• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο συνδυασμός της MiTo με τον TwinAir των 0,9 λίτρων αποδεικνύεται ιδιαίτερα οικονομικός σε κατανάλωση.

Η MiTo στρίβει απροβλημάτιστα, με μικρά ποσοστά υποστροφής να εμφανίζονται έπειτα από έντονη πίεση.

Ο εσωτερικός διάκοσμος της MiTo Twin Air δεν διαφοροποιείται από τα υπόλοιπα μεγαλύτερα «αδέρφια» του.

To μεγαλύτερο ατού του κινητήρα είναι τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και η ελεύθερη είσοδος στον πράσινο δακτύλιο.

Alfa Romeo MiTo 0,9 TwinAir

21.662 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/2/2013

Ο υπερτροφοδοτούμενος TwinAir είναι απόλυτα εναρμονισμένος με το πνεύμα της εποχής, η οποία ορίζει μικρούς σε κυβισμό κινητήρες και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Το συγκεκριμένο μοτέρ προσφέρει καλές επιδόσεις στη μικρή Alfa Romeo, η οποία ολοκληρώνει τη διαδικασία των 0-100 χλμ/ώρα σε 13,5 δλ. Ο TwinAir είναι αρκετά ελαστικός, αλλά εκεί που φανερώνει τις αρετές του είναι στο μεσαίο και υψηλό φάσμα στροφών. Από τις 3.500 σ.α.λ. η τουρμπίνα ξυπνάει με αποτέλεσμα η MiTo να επιταχύνει δυνατά (στο μέτρο του δυνατού για ένα κινητήρα 900 κ.εκ.) έως και το κόφτη.

Η MiTo, παρά το μικρό κινητήρα της, δε ξεχνάει τα σπορτίφ γονίδια της. Είναι σταθερή στον αυτοκινητόδρομο, ακόμα και με απαγορευτικές ταχύτητες στο κοντέρ, ενώ στις στροφές «επικοινωνεί» τα μάλα με τον οδηγό της. Το εμπρόσθιο ηλεκτρονικό διαφορικό e-Q2 (ενεργοποιείται όταν έχουμε επιλέξει το D στο σύστημα D.N.A), κάνει αρκετή δουλειά και προσφέρει ουδετερότητα στις στροφές, με ελάχιστα σημάδια υποστροφής, σε συνθήκες έντονης πίεσης. Βέβαια το τιμόνι θα το θέλαμε να παρέχει περισσότερη πληροφόρηση.

Τα φρένα χαρακτηρίζονται πολύ καλά, τόσο σε δύναμη (χρειάζεται 40,2 μέτρα από τα 100 χλμ/ώρα έως τη πλήρη ακινητοποίηση), όσο και σε αίσθηση, ενώ η ποιότητα κύλισης κινείται στα γνωστά μονοπάτια που μας έχει συνηθίσει η MiTo. Το D.N.A. δηλώνει «παρών», παρέχοντας τις γνώριμες δυνατότητες που έχουμε γνωρίσει από τις προγενέστερες Alfa Romeo MiTo. Επιλέγοντας το D, το τιμόνι θα βαρύνει, ενώ στο δεξί σας πεντάλ θα έχετε διαθέσιμους και τους 85 παραγόμενους ίππους του κινητήρα. Η χαμηλή κατανάλωση των 4,2 λτ/100χλμ επιτυγχάνεται με συνετή οδήγηση, με το σύστημα Start & Stop και εκμεταλλευόμενοι τη ροπή η οποία παρέχεται από το χαμηλό φάσμα στροφών, γεγονός που δεν θα σας αναγκάζει να καταφεύγετε συνεχώς στον επιλογέα.

Τιμή: από 16.500 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του οφέλους απόσυρσης