
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Μην ξεχνάτε πως τα «κρυφά» σημεία ενός οχήματος μπορούν να μαρτυρήσουν πολλά για το παρελθόν του.
Αγοράζοντας ΜΤΧ: Σημεία προσοχής!
6.504 Επισκέψεις στο άρθρο (14/3/2013)
Η αγορά ενός μεταχειρισμένου έχει αρχίσει να γίνεται δημοφιλής ενέργεια, ειδικά αυτές τις εποχές, αλλά θα πρέπει να ελέγξετε, πριν αγοράσετε, τα «κρυφά» σημεία του που μαρτυρούν πολλά.
autotriti team
Μην ξεχνάτε πως τα «κρυφά» σημεία ενός οχήματος μπορούν να μαρτυρήσουν πολλά για το παρελθόν του. Παραθέτουμε χρήσιμες συμβουλές για να αποφύγετε ένα αυτοκίνητο με «αμαρτωλό» παρελθόν.
Κινητήρας: Ελέγξτε αν υπάρχουν βρομιές και λάδια ή ακόμα και διαρροή στο κάρτερ και γύρω από αυτό.
Αριθμός πλαισίου: Βρείτε το σημείο όπου υπάρχει η μεταλλική ετικέτα με τα πριτσίνια που αναγράφει τον αριθμό πλαισίου και κοιτάξτε για ίχνη μπογιάς ή χαρακιές.
Χιλιομετρητής: Υπολογίστε πόσα περίπου χιλιόμετρα θα έπρεπε να έχει διανύσει το αυτοκίνητο όταν ο μέσος όρος του έτους είναι γύρω στα 15.000 χλμ.
Αμάξωμα: Με το δάχτυλο μετρήστε την απόσταση των αρμών (π.χ. στο καπό ή στις θύρες). Αν η απόσταση είναι διαφορετική σε κάθε πλευρά το πιθανότερο είναι να έχει επισκευαστεί.
Κιβώτιο ταχυτήτων-συμπλέκτης: Κάντε μια βόλτα το αυτοκίνητο και διαπιστώστε αν ο συμπλέκτης απομονώνει σωστά και αν οι ταχύτητες "κουμπώνουν" με ευκολία.
Σύστημα διεύθυνσης: Οδηγήστε το αυτοκίνητο μερικά χιλιόμετρα και προεπιλέξτε ευθεία πορεία αφήνοντας για λίγο το τιμόνι. Αν αυτό "τραβάει" αριστερά ή δεξιά, είναι μεγάλη η πιθανότητα να έχει υποστεί στρέβλωση το σασί ή να έχουν πρόβλημα οι αναρτήσεις.
Χώρος ρεζέρβας: Ανασηκώνοντας τη μοκέτα στο πάτωμα του χώρου αποσκευών θα δείτε αν έχει δεχθεί επισκευή αφού πιθανώς να υπάρχουν ραφές και απόκλιση απόχρωσης.
Θόλοι: Αν στο αυτοκίνητο είχαν τοποθετηθεί σκληρότερα ελατήρια και αμορτισέρ ή μπάρα θόλων και έχει υποστεί σκληρή χρήση, θα το καταλάβετε από ρωγμές στο μέταλλο ή "σπασίματα" στο χρώμα.
Ζάντες: Πίσω από ένα γυαλιστερό τάσι μπορεί να βρίσκεται μια χτυπημένη ζάντα που μειώνει τη σταθερότητα.
Ελαστικά
Η φθορά είναι φυσιολογική. Αυτό που δεν είναι φυσιολογικό είναι ανομοιόμορφη φθορά που μπορεί να σημαίνει στρεβλωμένο αμάξωμα από σύγκρουση, κακή κατάσταση και λάθος γεωμετρία των αναρτήσεων και στην καλύτερη περίπτωση απλώς λάθος ευθυγράμμιση. Ο ενδελεχής έλεγχος στα ελαστικά είναι απαραίτητος.

Βρείτε το σημείο όπου υπάρχει η μεταλλική ετικέτα με τα πριτσίνια που αναγράφει τον αριθμό πλαισίου και κοιτάξτε για ίχνη μπογιάς ή χαρακιές.