Η τελική μορφή παραγωγής του πρωτότυπου crossover ΜG CS αναμένεται να εξοπλιστεί με τη νέα γενιά κινητήρων της εταιρείας.

Η τελική μορφή παραγωγής του πρωτότυπου crossover ΜG CS αναμένεται να εξοπλιστεί με τη νέα γενιά κινητήρων της εταιρείας.

1.000άρης 3κύλινδρος κινητήρας από την MG

1.852 Επισκέψεις στο άρθρο (30/4/2013)

Η MG αποφάσισε, ότι πρέπει να ανταγωνιστεί τις υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες, στην εξέλιξη μικρών υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων νέας γενιάς 1.0 έως 1.5 λτ.

Στην προσπάθειά της η βρετανική εταιρεία να γίνει πιο ανταγωνιστική, σκέπτεται σοβαρά να εξελίξει μια σειρά από σύγχρονους turbo κινητήρες μικρής χωρητικότητας, μιας και αυτούς ορίζει η σύγχρονη εποχή (βλ. TSI, TCe, Ecoboost κτλ.).Για αυτό και βρίσκεται σε επαφή με την κινεζική SAIC, με την οποία συνεργάζεται για να δημιουργήσει τέτοιους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες στην Κίνα. Η MG λοιπόν, θα παραχωρήσει το όνομα και η κινεζική εταιρεία το made in με στόχο, τόσο τις ανατολικές αγορές, όσο και σε δεύτερο χρόνο το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρώπη.Οι κινητήρες θα έχουν μία γκάμα από 1.0 λτ. έως 1.5 λτ. για να εξοπλίσουν τα MG3, MG5, MG6 καθώς και το πρωτότυπο CS.Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι τα νέα κιβώτια της SAIC θα συνδυάζονται είτε με ένα ξηρό, είτε με ένα υδραυλικό σύστημα συμπλέκτη.Αναμένουμε επομένως την κατασκευή αυτών των νέων σασμάν, τα οποία θα κάνουν το ντεμπούτο τους στην Κίνα το 2015, ενώ η Ευρώπη θα τα αποκτήσει με καθυστέρηση ενός έτους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ETRANSIT VS ESPRINTER
OPEL