
To Panda διαθέτει κορυφαία οδηγικά χαρακτηριστικά και παράλληλα έχει υψηλή τιμή μεταπώλησης.
Panda, Up και Aygo. Τι κάνουν και είναι πρώτα στις πωλήσεις;
6.179 Επισκέψεις στο άρθρο (18/4/2013)
Μονοπώλιο τέλος στη μίνι κατηγορία αφού στις τρείς πρώτες θέσεις φιγουράρουν τρεις κατασκευαστές με τρία διαφορετικά μοντέλα. Τι κάνουν όμως και είναι πρώτα;
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Την παράσταση προς το παρόν την κλέβει το Panda. Το νέο Panda έχει την πιο αισθητή παρουσία στο δρόμο, καθότι πιο ψηλό με τη δική του μοναδική εργονομία τύπου «το οδήγησες; Κόλλησες!» που τραβάει φανατικό κοινό υπέρ του. Έχει δύο μοτέρ ίδιας απόδοσης, παρόμοιας κατανάλωσης με διαφορά στα τέλη κυκλοφορίας (μηδενικά το 900άρι, κάτι ψιλά το 1,2) που όμως του δίνουν τη δυνατότητα να προσφέρεται σε δύο τιμές, ενώ κουβαλάει πάνω του και τον τίτλο του πιο σίγουρου αυτοκινήτου για πώληση σε δεύτερο χέρι.
Με το Up οι γερμανοί κατάφεραν να δώσουν ένα μίνι με γιαπωνέζικη εκμετάλλευση χώρων, το μοτέρ του είναι από τα καλύτερα 1.000άρια και το μόνο που αφήνει μια γεύση στο στόμα είναι η «στεγνή» σχεδίαση. Αν και αυτό είναι πάντα υποκειμενικό.
Για την Toyota η συνταγή είναι γνωστή μια και το Aygo είναι το πιο μεστό μοντέλο της αγοράς, με την μεγάλη του εγγύηση, τη δεδομένη πλέον αξιοπιστία του εκπληκτικού αυτού μοτέρ, και τον ευχάριστο χαρακτήρα που καθόρισε μια σειρά μοντέλων που ακολούθησαν, μεταξύ αυτών και του Up που ασπάστηκε πλήρως την φιλοσοφία αυτή. Κοινός παρονομαστής, πέραν του ότι είναι τρία από τα καλύτερα μίνι της αγοράς, το όνομα. Τρεις κατασκευαστές που έχουν το σωστό σήμα, ο καθένας για τους λόγους του, που φωνάζει αξιοπιστία, ποιότητα και μεταπωλητική αξία. Αν δεν πετυχαίνουν και τα τρία αυτά, σίγουρα κάποια δύο τα έχουν στο τσεπάκι.
Αρκούν αυτά όμως για να τα κρατήσουν πρώτα; Πιο κάτω πιέζουν ένα σωρό εξίσου αξιόλογα μοντέλα; Είναι για εσάς το μίνι που ψάχνετε ανάμεσα σε αυτά τα τρία; Και ποιο ειδικό χαρακτηριστικό από αυτά που οι τρεις μάρκες προσφέρουν αναζητάτε; Τι λέτε;
Φιλτατε Μητσακλεα με καλυψες απολυτα με αυτα που γραφεις και θα συμπληρωσω οτι τα συγκεκριμενα αυτοκινητα τα αγοραζουν ως γνωστο παρα πολυ οι εταιριες ενοικιασεων και leasing και πιστευω χωρις να φανω υπερβολικος οτι καλυπτουν το 50% στα νουμερα πωλησεων τους .θα ηταν χρησιμο εαν το autotriti ειχε τη δυνατοτητα να μας ενημερωσει τι νουμερα πωλησεων σε ιδιωτες εχουν κανει,και τι νουμερα σε leasing και ενοικιασεων .
ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΥΤΑ ΤΑ 3 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΚΙΑ ΔΕΝ ΤΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ, η ΕΠΕΙΔΗ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ..ΠΑΤΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ.ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙ ΤΗΝ ΧΡΗΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΡΗΣΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΣΕ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΝ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ..ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΑ ΓΙΑΤΙ Η ΦΙΑΤ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΣΤΑ ΜΙΝΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ Η ΦΗΜΗ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΩΝ ΛΑΟΥΤΖΙΚΩΝ,Η ΦΟΛΚΣΒΑΓΚΕΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΤΑ..ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΕΙΔΙΚΟ ΤΥΠΟ ΕΝΩ ΚΑΤ ΕΜΕ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΞΑΙΡΕΤΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΛΛΑ ΥΠΕΡΤΙΜΗΜΕΝΗ,ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ Η ΤΟΥΟΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗ ΣΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΙΔΙΚΟ ΤΥΠΟ,ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΙΑΠΩΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΟΤΑ ΟΙ ΕΙΔΗΜΟΝΕΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ..ΕΤΣΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΠΡΩΤΗ,ΟΝΟΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΡΙΑ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ..ΠΑΤΟΥ..
Εξαιτίας της οικονομικής συγκυρίας τα μικρά και οικονομικά σε χρήση αυτοκίνητα έχουν την τιμητική τους. Τα τρία αυτά αυτοκίνητα έχουν κάποια επιπλέον πλεονεκτήματα, πέρα από την ικανοποιητική τιμή, που τα βοηθάει να προηγούνται στις πωλήσεις. Το Aygo αλλά και τα C1, 107, είναι πολλά χρόνια στην αγορά και έχουν αποδείξει την αξιοπιστία τους και την οικονομία στην κατανάλωση. Ο κινητήρας 1000 κ.εκ. 68HP, χρησιμοποιείται σε πάνω από 10 διαφορετικά μοντέλα αυτοκινήτων IQ, Yaris, Daihatsu Cuore κ.λ.π. με ιδιαίτερη αξιοπιστία. Το Panda από την άλλη φέρει τη καλή φήμη που δημιούργησε το προηγούμενο μοντέλο (αυτό από το 2004), συν την εξελιγμένη τεχνολογία στον Twinair και την προηγμένη αισθητική του. Τέλος το Up! αλλά και τα δύο αδερφάκια του Mii, Citigo, έχουν πολύ καλούς χώρους, την εγκυρότητα του ομίλου VW αλλά και έναν καλό μικρό και οικονομικό κινητήρα. Ίσως αυτός ο χιλιάρης με τα 60 ή τα 75 άλογα είναι ο πρώτος καλός μικρός κινητήρας του ομίλου VW. Μέχρι τώρα δεν είχε παρουσιάσει έναν πραγματικά καλό και ανταγωνιστικό κινητήρα μέχρι τα 1300 κ.εκ. Αυτό είναι κάτι πολύ θετικό.
Τα Panda, Up, Augo και άλλα παρόμοια μοντέλα είναι στην κορυφή των πωλήσεων γιατί είναι αυτοκίνητα του λαού λόγο της τιμής τους, το χαμηλό κόστος κτήσης & χρήσης και επειδή είναι μικρά & ευέλικτα.
Ας το αναλύσουμε με την σειρά,το fiat panda,είναι ένα όχημα με ιστορία.Όπως οι της vw group διατηρεί τόσα χρόνια το όνομα panda στην κατηγορία.Τα πρώτα panda ήταν για την εποχή κάτι το ενδιαφέρον,στην μη ενδιαφέρον κατηγορία αυτή.Ενώ κανείς τότε δεν στρεφόταν σε αυτήν την κατηγορία,το panda είχε το κάτι παραπάνω και ας μην το είχε.Είχε και έχει μια σχεδίαση Ιταλική,διαφορετική.Όπως τα ρούχα,ποτέ δεν θα αγόραζες Γερμανικό,Ιαπωνέζικο,και άλλα,ρούχο,αλλά Ιταλικό για την ξεχωριστή σχεδίαση,και ας σκίζεται,και ας ξεβάφει,και,και,και.Έτσι και με το panda,ενώ στις μέρες μας δεν το λες με 900 κυβικά και turbo αξιόπιστο,αλλά οι Ιταλοί κάναν την κίνηση ματ.Με τον fire κινητήρα 1200 κυβικών και καμία σπουδαία και ιδιαίτερη τεχνολογία είναι στο επίκεντρο της αγοράς.Μπορεί να μην είναι και ο 1200άρης αξιόπιστος,αλλά δεν παύει να είναι o toyota της Ιταλίας.Με φθηνά ανταλλακτικά,που μπορείς να τα βρεις πάντου,με οικονομική συντήρηση,τι το καλύτερο από το κλασσικό που είναι πάντα της μόδας.Επίσης η ξεχωριστή σχεδίαση,το κάνει να ξεχωρίζει.Λίγο ψηλό από το έδαφος για κάνα πεζοδρόμιο,λίγο ψηλό μέσα,λίγο το εκμεταλλεύσιμο εσωτερικό,να το έχει πετύχει.
Πάμε στην vw group.Πως να το πω,η vw έμαθε το μάθημα της από τα μικρά πρώτης γενιάς που έβγαλε και πιάσαν πάτο στις παγκόσμιες πωλήσεις,όπως και οι θυγατρικές της,αντιγράφει,Ω ΝΑΙ,τους Ιάπωνες για το κοινό συμφέρον,έχει ρίξει το τουπέ της για το κοινό συμφέρον,πάει να συγκρουστεί με κάποιους,το παίζει κουτοπόνηρη,και άλλα,δεν ξέρω πως να το πω.Επίσης ας περιμένουμε να δούμε σε βάθος χρόνου,αυτό το καλό μοτέρ,που λέτε στα χιλιάρια,και βγάζουμε τα όποια συμπεράσματα μας.Μιλάμε για vw group,με δηλώσεις αξιοπιστίας από υψηλόβαθμα στελέχη της,που λέγαν ότι δεν έχουν αξιοπιστία,δεν τα λέω εγώ προσωπικά.
Το aygo,είναι μία κλασσική συνταγή toyota.Σε κανέναν τομέα πρώτο,αποδεκτό για μεταφορές ανθρώπων,μία αξιόλογη συλλογική πορεία σαν όχημα,και να πέτυχε.Δεν έχει κάτι το ξεχωριστό,το κάτι που λένε.Πιάνει τους πολλούς εδώ και πολλά χρόνια,και όχι μία χρονική συγκυρία της εποχής,όπως και πολλά άλλα μοντέλα της.Επίσης και τα άλλα δύο αδερφάκια του,καλά τα πάνε,ας μην το ξεχνάμε.
Στην κατηγορία μίνι,δεν παίζει πρωτεύον και μεγάλο ρόλο η φίρμα,παρά περισσότερο η συνολική αξιοπιστία,το κόστος χρήσης,η γενική ευκολία,και άλλα.Πράγματα που δεν συναντούμε στις μεγαλύτερες κατηγορίες όσο δύσκολες οικονομικές και αν είναι οι συγκυρίες.
Να φέρω και ένα παράδειγμα μικρών οχημάτων,την aston martin cygnet με το toyota iq.Η aston martin είναι toyota,πόσο άραγε σε αυτή την κατηγορία μετράει το σήμα,όταν ο μπαμπάς και η μαμά είναι μία μικρή μάρκα,αλλά με άλλο σήμα.
Από την μικρή κατηγορία μου αρέσει πάρα πολύ συνολικά το kia picanto,είναι ένα μικρό όμορφο,αξιόπιστο,φθηνοσυντήρητο όχημα,στην δική μου ιδιοσυγκρασία.
Οι όποιες επιλογές και σε αυτήν την κατηγορία πρέπει να ακολουθούνται από μελέτη και σωστό εξορθολογισμό,και όχι από υπερβολές,και,και,και,όπως κάνουμε και σε άλλες κατηγορίες ή άλλα πράγματα σαν έθνος.
Μελέτη,ηρεμία,σωστές κινήσεις,για να μην έχουμε αυτοεξευτελισμούς και σε αυτή την κατηγορία.