
To νέο Renault Clio έχει εντείνει τον ανταγωνισμό στη μικρή κατηγορία, καθώς διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά που αναζητά ο σύγχρονος αγοραστής.
Τι μένει να κάνουν οι Γάλλοι για να χτυπήσουν για τα καλά τους Γερμανούς;
10.404 Επισκέψεις στο άρθρο (2/5/2013)
Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία αντεπιτίθεται. Όχι μόνο με νέα μοντέλα και τεχνολογίες αλλά και με συμμαχίες που θα την κρατήσουν στην πρώτη γραμμή. Τι χρειάζεται όμως για να καταφέρει πλήγμα στους Γερμανούς;
autotriti team
Δε θέλει πολύ για να δει κανείς πόσο ανεβαίνουν το τελευταίο διάστημα οι γαλλικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Πρώτη και καλύτερη φαίνεται η Renault. Ο γαλλικός κολοσσός κυνηγάει και πάλι τον τίτλο του μεγαλύτερου ευρωπαίου κατασκευαστή που κατείχε όχι και πριν πολύ καιρό.
Από τη μία με νέα μοντέλα που χτυπάνε στην καρδιά της αγοράς σήμερα, όπως το Clio που μπήκε σφήνα σε μία Ευρώπη που αναζητά ένα μικρό που να φέρνει σε μικρομεσαίο, να μην καίει τίποτα και να μην κοστίζει πολύ αλλά να δείχνει χρόνια μπροστά σε σχεδίαση και εργονομία.
Από την άλλη με συνεργασίες που την έχουν φέρει στο επίκεντρο των εξελίξεων. Με τη Nissan και την Infiniti είναι πλέον στον ίδιο όμιλο, με τη Mercedes και τη Smart συνεργάζεται σε επίπεδο κινητήρων και κοινής εξέλιξης μικρών μοντέλων.
Στην άλλη άκρη ο όμιλος PSA έχει σχεδόν μονοπωλήσει το θέμα της υβριδικής τεχνολογίας με ντίζελ κινητήρες, ενώ λανσάρει νέα μοντέλα με γοργούς ρυθμούς και πριν προλάβουν οι Γερμανοί να αντιδράσουν, ειδικά σε ότι αφορά τις κατηγορίες που οι Γάλλοι κινούνται.
Από πλευράς τεχνολογίας ο όμιλος PSA έχει σειρά συνεργασιών και κινεί τα μισά πετρελαιοκίνητα μοντέλα με τους κινητήρες τους. Χωρίς να μιλήσουμε για τεχνολογίες αιχμής που αφορούν σε εναλλακτικούς τρόπους κίνησης.
Αρκούν όμως αυτά; Αδιαμφισβήτητα οι Γάλλοι είναι μπροστά από τους Γερμανούς σε θέματα σχεδίασης. Σε θέμα άνεσης και τεχνολογίας και πάλι οι Γάλλοι υπερέχουν, ενώ κερδίζουν και στο θέμα ντίζελ που στην Ελλάδα πλέον πουλάει σα ζεστό ψωμί.
Τι μένει; Μπορούν άραγε οι Γάλλοι να αποκτήσουν την εικόνα του premium που με κάποιο τρόπο κατάφεραν να έχουν οι Γερμανοί ακόμη και στα πιο απλά τους μοντέλα; Και τελικά τον χρειάζονται; Ή πρέπει να επιμείνουν στη δική τους οπτική στο αυτοκίνητο και να προσφέρουν κάτι ουσιαστικά διαφορετικό; Τι λέτε;
Εγώ έχω αγοράσει Ιαπωνεζικα, Γερμανικά και Γαλλικά αυτοκίνητα. Ο συντάκτης του άρθρου έχει απόλυτα δίκιο. Σε design ειδικά στο εσωτερικό τα Γαλλικα ειναι κορυφαία. Επίσης σε ποιότητα κατασκευής ειναι εξίσου καλά μερικα μοντελα τους ακομα και με τις prenium Γερμανικες μάρκες. Οποίος αμφιβάλει δεν έχει παρά να μπει σε ένα Γαλλικό αυτοκίνητο τελευταίας γενιάς και να το συγκρίνει με τα αντίστοιχα Γερμανικά. Στον δρόμο υπερβολικά άνετα και ήσυχα με πολυ καλή οδική συμπεριφορά και με χαμηλές καταναλωσεις. Που χάνουν; Πρώτον απο θέμα προώθησης οι αντιπροσωπείες τους εκτός απο την citroen όχι μόνο δεν τα προωθούν αλλά με τον τροπο τους τα καταστρέφουν. Δεύτερον η νοοτροπία του Ελληνα που θεωρεί οδηγικα καλό μονο ότι ειναι Γερμανικό και αξιόπιστο μηχανικά μονο ότι ειναι Ιαπωνεζικο. Τρίτο και τελευταίο Prenium μάρκες ειναι μονο οι τρεις γερμανικές Mercedes BMW AUDI οπότε οτιδήποτε ξεπερνάει σε τιμή κάτι απο αυτά απλά δεν πουλάει τουλάχιστον στην Ελλάδα.
Για να χτυπήσουν τους Γερμανούς, οι Γάλλοι πρέπει να αποκτήσουν την εικόνα του premium που με κάποιο τρόπο κατάφεραν να έχουν οι Γερμανοί ακόμη και στα πιο απλά τους μοντέλα, αλλά με το δικό τους τρόπο. Με τη γνωστή και δημοφιλή γαλλική σχολή / συνταγή. Να επιμείνουν στη δική τους οπτική στο αυτοκίνητο και να προσφέρουν κάτι ουσιαστικά διαφορετικό, χωρις να αντιγράφουν τους Γερμανούς, αλλά διατηρώντας την προσωπικότητά τους. Πιστεύω ότι πρέπει, αρχικά σε σχεδιαστικό επίπεδο, να διατηρήσουν το πάθος και το συναίσθημα, την τόλμη και το αντισυμβατικό, να καλύψουν δηλαδή αυτά που απουσιάζουν από τους Γερμανούς, με εξαίρεση μόνο τα σύγχρονα Opel. Άλλωστε, όπως είχε γραφτεί σε άλλο, παλιότερο άρθρο, οι Γάλλοι σχεδιαστές τολμούν και οι ιταλοί μπορούν. Επίσης, πλέον έχουν την ποιότητα στα υλικά, αλλά πιστεύω ότι πρέπει να βελτιώσουν τη συναρμογή, το φινίρισμα και την αντοχή των εσωτερικών τους. Πέραν τούτου, πρέπει να βελτιώσουν τη μηχανολογία τους, ειδικά ο όμιλος PSA, επειδή, τη στιγμή που η συμπατριώτισσα Renault έχει πια σχεδόν μόνο turbo και άμεσου ψεκασμού βενζίνης και πετρελαίου, ο PSA δεν έχει κάτι άλλο αξιόλογο, πέραν του 1,6 ΤΗΡ. Επιπλέον, χρειάζεται να το ψάξουν λίγο σε θέματα αξιοπιστίας και αντοχής των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών τους. Τέλος, πρέπει να διατηρήσουν και να μη χάσουν την παραδοσιακή άνεση, ποιότητα κύλισης και ευχάριστη οδική συμπεριφορά που ήδη διαθέτουν. Με λίγα λόγια, να διατηρήσουν τα πλεονεκτήματα που ήδη διαθέτουν και να διορθώσουν τα λάθη τους.
Υ.Γ. μέχρι στιγμής στο άρθρο έχω διαβάσει όλες τις χώρες που παράγουν αυτοκίνητα, από όλο τον κόσμο, και τις σχολές που η καθεμιά προσφέρει. Εκτός από μία. Προσωπικά είμαι φανατικός οπαδός της σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας και σχολής.
πλακα κανετε. οι γερμανοι ειδικα τα τελευταια δεκα χρονια με την VW ειναι πολυ μπροστα. οι γαλλοι ειναι 4 κλικ κατω. εχουν περασει τους κορεοιαπωνες κια toyota αλλα ειναι ακομα 4 κλικ πισω απο τους γερμανους vw mercedes bmw
Ειναι πραγματικά πολυ καλα τα σημερινά Γαλλικά αυτοκινητα. Ορισμένα μοντελα ισως να ξεπερνούν τις αντιστοιχες VW, και σιγουρα! Opel προτάσεις.
Ξεχνάμε ισως, οτι για να γράψεις ιστορία, χρειάζονται χρόνια, και επι 5-6 δεκαετίες οι γερμανοι κατασκεύασαν κορυφαία αυτοκινητα. Απλά κορυφαία. Ελάτε τωρα, τη δεκαετια του 70 το "αστέρι" ειχε πολυτέλεια και ποιότητα που κανενα γαλλικό δεν εφτανε. Μη μου πειτε για τον "βατραχο". Τρομερο τεχνολογικά, ΑΛΛΑ με θέματα τρέλα. Μια απο τα ίδια και αυτό το CX (νομιζω), πολυ τεχνολογια για το τιποτα ή σχεδον τιποτα.
Οι Γάλλοι ειχαν και έχουν ορισμένα καλά μοντελα, αλλά είχαν τρομερά θέματα, και καλό για αυτούς πολυ λιγοτερα σημερα. Π.χ. είχαν αξιοπιστία για γέλια, τώρα ειναι αρκετα καλυτερα.
Τεχνολογία και πρωτοπορία ειχαν και έχουν. Στην εμφανιση είχαν θέματα, τωρα το...παλευουν και γερμανίζουν, C5, DS4, κτλ Για γκαζια και στριψιμο, αριστοι, ΑΛΛΑ "πρέμιουν" δεν τα έχουν καταφέρει και απέχουν αρκετα.
Πολλες φορές το έχουν επιχειρησει και απέτυχαν. ...ποιο Citroen Peugot Renault θα σταθει καν κοντα σε .... Μ3, Α6RS, 630AMG ή Μ5, R8. Να πάμε σε πολυ προσιτα? Ποιο Γαλλικο να αγγιξει τη νεα CLA ή την (νεα) ΒΜW σειρα 3, ή ακόμα και το VW CC. Δυσκολο.... δε νομιζετε?
Αα!, και ΝΑΙ, οι Ιαπωνες τρομερή "σχολή", αλλα στόχευαν στην αξιοπιστία και σχεδόν μόνο εκεί. ΔΕΝ αρκει. ΟΧΙ δεν αρκει. Αυτοκινητο αγοράζω κυριοι σχιστομάτιδες, οχι καταψηκτη. Ας χαλάσει και κατι ενα χρόνο νωριτερα, αρκει να ειναι στιβαρό, ΟΜΟΡΦΟ, ποιοτικό, και στρίβει και να φρενάρει, και ΝΑΙ με μαλακά πλαστικά! Αυτοκινητο ειναι οχι πλαστική σκάφη για ρούχα.?
RENAULT for ever ιστορικα αυτοκινητα με αισθηματα και αισθηση αυτοκινητου. οχι αυτοκινητα ρομποτ που ουτε 100 χρονια ιστορια δεν συμπληρωσαν.
Χριστός Ανέστη,σε όλους.
Κύριε vageli,κυρία είμαι και όχι κύριος,δεν το γνωρίζατε,σας το λέω.
Η kia όντως δίνει 7 έτη εγγύηση ολική,ή 150000 χιλιόμετρα,όποιο έρθει πρώτο.Μεταβιβάσιμη εγγύηση έχει,και είναι μία διαφορετική πολιτική,στις όποιες εγγυήσεις.Με καλό δείκτη αξιοπιστίας,σαν οχήματα.
Παλαιότερα μόνον τα ευρωπαϊκά μοντέλα της είχαν 7 χρόνια εγγύηση,το cee d και το sportage,ενώ από 1 Ιανουαρίου 2010,έχουν όλα 7 ετή εγγύηση.Επί της ουσίας έχουμε 3+3 έτη,αλλά δεν επιβαρύνεται με οτιδήποτε άλλο,ο όποιος αγοραστής,όπως με άλλους κατασκευαστές,και αυτό είναι καλό.
Με 25000 χιλιόμετρα που λέτε ότι διανύεται κάθε χρόνο,στα 6 χρόνια θα λήξει η εγγύηση του οχήματος σας.
Πάντως καλοτάξιδο.Εμένα μου άρεσε το i40,το είδα εκτός Ελλάδας,και είναι κρίμα που δεν εισάγεται στην χώρα μας.
Αγαπητε Κυριε ferra αναφερομαι σε εγγυησεις που ειναι πραγματικες και οχι μονο στα χαρτια οπως αναφερετε πουκαποιες εταιριες δηθεν προσφερουν και εν μερει δεν εχετε αδικο .Ως κατοχος νεου αυτοκινητου ΚΙΑ ερευνησα πολυ πριν την αγορα το τι προσφερει η εγγυηση καθως διανυω περιπου στα 25000 χλμ.κατ ετος και με ενδιαφερει απολυτα να εχω καλυψη , και σας αναφερω χωρις να θελω να θεωρηθει ως διαφημιση αφου ετσι και αλλιως δεν ειχα κανει αναφορα σε μαρκα απο πριν. Λοιπον η KIA παρεχει 7 ετη ολικη παγκοσμια εγγυηση,σε ολα τα κρατη που διανεμει αυτοκινητα με δικη της αποκλειστικα εγγυηση και οχι μεσω ασφαλιστικων εταιριων .Επισης ως εξαιρεση και αυτο μετα το 1 ετος ειναι τα αναλωσιμα τυπου δισκο πλατω,μπαταρια, και στη 2 ετια τα ραδιο cd .Οτιδηποτε αφορα μηχανικα ,σασμαν ηλεκτρονικα κλπ εξαρτηματα καλυπτονται στο ακεραιο .Ωστοσο εννοειται οτι ολες οι εγγυησεις για να ισχυουν και σε ολες ανεξαιρετως τις εταιριες αποιτειται να εχουν γινει τα προγραμματισμενα service σε εξουσιοδοτημενο εμπορο η στην αντιπροσωπεια.
Αγαπητε Κυριε ferra αναφερομαι σε εγγυησεις που ειναι πραγματικες και οχι μονο στα χαρτια οπως αναφερετε πουκαποιες εταιριες δηθεν προσφερουν και εν μερει δεν εχετε αδικο .Ως κατοχος νεου αυτοκινητου ΚΙΑ ερευνησα πολυ πριν την αγορα το τι προσφερει η εγγυηση καθως διανυω περιπου στα 25000 χλμ.κατ ετος και με ενδιαφερει απολυτα να εχω καλυψη , και σας αναφερω χωρις να θελω να θεωρηθει ως διαφημιση αφου ετσι και αλλιως δεν ειχα κανει αναφορα σε μαρκα απο πριν. Λοιπον η KIA παρεχει 7 ετη ολικη παγκοσμια εγγυηση,σε ολα τα κρατη που διανεμει αυτοκινητα με δικη της αποκλειστικα εγγυηση και οχι μεσω ασφαλιστικων εταιριων .Επισης ως εξαιρεση και αυτο μετα το 1 ετος ειναι τα αναλωσιμα τυπου δισκο πλατω,μπαταρια, και στη 2 ετια τα ραδιο cd .Οτιδηποτε αφορα μηχανικα ,σασμαν ηλεκτρονικα κλπ εξαρτηματα καλυπτονται στο ακεραιο .Ωστοσο εννοειται οτι ολες οι εγγυησεις για να ισχυουν και σε ολες ανεξαιρετως τις εταιριες αποιτειται να εχουν γινει τα προγραμματισμενα service σε εξουσιοδοτημενο εμπορο η στην αντιπροσωπεια.
Ρωτήστε τους κατόχους αυτοκινήτων group VAG να σας πουν πόσο αξιόπιστα είναι τα γερμανικά.....
Αν οι γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία επιθυμεί να αναβαθμίσει το status της και τις πωλήσεις πρέπει:
1) Nα εξελήξει κι άλλο τους κινητήρες (και βενζίνης και πετρελαίου). H Citroen και η Peugeot ειδικά έχουν μίνει αρκετά πίσω με τους Ford κινητήρες. Ειδικά τώρα που τα Diesel πουλάνε σαν ζεστο ψωμί πρέπει να το εκμεταλευτούν.Η Renault σε αυτο το θέμα είναι πολύ πιο μπροστά.
2) Να αλάξει κάποια στοιχεία στο εσωτερικό οπως τα χειριστήρια στην κολόνα του τημονίου (τα οποία είναι μεν σήμα κατατεθέν των γαλλικών αυτοκινήτων αλλα για πολλούς αντελώς άβολα) και να ιοθετήσει τα κλασικά που χρισημοποιούν και οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες.
Γενικά στο εσωτερικό πρέπει να ορημάσουν και σχεδιαστικά. Ειδικά η Peugeot μάλων το παράκανε με το 208. H Renault υπερέχει κάπως στο θέμα,είναι πιο σοβαρή σχεδιαστικά και επιπλέων έχει και αρκετά σπορ στοιχεία.
3) Να υοθετηθεί μια λιγότερο ακραία αλλα και περισσότερο σπορ σχεδιαστική φιλοσοφία στο εξωτερικό. Η Citroen είναι κάπως πίσω σε αυτο το θέμα αλλα τα νέα μοντέλα είναι σαφώς βελτιομένα. Η Renault είναι και σε αυτό σε αρκετά καλύτερα επιπεδα αλλα έχει και αυτή κάποια ακραία στοιχεία.Η Peugeot προσπαθεί με το 208 αλλά τα υπόλυπα μοντέλα της θέλουν μεγάλη ανανέωση.
Δε θέλω να κάνω διαφήμιση στη Renault, έχει κι αυτή τα ελατόματά της, αλλα υπερέχει αρκετά έναντι της Citroen και Peugeot. Και σε οτι αφορά τα μηχανικά μέρη και σχεδιαστικά.
Κύριε ΜΗΤΣΑΚΛΕΑ,αυτό που λέτε με τον οργανισμό tuv δεν ισχύει,δεν αβαντάρουν τα δικά τους οχήματα.Μπορεί να είναι τι είναι οι Γερμανοί και έχω μία μικρή εμπειρία στο θέμα,αλλά δεν είναι τόσο,όσο τους παρουσιάζεται.
Στο θέμα αξιοπιστία στα μοντέλα 2 με 3 χρόνια τα περισσότερα οχήματα είναι Ιαπωνέζικα ή τύπου Ιαπωνίας,σε οχήματα 4 με 5 χρόνια ακόμα περισσότερα οχήματα Ιαπωνίας ή τύπου Ιαπωνίας,σε οχήματα 6 και 7 χρόνια ακόμα πιο πολλά οχήματα Ιαπωνίας ή τύπου Ιαπωνίας,σε οχήματα 8 με 9 χρόνια,τα ίδια με τα οχήματα 6 με 7 χρόνια,από 10,11 χρόνια και άνω κάποιες μόνον Γερμανικές μάρκες,με τα κορυφαία τους μοντέλα είναι ίσα με τα Ιαπωνέζικα και τύπου Ιαπωνίας.Και όλα αυτά που γράφω είναι για την πρώτη 10άδα.Αν δείτε ποιές Γερμανικές μάρκες και ποιές άλλες είναιο μονίμως στην τελευταία θέση θα καταλάβετε.Και βέβαια,επαναλμβανόμενη σύμπτωση,παύει να είναι σύμπτωση.Στην γλώσσα των διπλωματών έχουμε,το πρώτο είναι τυχαίο γεγονός,το δεύτερο σύμπτωση,ε το τρίτο γεγονός είναι πόλεμος.
Κύριε vageli,για τις εγγυήσεις τα έχουμε ξαναπεί.Ο νόμος στην Ελλάδα λέει 24 μήνες.Από εκεί και πέρα τα 6 χρόνια για κάποιον κατασκευαστή δίνεται μέσω ασφαλιστικής εταιρείας,και πρέπει να το πηγαίνεις στον αντιπρόσωπο για να ισχύει.Ένας άλλος κατασκευαστής που δίνει 6 χρόνια,είναι 2 χρόνια μόνον και τα άλλα 4,για κάποια μέρη του οχήματος,όπως κεντρική μονάδα,κιβώτιο ταχυτήτων,και άλλα,και όχι ολική,και αυτό να το πηγαίνεις στον αντιπρόσωπο για να ισχύει.Ένας άλλος κατασκευαστής έδινε μέχρι και 10 χρόνια,από 7,και τώρα πάλι 7 δίνει,μέσο ασφαλιστικής τα μετά τα 3 χρόνια και αυτό για κάποια χιλιόμετρα,και πάλι να το πηγαίνεις σε κάποιον αντιπρόσωπο.Ένας άλλος κατασκευαστής έδινε 5 χρόνια,αλλά δεν ξεκαθάριζε ολική ή κάτι άλλο,και πολύς κόσμος ήρθε προ εκπλήξεων,τώρα δίνει 3 και αυτός.Να μην συνεχείσω άλλο γιατί γνωρίζω καλά το τι συνέβαινε με αυτά τα έτη εγγύησης.
Η citroen αυτή την στιγμη δίνει 5 χρόνια εγγύηση,την στιγμή που πολλοί κατασκευαστές στην χώρα μας με τις μεγάλες εγγυήσεις,έχει γυρίσει στα 2 με 3 χρόνια εγγύηση,εκτός από μία εταιρεία με την θυγατρική της,που συνεχίζει τα 6 χρόνια εγγύησης,μέσο ασφαλιστικής.
Γαλλοι οπως και ολοι οι δυτικοευρωπαιοι, βορειοευρωπαιοι αλλαζουν αμαξι σε 5 χρονια και τους περισσευουν λεφτα, οποτε δεν δινουν σημασια στην αξιοπιστια του αμαξιου και στην τιμη του. Για αυτο και εμεις επιμενουμε σε γιαπωνεζικα και κορεατικα=καλη σχεση τιμης για αυτα που αγοραζεις και σου κραταει το αμαξι πανω απο 10 χρονια. Το προηγουμενο αμαξι μου το αφησα 23 χρονων (τογιοτα κορολα 77) το σημερινο μου το εχω 14 ηδη (τογιοτα κορολα 99). Οσοι παιρνουν γαλλικα - ιταλικα μετανοιωμενοι ειναι σε 5 χρονια για αυτο και πεφτουν πολυ οι τιμες τους στα μεταχειρισμενα, Στα γερμανικα πρεπει να σκας τα διπλα λεφτα για να τα αποκτησεις και να τα συντηρησεις. Ο ΕΠΙΜΕΝΩΝ ΑΠΩ-ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ. Ειναι φιλοι μας οι σχιστοματηδες.
Κατα τη γνωμη μου θα πρεπει αμεσα να ασχοληθουν με την αξιοπιστια που πραγματικα τους λειπει και φοβιζει πολυ κοσμο αναγκαζοντας τους να στρεφονται σε ασφαλεστερες λυσεις οπως τους γερμανους .Σαφεστατα πιστευω και απο δικη μου εμπειρια οτι η απολυτη αξιοπιστια βρισκεται στον Ιαπωνα και εξισου στον Κορεατη.Οι γαλλικες αυτοκινητοβιομηχανιες παντοτε εβγαζαν και θα συνεχισουν πιστευω να παραγουν ομορφα αυτοκινητα σχεδιασμενα για τις αναγκες του Ευρωπαιου οδηγου προσιτα στην κτηση και τη χρηση αλλα μεχρι να αρχισουν να βγαζουν προβληματα.Ερωτηση προς ολους τους φιλους της αυτοκινησης και με το χερι στην καρδια ,υπαρχει περιπτωση εταιρια που θεωρειται η θεωρει τα αυτοκινητα που παραγει αξιοπιστα να δινει μονο 2 χρονια εγγυηση? ενω στον αντιποδα υπαρχουν ΚΙΑ 7 χρονια ,HYUNDAI 5 χρονια,HONDA 5 χρονια,TOYOTA 6 χρονια .Και στον αντιποδα ,VW,SEAT,SKODA,PEUGEOT,CITROEN,BMW,MERCEDES,απο 2 μονο χρονια .Και ας μην αρχισουν καποιοι φανατικοι να λενε οτι δεν χρειαζεται η μεγαλη εγγυση γιατι αν τους την εδιναν μηπως θα ελεγαν οχι ευχαριστω? Εδεν το πιστευω.παντωςαναφορικα για τους Γαλλους& για να κλεισω ,ακομη και τωρα να βελτιωσουν την αξιοπιστια τους πιστευω οτι θα περασουν αρκετα χρονια εως οτου εμπρακτα φανει.
Κατα τη γνωμη μου θα πρεπει αμεσα να ασχοληθουν με την αξιοπιστια που πραγματικα τους λειπει και φοβιζει πολυ κοσμο αναγκαζοντας τους να στρεφονται σε ασφαλεστερες λυσεις οπως τους γερμανους .Σαφεστατα πιστευω και απο δικη μου εμπειρια οτι η απολυτη αξιοπιστια βρισκεται στον Ιαπωνα και εξισου στον Κορεατη.Οι γαλλικες αυτοκινητοβιομηχανιες παντοτε εβγαζαν και θα συνεχισουν πιστευω να παραγουν ομορφα αυτοκινητα σχεδιασμενα για τις αναγκες του Ευρωπαιου οδηγου προσιτα στην κτηση και τη χρηση αλλα μεχρι να αρχισουν να βγαζουν προβληματα.Ερωτηση προς ολους τους φιλους της αυτοκινησης και με το χερι στην καρδια ,υπαρχει περιπτωση εταιρια που θεωρειται η θεωρει τα αυτοκινητα που παραγει αξιοπιστα να δινει μονο 2 χρονια εγγυηση? ενω στον αντιποδα υπαρχουν ΚΙΑ 7 χρονια ,HYUNDAI 5 χρονια,HONDA 5 χρονια,TOYOTA 6 χρονια .Και στον αντιποδα ,VW,SEAT,SKODA,PEUGEOT,CITROEN,BMW,MERCEDES,απο 2 μονο χρονια .Και ας μην αρχισουν καποιοι φανατικοι να λενε οτι δεν χρειαζεται η μεγαλη εγγυση γιατι αν τους την εδιναν μηπως θα ελεγαν οχι ευχαριστω? Εδεν το πιστευω.παντωςαναφορικα για τους Γαλλους& για να κλεισω ,ακομη και τωρα να βελτιωσουν την αξιοπιστια τους πιστευω οτι θα περασουν αρκετα χρονια εως οτου εμπρακτα φανει.
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ.ΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ..ΦΡΙΤΖΙΔΕΣ ΟΛΟΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΓΙΑ ΠΙΟ ΡΕΝΩ ΚΛΙΟ ΜΙΛΑΜΕ; ΓΙΑ ΠΙΟ; ΑΣΧΗΜΟ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΕΙΔΙΚΑ ΠΙΣΩ,ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΟ ΜΠΡΟΣΤΑ,ΟΧΙ ΕΡΓΟΝΟΜΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΡΓΑΝΩΝ,ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΔΙΝΕΙ ΛΙΓΟ ΧΡΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΛΥΠΤΟ ΦΟΥΣΚΩΜΑ ΤΩΝ ΠΙΣΩ ΦΤΕΡΩΝ..ΤΟ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ..ΖΩΝΤΑΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΕΙ..ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΑΧΗΜΟ ΤΟ ΠΕΖΩ 208 ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟ 207 ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΟΜΟΡΦΟ.ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΑΛΛΟ ΜΕ ΑΠΡΟΣΩΠΑ ΑΣΧΗΜΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ..ΑΠΟ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΗΜΑ η ΦΕΙΣ ΛΙΦΤ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΟ ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓ ΓΙΑ ..ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ,ΕΔΩ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΑΡΑΔΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ ΑΦΟΥ ΑΚΟΜΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΚΟΡΣΑ,ΠΟΛΟ,ΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΦΑΜΠΙΑ,ΣΩΡΗΔΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΠΕΛ ΝΟ 1 ΣΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΝ VW 3 ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΝΤΕΚΑΔΑ ΤΟ ALTER EGO ΤΗΣ ΤΗ ΣΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΟΥΝΤΙ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΠΑΙΧΤΟΥΝ ΣΤΟ ΑΜΕΣΟ ΜΕΛΛΟΝ!!ΕΧΟΥΝ ΑΨΟΓΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΕ ΠΛΗΘΩΡΑ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΑΧΤΥΠΗΤΟ ΟΠΛΟ ΤΟΥΣ Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΑΙ Η ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ADAC (ειδατε παλια με τα crash test πως καθαρισαν το fiat tipo και ford escort ενω η folksam εδωσε αλλα αποτελεσματα)ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η TUV ΚΑΙ DEKRA ΠΟΥ ΣΑΦΩΣ ΑΒΑΝΤΑΡΟΥΝ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑΒΟΥΝ ΕΝΤΕΧΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥΣ ΑΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΛΟΥΣ,ΠΩΣ ΝΑ ΘΑΨΕΙΣ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΤΟΥΟΤΑ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ Ο ΕΙΔΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟ ΣΛΟΓΚΑΝ ΟΤΙ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ "ΠΡΙΜΙΟΥΜ" "ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΑΨΟΓΑ"ΚΤΛ..ΤΩΡΑ ΤΙ ΜΕΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΣ ΓΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΙΤΑΛΟΥΣ ΑΦΟΥ ΤΟ ΘΑΨΙΜΟ ΟΤΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΕΙ..ΣΥΝΝΕΦΟ..(ολοι ειδαμε τι επαθε το Φιατ Μπραβο σε δοκιμη οταν εμεινε χωρις φρενα αλλα τα φρενα ηταν απο Κορόλα παλια!!).ΤΑΠΕΙΝΩΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ,ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΑ MEDIA ΤΑ ΕΝΤΥΠΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΕΞΑΙΡΕΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΛΛΑ..ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗΣ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΣ ΑΠΟ ΕΧΘΡΟΥΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ VW ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚΓ ΚΑΙ ΤΑ ΜΙΝΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΙΔΙΚΟ ΤΥΠΟ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ!! Η ΕΥΡΩΠΗ ΕΧΕΙ ΒΑΣΙΚΟ ΕΞΑΓΩΓΙΜΟ ΠΡΟΙΟΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΠΑΡΑΓΩΓΟΣ ΧΩΡΑ ΣΕ ΕΥΡΩΠΗ Η VW Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΗΣ...ΣΥΝΕΠΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΦΩΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΤΗΣ.ΟΙ ΝΟΤΙΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ..PORCA MISERIA ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΕΡΒΑΛΟΥΝ ΕΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΝΤΡΑΡΟΥΝ ΤΟΥΣ..ΑΚΟΝΤΡΑΡΙΣΤΟΥΣ!! ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΠΕΙΘΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΨΙΛΟΑΓΕΥΣΤΑ..ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΔΕΝ ΣΚΙΖΕΙ!! ΑΝ ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ ΤΟ..ΜΠΡΙΟ ΤΟΥΣ ΤΟΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ.ΟΥΤΕ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΛΕΝΕ ΚΑΤΙ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΩΛΕΣΕΙ ΣΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΤΕΛΑ..ΣΥΝΕΠΩΣ ΜΙΛΑΜΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΑΣΧΕΤΩΣ ΑΝ ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΙΤΑΛΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΑΚΙ!!
Oχι, έτσι όπως τα γράφεις με τόσο δογματισμό και φανατίλα χωρίς ΚΑΝΕΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ περί του ότι η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία έχει περάσει εδώ και πολλά χρονια τη γερμανική ΔΕΝ καταλαβαίνουμε τίποτα. Και κανείς λογικός δεν συνέκρινε ποτέ το Μ6 με το Τwingo... Και το λεω έχοντας αγοράσει και συμβιώσει ΚΑΙ με γαλλικά μοντέλα Renault και Citroen. Eπίσης κάτι άλλο: Οταν η PSA αναγκάστηκε να τοποθετήσει κινητήρες στα μοντέλα της με τη βοήθεια της BMW για να εισάγει τον άμεσο ψεκασμό, εεεε μη μιλάμε για ΓΑΛΛΙΚΗ ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΙΑ παντού κιόλας. Εντάξει σε κάποιους μεμονωμένους τομείς τα γαλλικά είναι πολύ θελκτικά αλλά καλύτερα να μην ισοπεδώνουμε. Πάντως κατά τα άλλα τα σημερινά γαλλικά είναι αρκετά κοντά στα γερμανικά...
οι γαλλοι εχουν περασει τους γερμανους εδω και πολλα χρονια..δινουν αμαξια το ιδιο ποιοτικα και ισως περισσοτερο αξιοπιστα απλα δεν παραγουν συνειδητα premium μοντελα!οταν συγκρινουμε 2 φιλοσοφιες συγκρινουμε ομοια πραγματα...οχι τη μ6 με το twingo!ελπιζω να με καταλαβαινουν οι βλεποντες και οχι οι τυφλοι που αγοραζοντας γερμανικο μοντελο θεωρουν οτι πηραν αμαξι 15ετιας.
Επειδή τα ξαναείπαμε σε παρόμοιο θέμα,το group psa και η renault,πρέπει να βάλουν περισσότερο συναίσθημα,προσωπικότητα,πάθος,στυλ και υπερβολή.Αν δεν τα κάνουν αυτά και τζάμπα οχήματα να δίνουν,πάλι θα έχουν τα όποια προβλήματα.
Καταρχάς στο θέμα σχεδίαση οι Γερμανοί είναι συνεχώς στις επάλξεις όχι επειδή έχουν κάτι το νέο,το φρέσκο,το νεοτεριστικό,αλλά επειδή ακολουθούν μία κλασσική πορεία στο σχεδιασμό,που είναι πάντοτε στη μόδα.Μήπως θα πρέπει και οι Γάλλοι να βάλουν την δική τους πινελιά στο σχεδιασμό και να μην βλέπουν,αντιγράφουν,και άλλα,τους Γερμανούς.Είναι αυτό που λέω πιο επάνω,προσωπικότητα,παντού.
Οι Γερμανοί έχουν μία σειρά κορυφαίων μοντέλων του στυλ m,amg,opc,r,rs,και άλλα,και εξαργυρώνουν στα κατώτερα μοντέλα τους,το όνομα και την φήμη,των κορυφαίων τους μοντέλων και όχι άδικα,οι Γάλλοι τι κάνουνε.Είναι αυτό που λέω πρέπει να βάλουνε περισσότερο συναίσθημα.
Οι Γερμανοί έχουν μία συνέχεια και μία μεγάλη γκάμα στα μοντέλα τους,οι Γάλλοι,έχουνε ρίξει λευκή πετσέτα στο τερέν,του τομέα αυτού.Οι Γάλλοι που παραδοσιακά ήταν κορυφαίοι στο στήσιμο,σχεδίαση των μικρών οχημάτων,αλλά και στην ξεχωριστή προσωπικότητα των μεγάλων τους,ξαφνικά χάσαν το δρόμο τους.Χάσανε το πάθος,το στυλ και την υπερβολή στον τομέα αυτό που ήταν κορυφαίοι σε σχέση με τους Γερμανούς.Η citroen σχεδίασε το c6,όπως τα Γερμανικά και εκτός το κράξιμο,γελούσε και ο αέρας μαζί τους.Δηλαδή δεν έχουν δική τους προσωπικότητα,πάθος,στυλ,υπερβολή,δεν μπορώ να το πιστέψω.
Στους πετρελαιοκινητήρες είναι κορυφαία,αλλά έτσι όπως χειρίζεται το όλο θέμα,χάνει και από εκεί.Αν δεν βάλει συναίσθημα στον σχεδιασμό,να τραβήξει κόσμο,μόνον με τιμή και τεχνολογία πετρελαιοκινητήρα,δεν θα μπορέσει να κάνει πωλήσεις και να ανταγωνιστεί τους Γερμανούς.
Ένα άλλο κακό για εμένα προσωπικά που κάνουνε,συνεργάζονται με πολλούς άλλους κατασκευαστές,το group psa,και στο τέλος εκείνοι πέρνουνε την δόξα και ακούγονται.Καλά τα χρήματα,αλλά καλός και ο μύθος και ο θρύλος του κατασκευαστή.Δεν απορώ πως δεν εξαργυρώνει στα πολιτικά της αυτοκίνητα,τις νίκες στα wrc.Όταν στα πολιτικά οχήματα,δεν έχεις ποιότητα κατασκευής,που οι Γερμανοί όχι ότι είναι κορυφαίοι,απλά υπερέχουν στα σημεία,κοινώς όσα βλέπει η πεθερά.Οι Γάλλοι είναι χρόνια πίσω σε αυτό τον τομέα.Είναι χειρότεροι μαζί με την renault,στο θέμα αξιοπιστία,και αν δείτε τους ευρωπαϊκούς οργανισμούς μέτρησης αξιοπιστίας ανά τα χρόνια,μονίμως να τους δίνουν τελευταίες θέσεις και ειδικά στα μετά από 11 χρόνια,την στιγμή που και οι Γερμανοί δεν έχουν αυτό το χάλι,αν και δεν είναι και οι καλύτεροι στο θέμα αξιοπιστίας και αυτοί,αλλά είπαμε κερδίζουν στα σημεία,στις κατηγορίες οχημάτων που έχουν και οι δύο εννοείται.
Την αρχή έκανε η renault,που πάει να εξαργυρώσει την φήμη της στη formula,και μπράβο της.Το clio στην κορυφαία έκδοση του,είναι ένα όχημα που δεν αντέγραψε τους Γερμανούς,αλλά λίγο άλλη εθνικότητα,με την οποία έχει και μία συνεργασία.
Μόνο με όλα τα παραπάνω που είπα στην αρχή θα μπορέσει η Γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία να βγεί,από το τέλμα που έχει περιέλθει,και να αναδείξει,τα θετικά της,τα οποία δεν είναι λίγα.Αυτό προέρχεται από μετρημένα βήματα,και όχι από αντιγραφές άλλων.Προσήλωση στη δουλειά και μόνον.
Δυστυχώς δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις για να έχεις premium οχήματα και κάτι το διαφορετικό.Έχεις νύχια ξύσου,και μην ασχολείσαι το τι κάνουν οι άλλοι,γιατί θα βλέπεις μονίμως την πλάτη τους.
Noμίζω ότι πια δεν τίθεται θέμα για τό τί πρέπει να κάνει ο Γάλλος, Ιταλός ή Κορεάτης για να φτάσει και καλά το ΓΕΡΜΑΝΟ, αφού ΟΛΑ είναι θέμα εμπορικής πολιτικής και λιγότερο τεχνολογίας που από κάποιο σημείο γίνεται κοινή, καθώς ως γνωστό η πατέντες ΔΕΝ μπορούν να μονοπωλούνται επ αόριστο και κάποια στιγμή παύουν νομικά να προστατεύονται υπερ του εφευρετη τους.
Οι Γάλλοι κατά αντικειμενική πιστεύω κρίση ανέκαθεν έφτιαχναν άκρως ανταγωνιστικά αυτοκίνητα σε σχέση με τα γερμανικά που υστερούσαν ΜΟΝΟ στην κύλιση συμπεριλαμβανομένων των αεροδυναμικών θορύβων, την στιβαρότητα μετά τη 2ετία οπότε και έτριζαν σαν ιταλικά και σε κάποιες περιπτώσεις βασικών μοντέλων τους στα ηλεκτρονικά τους, κυρίως τα PSA και ειδικοτερα τα Citroen. Αλλιώς και κρατήματα είχαν και νευρικούς κινητήρες με καλή ροπή, ευστροφία και σωστή κλιμάκωση κιβωτίων, όπως επισης καλό εξοπλισμό κι όλα αυτά σε ελαφρά καλύτερη τιμη από ένα αντίστοιχα καλοεξοπλισμένο γερμανικό αλλα φυσικά ΔΕΝ διέθεταν το total quality. ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ τα κριτήρια αυτά που προανέφερα, πάντα βάραιναν στη συνείδηση του μεσου αγοραστή του οποίου η τσέπη άντεχε και τελικά ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΕ το γερμανικό ως ένα προιόν που θα άντεχε ψυχολογικά έστω περισσότερο και θα απέπνεε πιο πολυ την αισθηση ποιότητας.
Τώρα αυτό έχει τελειώσει με την έννοια ότι κι ένα π.χ Μegane 1.4 TCE δεν έχει να ζηλέψει ΤΙΠΟΤΑ από ένα Astra 1.4 T ή ένα Megane RS cup edition 265HP από ένα Astra OPC ή ένα Scirocco R 270HP, οπότε προτιμώντας το ΠΑΛΙ Ο.Κ θα σαι. Όμως οι παραδοσιακές αξίες εντός εισαγωγικών και οι εμμονές όσων είχαν γερμανικό περί του επιλεκτέου τη κρίσιμη στιγμή της αντικατάστασης με νέο ΙΧΕ, οδηγούν στο σημείο ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΙΚΑ την μόνιμη πελατεία τους. ΝΟΜΙΖΩ ένας τρόπος υπάρχει ώστε οι Γάλλοι να φτάσουν τους Γερμανούς: Να έχουν ΠΑΝΤΑ την ίδια ακριβώς ποιότητα εσωτερικού με τα αντίστοιχα γερμανικά προιόντα και στον τομέα της συναρμογής, όπου παραδοσιακά οι Γερμανοί έχουν μια μαγική συνταγή με την οποία υπερτερουν έστω ελαφρότατα πια σήμερα αλλά σαφώς αισθητότερα πριν μια 10ετία, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΩΔΥΝΗ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΛΥΣΗ της προσφοράς σε χαμηλότερη τιμή. Την τακτική ακολουθούσε παγίως η ΤΟΥΟΤΑ τις περασμένες δεκαετίες και την βοήθησε να καθιερωθεί ως ποιοτικός και συνάμα σχετικά προσιτός κατασκευαστής και τώρα κάνει η HYUNDAI και ΚΙΑ.
Δηλαδή η τακτική του να ξεπαστρέψεις τον ανταγωνιστή σου, πρέπει να περιλαμβανει ΙΔΙΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑ αλλά με το δέλεαρ της τιμής. ΑΛΛΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Αλλιώς ο άλλος που έτσι κι αλλιώς έπαιρνε ένα προιον το οποίο τον κάλυπτε ΑΠΟΛΥΤΑ, για ποιό λογο να ρισκάρει σε κάτι άλλο χωρίς να έχει να ωφεληθεί κάτι;; Απλά πράματα...Πάντως το τεραίν έχει ανοίξει και ΤΙΠΟΤΑ δεν ειναι δεδομένο και παγιωμένο...
Σίγουρα, οι Γερμανοί κατάφεραν να μυθοποιήσουν oρισμένες μάρκες αυτοκινήτων τους. Μιλώντας για την Ελλάδα, λόγο του ότι δεν είχαμε να πάρουμε τα μυθοποιημένα αυτά αυτοκίνητα, μυθοποιήσαμε από μόνοι μας οτιδήποτε Γερμανικό, πχ Opel, και ειδικότερα του Group VW (εξαιρώ την Audi).
Αν δούμε προσεκτικά οι Γάλλοι και οι Ιταλοί έχουν πλησιάσει και την Audi σε ποιότητα, απλά στο μυαλό μας δύσκολα απομυθοποίούμε το αυτοκίνητο μας.
Επίσης αφού αυτοκινητοβιομηχανία δεν έχουμε σε αυτή την περίοδο της κρίσης καλό είναι να αποφευγουμε οτιδήποτε Γερμανικό και σαν κράτος να διεκδικήσουμε να δημιουργηθεί έργοστάσιο αυτοκινήτων στην Ελλάδα από τον οποιοδήποτε....