
Η νέα 4C έρχεται για να υπενθυμίσει πως όταν η Alfa Romeo λέει "σπορ" δεν εννοεί απλά κάποιο γρήγορο μικρομεσαίο.
Τι χρειάζεται τώρα η Alfa Romeo, ένα SUV ή ένα μεσαίο κουπέ;
6.968 Επισκέψεις στο άρθρο (8/2/2013)
To άμεσο μέλλον της Alfa μας επιφυλάσσει δύο μοντέλα: ένα κεντρομήχανο κουπέ και πιθανώς ένα SUV. Τι άλλα μοντέλα όμως θα μπορούσαν να στηρίξουν την πορεία της μάρκας;
autotriti team
Η περίοδος που διανύει η ιστορική μάρκα είναι λίγο ιδιόμορφη. Από τη μία η μάρκα έχει σήμερα μόλις δύο μοντέλα στη γκάμα της, τα λιγότερα που είχε ποτέ, από την άλλη όμως έχει δύο από τα καλύτερα μοντέλα της αγοράς και από πίσω της την απόλυτη υποστήριξη του ομίλου Fiat.
Δεν είναι τυχαίο που ο πρόεδρος του ομίλου έφτασε σε ακραίες δηλώσεις για να βγάλει μία και καλή από το κεφάλι της VW το ότι μπορεί η Alfa Romeo να είναι για πούλημα. Όχι μόνο δεν είναι, αλλά ο Μαρκιόνε, όταν ρωτήθηκε τι του λείπει από τις μάρκες που διοικεί (Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Ferrari, Maserati, Chrysler, Dodge, Jeep) απάντησε πως θα ήθελε την VW. Η Alfa Romeo όχι απλά δεν είναι για πούλημα, είναι η αιχμή του δόρατος του ιταλο-αμερικανικού κολοσσού.
Η βασική ιδέα λοιπόν για την περαιτέρω ανάπτυξή της είναι η επανείσοδός της στην αμερικανική αγορά. Και γι αυτό, ο Μαρκιόνε είπε πως θέλει αυτοκίνητα με στιλ και μοτέρ της Alfa Romeo, αποκλείοντας πειραματισμούς με δανεισμένα μοντέλα από τα αμερικανικά «ξαδέλφια».
Το πρώτο μοντέλο της Alfa που έρχεται είναι η κεντρομήχανη κουπέ βολίδα 4C. Ένα ιδιόμορφο αυτοκίνητο για την εταιρεία, πού όμως θα τονίσει με τον απόλυτο χαρακτήρα του το δρόμο που από εδώ και στο εξής θα κινηθεί η μάρκα. Δε μιλάμε για ένα μικρομεσαίο κουπέ, όπως το Scirocco, μοντέλο που θα μπορούσε να προκύψει από τα υπάρχοντα μηχανικά μέρη του ομίλου, όπως προέκυψε και στη VW, αλλά για ένα ειδικό, πραγματικά σπορ αμάξι.
Μετά υπάρχει η συμφωνία με τη Mazda για ένα δίπορτο roadster. Και πάλι, δε μιλάμε για μία ανοιχτή Giulietta αλλά ένα γνήσιο ανοιχτό μοντέλο στη λογική της πρώτης Spider. Εδώ κάπου ακούγεται και η περίπτωση ενός SUV. Μπορεί να είναι καλοδεχούμενο από μεγάλη μερίδα της αγοράς, όμως με βάση την κατεύθυνση που παίρνει η Alfa, στο να ξεχωρίσει, όχι απλά να παίξει «δίπλα» στο γερμανικό ανταγωνισμό, το SUV, παρά την πληθώρα λύσεων που έχει ο όμιλος στα χέρια του, ίσως να μην είναι αυτό που χρειάζεται.
Δε θα ήταν καλύτερα η επόμενη Alfa να είναι ένα μεσαίο κουπέ; Ένα μοντέλο που να βάλει τα «γυαλιά» σε BMW Σειρά 4 (τριάρα κουπέ μέχρι πρότινος), Audi A5 ή ακόμη και στην Mercedes E-Class coupe. Μία GTV που μπορεί να αντλήσει σχεδιαστικά από μια σειρά μοντέλων με το όνομα αυτό, αυτοκίνητα που έκαναν θραύση εμπορικά και έμειναν ανεξίτηλα χαραγμένα στο πάνθεον της αυτοκίνησης, πριν καν ο σημερινός ανταγωνισμός πάρει χαμπάρι πως μπορεί να γίνει ένα αυτοκίνητο, θρύλος.
Εσείς όμως τι λέτε; Πως βλέπετε τα σχέδια για τις επόμενες Alfa Romeo; Είναι ένα SUV αυτό που χρειάζεται η μάρκα, ή θέλει κάτι άλλο; Τι;
Πάνω σ αυτά πιστεύω ότι χρειάζεται και ένα σεντάν 1400 μέχρι 1600 όπως η 146 για να καλύψει και ποιο απαιτητικούς σε θέμα χώρων αλλά και ένα SUV μοντέλο προς τέρψη και ικανοποίηση αυτών που θέλουν και μία ALFA για εκτός δρόμου διαδρομές ή CROSSOVER έστω.Όπως μου έλεγε ένας συγγενής μου που είχε μια 145 και λόγω αναγκών ήθελε ψηλότερο αυτοκίνητο αν είχε τζίπ ALFA ROMEO θα το έπαιρνα. Πάνω απ όλα όμως χρειάζεται μια ποιο ανθρωποκεντρική προσέγγιση στους κατόχους οχημάτων του ομίλου "After sales services" γιατί μόνο με τις πωλήσεις αυτοκινήτων δεν γίνεται προκοπή γιατί οι περισσότεροι ιδιοκτήτες πέραν της εγγυήσεως λακίζουν απο την αντιπροσωπία στο άκουσμα μεγάλων αποκλίσεων απο τον τιμοκατάλογο των εξωτερικών συνεργείων.Αυτό είναι λίγο υπεροπτικό και για την περίοδο αυτή και θέλει λίγο νερό στο κρασί τους γιατί ευχαριστημένοι είμαστε απ αυτό που έχουμε αλλά για να προτιμάμε και τις υπηρεσίες συντήρησης απο τη "μαμά" χρειάζονται προσφορές και καλύτερη πολιτική .Θα έλεγε κανείς ότι αυτά είναι άσχετα με το θέμα άλλα πιστεύω ότι είναι κομμάτια που συνθέτουν το πάζλ για να αποκτήσει την αίγλη που αρμόζει σ αυτή την εταιρία γιατί όντως αυτά τα μοντέλα που βγάζει είναι ποιοτικά προσεγμένα και ανθεκτικά ενάντια σ αυτά που πιστεύουν κάποιοι.
Η alfa romeo είναι η ferrari και η maserati των φτωχών,ειδικά οχήματα μαζί με την lancia σε παρελθόντα χρόνια.ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ Η FIAT ακόμα και στις μέρες μας να διαχειριστεί κατάλληλα τις μάρκες του ομίλου,ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΤΡΑ πίσω ΣΤΟ ΕΝΔΟΞΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ.Δεν έχει μία συνέχεια στα μοντέλα της όπως η toyota,η vw,η opel,και άλλες,ΟΜΩΣ το group fiat είναι ένα group που κουβαλάει ΟΛΗ την ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ,νεύρο,ομορφιά,λίγο εφέ,και άλλα και είναι ΤΟ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΔΕΟΣ ΣΤΟΥΣ ΒΟΡΕΙΟΥΣ κατασκευαστές και διπλανούς μεσόγειους γείτονες της.Μοντέλα όπως η integrale,deltona,gtv,75,alfetta,και άλλα δεν μπορέσαν να έχουν μία συνέχεια στα χρόνια.
Και βέβαια χρειάζεται ένα καλό πισωκίνητο μεσαίο coupe,αλά alfa romeo με δική του ξεχωριστή προσωπικότητα.Και βέβαια χρειάζεται και η ανοιχτή εκδοχή της.Και βέβαια χρειάζεται ένα καλό πισωκίνητο sedan με δική του ξεχωριστή προσωπικότητα.
Όσο αφορά στα suv,ας έχει ένα μικρό και ένα μεσαίο με σύμπραξη και των υπολοίπων,δεν χάλασε ο κόσμος.Θα προτιμούσα ένα μεγάλο σκληροπυρηνικό,μαζί με την lancia,αν το ήθελαν και άλλοι πολλοί,αλλιώς ένα μικρό και ένα μεσαίο αρκεί.
Η μάρκα θέλει τις παλιές καλές ένδοξες εποχές των ένδοξων μοντέλων της,με σύγχρονη εκτέλεση,στυλ,πάθος,υπερβολή,αξιοπιστία,μοναδικότητα.Αν δεν βρει το συναίσθημα της,θα ξαναγυρίσει στις εποχές της 155,αλά fiat.Στο χέρι τους είναι.
Η ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΡΩΤΙΣΤΟΣ ΕΝΑ ΜΕΣΑΙΟ ΣΕΝΤΑΝ ΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ 159.ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ 8 C ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΤΗΝ 4 C.ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠ[ΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΔΙΚΑΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΟΛΟΥ ΤΟΥ GRUPPO FIAT Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ..ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΑΓΝΩΣΤΟ..ΜΕ ΔΙΑΛΥΜΕΝΗ ΤΗ ΛΑΝΤΣΙΑ ΤΟ GRUPPO ΔΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ ΑΛΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΥΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΑΝ ΑΥΤΟΣΚΟΠΟ; ΚΑΙ ΜΕΣΟ ΟΔΗΓΙΚΗΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΠΡΟΣΦΕΡΙ Η ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ ΚΑΙ ΚΑΤ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΣΧΕΔΟΝ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΙΤΑΛΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ..ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟΙ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΟΔΗΓΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΕΤΡΑΤΡΟΧΑ ΠΛΕΟΝ -ΟΧΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ- ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΩΜΑ!!ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΟΠΟ,ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΦΑ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙ ΣΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΤΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ ΑΒΑΝΤΑΡΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥΣ..ΕΙΔΙΚΑ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΜΑΣ-Ο ΝΩΟΝ ΝΟΕΙΤΩ!! ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ!!ΕΤΣΙ ΑΜΕΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ Ο ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗΣ ΤΗΣ 159,ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΓΚΑΜΑΣ..
Η Αlfa βρίσκεται παρόλο την οικονομική κρίση σε πάρα πολύ καλό δρόμο με όλα τα αναμενόμενα μοντέλα!!! Πρώτον η κατασκευή κινητήρων θα είναι δουλειά της Ferrari,δεύτερον οι πλατφόρμες καινούριες,ελαφριές και ανταγωνιστικές.Τρίτον καλή ποιότητα κατασκευής σχέση με τα μοντέλα της δεκαπενταετίας 1990-2005.
Κατά τη γνώμη μου, αυτά που λείπουν από την Alfa Romeo είναι ένα mini βασισμένο στα εξαιρετικά Panda και 500, ένα μεσαίο οικογενειακό sedan ως διάδοχος των 156 και 159, αλλά χωρίς τους ατμοσφαιρικούς JTS του τελευταίου και με έκδοση GTA όπως το πρώτο, και coupe από κει και πέρα. Εξαιρετική φαίνεται η 4C, όπως και η αναμενόμενη "spider" roadster με την πισωκίνηση του ΜΧ5. Επίσης, πολύ ευπρόσδεκτη θα ήταν μία GTV, όπως αναφέρατε, ως διάδοχος των προηγούμενων GTV και Brera, αλλά με turbo κινητήρες και χωρίς το βάρος της τελευταίας. Πρέπει να συνεχίσει και να είναι και να φαίνεται κιόλας μία ιταλική sport μάρκα, με καμπλυτωτή - κομψή αλλά και αιχμηρή / επιθέτική - sport., παθιασμένη σχεδίαση. Τα SUV δεν έχουν καμία θέση στη γκάμα της φίρμας, όπως επίσης και τα αμερικάνικα μηχανικά μέρη. Κατά τη γνώμη μου, κάτι τέτοιο θα αποτελούσε εκφυλισμό της μάρκας. Άλλωστε, ο εκτός δρόμου τομέας της Fiat εκπροσωπείται πια από τα Jeep.
i prosopiki mou apopsi einai oti i alfa romeo einai mia etairia pou mesa apo tin istoria tis vlepoume ena megalo sinexomeno agwnistiko parelthon mia seira apo istorikes nikes idrithike to 1907 k ayto mas dixnei pws den prokeitai gia neosistati etairia.Olo ayto to endokso parelthon k an skeftoume oti i alfa diathetei mono 2 montela sti gama tis mas odigei sto simperasma pws ena SUV den tha itan aparaitito stin parousa fasi,apo tin alfa leipei ena mesaio aytokinito spor politeles pou na mporei na xtipisei tous antagwnistes audi A5 BMW 3 k Mercedes!
Η Alfa Romeo πρεπει να εχει μια πληρη γκαμα...δηλαδη την Μιτο στην μικρη κατηγορια, την Giulietta στην μικρομεσαια, την Giulia στην μεσαια.(πιστευω οτι θα ειναι το πιο ομορφο αυτοκινητο μολις παρουσιαστεί), την Spyder...που και αυτη θα κλεψει καρδιες μολις παρουσιαστει..σε συνεργασια με την Mazda...+ 1 , 2 τουλαχιστον κουπε οπως η νεα 4C καθως και την 8C που ηδη κυκλοφορει..κτλ για τους πολυ γρηγορους. Με μια τετοια πληρη γκαμα πιστευω οτι θα παταγε ακομα πιο γερα στην αγορα.
η alfa romeo όπως και η Lancia χρειάζονται μια πλήρη γκάμα και κουπέ kαι SUV, αρκεί να έχουν τη δική τους ταυτότητα
Κατά τη γνώμη μου δεν χρειάζεται SUV η ALPHA ROMEO. Δεν συνάδει ούτε με το στυλ ούτε και με την ιστορία της μάρκας. Φανταστείται δηλαδη η Jeep να λάνσαρε ένα σπορ κουπε αμάξι. Αντίθετα αυτό που θα συγκινούσε alfisti και μη θα ήταν το λανσαρισμα ενός μικρομεσαίου κουπέ όπως ήταν παλιά η SPRINT.Μάλιστα η αναβίωση της SPRINT και ειδικότερα μιας έκδοσης QUADRIFOGLIO VERDE με τον κινητήρα των 1750 κεκ θα ήταν ο,τι καλύτερο για τη μαρκα και θα χτύπαγε στα ίσια στις πωλήσεις το Sciroco και όχι μόνο.
Η Alfa romeo, κατά την γνώμη μου θα πρέπει να βγάλει ένα sedan για να ανταγωνιστεί τα A4 - σειρα 3 κλπ. (ας ελπίσουμε ότι η Gulia δεν θα αργήσει να βγει) και να το έχει φουλ απο κινητήρες, εξοπλισμό, 4κινηση, diesel, σπορ εκδόσεις, και με τον φοβερό σχεδιασμό που μας έχει συνηθίζει. Αυτό θα τραβήξει καλά και θα έχει πωλήσεις.
Όσο για το κουπέ, μια αναβίωση της GTV νομίζω θα τελείωνε τον ανταγωνισμό....
Για το SUV, έχει γεμίσει ο κόσμος, ας το βγάλει και αργότερα, αλλά αυτά περισσότερο ειναι θέμα ανάλυσης του τμήματος marketing για να δουν τι περιθώριο αγοράς τυχόν θα έχει.