ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
To νέο Golf μεγαλώνει περισσότερο στην έκδοση Variant. Μήπως είναι 
και η πιο συμφέρουσα όταν οι χώροι μετράνε;

To νέο Golf μεγαλώνει περισσότερο στην έκδοση Variant. Μήπως είναι και η πιο συμφέρουσα όταν οι χώροι μετράνε;

Αν το μικρομεσαίο βολεύει, το στέισον μικρομεσαίο δε βολεύει περισσότερο;

7.032 Επισκέψεις στο άρθρο (7/3/2013)

Είναι μικρομεσαία, είναι χάτσμπακ, αλλά χωράνε περισσότερα. Τι είναι; Τα μικρομεσαία στέισον μοντέλα που πουλάνε σε όλη την Ευρώπη αλλά όχι στην Ελλάδα. Γιατί;

autotriti team

Ποιο μοντέλο της Γενεύης είναι πρώτη είδηση στα ξένα μέσα; Εντάξει, μετά τα θηρία των Ferrari/McLaren/Lamborghini. Τα δύο στέισον της έκθεσης, η Octavia και το Golf.
Και το ερώτημα είναι το εξής: αν πλέον το μικρομεσαίο έχει γίνει είδος πολυτελείας και αναγκαστική αγορά για όποιον έχει ανάγκη για χώρους μεγαλύτερους από ένα μικρό, δεν είναι τότε το μικρομεσαίο στέισον η προφανής λύση στο πρόβλημα; Γιατί ένα Ford Focus ή Opel Astra σαφώς προσφέρουν μεγαλύτερους χώρους από ένα Fiesta η Corsa αντίστοιχα. Στις εκδόσεις στέισον όμως χτυπάνε και μία κατηγορία πάνω, χωρίς όμως την ανάλογη τιμή.
Και τώρα η VW εμφανίζει ένα Golf στέισον που έχει ενδιαφέρον σχεδιαστικά, χωρίς αυτό το περίεργο μέρος της προηγούμενης γενιάς. Για την Octavia φυσικά και περιμέναμε την στέισον έκδοση αφού είναι από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα στην Ελλάδα με αυτό το σωματότυπο.
Και το καλύτερο είναι πως πρόκειται για έκδοση του πιο δημοφιλούς μοντέλου της κάθε μάρκας. Έτσι παίρνεις την ίδια σειρά κινητήρων και κιβωτίων ταχυτήτων, τις ίδιες προηγμένες τεχνολογίες, την ίδια χαμηλή κατανάλωση και πολύ καλές επιδόσεις, το ίδιο σαλόνι και την ίδια ποιότητα, και όλα αυτά με διαφορά στην τιμή που δεν ξεπερνάει τυπικά τα 1.500 ευρώ.
Αν το υπολογίσει κανείς καθαρά «με το μέτρο» ο επιπλέον χώρος που αγοράζει με την διαφορά χρημάτων είναι «τσάμπα». Και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για το τι χωράει και τι όχι το αυτοκίνητο. Αφού το μικρομεσαίο είναι λοιπόν το μεγαλύτερο αυτοκίνητο που αγοράζει σήμερα ο μέσος Έλληνας, μήπως το στέισον μικρομεσαίο είναι η καλύτερη λύση για ακόμη περισσότερους χώρους με ελάχιστο επιπλέον κόστος;
Εσείς όμως πως το βλέπετε; Γιατί μπορεί μέχρι τη μεσαία κολώνα το αυτοκίνητο να είναι ίδιο, από κει και πέρα όμως αλλάζει. Και ενώ στην υπόλοιπη Ευρώπη το στέισον έχει έντονο χαρακτήρα και παραπέμπει σε ενδιαφέρον lifestyle, στην Ελλάδα ακόμη το βλέπουμε με μισό μάτι.
Μήπως τώρα είναι η εποχή που το στέισον μικρομεσαίο μας χτυπάει την πόρτα; Μήπως είναι η καλύτερη επέκταση στην αγορά «μεγάλου» αυτοκίνητου; Εσείς πως το βλέπετε; Είναι συμφέρον; Είναι ενδιαφέρον; Ή έχει κάτι που ακόμη δεν αρέσει; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

4green
NISSAN