ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η BMW και άλλες εταιρείες προσφέρουν την ένδειξη αλλαγής ταχύτητας στον πίνακα ώστε να πετύχει ο οδηγός την ελάχιστη κατανάλωση. Φτάνει όμως αυτό;

Η BMW και άλλες εταιρείες προσφέρουν την ένδειξη αλλαγής ταχύτητας στον πίνακα ώστε να πετύχει ο οδηγός την ελάχιστη κατανάλωση. Φτάνει όμως αυτό;

Τι κάνετε για να μειώσετε το κόστος χρήσης στο βενζινοκίνητο αυτοκίνητο σας;

14.371 Επισκέψεις στο άρθρο (24/1/2013)

Αγοράσατε αυτοκίνητο πριν την απελευθέρωση του ντίζελ; Πολύ πιο πριν; Η μετά αλλά μείνατε σε αυτό που θέλατε νωρίτερα; Δεν είναι το τέλος του κόσμου, καίει όμως περισσότερο. Εσείς τι κάνατε για να μειώσετε αυτό το έξοδο;

autotriti team

Το ντίζελ δεν είναι για όλους. Πρώτα απ όλα δεν είναι για όσους θέλουν να ακούν το μοτέρ να ανεβάζει στροφές και να λειτουργεί στο κόκκινο. Δεν είναι γι αυτούς που θέλουν να φεύγουν γρήγορα στο φανάρι και να σπινάρουν τους τροχούς με την πρώτη ευκαιρία. Πιο ρεαλιστικά όμως δεν είναι για όσους έχουν ήδη ένα αυτοκίνητο βενζίνης και απλά δεν ενδιαφέρονται ή δεν μπορούν να το αλλάξουν τώρα.
Τι κάνετε όμως σε αυτές τις περιπτώσεις για να μειώσετε το κόστος σε ότι αφορά την κατανάλωση; Εντάξει, η βενζίνη έχει πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας. Ο κινητήρας ακούγεται καλύτερα, είναι πιο ομαλός στη λειτουργία, έχει μεγαλύτερο εύρος λειτουργίας και συνήθως δίνει ιπποδύναμη αν και χωρίς τούρμπο υστερεί σημαντικά σε ροπή.
Το κακό όμως είναι πως καίει περισσότερο. Συχνά αρκετά περισσότερο και το χειρότερο, καίει ακριβότερο καύσιμο. Οι επισκέψεις στο βενζινάδικο είναι συχνές και πλέον οδυνηρές. Η αλλαγή όμως αυτοκινήτου πολλές φορές δεν είναι εφικτή. Ειδικά αν αγοράστηκε με άλλες προτεραιότητες, πριν αλλάξουν τα δεδομένα, και της πετρελαιοκίνησης και της οικονομικής συγκυρίας.
Έτσι ένα αυτοκίνητο 1,8 τούρμπο που πριν πέντε χρόνια ήταν για πολλούς όνειρο ζωής και έγινε πραγματικότητα, σήμερα είναι μια τσουχτερή καθημερινότητα. Τι κάνουμε λοιπόν; Το πρόβλημα μπορεί να αντιμετωπιστεί με μια σειρά μέτρων αυξανόμενης δραστικότητας. Από τη μία είναι η αραίωση της χρήσης, ειδικά σε συνθήκες υψηλής κατανάλωσης όπως το σταμάτα ξεκίνα της πόλης. Αυτό όμως δεν είναι πάντα εφικτό, και στο κάτω κάτω το αυτοκίνητο υπάρχει για να μεταφέρει, όχι για να κάθεται.
Μετά είναι το στιλ οδήγησης. Αλλάζοντας ταχύτητες νωρίς, κρατώντας μεγάλες αποστάσεις για να ρολάρει και να διατηρεί όσο το δυνατόν πιο σταθερή ταχύτητα, διατηρώντας την ταχύτητα χαμηλή και χωρίς απότομες επιταχύνσεις, μπορεί η κατανάλωση να πέσει μέχρι και 40%. Τίποτα από αυτά όμως δε γίνεται αν η κίνηση είναι στην πόλη.
Και φυσικά υπάρχει η καλύτερη λύση, η αλλαγή καυσίμου σε υγραέριο. Το κόστος είναι σημαντικό, όμως τα οφέλη είναι τεράστια και εφόσον το αυτοκίνητο δεν θα αντικατασταθεί στα επόμενα δύο ή τρία χρόνια, η απόσβεση είναι σίγουρη. Το καλύτερο της υπόθεσης είναι η αμεσότητα, αφού η εβδομαδιαία αιμορραγία στο πρατήριο κόβεται στο μισό από την πρώτη εβδομάδα. 
Εσείς όμως τι κάνετε για να μειώσετε το κόστος της κατανάλωσης στο βενζινοκίνητο αυτοκίνητό σας; Τι μέτρα έχετε πάρει και πόσο δραστικά είναι; Έχετε κοιτάξει το υγραέριο και τι είναι αυτό που μπορεί να σας κάνει να το αναβάλλετε;  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Smart
PEUGEOT