ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Kινητήρας - Mε 4,9 λτ. κατανάλωση
Διαβάστηκε από 75190 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/3/2013
Ο 1,2 TSI των 105 ίππων του νέου Golf, αποτελεί μέλος της νέας γενιάς τούρμπο TSI βενζινοκινητήρων άμεσου ψεκασμού της VW, οι οποίοι με κωδικό "EA211" αντικαθιστούν τους "ΕΑ111" TSI. Βασική του διαφορά είναι η 16βάλβιδη τεχνολογία από την 8βάλβιδη του προηγούμενου 1,2 TSI ιδίας ιπποδύναμης. Υπάρχουν ακόμα αλλαγές στα υλικά κατασκευής του (π.χ. το μπλοκ είναι πλέον από αλουμίνιο) και στη θέση του (εδράζεται σε μια νέα γωνία κλίσης 12 μοιρών προς τα πίσω). Στην πράξη, το μοτέρ αυτό παρουσιάζει πολύ καλό τράβηγμα από τις χαμηλές του κιόλας στροφές, χωρίς να υστερεί ιδιαίτερα στις υψηλές στροφές. Στο κομμάτι των επιδόσεων, το νέο Golf 1,2 TSI 105 PS αποδεικνύεται σβέλτο κερδίζοντας σημαντικό έδαφος σε σχέση με την έκδοση των 85 ίππων. Συνδυάζεται μάλιστα με κιβώτιο 6 σχέσεων με «έξυπνη» κλιμάκωση, που συνεργάζεται αρμονικά με τον κινητήρα. Το γεγονός αυτό βέβαια ευνοεί την κατανάλωση καυσίμου, η οποία σύμφωνα με τη VW δεν αυξάνεται σε σχέση με την έκδοση των 85 ίππων παραμένοντας στα 4,9 λτ./100 χλμ.

Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του πετρελαιοκίνητου VW Golf 1.6 TDI 5d
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Kινητήρας - Mε 4,9 λτ. κατανάλωση
Εσωτερικό - Ακρως ποιοτικό
Οδική συμπεριφορά - Ολοκληρωμένος χαρακτήρας
Συμπέρασμα
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: VOLKSWAGEN GOLF,

περισσότερα νέα & άρθρα »
VOLKSWAGEN - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: VW Golf 1,5 eTSI 150 PS DSG R-Line

Το «καυτό» Volkswagen ID.2 GTI βρέθηκε στο δρόμο!

Volkswagen ID.2 R: Το πρώτο «ηλεκτρικό όπλο τσέπης» με 400 ίππους

VW Golf GTI Edition 50: Eίναι το ταχύτερο VW στο Nürburgring

Volkswagen Polo: Νέα επετειακή έκδοση Edition 50 για τα πρώτα «ήντα»

Εντοπίστηκε στο δρόμο το νέο Volkswagen ID.2

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πόσο καλή είναι η ήπια υβριδική και ανανεωμένη Mercedes GLB 200;

Δοκιμή: Αυτόματο Kia XCeed 48V με 140 PS

Δοκιμή: Skoda Karoq 1,5 TSI Sportline 150 PS DSG7

Δοκιμή μεταχειρισμένου: Nissan Qashqai 140 PS 2021-2024