ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
To νέο Renault Clio έχει εντείνει τον ανταγωνισμό στη μικρή κατηγορία, καθώς διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά που αναζητά ο σύγχρονος αγοραστής.

To νέο Renault Clio έχει εντείνει τον ανταγωνισμό στη μικρή κατηγορία, καθώς διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά που αναζητά ο σύγχρονος αγοραστής.

Τι μένει να κάνουν οι Γάλλοι για να χτυπήσουν για τα καλά τους Γερμανούς;

10.404 Επισκέψεις στο άρθρο (2/5/2013)

Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία αντεπιτίθεται. Όχι μόνο με νέα μοντέλα και τεχνολογίες αλλά και με συμμαχίες που θα την κρατήσουν στην πρώτη γραμμή. Τι χρειάζεται όμως για να καταφέρει πλήγμα στους Γερμανούς;

autotriti team

Δε θέλει πολύ για να δει κανείς πόσο ανεβαίνουν το τελευταίο διάστημα οι γαλλικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Πρώτη και καλύτερη φαίνεται η Renault. Ο γαλλικός κολοσσός κυνηγάει και πάλι τον τίτλο του μεγαλύτερου ευρωπαίου κατασκευαστή που κατείχε όχι και πριν πολύ καιρό.
Από τη μία με νέα μοντέλα που χτυπάνε στην καρδιά της αγοράς σήμερα, όπως το Clio που μπήκε σφήνα σε μία Ευρώπη που αναζητά ένα μικρό που να φέρνει σε μικρομεσαίο, να μην καίει τίποτα και να μην κοστίζει πολύ αλλά να δείχνει χρόνια μπροστά σε σχεδίαση και εργονομία. 
Από την άλλη με συνεργασίες που την έχουν φέρει στο επίκεντρο των εξελίξεων. Με τη Nissan και την Infiniti είναι πλέον στον ίδιο όμιλο, με τη Mercedes και τη Smart συνεργάζεται σε επίπεδο κινητήρων και κοινής εξέλιξης μικρών μοντέλων. 
Στην άλλη άκρη ο όμιλος  PSA  έχει σχεδόν μονοπωλήσει το θέμα της υβριδικής τεχνολογίας με ντίζελ κινητήρες, ενώ λανσάρει  νέα μοντέλα με γοργούς ρυθμούς και πριν προλάβουν οι Γερμανοί να αντιδράσουν, ειδικά σε ότι αφορά τις κατηγορίες που οι Γάλλοι κινούνται.
Από πλευράς τεχνολογίας ο όμιλος PSA έχει σειρά συνεργασιών και κινεί τα μισά πετρελαιοκίνητα μοντέλα με τους κινητήρες τους. Χωρίς να μιλήσουμε για τεχνολογίες αιχμής που αφορούν σε εναλλακτικούς τρόπους κίνησης. 
Αρκούν όμως αυτά; Αδιαμφισβήτητα οι Γάλλοι είναι μπροστά από τους Γερμανούς σε θέματα σχεδίασης. Σε θέμα άνεσης και τεχνολογίας και πάλι οι Γάλλοι υπερέχουν, ενώ κερδίζουν και στο θέμα ντίζελ που στην Ελλάδα πλέον πουλάει σα ζεστό ψωμί. 
Τι μένει; Μπορούν άραγε οι Γάλλοι να αποκτήσουν την εικόνα του premium που με κάποιο τρόπο κατάφεραν να έχουν οι Γερμανοί ακόμη και στα πιο απλά τους μοντέλα; Και τελικά τον χρειάζονται; Ή πρέπει να επιμείνουν στη δική τους οπτική στο αυτοκίνητο και να προσφέρουν κάτι ουσιαστικά διαφορετικό; Τι λέτε;  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

elk test
NISSAN