ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ολοένα και περισσότεροι είναι οι οργανισμοί και οι φορείς που συντάσσονται με την άποψη πως τα μελλοντικά φορτηγά πρέπει να έχουν διαφορετικό σχήμα.

Ολοένα και περισσότεροι είναι οι οργανισμοί και οι φορείς που συντάσσονται με την άποψη πως τα μελλοντικά φορτηγά πρέπει να έχουν διαφορετικό σχήμα.

Τα «τούβλα» δεν είναι αεροδυναμικά!

4.082 Επισκέψεις στο άρθρο (16/4/2013)

Την ανάγκη για αλλαγή της υπάρχουσας νομοθεσίας αναφορικά με τις διαστάσεις των βαρέων φορτηγών τονίζουν διάφοροι οργανισμοί προκειμένου, μεταξύ άλλων, να μειωθούν και τα τροχαία ατυχήματα.

autotriti team

Ο πρόσφατος θάνατος ενός

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ακόμη μοτοσικλετιστή που συγκρούστηκε με ένα βαρύ φορτηγό στο κεντρικό Λονδίνο,επανάφερε στο προσκήνιο τις συνεχείς απαιτήσεις διάφορων φορέων, οργανισμώναλλά και των ίδιων των εταιρειών κατασκευής επαγγελματικών οχημάτων, για αλλαγήτης νομοθεσίας που αφορά στις συνολικές διαστάσεις των φορτηγών, προκειμένου ναμειωθεί τόσο ο αεροδυναμικός τους συντελεστής όσο και οι πιθανότητες πρόκλησηςθανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων.

Συγκεκριμένα, η υπάρχουσα κοινοτικήνομοθεσία επιτρέπει (εκτός ελάχιστων εξαιρέσεων σε συγκεκριμένες περιοχές-χώρες), την κυκλοφορία φορτηγών με μέγιστο βάρος έως και 44t. και συνολικό μήκος έως και 18,75μ.

Προκειμένου να εκμεταλλευτούνστο έπακρο τα περιθώρια που τους δίνονται για την μεταφορά του μέγιστου όγκουφορτίων, οι σχεδιαστές των εταιρειών κατασκευής βαρέων επαγγελματικών οχημάτωνόπως τα φορτηγά διεθνών μεταφορών, έχουν καταλήξει στην υπάρχουν μορφή τωνοχημάτων, η οποία, σύμφωνα με τους ειδικούς, παραπέμπει σε «τούβλο», δηλαδή όχικαι το πιο αεροδυναμικό σχήμα που απαντάται στην φύση.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο: 

ford
4green