ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η σειρά Econetic της Ford πετυχαίνει ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση. 
Τα κλειστά τάσια όμως κάποιους τους ενοχλούν. Εσάς;

Η σειρά Econetic της Ford πετυχαίνει ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση. Τα κλειστά τάσια όμως κάποιους τους ενοχλούν. Εσάς;

Ποια χαρακτηριστικά θα θυσιάζατε για χάρη της κατανάλωσης;

7.453 Επισκέψεις στο άρθρο (11/3/2013)

Η οικονομία καυσίμου κοστίζει. Όχι απαραίτητα σε χρήμα, όσο, κυρίως, σε «κάλλη». Ισχύει ακόμη το «μπρος στα κάλλη τι είναι ο πόνος» ή μήπως έχει αντιστραφεί για χάρη της οικονομίας;

autotriti team

Εσείς λοιπόν τι θα «κόβατε» για να έχετε καλύτερη κατανάλωση; Αν δεν το έχετε προσέξει, μοντέλα ή εκδόσεις μοντέλων που εστιάζουν στη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και μειωμένους ρύπους, έχουν μια σειρά «συμβιβασμών» που μέχρι πριν λίγο καιρό δεν ήμασταν έτοιμοι να κάνουμε.
Το αισθητικό σκέλος, για παράδειγμα, έχει δεχτεί μια σειρά επεμβάσεων, που δεν είναι πάντα κολακευτικές. Μοντέλα με έμφαση στη χαμηλή κατανάλωση είναι βέβαιο ότι θα έχουν πολύ λιγότερους αεραγωγούς στο εμπρός μέρος. Ακόμη και οι παραδοσιακές γρίλιες του ψυγείου θα είναι κλειστές σε μεγάλο ποσοστό. Ποδιές, αεροτομές και άλλα «όμορφα» αεροδυναμικά βοηθήματα εκλείπουν, κυρίως από μπροστά, κάνοντας τη σχεδίαση μουντή, ανιαρή και ολίγον φτηνιάρικη. 
Και μετά είναι οι ζάντες. Μεγάλα ανοίγματα απαγορεύονται. Ζάντες με τάσια κλειστά είναι ή με μικρές μόνο τρύπες αερισμού, βοηθάνε στη μείωση της αντίστασης, και έτσι προτιμώνται. Δείχνουν όμως «νοσοκομειακές» και τελείως περίεργες. Και τα λάστιχα. Στενά, για να μειώσουνε τη μετωπική επιφάνεια και κυρίως την τριβή με το οδόστρωμα, δεν φαντάζουν καθόλου σπορ αφού παραπέμπουν σε αυτοκίνητα άλλης δεκαετίας. Με τέτοια λάστιχα φυσικά δεν περιμένει κανείς επιδόσεις, ούτε οδική συμπεριφορά. Μόνο οικονομία.
Και εδώ μπαίνει και το θέμα του κινητήρα. Όσο το δυνατόν μικρότερη ιπποδύναμη, τόση ώστε να μπορεί να φέρνει το αμάξι από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 12 ή 13 δλ. για να είναι υποτυπωδώς αξιοπρεπές. Η τελική δεν έχει νόημα αφού εκεί η κατανάλωση είναι στο μέγιστο και έτσι δεν γίνεται προσπάθεια από πλευράς κινητήρα. 100 άλογα σε μικρομεσαίο είναι πολλά, σε μικρό τα 75 περισσεύουν. Το όφελος; Σημαντικό, αφού σήμερα η κατανάλωση και το κόστος χρήσης είναι το νούμερο ένα. Ακόμη και η αλλαγή ελαστικών με καινούργια, όταν χρειαστεί, θα είναι σημαντικά φτηνότερη. Σίγουρα λιγότερα δε θα μπορούσε να ζητήσει ένα αυτοκίνητο. Εσείς όμως; 
Θέλετε ακόμη το κάτι παραπάνω; Το πιο πικάντικο, ενδιαφέρον, παιχνιδιάρικο ή έστω εντυπωσιακό στο μάτι; Πόσο έτοιμοι είστε να «παραδώσετε» τα «κεκτημένα» των φαρδιών ελαστικών, της υψηλής ιπποδύναμης, των εκρηκτικών επιδόσεων και του σπορ ντιζάιν για οικονομία στην πράξη; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

4green
NISSAN