Kινητήρας - Mε 4,9 λτ. κατανάλωση
Διαβάστηκε από 72189 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/3/2013
Ο 1,2 TSI των 105 ίππων του νέου Golf, αποτελεί μέλος της νέας γενιάς τούρμπο TSI βενζινοκινητήρων άμεσου ψεκασμού της VW, οι οποίοι με κωδικό "EA211" αντικαθιστούν τους "ΕΑ111" TSI. Βασική του διαφορά είναι η 16βάλβιδη τεχνολογία από την 8βάλβιδη του προηγούμενου 1,2 TSI ιδίας ιπποδύναμης. Υπάρχουν ακόμα αλλαγές στα υλικά κατασκευής του (π.χ. το μπλοκ είναι πλέον από αλουμίνιο) και στη θέση του (εδράζεται σε μια νέα γωνία κλίσης 12 μοιρών προς τα πίσω). Στην πράξη, το μοτέρ αυτό παρουσιάζει πολύ καλό τράβηγμα από τις χαμηλές του κιόλας στροφές, χωρίς να υστερεί ιδιαίτερα στις υψηλές στροφές. Στο κομμάτι των επιδόσεων, το νέο Golf 1,2 TSI 105 PS αποδεικνύεται σβέλτο κερδίζοντας σημαντικό έδαφος σε σχέση με την έκδοση των 85 ίππων. Συνδυάζεται μάλιστα με κιβώτιο 6 σχέσεων με «έξυπνη» κλιμάκωση, που συνεργάζεται αρμονικά με τον κινητήρα. Το γεγονός αυτό βέβαια ευνοεί την κατανάλωση καυσίμου, η οποία σύμφωνα με τη VW δεν αυξάνεται σε σχέση με την έκδοση των 85 ίππων παραμένοντας στα 4,9 λτ./100 χλμ.

Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του πετρελαιοκίνητου VW Golf 1.6 TDI 5d
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Kινητήρας - Mε 4,9 λτ. κατανάλωση
Εσωτερικό - Ακρως ποιοτικό
Οδική συμπεριφορά - Ολοκληρωμένος χαρακτήρας
Συμπέρασμα
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: VOLKSWAGEN GOLF,

περισσότερα νέα & άρθρα »
VOLKSWAGEN - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Διαθέσιμα με έκπτωση έως 4.500 ευρώ τα VW Tiguan και T-Roc

Volkswagen: Θα δείξει νέο concept με καινούρια σχεδίαση στην Κίνα

Υπάρχει V5 κινητήρας; Και όμως η Volkswagen το προσπάθησε

Πρώτη δοκιμή: Νέο VW Tiguan | Ήπια υβριδικό & αυτόματο με 150 άλογα

Μπορεί το ID. Buzz να αναστήσει την κατηγορία των πολυμορφικών;

Ξεκίνησε η παραγωγή του ανανεωμένου Volkswagen Golf

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Opel Mokka 1.2 βενζίνη με 100 άλογα

Πόσο καλό είναι το Citroen C3 diesel με τα 100 άλογα;

Δοκιμή: Nissan Ariya, το πρώτο ηλεκτρικό SUV της Nissan

Δοκιμή: Peugeot 208 Hybrid 100 | Tο mild hybrid σκότωσε το diesel