουν τα παιδιά, και εμείς καθόμαστε και αναρωτιόμαστε αν συμφέρει το ντίζελ. Είναι λυπηρό το γεγονός ότι όσοι πήραν SUV 2lt έχασαν σχεδόν ΟΛΑ τα λεφτά τους με τους παιδικούς χειρισμούς του κράτους. Τώρα τί άλλο να συζητάμε;
ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ.ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΘΑΡΑ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΟ ΜΕΣΟ,ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ Π.Χ.3-5 ΛΕΠΤΩΝ ΤΟ ΛΙΤΡΟ.ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΟΠΟΙΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ,ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΡΥΠΑΙΝΕΙ ΚΙΟΛΑΣ, ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΥΤΟ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΚΑΤΑ 3-5 ΛΕΠΤΑ ΤΟ ΛΙΤΡΟ.ΑΡΑ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΤΑΙ Η ΚΑΤΟΧΗ ΑΛΛΑ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ.ΑΛΛΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΩΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΤΙ ΔΙΚΙΟ ΨΑΧΝΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ.............
Με τον πονο μας παιζετε? Πηρα το 2006 ενα suv 2000 κυβικων με σχεδον 30.000 ευρω βενζινοκινητο λογο απαγορευσης της πετρελαιοκινησης, με τιμη βενζινης 0.80 ευρω το λιτρο, διχως φορους κτλ και επειτα μας διελυσαν με συνοπτικες διαδικασιες! Δεν πιανει ουτε 5000 να το πουλησεις σημερα, παλι καλα που κατι κινηται με το υγραεριο μεχρι να το εξολοθρευσουν και αυτο..βλεπετε πως παει η τιμη του...
Τωρα λοιπον τι ειναι στη μοδα? Τα ντιζελοκινητα τζιπακια??
ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ;; ΝΤΗΖΕΛ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΦΕΞΑΛΑ, ΕΔΩ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΛΕΟΦΟΡΕΙΟ ΤΑ SUV ΜΕ ΝΤΗΖΕΛ ΜΑΣ ΜΑΡΑΝΑΝΕ !
Τώρα που έγινε η θάλασσα γιαούρτι χάσαμε το κουτάλι. Και εν προκειμένω το κουτάλι είναι το χρήμα. Κοντολογις αφου δεν υπάρχει χρήμα (ειτε δανεικο ειτε αποταμιευμένο) ποσώς μας απασχολεί να θα πάρουμε SUV με κινητηρα ντηζελ ή βενζίνης.Και το χειρότερο από όλα είναι πως δεν έχουν καταλάβει ότι η φορολογική εξόντωση του κόσμου έχει ως αποτέλεσμα ο κλάδος αυτοκινήτου να γνωρίζει πρωτοφανή κεσάτια. Τέλος πάντων ας σταματήσω εδώ.