ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το Yaris είναι το πιο δημοφιλές μοντέλο του 2013, ίσως γιατί 
προσφέρεται σε βενζίνη, ντίζελ και υβριδικό, είτε γιατί απλά είναι ένα 
από τα καλύτερα μικρά.

Το Yaris είναι το πιο δημοφιλές μοντέλο του 2013, ίσως γιατί προσφέρεται σε βενζίνη, ντίζελ και υβριδικό, είτε γιατί απλά είναι ένα από τα καλύτερα μικρά.

Εσάς, σε ποιο μοντέλο σας προσγείωσε η νέα τάξη πραγμάτων;

7.842 Επισκέψεις στο άρθρο (19/3/2013)

Και δε μιλάμε μόνο για την οικονομική ύφεση. Είναι επίσης η έλευση του ντίζελ, η κατανάλωση και οι ανάγκες που πλέον πρέπει ένα αυτοκίνητο να καλύψει. Ποιο μοντέλο λοιπόν είναι αυτό που τώρα βλέπετε, με τα νέα δεδομένα;

autotriti team

Σίγουρα η οικονομική ύφεση είχε το μεγαλύτερο αντίκτυπο στην πρόθεση αγοράς αυτοκινήτου, με τις προτεραιότητες να μεταφέρονται από τις επιδόσεις και την πολυτέλεια, στο χαμηλό κόστος χρήσης και την πρακτικότητα. Εξίσου μεγάλη επίδραση στην πρόθεση αγοράς είχε και η έλευση του ντίζελ. Ξαφνικά ο αριθμός των διαθέσιμων μοντέλων διπλασιάστηκε με νέους κινητήρες να προστίθενται στις γκάμες των εταιρειών. 
Από το NonPaper έχουμε συζητήσει για το μέγεθος των αυτοκινήτων, με τη μεσαία κατηγορία να γίνεται ελαφρώς εξεζητημένη, ενώ και το μικρομεσαίο φαντάζει μεγάλο πλέον. Έχουμε συζητήσει για τη σημασία των ρύπων όπως αυτοί μεταφράζονται στα τέλη ταξινόμησης, και τελικά της κατανάλωσης, του κατασκευαστή ή της πραγματικής και πόσο απασχολεί σε σχέση με πριν.
Και είναι εμφανές πως μετά την τιμή αγοράς, που είναι καθοριστική για την κατηγορία και τη μάρκα του μοντέλου, το κόστος χρήσης ακολουθεί. Εκεί το πράμα μπλέκει με το θέμα του ντίζελ, που ζητά υψηλότερο κόστος κτήσης αλλά υπόσχεται χαμηλότερο κόστος χρήσης. Και αρχίζουν οι περιπτώσεις του καθενός να μετρούν.
Αυτό όμως που φαίνεται πως μας δυσκολεύει περισσότερο είναι ο συμβιβασμός στις επιδόσεις για χάρη των ρύπων. Τα 100 άλογα που επανέφερε το ντίζελ ως το μέσο όρο στη μικρομεσαία κατηγορία, ακούγονται λίγα, παρά την τεράστια ροπή, και προβληματίζουν αρκετούς που νοιώθουν την ανάγκη για χάρη της «μικρής» ιπποδύναμης να κατεβούν και κατηγορία. ¶λλο μικρό με 100 άλογα, άλλο μικρομεσαίο, σκέφτονται, προσπαθώντας να διατηρήσουν τις επιδόσεις στο αυτοκίνητο που θα αγοράσουν.
Η χρήση από την άλλη άλλαξε και αυτή. Πολλοί πλέον αφήνουν το αυτοκίνητο για καθημερινές μετακινήσεις και το χρησιμοποιούν σε ταξίδια ή μεγαλύτερες αποστάσεις. Αυτό περιπλέκει ακόμη περισσότερο τα πράγματα αφού οι επιδόσεις, πάντοτε συνδεδεμένες με το δύσκολο προσπέρασμα στο ελληνικό οδικό δίκτυο, φαίνεται να δείχνουν απαραίτητες, και έτσι η επιλογή οικονομικού κινητήρα γίνεται ακόμη πιο δύσκολη.
Τελικά όμως ο συμβιβασμός επιτυγχάνεται, πιο εύκολα για όσους κάνουν μία δοκιμαστική βόλτα με ένα μικρομεσαίο ντίζελ ακόμη και με 90 άλογα. Εσείς λοιπόν που καταλήξατε; Τι ανάγκες άλλαξαν, τι προτεραιότητες και ποιο μοντέλο βρέθηκε που να καλύψει τις νέες απαιτήσεις; Ποιο μοντέλο θα αγοράζατε τώρα για να βγείτε από τη δύσκολη θέση; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

4green
NISSAN