ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η BMW 320d πληρώνει τέλη κυκλοφορίας μόλις 107 ευρώ το χρόνο.

Η BMW 320d πληρώνει τέλη κυκλοφορίας μόλις 107 ευρώ το χρόνο.

Τι πρέπει να συμβεί για να ξαναγίνει το 2λιτρο υποψήφιο για αγορά;

22.532 Επισκέψεις στο άρθρο (21/3/2013)

Γιατί το δίλιτρο έχει γίνει ταμπού; Είναι γιατί πληρώνει πολλά τέλη; Γιατί δεν πληρώνει; Είναι γιατί καίει πολύ; Γιατί δεν καίει. Τι χρειάζεται λοιπόν για να γίνει το δίλιτρο και πάλι περιζήτητο;

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Λέμε σήμερα δύο χιλιάδες κυβικά και ακούγεται σαν αναφορά στο δράκουλα. Η λέξη δίλιτρο, δε, συγκαταλέγεται σε εκείνους τους εφιάλτες που προσπαθούμε να ξεχάσουμε. Όμως γιατί; 
Σαφώς, το δίλιτρο πήρε πολύ κόσμο στο λαιμό του. Για την ακρίβεια οι αποφάσεις των κυβερνώντων, να ρίξουν τα τέλη ταξινόμησης και μετά να βογκήξουν τον κόσμο στις εισφορές. Τα αυτοκίνητα δεν έφταιξαν σε τίποτα. Ακόμη χειρότερο, όλα αυτά τα αυτοκίνητα πέρασαν στον παλιό υπολογισμό τελών κυκλοφορίας με το 660άρι το χρόνο. Όμως αυτό το ποσό δεν το πιάνει σήμερα κανένα σύγχρονο αυτοκίνητο με δίλιτρο μοτέρ.
Αν είναι βενζίνη το πολύ, το πάρα πολύ να πάει 250 ευρώ το τέλος κυκλοφορίας, και μιλάμε για τα μοτέρ που φοράνε μοντέλα όπως η BMW 320i ή το Audi A4 2.0TFSI.
Όμως το δίλιτρο σήμερα, στην πιο καταπληκτική του μορφή, είναι σε ντίζελ. Και το τραγικό του στερεότυπου του «κακού» δίλιτρου είναι ότι στερεί τη χαρά μερικών από τα καλύτερα μοτέρ σήμερα.
Καλύτερο παράδειγμα από την BMW 320d δεν υπάρχει. Τα τέλη κυκλοφορίας της είναι μόλις 107 ευρώ το χρόνο. Εντάξει, και το χαράτσι, αλλά δεν τινάχθηκε και η μπάνκα στον αέρα πια. Ειδικά όταν μιλάει κανείς για ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα στην κατηγορία του, στην καλύτερη έκδοση.
Λίγο πιο πάνω στα 2,1 λίτρα η Mercedes C220 CDI έχει τέλη μόλις 105 ευρώ. Τα δίλιτρα δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα από τα τέλη κυκλοφορίας. Υπάρχει βέβαια εκείνο το χαράτσι. Όμως την κακή ατμόσφαιρα την έχουν δημιουργήσει τα αυτοκίνητα που μαζί με το χαράτσι έχουν και το 660άρι του παλιού υπολογισμού. Και το κόστος φτάνει το 1.000άρικο κάθε χρόνο. 
Το πράγμα όμως είναι αλλιώς όταν μιλάμε για νέους κινητήρες. Και το δίλιτρο ντίζελ, ειδικότερα, ανοίγει μια ολόκληρη κατηγορία SUV που πραγματικά έχουν ανάγκη το συγκεκριμένο μοτέρ για να αναδειχθούν. Το φθηνότερο Audi Q5 είναι το δίλιτρο ντίζελ και έχει τέλη μόλις 250 ευρώ το χρόνο (συν το χαράτσι). 
Είναι όμως αυτό το πάγιο, ή υπάρχει αλλού ο φόβος; Είναι το χαράτσι επιπλέον του τέλους, ή έχετε μουδιάσει με τα απανωτά μέτρα που κάθε φορά ξεκινούν από τα δίλιτρα; Τι λέτε; Τι χρειάζεται για να ξαναγίνει το δίλιτρο υποψήφιο για αγορά;  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
Autotriti.gr