
Η BMW 320d πληρώνει τέλη κυκλοφορίας μόλις 107 ευρώ το χρόνο.
Τι πρέπει να συμβεί για να ξαναγίνει το 2λιτρο υποψήφιο για αγορά;
22.532 Επισκέψεις στο άρθρο (21/3/2013)
Γιατί το δίλιτρο έχει γίνει ταμπού; Είναι γιατί πληρώνει πολλά τέλη; Γιατί δεν πληρώνει; Είναι γιατί καίει πολύ; Γιατί δεν καίει. Τι χρειάζεται λοιπόν για να γίνει το δίλιτρο και πάλι περιζήτητο;
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Λέμε σήμερα δύο χιλιάδες κυβικά και ακούγεται σαν αναφορά στο δράκουλα. Η λέξη δίλιτρο, δε, συγκαταλέγεται σε εκείνους τους εφιάλτες που προσπαθούμε να ξεχάσουμε. Όμως γιατί;
Σαφώς, το δίλιτρο πήρε πολύ κόσμο στο λαιμό του. Για την ακρίβεια οι αποφάσεις των κυβερνώντων, να ρίξουν τα τέλη ταξινόμησης και μετά να βογκήξουν τον κόσμο στις εισφορές. Τα αυτοκίνητα δεν έφταιξαν σε τίποτα. Ακόμη χειρότερο, όλα αυτά τα αυτοκίνητα πέρασαν στον παλιό υπολογισμό τελών κυκλοφορίας με το 660άρι το χρόνο. Όμως αυτό το ποσό δεν το πιάνει σήμερα κανένα σύγχρονο αυτοκίνητο με δίλιτρο μοτέρ.
Αν είναι βενζίνη το πολύ, το πάρα πολύ να πάει 250 ευρώ το τέλος κυκλοφορίας, και μιλάμε για τα μοτέρ που φοράνε μοντέλα όπως η BMW 320i ή το Audi A4 2.0TFSI.
Όμως το δίλιτρο σήμερα, στην πιο καταπληκτική του μορφή, είναι σε ντίζελ. Και το τραγικό του στερεότυπου του «κακού» δίλιτρου είναι ότι στερεί τη χαρά μερικών από τα καλύτερα μοτέρ σήμερα.
Καλύτερο παράδειγμα από την BMW 320d δεν υπάρχει. Τα τέλη κυκλοφορίας της είναι μόλις 107 ευρώ το χρόνο. Εντάξει, και το χαράτσι, αλλά δεν τινάχθηκε και η μπάνκα στον αέρα πια. Ειδικά όταν μιλάει κανείς για ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα στην κατηγορία του, στην καλύτερη έκδοση.
Λίγο πιο πάνω στα 2,1 λίτρα η Mercedes C220 CDI έχει τέλη μόλις 105 ευρώ. Τα δίλιτρα δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα από τα τέλη κυκλοφορίας. Υπάρχει βέβαια εκείνο το χαράτσι. Όμως την κακή ατμόσφαιρα την έχουν δημιουργήσει τα αυτοκίνητα που μαζί με το χαράτσι έχουν και το 660άρι του παλιού υπολογισμού. Και το κόστος φτάνει το 1.000άρικο κάθε χρόνο.
Το πράγμα όμως είναι αλλιώς όταν μιλάμε για νέους κινητήρες. Και το δίλιτρο ντίζελ, ειδικότερα, ανοίγει μια ολόκληρη κατηγορία SUV που πραγματικά έχουν ανάγκη το συγκεκριμένο μοτέρ για να αναδειχθούν. Το φθηνότερο Audi Q5 είναι το δίλιτρο ντίζελ και έχει τέλη μόλις 250 ευρώ το χρόνο (συν το χαράτσι).
Είναι όμως αυτό το πάγιο, ή υπάρχει αλλού ο φόβος; Είναι το χαράτσι επιπλέον του τέλους, ή έχετε μουδιάσει με τα απανωτά μέτρα που κάθε φορά ξεκινούν από τα δίλιτρα; Τι λέτε; Τι χρειάζεται για να ξαναγίνει το δίλιτρο υποψήφιο για αγορά;
Ωραία ερώτηση......δηλαδη μόνο το χαρατσι στα τέλη κυκλοφοριας πληρώνουμε??? (που καθολου αμελητεο ώστε να μπαινει σε παρενθέσεις- ισοδυναμει με 2 χρονιες τελη σε 1400cc....)..γιατι αλλο 660 και αλλο 1000/χρονο.....εδω σταματαω τη σαλτσα και απαντω μονολεκτικά. πρεπει λοιπον να γινουν τα εξής:
1. να φτασουν οι μισθοι εκει που ηταν προ κρισης,
2. να σταματησουμε να πληρώνουμε χαρατσια για τα ακινητα,
3 . να μειωθει ο φορος στα εισοδηματα απο ακινητα,
4. να μειωθουν οι φοροι στα καυσιμα,
5. να μειωθει ο φορος στο πετρελαιο θερμανσης,
6. οσοι δεν εχουν δουλεια να βρουν ή να μην τρεμουν οτι αυριο θα φυγουν,
7. να αρχισουμε να εμπιστευομαστε το κρατος οτι του χρονου δεν θα φτάσει τα τελη ή τα τεκμηρια στο θεο
8.αν μιλαμε για ντιζελ να σταματησει η νοθεια στα καυσιμα και ειδικα στο πετρελαιο
9.να εχουμε χρηματα και για τα σερβις του αυτοκινητου και για τα λαστιχα
10. όταν πεσουν οι τιμες των διοδιων (γιατι δεν παιρνεις bmw για βολταρεις 3χλμ απο το σπιτι σου)
11. αν σε συμφερει να το ασφαλισεις
12. εν τελη για να γινει υποψηφιο στην αγορα πρεπει η αγορα να το υποστηριζει (οικονομικα)-αλήθεια εχετε δει πολλές bmw 2λιτρες στη κενυα ή στη σομαλια???για εχεις αυτοκινητο πρεπει πρώτα να εχεις να φας....
υ.γ. όταν γίνουν τα παραπανω (χα,χα) θα γινει το αυτοκινητο(οχι μονο αυτο αλλα για όλα τα αυτοκινητα) και παλι προσβασιμα.....προς το παρον φυλαγομαστε και δεν ξερουμε απο που θα μας ερθει (ειτε ειναι εφορια-ειτετράπεζα που κλεινει)....
αν θελεις να εχεις ΑΜΑΞΙ παιρνεις διλιτρο γερμανικο τουρμπο αμαξι και εισαι αρχοντας. αρκει να εχεις τα λεφτα να το αγορασεις. αν δεν εχεις λεφτα τοτε παιρνεις 1400κυβικα. ετσι ειναι αυτα. πανω απο 2000κυβικα δεν χρειζεσαι. αλλωστε τα γερμανικα τουρμπατα διλιτρα με τα 210+ αλογα ειναι απαιχτα.
κακα τα ψεματα τα διλιτρα ειναι αναγκαια για να εχεις απολαυση στην οδηγηση και ανετο ασφαλες ταξιδι
Και η ασφάλεια??? στοιχίζει αρκετά περισσότερο οπότε δεν είναι μόνο θέμα τελών. Προσωπικά είμαι κάτοχος και ενός Mondeo 2.0 lt σε άριστη κατάσταση, μοντέλο 2005 με 30000 χλμ και είναι μόνιμα στο γκαράζ χωρίς πινακίδες γιατί το συνολικό κόστος είναι απαγορευτικό και όχι μόνο τα τέλη!
Γιά τά 2000λιαρα μήν ξεχνάμε καί τό τεκμήριο χρήσης που έχει πάει στά 8800 ευρώ!
Όπως καί νά έχει τό πράγμα, τά κυβικά αυτά έχουν γίνει άπαγορευτικά γιά τόν έλληνα σήμερα. Μάς έχουν γυρίσει 30 χρόνια πίσω, όταν όποιος είχε αύτ/το από 1300 καί πάνω ήταν ο καλύτερος τού χωριού!
Τραγικά πράγματα, καί γιά τόν καταναλωτή, καί γιά τόν έμπορο, καί γιά τό κράτος τό ίδιο άπο τά ποσά που χάνει άπό τήν μειωμένη κίνηση στόν κλάδο.
Mε δουλειά στην Αυστραλία , θα γίνει υποψήφιο το δίλιτρο , μπορεί και το τρίλιτρο...
Δυστυχός δεν έχουμε κράτος ,και μετά μας φταίνε οι γερμανοί,μακάρι να αναλάμβαναν την δημόσια διοικηση μπας και μπορούσαμε να δούμε ασπρη μέρα.Αγόρασα ένα suv διλυτρο το 2008 34.000 τότε που η βενζίνη είχε 1 ευρώ τα τέλη ήταν στα μισά περίπου πουλώντας δυο άλλα ιχ που είχα για καλύτερη αγορά μιας και τα παιδία είχαν μεγαλώσει και άρχιζα να πηγαίνω κάποιες εκδρομές.Το πούλησα σε 2 χρόνια με την βενζίνη στα 2 ευρω περιπου τα τέλη 660 και σε τιμή κατω του μισού.Και μετά λέμε για κούρεμα καταθέσεων ,ας καθήσει καποιος φορέας να υπολογίσει τι έχουν χάσει οι πολίτες από τους άχρηστους πολιτικούς και μετά τα λέμε πάλι!!!!!
Αντικατεστησα 320i του 2008 με 320d του 2013.Το παλιό είχε τέλη 660+440 εισφορά,ασφάλεια μικτή 1100,σέρβις ετήσιο κατα μέσο όρο 180 ευρώ,κατανάλωση 9,6/100 racing με 1,95ευρω/lt.ετησια χρήση 20000Κm.συνολικο κοστος ετήσιας χρησης 6150ευρω(χωρίς λάστιχα και πλυσιματα).δηλαδη πάνω απο 500ευρω/μήνα.Το καινούριο εχει τέλη 150+440εισφορα,ασφάλεια 1200,σέρβις 200ευρω,κατανάλωση 7,5/100 με 1,40ευρω/lt.υπολογιζω με ίδια χρήση 3500 ευρώ,δηλαδη 290 ευρώ/μήνα.Η διάφορα ειναι σημαντική,αλλά προκύπτει και απο τη χρήση ακριβοερου καυσίμου στις βενζινοκινητες BMW .Λογιστικα απο την αντικατάσταση έχασα χρήματα αλλά πλέον η καθημερινή χρήση μου αδειάζει λιγότερο την τσέπη και αυτό ειναι σημαντικό.Κατα τα άλλο το αυτοκίνητο ειναι πιο σβελτο,δεν εχει κραδασμούς,εχει αποδεκτό θόρυβο αλλά και απότομο start stop.μεγαλη διάφορα το 8αρι κιβώτιο.
To κρατος ουσιαστικα ποινικοποιησε την κατοχη διλιτρου αυτοκινητου με τα εκτος ελληνικης και παγκοσμιας πραγματικοτητας τελη και φορο πολυτελους (για αυτοκινητα που δεν αξιζουν ουτε πεντε χιλιαρικα πλεον ) διαβιωσης .Οι μεγαλοι χαμενοι ειναι οι ιδιοκτητες των εν λογω ΙΧ που ειδαν περιουσιες χιλιαδων ευρω να απαξιονοντε μεσα σε μια μερα και το κρατος αφου τον επομενο Δεκεμβριο θα εχουμε μαζικη καταθεση πινακιδων και χαμενων εσοδων απο τελη ταξινομησης αφου ΄πλεον ουτε ενα τετοι ΙΧ δεν πουλιεται πλεον .Πραγματικα το ΥΠΟΙΚ επιδεικνυει αυτοκτονικες τασεις οσο αφορα τα εσοδα και με τραγικες συνεπειες για ιδιοκτητες και επαγγελματιες του χωρου.
Σημερα πρεπει να εισαι μαζοχιστης για να παρεις διλιτρο και ανω ή κροισος .
Έχω διλιτρο τουρμπατο γερμανικό διαμαντι με DSG κιβωτιο ταχυτητων. η οδηγηση εδω και 6 χρονια ειναι μια απολαυση. πριν 6-7 χρ οταν η VW πρωτη εβγαλε το κιβωτιο διπλου συμπλεκτη και τις αξιοπιστες τουρμπινες, ολοι οσοι δεν μπορουσαν να αγορασουν VW ελεγαν πως θα σπανε τα μοτερ και θα χαλάνε τα κιβωτια. μετα απο 6 χρ ολοι την αντιγραφουν η μάλλον να την αντιγράψουν. η λύση αν θελει ς αλογα ειναι 1400 VW τουρμπατο και αν θελεις αμαξαρα τοτε διλιτρο VW τουρμπατο. εχοντας το σπορ αμαξι του ομιλου, το GTI V με DSG κιβωτιο (διλιτρο με 215αλογα και 8-9λιτρα καταναλωση μονο!), και έχοντας κανει 140χιλ χλμ δίχως κανενα πρόβλημα, θα πω πως δεν χρειαζεται να αλλαξει κατι η κυβερνηση για να παρω διλιτρο GTI και παλι. απλα ειναι αδικια να πληρωνεις 660ε τελη κυκλοφοριας. Γενικά λάθος τα τέλη. θα έπρεπε να μπούνε μέσα στην τιμή της βενζινης οποτε οποιος ρυπαινει πολυ και οποιος κυκλοφορει πολυ να πληρωνει περισσοτερο!
Προς pan (22/3/2013, 02:30).....
αν δεν αντεχεις τη πραγματικότητα μπορεις να ξανα -μετακομισεις στον Αρη....απανταμε απλα σε μια ερωτηση του αρθρου...και επειδη εισαι ο ΜΟΝΟΣ με διαφορετικη αποψη καλα θα κανεις να κατεβεις απο το συννεφακι ή να κοψεις τον Πρετεντερη γιατι τα πραγματα ειναι αλλιώς...και αν δε σου αρεσει η πραγματικοτητα η οποια μας επηρεαζει ολους μπορεις να αλλαξεις χωρα....επισης δεν σε ρωτησαμε για ποιο λογο μπαινεις στο συγκεκριμενο site...οποτε δεν μας ενδιαφερει και να μαθουμε....το να γραφεις για διλιτρα και το να λες οτι ειναι χαμηλα στη σειρα με κινητηρες (που μια χαρα τα λες) αυτο ειναι μυθιστορημα για τα εδω δεδομενα εκτος αν ζεις αλλου και οχι ελλάδα οποτε πασο...φανταζομαι οτι ο εισηγητης του αθρου θελει τη γνωμη μας για το θεμα και οχι να γραψουμε εκθεση ιδεων ουτοπικού χαρακτηρα.....
Φταίει ο παραλογισμός του κράτους που έχει βάλει ένα τεράστιο σκαλοπάτι για τέλη/χαράτσια στα 2000 κυβικά. Αν κατανείμει καλύτερα τα βάρη (και ακόμα καλύτερα αν μπορούσε να τα μειώσει αισθητά για όλους) τότε μια χαρά θα κυκλοφορούσαν και τα δίλιτρα. Και δεν είναι μόνο να πωλούνται καινούρια αλλά και να πάρουν τις πινακίδες τους πίσω όσοι τις έχουν καταθέσει.
αφηστε τα διλιτρα.ποιος μπορει στις μερες ντροπης που ζουμε να αγορασει μια bmw.θα συμφωνησω με τους προλαλησαντες.δεν υπαρχει εμπιστοσυνη στο κρατος γιατι οταν εχουν βρει τα δυσκολα τα φορτωνουν στα αυτοκινητα και στην βενζινη.ο μικρος ελληνας δεν θα μπορεσει να αγορασει καν αυτοκινητο ποσο μαλλον 2000 κυβικα.
Να επαναλάβω για ακόμα μία φορά, ότι εδώ μπαίνω για να διαβάσω και να σχολιάσω θέματα σχετικά με τα αυτοκίνητα. Δε μπαίνω για να ενημερωθώ για την πολιτική και την οικονομία, ούτε για να δω τους συνανθρώπους μου να κλαίνε, να τρώνε από συσσίτια και να μην έχουν τίποτε, όπως αναφέρθηκε. Αν ήθελα κάτι τέτοιο, θα διάβασα πολιτική εφημερίδα και θα έβλεπα πρωινές εκπομπές. Κακώς, δυστυχώς, αλλά βλέπω τα πράγματα εντελώς διαφορετικά από τα υπόλοιπα σχόλια. κατά τη γνώμη μου, το δίλιτρο μπορεί να γίνει μια χαρά υποψήφιο για αγορά. Δε θα έπρεπε κατ΄εμέ να υπάρχει ο αναφερόμενος φόβος. Το εύρος του φάσματος του κυβισμού για τους κινητήρες των αυτοκινήτων κυμαίνεται αυτή τη στιγμή από 0.9 έως και 8 λίτρα με W16. Η θέση του δίλιτρου μέσα στη γκάμα είναι πολύ χαμηλά, στο κάτω άκρο. Τι είναι τέλος πάντων ο δίλιτρος? Αμάν πια! Ξεκολλήστε λίγο! Από τη στιγμή που τα νέα αυτοκίνητα πληρώνουν πια βάσει των εκπεμπόμενων ρύπων και όχι βάσει κυβισμού, δεν είναι ούτε ποινικοποιημένα, ούτε ταμπού. Όποιος έχει τη δυνατότητα να πληρώσει ασφάλιστρα και τεκμήριο, ας αγοράσει. Όποιος δεν τα έχει, ας αγοράσει ό,τι μπορεί. Από κει και πέρα, εκτός από τα τέλη, ας μειωθούν ασφάλιστρα, τεκμήρια και χαράτσια, για να γίνουν πιο προσιτά στο ευρύ κοινό. Τέλος, σύγχρονα δίλιτρα δεν είναι μόνο η C, η 320 και το Α4, υπάρχουν πολλές περισσότερες και αξιόλογες επιλογές.
να σκοτωσουμε ολοι μας τα ιχ , κανενας μας να μη κυκλοφορει αμαξι, να μην παιρνουν φορους απο τελη , καυσιμα και διοδια, να κλεισουν οι αντιπροσωπιες αυτοκινητων και τα συνεργεια, να βγουν οι πολιτες στους δρομους για να ξεκομπιστουν να φυγουν οι γενιτσαροιμ πολιτικοι !
Συμφωνώ με όλους, αλλά ξεχάσατε και τα τεκμήρια. Το τεκμήριο του αυτοκινήτου των 2000 cc είναι αν δεν κάνω λάθος 8.800 ευρώ. Αν έχουμε και σπίτι και εξοχικό, τό άθροισμα των τεκμηρίων φθάνει σε εξωπραγματικά ύψη, που σημαίνει ότι θα φορολογούμαστε για το τεκμαρτό αυτό εισόδημα και όχι το πραγματικό. Αυτός, κατα τη γνώμη μου, είναι ο σπουδαιότερος λόγος, για να μην έχεις δίλιτρο αυτοκίνητο.
Στις μέρες που ζουμε,το να συζητάμε για 2λιτρα,3λιτρα κλπ. ΙΧ ,ειναι,μαλλον,
εκτός κοινής λογικής. Εντελως φιλολογικά ομως θα ηθελα να σχολιάσω το εξής:μέχρι πότε το ελληνικό υπουργείο οικονομικών θα θεωρεί τα κυβικά τού κινητήρα αποκλειστικό κριτήριο για τήν επιβολή κάθε ειδους φόρου (τελη
κυκλοφορίας,τεκμήρια,φόρος πολυτελείας )? πως γίνεται και με ποια λογική π.χ. ενα HYUNDAI TUCSON 2λιτρο αξίας 18.200,00 € να εχει υψηλότερο τεκμήριο διαβίωσης, εκτακτη εισφορά 10% τού τεκμηρίου και μια ΜΕRCEDES E250 1.796 cc aξίας 55.000,00 € (με εξτρα μπορεί να φθασει 65.000,00 € ),να εχει χαμηλότερο τεκμήριο ,μηδέν(!!!) φόρο πολυτελείας επειδή ειναι κάτω απο 1929 cc?εκτός αν υποθέσουμε οτι ο κάτοχος του HYUNDAI ειναι πλουσιότερος
απο τον κάτοχο της MERCEDES (xωρίς να αποκλείεται σε πολύ σπάνιες
περιπτώσεις). Αν,λοιπόν, δέν ειναι δυνατό στήν παρουσα οικονομική συγκυρία
να καταργηθούν η τουλάχιστον να μειωθουν, ας προσαρμοσθουν τουλάχιστον
σύμφωνα με τις εργοστασιακές αξίες,ωστε να μήν αισθάνεται κάποιος ηλίθιος
εχοντας στήν κατοχή του ενα ΙΧ 2000cc aξίας 18.000-20.000-25.000 € εχοντας
μεγάλες φορολογικές επιβαρύνσεις και ο φίλος-γείτονάς του,αν και εχει ΙΧ
αξίας 40.000-50.000-60.000 € , να μην πληρώνει φόρο πολυτελείας και να εχει
και χαμηλότερο τεκμήριο διαβίωσης.
ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
θα συμφωνησω πιο πολυ με τον σοτο παρα με το αρθρο.καλυτερα να το εγραφε εκεινος γιατι αυτοι ειναι οι πραγματικοι λογοι για την πτωση των 2000 cc.
Τα είπε όλα ο κύριος sotos.Τι να λέμε.
Καταρχάς να έχει ο λαός εργασία αξιοπρεπή και όχι τα κάνω όλα για ένα ευρώ.
Να είναι μετριασμένοι οι κεφαλικοί φόροι,προς όφελος και πάλι των πολιτών,για κοινωνική αρωγή,και όχι να τα παίρνουνε ΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΚΑΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ,ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗ,ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΓΝΩΣΤΑ ΤΟΥΣ ΜΕΡΗ.ΛΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟΙ ΜΠΟΥΡΤΖΟΒΛΑΧΟΙ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΑΝΕ ΑΠΟ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΤΟΥΣ.
Δεν γίνεται στα καύσιμα το 1,10 ευρώ να είναι φόροι και να μην ξαναπηγαίνουν στους πολίτες.
Δεν γίνεται να έχουμε 2500000 ανέργους και ο οαεδ να το κρύβει.Και να λες έλα να σου δώσω 1 ευρώ να σε,άντε να μην το πω.
Οι κυβερνήτες της Ελλάδος εφόσον πληρώνονται για να διοικούν να διοικούν και να αγαπούν τον λαό που διοικούν,ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΕΞΩΝΤΟΣΟΥΝ.
Να σταματήσει η ΑΛΗΤΕΙΑ που γίνεται στα καύσιμα της Ελλάδος,από ΤΟΥΣ ΚΩΛΟΜΑΓΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΡΕΣ ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ.
Να σταματήσουν τα ΕΓΩ ΜΑΓΚΑΣ,ΜΑΣΤΟΡΑΣ,ΕΜΑΘΑ ΝΑ ΜΑΣΤΟΡΕΥΩ ΚΑΙ,να μην το πω,ΤΟΝ ΜΑΣΤΟΡΑ ΜΟΥ.ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΜΑΣΤΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥΣ ΤΟΥ ΠΟΠΟΥ ΔΕΝ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΡΕΛΕ.
Δεν γίνεται κάθε 20 χιλιόμετρα να έχουμε διόδια,για δρόμους που έχουνε πληρώσει οι προγόνοι μας από το 1950,ΕΛΕΟΣ,ΖΑΒΑΡΑΚΤΡΑΝΕΜΙΑ.
Αν γίνουν όλα αυτά,τότε θα μπορέσουν οι περισσότεροι στην Ελλάδα,να αγοράσουν ένα δίλιτρο όχημα για καλύτερη ασφάλεια,όνειρο ζωής,και άλλα για την κάθεμια,τον καθένα μας.Θα μπορέσει να το συντηρήσει επιμελώς,ασφάλεια,λάστιχα,αναρτήσεις,και άλλα,όλοι θα είναι ευχαριστημένοι και θα υπάρχει και εργασία ανα τομέα.
Όμως έχει ποινικοποιηθεί το σπίτι,το όχημα,η μηχανή,το σκάφος,το μικρό αεροπλάνο,και άλλα,γιατί κάποια ρεμάλια,θέλουνε να το παίξουνε Ιησούς Χριστός.Λες και αν έχουν όλο το χαρτί και το χρυσό της γης,θα το βάλουνε στον ποπό τους.
Και μην το πάτε αβανταδόρικα το θέμα,υπέρ του πετρελαιοκίντου.Δεν γίνεται να έχω ένα μοντέλο 2009 βενζίνη και να πληρώνω 660 τέλη,την εισφορά τα 418,70 ευρώ και ασφάλεια στο θεό,και να μου λένε κάποιοι,πούλα το και πάρε πετρελαιοκίνητο για να πληρώνεις για παράδειγμα 120 ευρώ τέλη και να καίει πιο λίγο.ΤΙΣ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΙΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΥΣ ΟΛΟΙ,ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ,ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ,ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΒΛΑΧΑ ΘΑ ΤΟ ΕΛΕΓΑ ΚΑΙ ΕΓΩ.
Μια επανάσταση θα μας σώσει.Και να δούνε ότι κάποιοι που έχουνε οικομική δυνατότητα,ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝΕ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝΕ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΚΛΑΙΝΕ,ΝΑ ΤΡΩΝΕ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΣΣΙΤΙΑ,ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ,ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ.
Τ Α Π Ο Λ Λ Α Κ Α Ι Τ Α Κ Α Θ Ο Λ Ο Υ Β Λ Α Π Τ Ο Υ Ν Ε.ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ ΚΑΙ ΞΕΝΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ.
Πολύ ωραίο θέμα θέσατε αγαπητοί συντάκτες!!
Εχω διλιτρο diesel τριετιας,και θα πληρωνω για τελη,χαρατσι,και ασφαλεια
1750-1800 euro το χρονο,δηλ. 150 το μηνα χωρις να το κινησω,μονο να το εχω νομιμα μεσα στο γκαραζ,αυτο ειναι σαδισμος εκ μερους του κρατους-απατεωνα.
Mόνο για ντίζελ όμως η βενζίνη πάει περίπατο...σωστά?
Ο sotos με κάλυψε εντελώς. Συμφωνώ και επαυξάνω! (2λιτρο!!! πλάκα μας κάνετε?)
Να μειωθούν τα τέλη στα παλιά αυτοκίνητα από 660 στα 300 ας πούμε διότι όποιος σκέφτεται να πάρει σήμερα δίλιτρο σκέφτεται ότι αύριο που θα παλιώσει θα ανεβούν τα τέλη κυκλοφορίας και τρομάζει.