Μην πανικοβάλλεστε, δεν ήρθε το τέλος του κόσμου… Πρόκειται απλώς για ένα κόνσεπτ για το πώς θα είναι τα αυτοκίνητα το 2040. Ξεχάστε τιμόνι, πετάλια, ή κάθισμα οδηγού. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να του υπαγορεύετε που θέλετε να πάτε… Δημιουργός του, το στούντιο Mike and Maaike.
Το στούντιο Mike and Maaike έχει την έδρα του στο Σαν Φρανσίσκο και ειδικεύεται στο να παρουσιάζει πρωτοποριακές τεχνολογικές προτάσεις που αφορούν κάθε είδος αντικειμένου της καθημερινότητάς μας. Τελευταίο του δημιούργημα είναι το όχημα με την κωδική ονομασία ATNMBL, το οποίο ως σκοπό έχει (σύμφωνα με το δελτίο τύπου της εταιρείας) να δώσει μια διαφορετική διάσταση στις μετακινήσεις του μέλλοντος.
Στο εσωτερικό μπορούν να χωρέσουν μέχρι και επτά επιβάτες. Την οδήγηση θα αναλαμβάνουν οι δορυφόροι.
Ο ιδιοκτήτης του (δεν αναφέρουμε οδηγός) δεν πρόκειται να καθίσει σε κάποιο κάθισμα όπου μπροστά του θα βρίσκονται το τιμόνι και τα πετάλια, αλλά σε ένα αναπαυτικό καναπέ, όπως στο σαλόνι του σπιτιού του. Απλώς, το μόνο που θα έχει να κάνει, είναι μπαίνοντας στο εσωτερικό να υπαγορεύει το μέρος που θέλει να πάει, ορίζοντας μάλιστα και το στυλ οδήγησης (αν βιάζεται, αν έχει χρόνο ή normal). Συνολικά βέβαια, το ATNMBL μπορεί να φιλοξενήσει 7 επιβάτες. Η εμφάνιση του μοντέλου όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες δεν έχει καμία σχέση με τα σημερινά οχήματα, ενώ για την κίνηση θα φροντίζουν οι ηλεκτροκινητήρες σε κάθε τροχό (ηλιακή ενέργεια θα αποθηκεύεται σε συσσωρευτές αποθηκευμένους στο πάτωμα μέσω ηλιακών πάνελ στην οροφή). Τέλος, πλοηγός του μοντέλου δεν θα είναι ο άνθρωπος, αλλά δορυφόροι που θα λαμβάνουν το στίγμα του. Το μόνο λοιπόν θα έχουν να κάνουν οι επιβάτες είναι να κάτσουν αναπαυτικά στο καναπέ τους…