Μήπως με τους κινητήρες τούρμπο χάνουμε το μέτρο; Είναι λίγα 100 άλογα για ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο;
(21/4/2009)
Από τη στιγμή που το τούρμπο έχει σαρώσει την αγορά αυτοκινήτου, οι ανάγκες σε ιπποδύναμη ξαφνικά έκαναν άλμα προς τα πάνω. Είναι όμως αυτές οι ανάγκες αληθινές, και τελικά πόσα άλογα είναι «λίγα» για ένα αυτοκίνητο;
autotriti team
Έχουν περάσει μερικές δεκαετίες που εκτός από τα δικά μας φορολογικά τερτίπια έπρεπε να δεχόμαστε και αυτά των κρατών προέλευσης των αυτοκινήτων που πωλούνταν στην Ελλάδα. Σαφώς ένα μεσαίο αυτοκίνητο με 75 άλογα εκτός από «αστείο» ήταν και επικίνδυνο. Όμως οι εποχές έχουν αλλάξει πολύ. Πρώτα από όλα τέτοια τερτίπια δεν υπάρχουν πια. Η μανία του μάρκετινγκ να συγκεντρώσει τη αξία ενός αυτοκινήτου σε έναν και μόνο αριθμό, αυτόν της ιπποδύναμης, κέρδισε και έτσι όλα τα μοντέλα απέκτησαν κινητήρες ισχυρούς. &&&& Μαζί όμως με την ιπποδύναμη ανέβηκε και το βάρος. Στο δεύτερο μισό της προηγούμενης δεκαετίας τα αυτοκίνητα βάρυναν σχεδόν 40% λόγω της βελτιωμένης προστασίας σε περίπτωση πρόσκρουσης. Η παθητική ασφάλεια άλλαξε πάλι το λόγο κιλών ανά ίππο προς το χειρότερο. &&&& Όμως τα τελευταία πέντε χρόνια το βάρος έχει μείνει σταθερό και με την έλευση του τούρμπο μόνο η ισχύς ανεβαίνει. Και μαζί ανεβαίνει και το «ελάχιστο» που θεωρούμε ως απαραίτητο για κάθε αυτοκίνητο. Πόσα άλογα πρέπει να έχει ένα μικρό για να είναι μεν οικονομικό αλλά και σβέλτο στο προσπέρασμα; Πόσα άλογα είναι τα ελάχιστα για ένα μικρομεσαίο οικογενειακό ώστε να είναι ασφαλές; &&&& Μένοντας στο τι ίσχυε μέχρι τώρα ήθελαν τουλάχιστον 70 ίππους, τα μικρομεσαία 90 και τα μεσαία κάτι πάνω από 100. Αυτό όμως με το τούρμπο έχει αλλάξει. Σε σημείο που ο ξαφνικός πληθωρισμός των ίππων έχει κάνει τέτοιες αποδόσεις να ακούγονται αστείες. Αυτό όμως δε σημαίνει πως δεν είναι και επαρκείς. &&&& Η πρόσφατη κατάργηση του ατμοσφαιρικού 1,6 FSI των 115 ίππων στις μάρκες του ομίλου VW και η αντικατάστασή του με τον «μικρό» 1,4 TSI των 125 ίππων θα έλεγε κανείς πως είναι ένα βήμα εμπρός. Στο κάτω- κάτω παρά τη διαφορά των 10 «μόλις» ίππων, ο νέος κινητήρας έχει ροπή αντίστοιχη δίλιτρου μοντέλου. Θα έλεγε κανείς πως η αντικατάσταση έφερε ένα τέτοιο μοντέλο κοντά στη δίλιτρη έκδοση που μέχρι λίγους μήνες πριν ήταν η κορυφαία. Όμως οι ισχυρότερες τούρμπο εκδόσεις επισκίασαν αυτή την πρόοδο. &&&& Μένοντας στο γκρουπ VW, οι 160 ίπποι του 1,8TSI ξαφνικά φαντάζουν οι «ελάχιστοι» για ένα μικρομεσαίο. Μα είναι δυνατόν; Η απόδοση αυτή είναι στα ίδια επίπεδα με τις εκδόσεις GTI πέντε χρόνια πριν. Και όχι, το βάρος δεν αυξήθηκε τόσο πολύ από τότε. Τα μεγάλα νούμερα των νέων κινητήρων τούρμπο πρόσθεσαν εκρηκτικές επιδόσεις. Αυτό όμως δε σημαίνει πως οι μικρότεροι κινητήρες είναι ξαφνικά «ανεπαρκείς». &&&& Μπορεί κανείς να πει πως ένα μεσαίο με 0-100 στα 10 δευτερόλεπτα είναι αργό; Ή επικίνδυνο; Πιο σωστό θα ήταν να αλλάξουμε την ορολογία στις γρηγορότερες εκδόσεις, όταν δηλαδή ένα μοντέλο καλύπτει την ίδια δοκιμασία σε κάτω από 8 δλ. θα πρέπει να θεωρείται «εκρηκτικό» ή ακόμη και «πύραυλος». &&&& Πόσο λίγα άλογα θα επιτρέπατε εσείς στο αυτοκίνητο που θα αγοράζατε; Πρέπει να προσαρμοστούν οι βασικές εκδόσεις τόσο πολύ προς τα πάνω από πλευράς ιπποδύναμης ή πρέπει να εξετάζουμε τις επιδόσεις κάθε μοντέλου αυτόνομα και όχι συγκρίνοντας με τους νέους πολύ ισχυρούς κινητήρες;
Oι πολυφημισμενοι turbo κινητηρες,οι υποσχομενοι 6,0λιτρ στα 100χιλ καταναλωση τερατα αξιοπιστιας κτλ. απλως μενουν στα χαρτια.Στη πραξη αλλαζει το σεναριο....δραματικα...οσο για τη συντηρηση..απλως τραγωδια.Η καταναλωση που υποσχοντε απλως δεν ερχετε ποτε στους αριθμους,κανενας ελληνας οδηγος δεν οδηγει κοινως ρελαντι αν εχεις βαρυ ποδαρακι αποκτας ελαφρια τσεπη και οι εγγυσεις των εταιρειων υπαρχουν...για να υπαρχουν.Ουτε η εγναντια οδος δεν ειναι ειδικη διαδρομη ουτε η εθνικη αθηνων θεσνικης φανταζει le mans.Ta 100ps με ενα σωστα κλιμακωμενο κιβωτιο αποδιδει εκει που πρπει οπως πρεπει αρκει αυτος που το παραγει να υπολογιζει και το βαρος.Εταιριες διαμαντια σε θεματα κινητηρα επιμενουν ατμοσφαιρικα π.χ honda bmw ,toyota κτλ και η αξιοπιστια δεδομενη.Στο βωμο του ανταγωνισμου και του τζιρου το turbo φανταζει η ευκολη λυση σε θεματα αποδοσης.Μικρομεσαιο θα προτιμηθει κυριως απο οικογενειαρχη οδηγο με μελημα τους χωρους τη συντηρηση και τον εξοπλισμο,μαζι με εναν καλο και αξιοπιστο κινητηρα.Τα 100 με 110ps ειναι ιδανικα.Αν ζητας ιππους ανεβαινει ι τιμη και λογικα στα ιδια χρηματα απλως ανεβαινεις κατηγοιρια στα μεσαια και αγοραζεις κατι αξιοπρεπει σε συνολο και πιοτητα.Aν εισαι οδηγος και σεβεσαι τους γυρω σου ειτε με 100 ειτε με 150 ιππους θα φτασεις το ιδιο ξεκουραστα και ασφαλες στο προορισμο σου.
ΕΧΩ 1 ΑΛΜΕΡΑ 1.4 ΜΕ 87 ΑΛΟΓΑΚΙΑ.(ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ) ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΕ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ.ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ 325.ΟΟΟ ΧΛΜ.ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΔΙΕΘΕΤΕ ΤΟΥΡΜΠΟ ΘΑ ΜΟΥ ΕΒΓΑΖΕ ΤΟΣΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΕ ΜΗΔΕΝ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ?
Ξυπνηστε, ουτε ο TSi καιγεται, ουτε καιει λαδια, ουτε εχει μεγαλη καταναλωση, ουτε καιει σουπερ αμολυβδη.
Μην λετε ευτες τις αηδιες, ολες οι εταιρειες σιγα-σιγα βαζουν τουρμπο! Σε λιγα χρονια ολοι τουρμπο θα εχουν.
Αφηστε τις αερολογιες και δοκιμαστε κινητηρες τουρμπο σε χαμηλα κυβικα.
Μην μενετε πισω.
Εχω μια BMW116 με 122 αλογα και επιταχυνση στα 10,2" εργοστασιακα και ειναι καλα θα ελεγα. Εαν ομως θελεις να κανεις μια προσπεραση το σκεφτεσε γιατι δεν εχει boost το που θα ειχε η BMW120 με τα 170 αλογα που εχω οδηγηση, οπου δεν θα το σκεφτης πολυ για να κανεις την προσπεραση και θα εισε αρκετα λιγο στο αντιθετο ρευμα αλλα και πολυ ποιο ασφαλης. Προσοπικα αυτο μετραει για μενα και οχι η τελικη ταχυτητα την οποια δεν θα χρειαστης και πολλες φορες η και καθολου μιας και οι δρομοι μας δεν ειναι και για ανω των 200 χλμ/ωρα μιας και η ποιοτιτα τους ειναι χαμηλη και η κινηση μαγαλη. Αυτο που εχει σημασια για μενα ειναι η επιταχυνση!
Εχετε χασει πολυ απλα τη μπαλα παιδια με αυτα που μας πασαρετε . Ειπαμε ειστε φιλοΓερμανοι αλλα δεν ειναι ολα ετσι . Εχετε χασει την αιγλη σας προς το συμφερον σας .
Εγω πιστευω οτι τα παρα πολλα αλογα κανουν κακο και στην τσεπη και στη ζωη μας. Δεν ειναι λιγο επικινδυνο να χαιδευεις το γκαζι και να τρελαινεται το αμαξι? Θελουμε 200 αλογα για να προσπερασουμε η για να λεμε οτι τα εχουμε? Οποιος ξερει να οδηγει μπορει να προσπερασει και με 75 αλογα στο σωστο σημειο.Μηπως τα θελουμε για να κανουμε γρηγορη και αντικανονικη προσπεραση πανω σε μια στροφη η για να κανουμε κοντρες απο φαναρι σε φαναρι? Τα αλογα θελουν προσοχη. Οσο για τη ροπη , ποσος κοσμος με αμαξια με τουρμπο κινητηρες κανει προσπεραση με 5η - 6η και με 100 χιλιομετρα ταχυτητα? Οσο για την καταναλωση ,εχει ο πεθερος μου ενα golf 1.4 tsi με 140 ιππους και η καταναλωση που βλεπουμε μονο 6-7 λιτρα δεν ειναι. Αν το πατησεις και λιγο θες βενζιναδικο συχνα.
Τετοια πειτε για 2500κυβικα και 120 αλογα...και θα παμε καλα και στο μελλον...Παιδεια αυτο ειναι το προβλημα μας και κοψιμο της πολυ δημοκρατιας μας και μετα ας εχουμε και τουρμπο αυτοκινητα.Βεβαια μην ξεχνατε και την Μεγαλη μουφα της οικονομικης κρισης.Αν ειχαμε οικονομικη κριση δεν θα τιθεντο καν θεμα τουρμπο αυτοκινητου και γενικα χλιδης.Εμ βεβαια θελουμα να προσπερναμε καλα και γρηγορα.Αυτο μαθαμε απο το φιλο ή τη φιλη.Εδω ειναι Ελλαδα.Πρεπει να προσεχουμε.Ειμαστε επικινδυνοι..
Το ζήτημα με τους νέους κινητήρες έχει να κάνει με τις πραγματικές καταναλώσεις τους. Όχι αυτές που ανακοινώνουν οι εταιρίες αλλά αυτές που μετράει ο οδηγός καθημερινά που απέχουν πολύ μεταξύ τους. Ρωτήστε μερικούς από αυτούς που πήραν τους TSI (οι οποίοι καταναλώνουν και σούπερ αμόλυβδη) και θα αλλάξετε γνώμη γι αυτούς.
Η μεγάλη ιπποδύναμη δεν σημαίνει απαραίτητα οτι "πρέπει" να κάνουμε 0-100 σε κάθε φανάρι και να τρέχουμε με 220 στη εθνική.Τη χρησιμοποιούμε όποτε και όταν χρειαστεί.Ποιός δεν θα ήθελε ενα αυτοκίνητο με 18000€ που να έχει 200 άλογα και χαμηλή κατανάλωση.Στην Αμερικάνικη αγορά όπου έχουν βέβαια αρκετά φθηνότερη βενζίνη, είναι ελάχιστα τα αυτοκίνητα με λιγότερα απο 120 άλογα.Επίσης τα όρια ταχύτητας εκεί είναι και αρκετά αυστηρά.Παρόλα αυτά το μέσο αυτοκίνητο είναι 2500cc και 170 άλογα με 9sec 0-100 σε τιμή γύρω στα 20000€.Αυτοί λοιπόν έχουν απλά χάσει το μέτρο?
Epeidh polla akougontai peri a3iopistias twn aytokinitwn me ergostasiaka turbo exw na parathesw dyo paradeigmata apo poly kontinous mou filous. O enas me to S3 450 eurw gia to service twn 60000 km + 35 eyrw gia pisw takakia kai o allos me to RX-8 sta 50.000 km deyterh fora pou allazei symplekth. Gia na epanel8w sto thema , pisteyw oti den einai katholou ma katholou kako na exeis thn roph sou apo poly xamhla , einai kati pou sou ay3anei dramatika thn energitikh asfaleia mias kai to "gazi" sou anoigei neous dromous gia tis epiloges pou mporeis na exeis ana peristash. Oso gia thn katanalwsh tha ferw kai pali ena paradeigma. Me to scirocco to 2.0 gemisa e3w apo aspropyrgo kai ekapsa mexri thn patra me M.O strwfwn stis 3.500 kai apo 120-150 km/h peri to 1/4. Sigoura ama to pathseis se roufaei me to kalamaki, e3artatai apo thn xrhsh
Από τη στιγμή που όλα τα αυτοκίνητα λόγω των συστημάτων ασφαλείας και εξοπλισμού έχουν βαρύνει πάρα πολύ γιατί να μην αγοράσουμε (όσο μπορούμε φυσικά) και μεγαλύτερα κυβικά - υποδύναμη; Ενεργητική ασφάλεια, μεγαλύτερη συμμετοχή και διασκέδαση στην οδήγηση και εξελιγμένοι κινητήρες tsi με μικρή σχετικά κατανάλωση.
100 άλογα για ένα αυτοκίνητο 1200+ κιλών είναι πολύ λίγα.Εχω ένα peugeot rallye 16v και σε σύγκριση με την bmw 316 1.6 του πατέρα μου η ενεργήτικη ασφάλεια διαφέρει σημάντικα ειδικά σε προσπεράσεις.Οσο για επικίνδυνη οδήγηση και γρήγορα αυτοκίνητα δεν πάνε πάντα μαζί,δεν έχω τρακάρει ποτέ και ας έχω το αυτοκίνητο απο το 2001..επικίνδυνα μυαλά υπάρχουν και όχι επικίνδυνα αυτοκίνητα..
Οπως αναφερατε και πιο πανω μαλλον εχουμε χασει το μετρο και ακολουθουμε την αταξια οπως παντα κανει ο Ελληνας.Εχω την εντυπωση οτι και αυτοκινητο με 500 αλογα να βγει σε λογικη τιμη θα παμε να το παρουμε.Δεν υπαρχει λογικη στην αγορα....Δεν εχουμε την παιδεια να καταλαβουμε τι ζημια κανουμε στο σωμα και στην υγεια μας αγοραζοντας αυτοκινητο με turbo Και πολλα αλογα.Αυχενας!!! Ξερετε τι πιεσεις δεχεται ενας αυχενας οταν πατας το γκαζι και αντι να εχεις αυτοκινητο εχεις πυραυλο?Η σπονδυλικη στηλη επισης αλλα και η ασφαλεια των γυρω μας.Πως θα περασουν το δρομο οι ηλικιωμενοι και οι μαθητες οταν ενα αυτοκινητο με πολλα αλογα δεν μπορει να λειτουργησει μεσα σε αστικο ιστο?Εγω προσωπικα θεωρω οτι ενα αμαξι 90 εως 120 ιππων κανει τη δουλεια του μια χαρα και σε εθνικο δρομο αλλα και σε πολη.Επιταχυνει λογικα για μια προσπεραση αλλα και δεν καταπονει τον σωμα αλλα ουτε και απειλει και τις ζωες των συνανθρωπων του.Ας σταματησει αυτο το χαλι γιατι η νεολαια δεν ειναι για σκοτωμα...Εγω προσωπικα εχω ενα Ι30 1400 κυβικα με 109 αλογα και κινουμε με ασφαλεια σε εθνικο δικτυο αλλα και μεσα στην πολη.Τωρα αν θελουμε να γινουμε ολοι Soumacher ας το κανουμε στο σπιτι μας σε μια τηλεοραση ή ενα υπολογιστη με αυτοκινητα και 1000 και 2000 ιππων ακομα και πυραυλων:-) Θα εχουμε κανει ενα σωστο βημα στη ζωη μας....καλη σας μερα
Η ταχυτητα και η επιταχυνση ειναι εννοιες σχετικες. Δεν εχει σημασια ποσο γρηγορα πας εσυ. Αλλα το περιβαλλον σου που ειναι και το σημειο αναφορας σου. Αν ολοι οι αλλοι πανε γρηγοροτερα τοτε εσυ εισαι αυτοματα επικυνδυνος. Δεν καταλαβαινω την ουσια του αρθρου. Φανταζομαι και τα ποδηλατα καποτε πηγαιναν πολυ γρηγορα για τους περιπατητες.
Το μέτρο έχει ήδη χαθεί. Αυτή τη στιγμή τα αυτοκίνητα χρειάζονται λιγότερο βάρος, μικρότερη ιπποδύναμη και μεγαλύτερη ροπή στις χαμηλές στροφές. Ο μέσος οδηγός χρειάζεται ομαλή λειτουργία στη καθημερινή οδήγηση και ασφάλεια που μπορεί να την έχει μόνο με την υποχρεωτική ύπαρξη ESP.
Οι εξωτικές ιπποδυνάμεις αφορούν μόνο λίγους επιδειξίες και καλά θα κάνουν οι εταιρίες να πάψουν να σχεδιάζουν με βάση αυτούς, ώστε να δώσουν στον καθημερινό οδηγό φθηνά, ασφαλή και αξιόπιστα οχήματα.
Φίλιππος
se autokinitodromous k ta 90 aloga mia xara einai pisteuw, pianeis k ta 180km ama theleis!twra se dromous opws sthn kriti k se diadromes opws xania-sfakia-palioxwra-sougia opws polys kosmos diasxizei ksenoi k ellines tous kalokairinous mines an den exeis panw apo 115 aloga me a/c k 4 atoma kalytera na kateveis na sprwxneis.
Γιατί "κολάτε" τόσο πολύ στην ιπποδύναμη; Αυτό που έχει ΠΟΛΥ μεγαλύτερη σημασία στην πράξη, είναι η ΡΟΠΗ και ΟΧΙ η ιπποδύναμη. Αφθονη ροπή από χαμηλές στροφές δίνει άμεσες και γρήγορες επιταχύνσεις εν κινησει δηλαδή αυτό που ΚΥΡΙΩΣ χρειάζεται κάποιος στην καθημερινή οδήγηση. Ακριβώς αυτό είναι και το κύριο πλεονέκτημα των υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων, αφθονη ροπή απο χαμηλά!
Αποψή μου είναι οτι πλέον οι τιμές έχουν πέσει αισθητά, και για αυτοκίνητα απο 18.000 μέχρι 25.000 ευρώ μπορείς να έχεις πολύ δυνατούς κινητήρες με πληθώρα εξοπλισμού. Εφόσον οι τιμές δεν είναι απαγορευτικές, οποιοσδήποτε μπορει να έχει ενα πραγματικά γρήγορο αυτοκίνητο χωρίς ν δώσει μια περιουσία. Πάντως είναι αλήθεια οτι για αυτοκίνητα κοντά στα 1400 κιλά, οι 90 ίπποι είναι εξαιρετικά λίγοι, οι 110-120 είναι μια μέση κατάσταση, και απο 130+ είναι άκρως ικανοποιητικοί. Και απο 180-200 είναι το τέλειο. Τόσο για τους οικογενειάρχες που θέλουν πότε πότε να γεμίζουν το αυτοκίνητο με παιδιά και αποσκευές για να πηγαίνουν τα ταξίδια τους, όσο και για τους "μοναχικούς καβαλάρηδες" που θέλουν να ευχαριστηθούν την οδήγησή τους.
θεωρω πως 150-170 αλογα ειναι αρκετα για ενα οικογενειακο μιρκομεσαιο αμαξι.
εχοντας το GTI με τα 210 αλογα, μπορω να πω πως ναι ειναι πολλα και δεν χρειαζονται. αν ειχα 170 αλογα παλι το ιδιο ασφαλες θα ηταν το αμαξι. παντως συγουρα το τουρμπο στα αμαξια ειναι απαραιτητο. ειναι κουτο να μην εχει κανεις τουρμπο στο αυτοκινητο του και να εχει μονο 100 αλογα με 1400 κυβικα
Χαλαρώστε παιδιά! Για τους ελληνικούς δρόμους και με τα ελληνικά αστεία όρια ταχύτητας, μια χαρά είναι ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας 1.4 ή 1.6. Αν έιχαμε και εμείς Autobann όπως η Γερμανία, τότε ναι, να τρέξουμε όλοι για "πυραυλοκίνητα". Αλλά τι χρειάζεται το τούρμπο για κάποιον που στο 95% του χρόνου του ζει και κινείται σε μία τερατούπολη όπως η Αθήνα;
Τα πάντα είναι υποκειμενικά και έχουν να κάνουν με τι ακριβώς θεωρεί ως επαρκές καθένας από εμάς. Προσωπικά όταν κλήθηκα να επιλέξω μεταξύ του LEON TSI 1,4 και του TFSI 1,8 (όπου το πρώτο απέδιδε στα χαρτια 125 HP ενώ το δεύτερο 160 ΗΡ) καίτοι η διαφορά χρημάτων ήταν της τάξεως των 2.000 ευρώ περίπου, επέλεξα τελικά την πρώτη έκδοση γιατί θεώρησα (και θεωρώ ακόμη μετά από ένα χρόνο) ότι αυτή μου κάλυπτε (και μου καλύπτει) πλήρως τις ανάγκες μου
Η λεξη κλειδι σε αυτο το αρθο ειναι η σχεση που εχει το βαρος με την ιπποδυναμη που παραγει ο κινητηρας,εαν η ισοροποια ειναι ιδανικη τοτε εχουμε ενα ιδανικο πακετο,αυτο μπορει να σημαινει οτι για να υπαρχει αυτο το ιδανικο πακετο πολλες φορες η ιπποδυναμη σαν νουμερο ακουγετε υπερβολικη,εαν αναλογιστουμε το βαρος ομως τις εκαστοτε "καροτσας"τοτε καταλαβαινουμε οτι ορθως εχουν πραξει οι εταιρειες και ανεβασαν τα"αλογα" στον βαθμο που ειναι σημερα.αλλωστε το σλογκαν "δωστε γκαζια στο λαο"ειναι πιο κοντα απο καθε αλλη φορα.....
"There is no replacement for displacement" Ayto elegan kai lene oi amerikanoi kai exoun gia allh mia fora dikio. Terastio endeiaferon mou prokaloun ta onomata twn kataskeyastwn pou epeleksan na turbisoun ta parwxhmenhs texnologias moter tous kai na ta plassaroyn ws "state of the art" dynata (pou einai) alla kai ws oikonomika (pou den einai) To gegonos einai oti tsimpise poly kosmos, kai tsimpise kalla, gia ta 2-3 xronia toulaxiston, twra pia pou exoun grapsei kata meso oro 30-50.000 hl8e pleon kai h wra twn mixanikwn na giortasoun, kai pistepsteme to kanoun!!!!!
μα μην κοιταται μονο την βελτιωση των επιδοσεων.δωστε και λιγο βαρος στην καταναλωση.ο TSI των 125 ps εχει μια μεση καταναλωση της ταξεως των 10 λιτρων την ιδια στιγμη που το honda civic 1.8 cc 140 ps οντας γρηγοροτερο κατα εχει 9.4 λιτρα.καταλαβατε ποια ειναι η διαφορα?μην κολλατε μονο στις επιδοσεις.κοιταξτε και τα ψηλα γραμματα...
Το δικό μου Ι.Χ. είναι μικρομεσαίο (Xsara 1.6i) με τα 115 άλογα. Μπορώ να πω ότι είμαι ικανοποιημένος από την απόδοση του κινητήρα, κυρίως από τις ρεπρίζ κατά τη διάρκεια του προσπεράσματος.
Αν ήθελα το κάτι παραπάνω θα έλεγα ότι με 15-20 άλογα επιπλέον θα ήμουν απόλυτα ικανοποιημένος.
Πιστεύω ότι ο κινητήρας 1.4 TSi της VW, μπορεί να είναι θεωρητικά μικρός σε κυβικά, όμως με τη βοήθεια του turbo και καλύτερη ροπή έχει από τον δικό μου 1.6 και μεγαλύτερη δύναμη, άρα επιταχύνει πιο ξεκούραστα και σίγουρα με χαμηλότερη κατανάλωση.
Όοσν αφορά τις ιπποδυνάμεις άνω των 140-150 αλόγων για μικρομεσαία αυτοκίνητα νομίζω ότι είναι υπερβολή ειδικά για την Ελλάδα.
Γιατί πρώτον δεν έχουμε οδηγική παιδεία, δεύτερον δεν έχουμε ασφαλείς δρόμους και τρίτον η τροχαία καραδοκεί σε κάθε στροφή με το λέιζερ στο χέρι.
Ίσως να μην αγόραζα το GOLG GTi με τα 200 άλογα γιατί δεν θα μπορούσα ποτέ να εξαντλήσω τις δυνατότητές του, ένα TSi όμως με 140 άλογα θα το έπαιρνα ευχαρίστως.
Εξαρτάται για ποιο σκοπό παίρνει ο καθένας αυτοκίνητο.
Προσωπικά, επειδή με ενδιαφέρει κυρίως να έχω ενεργητική ασφάλεια σε προσπεράσεις σε επαρχιακούς δρόμους (π.χ. Κόρινθο-Πάτρα), δεν με απασχολούν τόσο τα άλογα, όσο κυρίως οι επιταχύνσεις εν κινήσει (80-110 με 4η και 5η). Ένα μικρομεσαίο 1600 με 100-120 ίππους, με καλές ρεπρίζ και κατανάλωση όχι μεγαλύτερη από αντίστοιχα 1400άρια θεωρώ ότι είναι η ιδανική λύση για αυτούς που έχουν μόνο ένα αυτοκίνητο (είμαι ένας από αυτούς τους λίγους ;-) και δεν κυκλοφορούν πάρα ελάχιστα στο κέντρο της Αθήνας.
Pleon oi agora autokinitou kai meta ti meiosi tou 50% tou telous taxinomisis exei paei episima se alli diastasi oson afora kata kurio logo megalutera se kuvismo autokinita. Epilegontas autokinito 8a prepei na analogistoume prota tis anagkes mas kai epeita ta 8elo mas. I nea genia tis autokinisis exei na deixei axiologes protaseis eite se turbo kinitires eite se atmosfairikous. Prosopika topo8eto tis ipodynameis ton atmosfairkon sto ΅Άoti prepeiΆΆ, kai ton turbo kinitiron sto upervoliko an analogistoume kai sta odostromata pou kukloforoun ta autokinita mas . Os idioktitis autokiniton kai ton 2 typon kinitiron sumperesmatika kai xoris na 8elo na proo8iso tous turbo kinitires diapistono oti kineisai safos pio svelta,neurika kai sigoura pio agxolutika se ena duskolo prosperasma xoris na ginomaste epikundunoi pros 8eou apo ena atmosfairiko xoris omos na ΅xantakonoΆ tous en logo kinitires oi opoioi kinoun eparkestata akoma kai megala skafi autoniton. Pleon pisteuo oti akoma kai enas atmosfairikos kinitiras 1400 kuvikon ekatoston mporei na kinisei arketa ikanopoiitika mia oikogeneia akoma kai sto e8niko diktyo xoris kanena apolutos provlima. Kleinontas oi epiloges einai apisteuta polles kai gia tous 2 typous kinitiron i epilogi einai tou ka8enos mas kai oson afora tous turbo kinitires oti paei kaiei kiolas apo elaxista eos polu perissotero apo enan atmosfairiko sta idia kuvika
Filika Angelos
Έχω ένα Astra G 1.4 90 ίππων. Το αυτοκίνητο συμπεριφέρετε καλά για τα κιλά του, αλλά δεν νομίζω πως ένα Astra H που είναι κατά πολύ βαρύτερο ή το Astra I όταν αυτό βγεί να μπορεί να ανταπεξέλθει στις σύγχρονες απαιτήσεις με μόλις 90 hp ...
Καλά τα άλογα αλλά τα 200+ στους τροχούς δε χρειάζονται σε όλους, αντίθετα τα 140-150 είναι καλό νούμερο για 1300-1400 κιλά αμάξια. Ωστόσο η ροπή των 250 ΝΜ είναι άριστη κ όχι πολύ, μακάρι να μπορεί να είναι εκεί απο το ρελαντί. Αυτή τη ροπή θα τη χρησημοποιήσουν όλοι, αυτό είναι κ το ζητούμενο πιστεύω, καλή ροπή με μικρή κατανάλωση.
Oι πολυφημισμενοι turbo κινητηρες,οι υποσχομενοι 6,0λιτρ στα 100χιλ καταναλωση τερατα αξιοπιστιας κτλ. απλως μενουν στα χαρτια.Στη πραξη αλλαζει το σεναριο....δραματικα...οσο για τη συντηρηση..απλως τραγωδια.Η καταναλωση που υποσχοντε απλως δεν ερχετε ποτε στους αριθμους,κανενας ελληνας οδηγος δεν οδηγει κοινως ρελαντι αν εχεις βαρυ ποδαρακι αποκτας ελαφρια τσεπη και οι εγγυσεις των εταιρειων υπαρχουν...για να υπαρχουν.Ουτε η εγναντια οδος δεν ειναι ειδικη διαδρομη ουτε η εθνικη αθηνων θεσνικης φανταζει le mans.Ta 100ps με ενα σωστα κλιμακωμενο κιβωτιο αποδιδει εκει που πρπει οπως πρεπει αρκει αυτος που το παραγει να υπολογιζει και το βαρος.Εταιριες διαμαντια σε θεματα κινητηρα επιμενουν ατμοσφαιρικα π.χ honda bmw ,toyota κτλ και η αξιοπιστια δεδομενη.Στο βωμο του ανταγωνισμου και του τζιρου το turbo φανταζει η ευκολη λυση σε θεματα αποδοσης.Μικρομεσαιο θα προτιμηθει κυριως απο οικογενειαρχη οδηγο με μελημα τους χωρους τη συντηρηση και τον εξοπλισμο,μαζι με εναν καλο και αξιοπιστο κινητηρα.Τα 100 με 110ps ειναι ιδανικα.Αν ζητας ιππους ανεβαινει ι τιμη και λογικα στα ιδια χρηματα απλως ανεβαινεις κατηγοιρια στα μεσαια και αγοραζεις κατι αξιοπρεπει σε συνολο και πιοτητα.Aν εισαι οδηγος και σεβεσαι τους γυρω σου ειτε με 100 ειτε με 150 ιππους θα φτασεις το ιδιο ξεκουραστα και ασφαλες στο προορισμο σου.
ΕΧΩ 1 ΑΛΜΕΡΑ 1.4 ΜΕ 87 ΑΛΟΓΑΚΙΑ.(ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ) ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΕ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ.ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ 325.ΟΟΟ ΧΛΜ.ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΔΙΕΘΕΤΕ ΤΟΥΡΜΠΟ ΘΑ ΜΟΥ ΕΒΓΑΖΕ ΤΟΣΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΕ ΜΗΔΕΝ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ?
Ξυπνηστε, ουτε ο TSi καιγεται, ουτε καιει λαδια, ουτε εχει μεγαλη καταναλωση, ουτε καιει σουπερ αμολυβδη. Μην λετε ευτες τις αηδιες, ολες οι εταιρειες σιγα-σιγα βαζουν τουρμπο! Σε λιγα χρονια ολοι τουρμπο θα εχουν. Αφηστε τις αερολογιες και δοκιμαστε κινητηρες τουρμπο σε χαμηλα κυβικα. Μην μενετε πισω.
Εχω μια BMW116 με 122 αλογα και επιταχυνση στα 10,2" εργοστασιακα και ειναι καλα θα ελεγα. Εαν ομως θελεις να κανεις μια προσπεραση το σκεφτεσε γιατι δεν εχει boost το που θα ειχε η BMW120 με τα 170 αλογα που εχω οδηγηση, οπου δεν θα το σκεφτης πολυ για να κανεις την προσπεραση και θα εισε αρκετα λιγο στο αντιθετο ρευμα αλλα και πολυ ποιο ασφαλης. Προσοπικα αυτο μετραει για μενα και οχι η τελικη ταχυτητα την οποια δεν θα χρειαστης και πολλες φορες η και καθολου μιας και οι δρομοι μας δεν ειναι και για ανω των 200 χλμ/ωρα μιας και η ποιοτιτα τους ειναι χαμηλη και η κινηση μαγαλη. Αυτο που εχει σημασια για μενα ειναι η επιταχυνση!
Εχετε χασει πολυ απλα τη μπαλα παιδια με αυτα που μας πασαρετε . Ειπαμε ειστε φιλοΓερμανοι αλλα δεν ειναι ολα ετσι . Εχετε χασει την αιγλη σας προς το συμφερον σας .
Εγω πιστευω οτι τα παρα πολλα αλογα κανουν κακο και στην τσεπη και στη ζωη μας. Δεν ειναι λιγο επικινδυνο να χαιδευεις το γκαζι και να τρελαινεται το αμαξι? Θελουμε 200 αλογα για να προσπερασουμε η για να λεμε οτι τα εχουμε? Οποιος ξερει να οδηγει μπορει να προσπερασει και με 75 αλογα στο σωστο σημειο.Μηπως τα θελουμε για να κανουμε γρηγορη και αντικανονικη προσπεραση πανω σε μια στροφη η για να κανουμε κοντρες απο φαναρι σε φαναρι? Τα αλογα θελουν προσοχη. Οσο για τη ροπη , ποσος κοσμος με αμαξια με τουρμπο κινητηρες κανει προσπεραση με 5η - 6η και με 100 χιλιομετρα ταχυτητα? Οσο για την καταναλωση ,εχει ο πεθερος μου ενα golf 1.4 tsi με 140 ιππους και η καταναλωση που βλεπουμε μονο 6-7 λιτρα δεν ειναι. Αν το πατησεις και λιγο θες βενζιναδικο συχνα.
Τετοια πειτε για 2500κυβικα και 120 αλογα...και θα παμε καλα και στο μελλον...Παιδεια αυτο ειναι το προβλημα μας και κοψιμο της πολυ δημοκρατιας μας και μετα ας εχουμε και τουρμπο αυτοκινητα.Βεβαια μην ξεχνατε και την Μεγαλη μουφα της οικονομικης κρισης.Αν ειχαμε οικονομικη κριση δεν θα τιθεντο καν θεμα τουρμπο αυτοκινητου και γενικα χλιδης.Εμ βεβαια θελουμα να προσπερναμε καλα και γρηγορα.Αυτο μαθαμε απο το φιλο ή τη φιλη.Εδω ειναι Ελλαδα.Πρεπει να προσεχουμε.Ειμαστε επικινδυνοι..
Το ζήτημα με τους νέους κινητήρες έχει να κάνει με τις πραγματικές καταναλώσεις τους. Όχι αυτές που ανακοινώνουν οι εταιρίες αλλά αυτές που μετράει ο οδηγός καθημερινά που απέχουν πολύ μεταξύ τους. Ρωτήστε μερικούς από αυτούς που πήραν τους TSI (οι οποίοι καταναλώνουν και σούπερ αμόλυβδη) και θα αλλάξετε γνώμη γι αυτούς.
το καλυτερο πιστευω οτι ειναι το turbo diesel !!! μακραν!μεγαλη ροπη, οικονομια, χαμηλο κοστος συντηρησης.
Η μεγάλη ιπποδύναμη δεν σημαίνει απαραίτητα οτι "πρέπει" να κάνουμε 0-100 σε κάθε φανάρι και να τρέχουμε με 220 στη εθνική.Τη χρησιμοποιούμε όποτε και όταν χρειαστεί.Ποιός δεν θα ήθελε ενα αυτοκίνητο με 18000€ που να έχει 200 άλογα και χαμηλή κατανάλωση.Στην Αμερικάνικη αγορά όπου έχουν βέβαια αρκετά φθηνότερη βενζίνη, είναι ελάχιστα τα αυτοκίνητα με λιγότερα απο 120 άλογα.Επίσης τα όρια ταχύτητας εκεί είναι και αρκετά αυστηρά.Παρόλα αυτά το μέσο αυτοκίνητο είναι 2500cc και 170 άλογα με 9sec 0-100 σε τιμή γύρω στα 20000€.Αυτοί λοιπόν έχουν απλά χάσει το μέτρο?
Epeidh polla akougontai peri a3iopistias twn aytokinitwn me ergostasiaka turbo exw na parathesw dyo paradeigmata apo poly kontinous mou filous. O enas me to S3 450 eurw gia to service twn 60000 km + 35 eyrw gia pisw takakia kai o allos me to RX-8 sta 50.000 km deyterh fora pou allazei symplekth. Gia na epanel8w sto thema , pisteyw oti den einai katholou ma katholou kako na exeis thn roph sou apo poly xamhla , einai kati pou sou ay3anei dramatika thn energitikh asfaleia mias kai to "gazi" sou anoigei neous dromous gia tis epiloges pou mporeis na exeis ana peristash. Oso gia thn katanalwsh tha ferw kai pali ena paradeigma. Me to scirocco to 2.0 gemisa e3w apo aspropyrgo kai ekapsa mexri thn patra me M.O strwfwn stis 3.500 kai apo 120-150 km/h peri to 1/4. Sigoura ama to pathseis se roufaei me to kalamaki, e3artatai apo thn xrhsh
Από τη στιγμή που όλα τα αυτοκίνητα λόγω των συστημάτων ασφαλείας και εξοπλισμού έχουν βαρύνει πάρα πολύ γιατί να μην αγοράσουμε (όσο μπορούμε φυσικά) και μεγαλύτερα κυβικά - υποδύναμη; Ενεργητική ασφάλεια, μεγαλύτερη συμμετοχή και διασκέδαση στην οδήγηση και εξελιγμένοι κινητήρες tsi με μικρή σχετικά κατανάλωση.
100 άλογα για ένα αυτοκίνητο 1200+ κιλών είναι πολύ λίγα.Εχω ένα peugeot rallye 16v και σε σύγκριση με την bmw 316 1.6 του πατέρα μου η ενεργήτικη ασφάλεια διαφέρει σημάντικα ειδικά σε προσπεράσεις.Οσο για επικίνδυνη οδήγηση και γρήγορα αυτοκίνητα δεν πάνε πάντα μαζί,δεν έχω τρακάρει ποτέ και ας έχω το αυτοκίνητο απο το 2001..επικίνδυνα μυαλά υπάρχουν και όχι επικίνδυνα αυτοκίνητα..
Οπως αναφερατε και πιο πανω μαλλον εχουμε χασει το μετρο και ακολουθουμε την αταξια οπως παντα κανει ο Ελληνας.Εχω την εντυπωση οτι και αυτοκινητο με 500 αλογα να βγει σε λογικη τιμη θα παμε να το παρουμε.Δεν υπαρχει λογικη στην αγορα....Δεν εχουμε την παιδεια να καταλαβουμε τι ζημια κανουμε στο σωμα και στην υγεια μας αγοραζοντας αυτοκινητο με turbo Και πολλα αλογα.Αυχενας!!! Ξερετε τι πιεσεις δεχεται ενας αυχενας οταν πατας το γκαζι και αντι να εχεις αυτοκινητο εχεις πυραυλο?Η σπονδυλικη στηλη επισης αλλα και η ασφαλεια των γυρω μας.Πως θα περασουν το δρομο οι ηλικιωμενοι και οι μαθητες οταν ενα αυτοκινητο με πολλα αλογα δεν μπορει να λειτουργησει μεσα σε αστικο ιστο?Εγω προσωπικα θεωρω οτι ενα αμαξι 90 εως 120 ιππων κανει τη δουλεια του μια χαρα και σε εθνικο δρομο αλλα και σε πολη.Επιταχυνει λογικα για μια προσπεραση αλλα και δεν καταπονει τον σωμα αλλα ουτε και απειλει και τις ζωες των συνανθρωπων του.Ας σταματησει αυτο το χαλι γιατι η νεολαια δεν ειναι για σκοτωμα...Εγω προσωπικα εχω ενα Ι30 1400 κυβικα με 109 αλογα και κινουμε με ασφαλεια σε εθνικο δικτυο αλλα και μεσα στην πολη.Τωρα αν θελουμε να γινουμε ολοι Soumacher ας το κανουμε στο σπιτι μας σε μια τηλεοραση ή ενα υπολογιστη με αυτοκινητα και 1000 και 2000 ιππων ακομα και πυραυλων:-) Θα εχουμε κανει ενα σωστο βημα στη ζωη μας....καλη σας μερα
Η ταχυτητα και η επιταχυνση ειναι εννοιες σχετικες. Δεν εχει σημασια ποσο γρηγορα πας εσυ. Αλλα το περιβαλλον σου που ειναι και το σημειο αναφορας σου. Αν ολοι οι αλλοι πανε γρηγοροτερα τοτε εσυ εισαι αυτοματα επικυνδυνος. Δεν καταλαβαινω την ουσια του αρθρου. Φανταζομαι και τα ποδηλατα καποτε πηγαιναν πολυ γρηγορα για τους περιπατητες.
O SINDIASMOS POLON IPPON KAI MIKRI KATANALOSI INE TO IDANIKO GIA ENA AYTOKINITO
Το μέτρο έχει ήδη χαθεί. Αυτή τη στιγμή τα αυτοκίνητα χρειάζονται λιγότερο βάρος, μικρότερη ιπποδύναμη και μεγαλύτερη ροπή στις χαμηλές στροφές. Ο μέσος οδηγός χρειάζεται ομαλή λειτουργία στη καθημερινή οδήγηση και ασφάλεια που μπορεί να την έχει μόνο με την υποχρεωτική ύπαρξη ESP. Οι εξωτικές ιπποδυνάμεις αφορούν μόνο λίγους επιδειξίες και καλά θα κάνουν οι εταιρίες να πάψουν να σχεδιάζουν με βάση αυτούς, ώστε να δώσουν στον καθημερινό οδηγό φθηνά, ασφαλή και αξιόπιστα οχήματα. Φίλιππος
se autokinitodromous k ta 90 aloga mia xara einai pisteuw, pianeis k ta 180km ama theleis!twra se dromous opws sthn kriti k se diadromes opws xania-sfakia-palioxwra-sougia opws polys kosmos diasxizei ksenoi k ellines tous kalokairinous mines an den exeis panw apo 115 aloga me a/c k 4 atoma kalytera na kateveis na sprwxneis.
Γιατί "κολάτε" τόσο πολύ στην ιπποδύναμη; Αυτό που έχει ΠΟΛΥ μεγαλύτερη σημασία στην πράξη, είναι η ΡΟΠΗ και ΟΧΙ η ιπποδύναμη. Αφθονη ροπή από χαμηλές στροφές δίνει άμεσες και γρήγορες επιταχύνσεις εν κινησει δηλαδή αυτό που ΚΥΡΙΩΣ χρειάζεται κάποιος στην καθημερινή οδήγηση. Ακριβώς αυτό είναι και το κύριο πλεονέκτημα των υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων, αφθονη ροπή απο χαμηλά!
Αποψή μου είναι οτι πλέον οι τιμές έχουν πέσει αισθητά, και για αυτοκίνητα απο 18.000 μέχρι 25.000 ευρώ μπορείς να έχεις πολύ δυνατούς κινητήρες με πληθώρα εξοπλισμού. Εφόσον οι τιμές δεν είναι απαγορευτικές, οποιοσδήποτε μπορει να έχει ενα πραγματικά γρήγορο αυτοκίνητο χωρίς ν δώσει μια περιουσία. Πάντως είναι αλήθεια οτι για αυτοκίνητα κοντά στα 1400 κιλά, οι 90 ίπποι είναι εξαιρετικά λίγοι, οι 110-120 είναι μια μέση κατάσταση, και απο 130+ είναι άκρως ικανοποιητικοί. Και απο 180-200 είναι το τέλειο. Τόσο για τους οικογενειάρχες που θέλουν πότε πότε να γεμίζουν το αυτοκίνητο με παιδιά και αποσκευές για να πηγαίνουν τα ταξίδια τους, όσο και για τους "μοναχικούς καβαλάρηδες" που θέλουν να ευχαριστηθούν την οδήγησή τους.
θεωρω πως 150-170 αλογα ειναι αρκετα για ενα οικογενειακο μιρκομεσαιο αμαξι. εχοντας το GTI με τα 210 αλογα, μπορω να πω πως ναι ειναι πολλα και δεν χρειαζονται. αν ειχα 170 αλογα παλι το ιδιο ασφαλες θα ηταν το αμαξι. παντως συγουρα το τουρμπο στα αμαξια ειναι απαραιτητο. ειναι κουτο να μην εχει κανεις τουρμπο στο αυτοκινητο του και να εχει μονο 100 αλογα με 1400 κυβικα
Χαλαρώστε παιδιά! Για τους ελληνικούς δρόμους και με τα ελληνικά αστεία όρια ταχύτητας, μια χαρά είναι ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας 1.4 ή 1.6. Αν έιχαμε και εμείς Autobann όπως η Γερμανία, τότε ναι, να τρέξουμε όλοι για "πυραυλοκίνητα". Αλλά τι χρειάζεται το τούρμπο για κάποιον που στο 95% του χρόνου του ζει και κινείται σε μία τερατούπολη όπως η Αθήνα;
Τα πάντα είναι υποκειμενικά και έχουν να κάνουν με τι ακριβώς θεωρεί ως επαρκές καθένας από εμάς. Προσωπικά όταν κλήθηκα να επιλέξω μεταξύ του LEON TSI 1,4 και του TFSI 1,8 (όπου το πρώτο απέδιδε στα χαρτια 125 HP ενώ το δεύτερο 160 ΗΡ) καίτοι η διαφορά χρημάτων ήταν της τάξεως των 2.000 ευρώ περίπου, επέλεξα τελικά την πρώτη έκδοση γιατί θεώρησα (και θεωρώ ακόμη μετά από ένα χρόνο) ότι αυτή μου κάλυπτε (και μου καλύπτει) πλήρως τις ανάγκες μου
Η λεξη κλειδι σε αυτο το αρθο ειναι η σχεση που εχει το βαρος με την ιπποδυναμη που παραγει ο κινητηρας,εαν η ισοροποια ειναι ιδανικη τοτε εχουμε ενα ιδανικο πακετο,αυτο μπορει να σημαινει οτι για να υπαρχει αυτο το ιδανικο πακετο πολλες φορες η ιπποδυναμη σαν νουμερο ακουγετε υπερβολικη,εαν αναλογιστουμε το βαρος ομως τις εκαστοτε "καροτσας"τοτε καταλαβαινουμε οτι ορθως εχουν πραξει οι εταιρειες και ανεβασαν τα"αλογα" στον βαθμο που ειναι σημερα.αλλωστε το σλογκαν "δωστε γκαζια στο λαο"ειναι πιο κοντα απο καθε αλλη φορα.....
"There is no replacement for displacement" Ayto elegan kai lene oi amerikanoi kai exoun gia allh mia fora dikio. Terastio endeiaferon mou prokaloun ta onomata twn kataskeyastwn pou epeleksan na turbisoun ta parwxhmenhs texnologias moter tous kai na ta plassaroyn ws "state of the art" dynata (pou einai) alla kai ws oikonomika (pou den einai) To gegonos einai oti tsimpise poly kosmos, kai tsimpise kalla, gia ta 2-3 xronia toulaxiston, twra pia pou exoun grapsei kata meso oro 30-50.000 hl8e pleon kai h wra twn mixanikwn na giortasoun, kai pistepsteme to kanoun!!!!!
μα μην κοιταται μονο την βελτιωση των επιδοσεων.δωστε και λιγο βαρος στην καταναλωση.ο TSI των 125 ps εχει μια μεση καταναλωση της ταξεως των 10 λιτρων την ιδια στιγμη που το honda civic 1.8 cc 140 ps οντας γρηγοροτερο κατα εχει 9.4 λιτρα.καταλαβατε ποια ειναι η διαφορα?μην κολλατε μονο στις επιδοσεις.κοιταξτε και τα ψηλα γραμματα...
Το δικό μου Ι.Χ. είναι μικρομεσαίο (Xsara 1.6i) με τα 115 άλογα. Μπορώ να πω ότι είμαι ικανοποιημένος από την απόδοση του κινητήρα, κυρίως από τις ρεπρίζ κατά τη διάρκεια του προσπεράσματος. Αν ήθελα το κάτι παραπάνω θα έλεγα ότι με 15-20 άλογα επιπλέον θα ήμουν απόλυτα ικανοποιημένος. Πιστεύω ότι ο κινητήρας 1.4 TSi της VW, μπορεί να είναι θεωρητικά μικρός σε κυβικά, όμως με τη βοήθεια του turbo και καλύτερη ροπή έχει από τον δικό μου 1.6 και μεγαλύτερη δύναμη, άρα επιταχύνει πιο ξεκούραστα και σίγουρα με χαμηλότερη κατανάλωση. Όοσν αφορά τις ιπποδυνάμεις άνω των 140-150 αλόγων για μικρομεσαία αυτοκίνητα νομίζω ότι είναι υπερβολή ειδικά για την Ελλάδα. Γιατί πρώτον δεν έχουμε οδηγική παιδεία, δεύτερον δεν έχουμε ασφαλείς δρόμους και τρίτον η τροχαία καραδοκεί σε κάθε στροφή με το λέιζερ στο χέρι. Ίσως να μην αγόραζα το GOLG GTi με τα 200 άλογα γιατί δεν θα μπορούσα ποτέ να εξαντλήσω τις δυνατότητές του, ένα TSi όμως με 140 άλογα θα το έπαιρνα ευχαρίστως.
Εξαρτάται για ποιο σκοπό παίρνει ο καθένας αυτοκίνητο. Προσωπικά, επειδή με ενδιαφέρει κυρίως να έχω ενεργητική ασφάλεια σε προσπεράσεις σε επαρχιακούς δρόμους (π.χ. Κόρινθο-Πάτρα), δεν με απασχολούν τόσο τα άλογα, όσο κυρίως οι επιταχύνσεις εν κινήσει (80-110 με 4η και 5η). Ένα μικρομεσαίο 1600 με 100-120 ίππους, με καλές ρεπρίζ και κατανάλωση όχι μεγαλύτερη από αντίστοιχα 1400άρια θεωρώ ότι είναι η ιδανική λύση για αυτούς που έχουν μόνο ένα αυτοκίνητο (είμαι ένας από αυτούς τους λίγους ;-) και δεν κυκλοφορούν πάρα ελάχιστα στο κέντρο της Αθήνας.
Pleon oi agora autokinitou kai meta ti meiosi tou 50% tou telous taxinomisis exei paei episima se alli diastasi oson afora kata kurio logo megalutera se kuvismo autokinita. Epilegontas autokinito 8a prepei na analogistoume prota tis anagkes mas kai epeita ta 8elo mas. I nea genia tis autokinisis exei na deixei axiologes protaseis eite se turbo kinitires eite se atmosfairikous. Prosopika topo8eto tis ipodynameis ton atmosfairkon sto ΅Άoti prepeiΆΆ, kai ton turbo kinitiron sto upervoliko an analogistoume kai sta odostromata pou kukloforoun ta autokinita mas . Os idioktitis autokiniton kai ton 2 typon kinitiron sumperesmatika kai xoris na 8elo na proo8iso tous turbo kinitires diapistono oti kineisai safos pio svelta,neurika kai sigoura pio agxolutika se ena duskolo prosperasma xoris na ginomaste epikundunoi pros 8eou apo ena atmosfairiko xoris omos na ΅xantakonoΆ tous en logo kinitires oi opoioi kinoun eparkestata akoma kai megala skafi autoniton. Pleon pisteuo oti akoma kai enas atmosfairikos kinitiras 1400 kuvikon ekatoston mporei na kinisei arketa ikanopoiitika mia oikogeneia akoma kai sto e8niko diktyo xoris kanena apolutos provlima. Kleinontas oi epiloges einai apisteuta polles kai gia tous 2 typous kinitiron i epilogi einai tou ka8enos mas kai oson afora tous turbo kinitires oti paei kaiei kiolas apo elaxista eos polu perissotero apo enan atmosfairiko sta idia kuvika Filika Angelos
Έχω ένα Astra G 1.4 90 ίππων. Το αυτοκίνητο συμπεριφέρετε καλά για τα κιλά του, αλλά δεν νομίζω πως ένα Astra H που είναι κατά πολύ βαρύτερο ή το Astra I όταν αυτό βγεί να μπορεί να ανταπεξέλθει στις σύγχρονες απαιτήσεις με μόλις 90 hp ...
Καλά τα άλογα αλλά τα 200+ στους τροχούς δε χρειάζονται σε όλους, αντίθετα τα 140-150 είναι καλό νούμερο για 1300-1400 κιλά αμάξια. Ωστόσο η ροπή των 250 ΝΜ είναι άριστη κ όχι πολύ, μακάρι να μπορεί να είναι εκεί απο το ρελαντί. Αυτή τη ροπή θα τη χρησημοποιήσουν όλοι, αυτό είναι κ το ζητούμενο πιστεύω, καλή ροπή με μικρή κατανάλωση.