ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η νέα 4C έρχεται για να υπενθυμίσει πως όταν η Alfa Romeo λέει 
σπορ δεν εννοεί απλά κάποιο γρήγορο μικρομεσαίο.

Η νέα 4C έρχεται για να υπενθυμίσει πως όταν η Alfa Romeo λέει "σπορ" δεν εννοεί απλά κάποιο γρήγορο μικρομεσαίο.

Τι χρειάζεται τώρα η Alfa Romeo, ένα SUV ή ένα μεσαίο κουπέ;

6.968 Επισκέψεις στο άρθρο (8/2/2013)

To άμεσο μέλλον της Alfa μας επιφυλάσσει δύο μοντέλα: ένα κεντρομήχανο κουπέ και πιθανώς ένα SUV. Τι άλλα μοντέλα όμως θα μπορούσαν να στηρίξουν την πορεία της μάρκας;

autotriti team

Η περίοδος που διανύει η ιστορική μάρκα είναι λίγο ιδιόμορφη. Από τη μία η μάρκα έχει σήμερα μόλις δύο μοντέλα στη γκάμα της, τα λιγότερα που είχε ποτέ, από την άλλη όμως έχει δύο από τα καλύτερα μοντέλα της αγοράς και από πίσω της την απόλυτη υποστήριξη του ομίλου Fiat.
Δεν είναι τυχαίο που ο πρόεδρος του ομίλου έφτασε σε ακραίες δηλώσεις για να βγάλει μία και καλή από το κεφάλι της VW το ότι μπορεί η Alfa Romeo να είναι για πούλημα. Όχι μόνο δεν είναι, αλλά ο Μαρκιόνε, όταν ρωτήθηκε τι του λείπει από τις μάρκες που διοικεί (Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Ferrari, Maserati, Chrysler, Dodge, Jeep) απάντησε πως θα ήθελε την VW. Η Alfa Romeo όχι απλά δεν είναι για πούλημα, είναι η αιχμή του δόρατος του ιταλο-αμερικανικού κολοσσού.
Η βασική ιδέα λοιπόν για την περαιτέρω ανάπτυξή της είναι η επανείσοδός της στην αμερικανική αγορά. Και γι αυτό, ο Μαρκιόνε είπε πως θέλει αυτοκίνητα με στιλ και μοτέρ της Alfa Romeo, αποκλείοντας πειραματισμούς με δανεισμένα μοντέλα από τα αμερικανικά «ξαδέλφια». 
Το πρώτο μοντέλο της Alfa που έρχεται είναι η κεντρομήχανη κουπέ βολίδα 4C. Ένα ιδιόμορφο αυτοκίνητο για την εταιρεία, πού όμως θα τονίσει με τον απόλυτο χαρακτήρα του το δρόμο που από εδώ και στο εξής θα κινηθεί η μάρκα. Δε μιλάμε για ένα μικρομεσαίο κουπέ, όπως το Scirocco, μοντέλο που θα μπορούσε να προκύψει από τα υπάρχοντα μηχανικά μέρη του ομίλου, όπως προέκυψε και στη VW, αλλά για ένα ειδικό, πραγματικά σπορ αμάξι.
Μετά υπάρχει η συμφωνία με τη Mazda για ένα δίπορτο roadster. Και πάλι, δε μιλάμε για μία ανοιχτή Giulietta αλλά ένα γνήσιο ανοιχτό μοντέλο στη λογική της πρώτης Spider. Εδώ κάπου ακούγεται και η περίπτωση ενός SUV. Μπορεί να είναι καλοδεχούμενο από μεγάλη μερίδα της αγοράς, όμως με βάση την κατεύθυνση που παίρνει η Alfa, στο να ξεχωρίσει, όχι απλά να παίξει «δίπλα» στο γερμανικό ανταγωνισμό, το SUV, παρά την πληθώρα λύσεων που έχει ο όμιλος στα χέρια του, ίσως να μην είναι αυτό που χρειάζεται.
Δε θα ήταν καλύτερα η επόμενη Alfa να είναι ένα μεσαίο κουπέ; Ένα μοντέλο που να βάλει τα «γυαλιά» σε BMW Σειρά 4 (τριάρα κουπέ μέχρι πρότινος), Audi A5 ή ακόμη και στην Mercedes E-Class coupe. Μία GTV που μπορεί να αντλήσει σχεδιαστικά από μια σειρά μοντέλων με το όνομα αυτό, αυτοκίνητα που έκαναν θραύση εμπορικά και έμειναν ανεξίτηλα χαραγμένα στο πάνθεον της αυτοκίνησης, πριν καν ο σημερινός ανταγωνισμός πάρει χαμπάρι πως μπορεί να γίνει ένα αυτοκίνητο, θρύλος. 
Εσείς όμως τι λέτε; Πως βλέπετε τα σχέδια για τις επόμενες Alfa Romeo; Είναι ένα SUV αυτό που χρειάζεται η μάρκα, ή θέλει κάτι άλλο; Τι;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
giti diagonismos