Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing Ηλεκτρικά & Φόρτιση
Νέες Μάρκες στην Ελλάδα
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες, αυτόματα φώτα: πλέον απαραίτητα στον εξοπλισμό ή μπορούμε να τα ανάβουμε και μόνοι μας;

(28/1/2010)

Είναι ένα «πρόβλημα» που έχουν οι τεχνολογίες άνεσης στα αυτοκίνητα, ότι χρειάζονται καιρό για να φανούν απαραίτητες. Πόσο απαραίτητα είναι όμως τα φώτα και οι υαλοκαθαριστήρες που ανάβουν μόνα τους όταν χρειαστεί;

autotriti team

Ο άνθρωπος έχει δύο χέρια και μπορεί με αυτά να ανάβει τα φώτα όταν νυχτώσει και τους υαλοκαθαριστήρες όταν βρέχει. Αυτή η άποψη είχε ακουστεί αρκετά, και επαναλαμβάνεται μέχρι σήμερα από μία μερίδα αγοραστών όταν έρχεται η ώρα να εξοπλίσουν το αυτοκίνητό τους με τέτοιου είδους αυτοματισμούς. Δεν ξεχνάει εξάλλου κανείς το χειρισμό των δύο μοχλών εκατέρωθεν του τιμονιού, ούτε φυσικά μπορεί να αμελήσει τη χρήση των φώτων και των υαλοκαθαριστήρων, αφού όταν είναι απαραίτητο, χωρίς αυτά τα δύο δε μπορεί να οδηγήσει. &&&& Τι μας έχει γλυκάνει όμως και σιγά - σιγά τα θέλουμε αυτόματα; Αλήθεια είναι πως όταν βολευτείς σε κάτι μετά το θεωρείς απαραίτητο. Πως ζούσαμε τόσα χρόνια χωρίς κινητό τηλέφωνο; Πως θα κάναμε σήμερα αν έστω και μια μέρα δεν το είχαμε μαζί μας; &&&& Το ζουμί εδώ δεν είναι τόσο η «ικανότητα» ή όχι να αναβοσβύνουμε τα φώτα και τους υαλοκαθαριστήρες. Ούτε και η «ασφάλεια» που παρέχει ο αυτοματισμός αφού δεν αποσπάται η προσοχή του οδηγού. Η ουσία είναι πως ο αυτοματισμός αφαιρεί ακόμη μία σκέψη, μία κίνηση που πρέπει να κάνουμε στις πολύπλοκες ζωές μας, χωρίς όμως να στερεί από την «απόλαυση» που θεωρούμε ότι εισπράττουμε από την οδήγηση. Το τελευταίο αν δεν ίσχυε θα είχαν και οι υαλοκαθαριστήρες τη μοίρα των αυτομάτων κιβωτίων. &&&& &&&& Από κει και πέρα όμως, πέρα του πως το βλέπει ο καθένας, υπάρχει και ένας ακόμη παράγων. Ένας αυτόματος υαλοκαθαριστήρας θα φροντίσει να έχει πάντα το παρμπρίζ καθαρό. Κάτι που όσο περίεργο και αν ακούγεται, ο μέσος έλληνας οδηγός δεν το κάνει. Ασφάλεια; Τουλάχιστον για τους γύρω τους σίγουρα. &&&& Αυτό ισχύει ακόμη περισσότερο για τα φώτα. Όπως φάνηκε και από τα σχόλια στα «φώτα ημέρας» στην Ελλάδα φοβόμαστε πως όταν τα έχουμε αναμμένα θα μας έρθει φουσκωμένη η ΔΕΗ. Και μένουν σβηστά στις βροχές, τα σούρουπα, στην ομίχλη και στα τούνελ. &&&& Με τον αυτοματισμό αυτό τουλάχιστον, όταν κρίνει το σύστημα ότι υπάρχει ανάγκη για φως, το κάνει. Και εμείς πίσω από το τιμόνι, χαρούμενοι που βλέπουμε το «εργαλείο» να τα κάνει όλα μόνο του, ξεχνάμε τη ΔΕΗ και μας βλέπουν έτσι οι γύρω μας. &&&& Ακούγεται παιδαριώδες αλλά αν αυτό που χρειάζεται για να γίνουμε καλύτεροι οδηγοί, προσέχοντας τον εαυτό μας και τους γύρω μας είναι τέτοιου είδους αυτοματισμοί, ας είναι. Και όσο πιο πολύ, για οποιοδήποτε λόγο νοιώθουμε ότι τους χρειαζόμαστε, τόσο το καλύτερο. Με το αζημίωτο φυσικά. &&&& Εσείς τι λέτε; Είναι απαραίτητοι αυτοί οι αυτοματισμοί; Τους έχετε συνηθίσει και τώρα δε μπορείτε χωρίς αυτούς; Και τελικά μήπως παρά το «ιδιαίτερο» και «περιττό» μήπως μας κάνουν καλύτερους οδηγούς;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »