ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Kινητήρας - Mε 4,9 λτ. κατανάλωση
Διαβάστηκε από 75658 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/3/2013
Ο 1,2 TSI των 105 ίππων του νέου Golf, αποτελεί μέλος της νέας γενιάς τούρμπο TSI βενζινοκινητήρων άμεσου ψεκασμού της VW, οι οποίοι με κωδικό "EA211" αντικαθιστούν τους "ΕΑ111" TSI. Βασική του διαφορά είναι η 16βάλβιδη τεχνολογία από την 8βάλβιδη του προηγούμενου 1,2 TSI ιδίας ιπποδύναμης. Υπάρχουν ακόμα αλλαγές στα υλικά κατασκευής του (π.χ. το μπλοκ είναι πλέον από αλουμίνιο) και στη θέση του (εδράζεται σε μια νέα γωνία κλίσης 12 μοιρών προς τα πίσω). Στην πράξη, το μοτέρ αυτό παρουσιάζει πολύ καλό τράβηγμα από τις χαμηλές του κιόλας στροφές, χωρίς να υστερεί ιδιαίτερα στις υψηλές στροφές. Στο κομμάτι των επιδόσεων, το νέο Golf 1,2 TSI 105 PS αποδεικνύεται σβέλτο κερδίζοντας σημαντικό έδαφος σε σχέση με την έκδοση των 85 ίππων. Συνδυάζεται μάλιστα με κιβώτιο 6 σχέσεων με «έξυπνη» κλιμάκωση, που συνεργάζεται αρμονικά με τον κινητήρα. Το γεγονός αυτό βέβαια ευνοεί την κατανάλωση καυσίμου, η οποία σύμφωνα με τη VW δεν αυξάνεται σε σχέση με την έκδοση των 85 ίππων παραμένοντας στα 4,9 λτ./100 χλμ.

Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του πετρελαιοκίνητου VW Golf 1.6 TDI 5d
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Kινητήρας - Mε 4,9 λτ. κατανάλωση
Εσωτερικό - Ακρως ποιοτικό
Οδική συμπεριφορά - Ολοκληρωμένος χαρακτήρας
Συμπέρασμα
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: VOLKSWAGEN GOLF,

περισσότερα νέα & άρθρα »
VOLKSWAGEN - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ID Cross Concept: Αυτό είναι το ηλεκτρικό Volkswagen T-Cross

Επίσημο: Η VW ανακοίνωσε τα νέα ID. Polo, ID. Polo GTI και ID. Cross

VW ID.3 GTX Fire+Ice: Ξεκίνησε η παραγωγή των 1.990 αυτοκινήτων

Η Volkswagen παρουσιάζει νέο ηλεκτρικό SUVάκι!

H VW ετοιμάζει ακραίο Golf R με τον 5κύλινδρο κινητήρα του Audi RS3

Επίσημο: Το νέο VW T-Roc μεγάλωσε και έγινε για 1η φορά φουλ υβριδικό

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή μεταχειρισμένου: Toyota Yaris 2010-2020

Το Citroen C4 Hybrid 145 PS των 22.900 ευρώ στο AutoΤρίτη Test Center

Δοκιμή: Audi Α3 allstreet με 204 PS - Μπαίνει στην πρίζα & πατάει και χώμα

Δοκιμή: Αυτόματο Omoda 5 βενζίνης με 147 άλογα