• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

H νέα γενιά του αυτοκινήτου πόλης της Fiat έρχεται για να δείξει μια σχεδόν απόλυτη προσαρμογή στα οικονομικά δεδομένα του σήμερα.

Ξεπερνάς το γεγονός ότι ο δικύλινδρος κινητήρας "ακούγεται" αρκετά στο εσωτερικό, από τη στιγμή που διαπιστώνεις ότι είναι κομμένος και ραμμένος στα μέτρα του Panda.

Το Panda σε καλής ποιότητας άσφαλτο παρουσιάζει αυξημένη πρόσφυση, ενώ διατηρείται ασφαλές και ευχάριστο οδηγικά.

Ο δικύλινδρος Turbo TwinAir των 875 κ.εκ., με τους 85 ίππους, αποτελεί σημείο αναφοράς για το Panda.

Fiat Panda 0.9 TwinAir

21.670 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/2/2013

Ο εξαιρετικός 0.9 TwinAir Turbo αποδίδει 85 ίππους (63 kW) στις 5500 στροφές και ροπή 145 Nm στις 1900 στροφές (έως πάνω από τις 3000 στροφές). Επιπλέον, αν ο οδηγός επιθυμεί να κινηθεί σε περισσότερο «πράσινους» ρυθμούς και να κάνει οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου, δεν έχει παρά να επιλέξει μέσω του αντίστοιχου μπουτόν στο ταμπλό την λειτουργία ECO, περιορίζοντας τη ροπή στα 100 Nm στις 2000 στροφές. Ο κινητήρας επιτυγχάνει κορυφαίες τιμές κατανάλωσης, με 4,2 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπών CO2, μόλις 99 γρ/χλμ. στον συνδυασμένο κύκλο, που σημαίνει πως το αυτοκίνητο στη χώρα μας απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας.

Ξεπερνάς το γεγονός ότι ο δικύλινδρος κινητήρας "ακούγεται" (μάλλον αναπόφευκτα) αρκετά στο εσωτερικό, από τη στιγμή που διαπιστώνεις ότι είναι κομμένος και ραμμένος στα μέτρα του Panda. Αποδοτικός, «ροπάτος» και οικονομικός απ όποια πλευρά, κι αν το δεις. Το πρώτο στοιχείο που εκτιμά κανείς, ιδίως στην κίνηση εντός πόλης, είναι η υψηλή θέση οδήγησης και οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, που βολεύουν ιδιαίτερα στους ελιγμούς μέσα στην κίνηση. Παράλληλα, η ανάρτησή διακρίνεται για την απορροφητικότητά της και την ικανότητά της στο να ισοπεδώνει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, χωρίς να τις μεταφέρει στο εσωτερικό. Βγαίνοντας εκτός των τειχών της πόλης, το νέο μίνι μοντέλο της Fiat εμφανίζει πολύ καλή σταθερότητα στην ευθεία και στις στροφές όπου είναι σε θέση να διατηρήσει την πορεία του ακόμη και σε πολύ πιεσμένους ρυθμούς και με την υποστροφή να εμφανίζεται φυσιολογικά και να εξαλείφεται άμεσα από το Σύστημα Ελέγχου της Ευστάθειας (ESP). Παράλληλα, το τιμόνι του είναι, τόσο ελαφρύ, όσο χρειάζεται για ένα μοντέλο πόλης, ενώ εκτός αυτής, σε πιο γρήγορους ρυθμούς, η πληροφόρηση και η ακρίβεια που λαμβάνει ο οδηγός βρίσκονται σε πολύ καλά επίπεδα. Όσο για τα φρένα, έχουν θετική αίσθηση και αποτελεσματικότητα.

Το νέο Panda προσφέρει 4 αερόσακους στον στάνταρ εξοπλισμό (εμπρός και παραθύρων που προστατεύουν το κεφάλι), ABS με B.A.S. (Brake Assist System), εμπρός ζώνες με προεντατήρες και ανάγνωση βάρους.

Τιμή: Από 12.100 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του οφέλους απόσυρσης