
To νέο Golf μεγαλώνει περισσότερο στην έκδοση Variant. Μήπως είναι και η πιο συμφέρουσα όταν οι χώροι μετράνε;
Αν το μικρομεσαίο βολεύει, το στέισον μικρομεσαίο δε βολεύει περισσότερο;
7.032 Επισκέψεις στο άρθρο (7/3/2013)
Είναι μικρομεσαία, είναι χάτσμπακ, αλλά χωράνε περισσότερα. Τι είναι; Τα μικρομεσαία στέισον μοντέλα που πουλάνε σε όλη την Ευρώπη αλλά όχι στην Ελλάδα. Γιατί;
autotriti team
Ποιο μοντέλο της Γενεύης είναι πρώτη είδηση στα ξένα μέσα; Εντάξει, μετά τα θηρία των Ferrari/McLaren/Lamborghini. Τα δύο στέισον της έκθεσης, η Octavia και το Golf.
Και το ερώτημα είναι το εξής: αν πλέον το μικρομεσαίο έχει γίνει είδος πολυτελείας και αναγκαστική αγορά για όποιον έχει ανάγκη για χώρους μεγαλύτερους από ένα μικρό, δεν είναι τότε το μικρομεσαίο στέισον η προφανής λύση στο πρόβλημα; Γιατί ένα Ford Focus ή Opel Astra σαφώς προσφέρουν μεγαλύτερους χώρους από ένα Fiesta η Corsa αντίστοιχα. Στις εκδόσεις στέισον όμως χτυπάνε και μία κατηγορία πάνω, χωρίς όμως την ανάλογη τιμή.
Και τώρα η VW εμφανίζει ένα Golf στέισον που έχει ενδιαφέρον σχεδιαστικά, χωρίς αυτό το περίεργο μέρος της προηγούμενης γενιάς. Για την Octavia φυσικά και περιμέναμε την στέισον έκδοση αφού είναι από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα στην Ελλάδα με αυτό το σωματότυπο.
Και το καλύτερο είναι πως πρόκειται για έκδοση του πιο δημοφιλούς μοντέλου της κάθε μάρκας. Έτσι παίρνεις την ίδια σειρά κινητήρων και κιβωτίων ταχυτήτων, τις ίδιες προηγμένες τεχνολογίες, την ίδια χαμηλή κατανάλωση και πολύ καλές επιδόσεις, το ίδιο σαλόνι και την ίδια ποιότητα, και όλα αυτά με διαφορά στην τιμή που δεν ξεπερνάει τυπικά τα 1.500 ευρώ.
Αν το υπολογίσει κανείς καθαρά «με το μέτρο» ο επιπλέον χώρος που αγοράζει με την διαφορά χρημάτων είναι «τσάμπα». Και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για το τι χωράει και τι όχι το αυτοκίνητο. Αφού το μικρομεσαίο είναι λοιπόν το μεγαλύτερο αυτοκίνητο που αγοράζει σήμερα ο μέσος Έλληνας, μήπως το στέισον μικρομεσαίο είναι η καλύτερη λύση για ακόμη περισσότερους χώρους με ελάχιστο επιπλέον κόστος;
Εσείς όμως πως το βλέπετε; Γιατί μπορεί μέχρι τη μεσαία κολώνα το αυτοκίνητο να είναι ίδιο, από κει και πέρα όμως αλλάζει. Και ενώ στην υπόλοιπη Ευρώπη το στέισον έχει έντονο χαρακτήρα και παραπέμπει σε ενδιαφέρον lifestyle, στην Ελλάδα ακόμη το βλέπουμε με μισό μάτι.
Μήπως τώρα είναι η εποχή που το στέισον μικρομεσαίο μας χτυπάει την πόρτα; Μήπως είναι η καλύτερη επέκταση στην αγορά «μεγάλου» αυτοκίνητου; Εσείς πως το βλέπετε; Είναι συμφέρον; Είναι ενδιαφέρον; Ή έχει κάτι που ακόμη δεν αρέσει; Τι λέτε;
Τα στέισον είναι πολύ χρήσιμα αυτοκίνητα για όσους έχουν να μεταφέρουν διάφορα πράγματα, όπως αποσκευές στα ταξείδια, μεγάλα αντικείμενα από τις διάφορες αγορές τους κ.λ.π. Όμως δεν προτιμούνται από τους Έλληνες, διότι όπως έχω ξαναγράψει οι Έλληνες αγοράζουν αυτοκίνητο περισσότερο με βάση τη φιγούρα και λιγότερο την πρακτικότητα και τις ανάγκες τους. Επομένως ότι και να λέμε εμείς δεν πρόκειται να αλλάξουν μυαλά. Στην επαρχία, όπου υπάρχει η δυνατότητα αγοράς αγροτικού φορτηγού, οι περισσότεροι αγοράζουν ελαφριά φορτηγάκια, παρά επιβατικά και αυτό λόγω των πλεονεκτημάτων, που έχουν τα αγροτικά, που δεν έχουν τεκμήρια και τα τέλη τους είναι πολύ χαμηλά. Εγώ προσωπικά, επειδή συνήθως έχω να μεταφέρω πολλά πράγματα, από και προς το εξοχικό μου, αλλά και να καλύψω και άλλες μεταφορικές μου ανάγκες, πέρα από το καλό μου αυτοκίνητο, έχω και ένα Mitsubishi Pajero 2600cc, του 1988, βελτιωμένο αρκετά, με άδεια αγροτικού και κάνω τη δουλειά μου. Θα συμφωνήσω επίσης με τη Λουκία, που θαυμάζω τις γνώσεις της πάνω στο αυτοκίνητο και θα ήθελα αν συμφωνεί, να μας αποκαλύψει την πηγή των γνώσεων της και αν σχετίζεται με το επάγγελμα της.
Συμφωνώ απόλυτα με τους αγαπητούς αναγνώστες teo και bill. Αν κάποιος έχει απόλυτη ανάγκη από μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ και δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να αγοράσει μεγαλύτερο αυτοκίνητο, το οποίο προσωπικά προτιμώ, τότε και μόνο τότε χρειάζεται το S/W. Αλλιώς, κατά τα άλλα, προσωπικά δε μου αρέσει καθόλου και θα επέλεγα ή μικρομεσαίο hatch, ή μεσαίο sedan.
Προς τη φίλη Λουκία
Συμφωνώ απόλυτα και μαζί σου, τόσο ως προς το μη λαϊκισμό, όσο και ως προς τη μη συμπάθεια προς το V.A.G.
Και επειδή ξεκινήσατε με τα οχήματα της καρδιάς,πραγματικά η Lamborghini Veneno ήταν κάτι το πάρα πολύ ωραίο.Μπορεί να είναι group vw που δεν το έχω καμία συμπάθεια πλέον,αλλά κούμπωσα μέσα στο κάθισμα και ταξίδεψα συγχρόνως.Έπειτα και δεν λαϊκίζω,σκέφτηκα το τι συμβαίνει στην χώρα μου,έσκυψα το κεφάλι και έφυγα.ΠΡΩΤΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ,ΜΕΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ.Απλά μιλάει η καρδιά.
Και επειδή τα έχουμε πει και σε ανάλογο θέμα,τα mpv και station wagon,είναι οχήματα που δεν είναι στην ψυχοσύνθεση των Ελλήνων,καλώς ή κακώς.Γίνεται εδώ και χρόνια μία εύλογη προσπάθεια να υπάρχει ένα μερίδιο από station wagon οχήματα.Στα mpv το μερίδιο είναι σαφώς μικρότερο.
Το θέμα είναι αν πραγματικά χρειαζόμαστε χώρους,τότε πρέπει το μυαλό να μιλήσει και όχι η καρδιά.Δεν γίνεται να έχουμε εξοχικά σε νησιά και χαλκιδική και να πηγαίνουμε ένα στρώμα στο τρέϊλερ ή οτιδήποτε άλλο πίσω από μία toyota gt86,είναι υπερβολή.
Από εκεί και πέρα υπάρχουν τα μικρομεσαία,τα μεσαία και μεγάλα station wagon.Ανάλογα το τι μεταφορικές ανάγκες έχουμε και την οικονομική μας δυνατότητα,προχωρούμε στην όποια αγορά,δίχως φόβο και πάθος.Το νέο skoda station wagon μου άρεσε προσωπικά.
Με την γέννηση της κόρης μας το έτος 2000 αλλαξε η ζωή μας αλλά και οι ανάγκες μας. Μεταξύ άλλων χρειαζόμασταν και ένα αυτοκίνητο με μεγάλο χώρο φόρτωσης και έτσι καταλήξαμε στο FORD FOCUS 1,6 SW το οποίο αγοράστηκε τον Ιούλιο του 2000 στην προ ευρώ εποχή έναντι τιμηματος 5.350.000 δρχ. Το ετος 2003 γεννηθηκε και ο γιος μας αλλά το αμάξι μας κάλυπτε και με το παραπάνω Αν μπορούσε να μιλήσει ο χώρος φόρτωσης θα έλεγε πολλές ιστορίες για καλοκαιρινές διακοπές αλλά και για μετακινήσεις ρουτίνας. Καρότσια, παρκοκρέβατο, αλλαξιερα, καθισματακι φαγητού, τζαντζαλα, μάντζαλα αγόγγυστα μετέφερε και πάντα περίσευε και χώρος. 500 λίτρα χώρου φόρτωσης χωρίς ανδίπλωση των καθισμάτων. Αυτό λοιπόν το αυτοκίνητο μας έβγαλε και εξακολουθεί ακόμα και σήμερα να μας βγάζει παληκάρια. Πέρισυ το καλοκαίρι αγοράσαμε μια φουσκωτή (παιδικη)βάρκα γύρω στα 4,00 μέτρα την οποία την μεταφέραμε ευκολα στη θάλασσα δένοντάς την με τα οχταπόδια στην οροφή του (σουπερ εξυπηρετικές οι ράγες οροφής) Α και για να μη ξεχνιόμαστε και τα μικρά ποδήλατα χωρανε άνετα στο χώρο αποσκευών και ας μην είναι σπαστά. Συμπέρασμα: κατά τη ταπεινη μου γνώμη αν κάποιος χρειάζεται χώρους χωρίς να θέλει να ξεφύγει από τη λεγόμενη μικρομεσαία κατηγορία αυτοκινήτων τα στέισιον βάγκον είναι ιδανική λύση.
γιατι μοιαζει με νεκροφορα!!
Αν το μοναδικό κριτήριο είναι το μεγάλο πορτ-μπαγκαζ, τότε ναι καλό το μικρομεσαίο στέισον.Σε κάθε άλλη περίπτωση προτιμώ να μην κυκλοφορώ με "νεκροφόρα".