Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Kινητήρας - Mε 4,9 λτ. κατανάλωση
Διαβάστηκε από 76099 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/3/2013
Ο 1,2 TSI των 105 ίππων του νέου Golf, αποτελεί μέλος της νέας γενιάς τούρμπο TSI βενζινοκινητήρων άμεσου ψεκασμού της VW, οι οποίοι με κωδικό "EA211" αντικαθιστούν τους "ΕΑ111" TSI. Βασική του διαφορά είναι η 16βάλβιδη τεχνολογία από την 8βάλβιδη του προηγούμενου 1,2 TSI ιδίας ιπποδύναμης. Υπάρχουν ακόμα αλλαγές στα υλικά κατασκευής του (π.χ. το μπλοκ είναι πλέον από αλουμίνιο) και στη θέση του (εδράζεται σε μια νέα γωνία κλίσης 12 μοιρών προς τα πίσω). Στην πράξη, το μοτέρ αυτό παρουσιάζει πολύ καλό τράβηγμα από τις χαμηλές του κιόλας στροφές, χωρίς να υστερεί ιδιαίτερα στις υψηλές στροφές. Στο κομμάτι των επιδόσεων, το νέο Golf 1,2 TSI 105 PS αποδεικνύεται σβέλτο κερδίζοντας σημαντικό έδαφος σε σχέση με την έκδοση των 85 ίππων. Συνδυάζεται μάλιστα με κιβώτιο 6 σχέσεων με «έξυπνη» κλιμάκωση, που συνεργάζεται αρμονικά με τον κινητήρα. Το γεγονός αυτό βέβαια ευνοεί την κατανάλωση καυσίμου, η οποία σύμφωνα με τη VW δεν αυξάνεται σε σχέση με την έκδοση των 85 ίππων παραμένοντας στα 4,9 λτ./100 χλμ.

Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του πετρελαιοκίνητου VW Golf 1.6 TDI 5d
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Kινητήρας - Mε 4,9 λτ. κατανάλωση
Εσωτερικό - Ακρως ποιοτικό
Οδική συμπεριφορά - Ολοκληρωμένος χαρακτήρας
Συμπέρασμα
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: VOLKSWAGEN GOLF,

περισσότερα νέα & άρθρα »
VOLKSWAGEN - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

VW Golf GTI Edition 50: ¶ρχισαν οι παραγγελίες για το ισχυρότερο GTI!

Golf R ή Audi RS3 τώρα που θα έχουν το ίδιο 5κύλινδρο μοτέρ;

Επίσημο: Τέλος το VW Touareg - Λέει αντίο με την έκδοση Final Edition

Volkswagen ID. Tiguan: Ο ηλεκτρικός «διάδοχος» του ID.4 έρχεται το 2026

Πρώτες τιμές για το νέο Volkswagen T-Roc - Πότε έρχεται στην Ελλάδα

Πατέντα της Volkswagen υπόσχεται ρύθμιση λειτουργιών με τα μάτια!

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Ανανεωμένο Hyundai Tucson με 160 άλογα

Δοκιμή Jeep Avenger 4xe -4κίνητο original τζιπάκι με 145 PS

Δοκιμή Suzuki Vitara με 110 PS -Ίδια τιμή, λιγότερα άλογα & κατανάλωση

Δοκιμή BYD Seal U Plug-in | Κάνει 110+ χλμ. ηλεκτρικά, καίει και (λίγη) βενζίνη