ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εσείς που παρκάρετε; Στο δρόμο ή στα ιδιωτικά πάρκινγκ των εμπορικών κέντρων;

Εσείς που παρκάρετε; Στο δρόμο ή στα ιδιωτικά πάρκινγκ των εμπορικών κέντρων;

(9/2/2010)

Μπορεί την ελεγχόμενη στάθμευση να μην την θέλουμε στις πόλεις, όμως στα ιδιωτικά εμπορικά φαίνεται πως δε μπορούμε να κάνουμε αλλιώς. Ή όχι, γιατί γεμάτα τα πάρκινγκ, γεμάτοι όμως και οι δρόμοι γύρω - γύρω. Εσείς που το αφήνεται για να πάτε για ψώνια;

autotriti team

Πρέπει να ξεκινήσουμε από το δεδομένο ότι αποτελεί ελληνική πρωτοτυπία η χρέωση του πάρκινγκ σε εμπορικό κέντρο. Το ελληνικό προνόμιο όμως είναι αυτό, να μην είναι τίποτα δωρεάν δηλαδή. Οπότε και τίθεται το δίλημμα. Θα παρκάρεις μέσα και θα πληρώσεις ή στους γύρω δρόμους «δωρεάν»; Φυσικά το να μπεις σαν κύριος, να παρκάρεις άνετα, να μη βραχείς αν βρέχει να μην καείς αν έχει ζέστη και να ανεβείς εύκολα στα καταστήματα είναι φυσικά προτιμότερο. Ειδικά αν μαζί στο αυτοκίνητο είναι και τα παιδιά η ευκολία του να παρκάρεις στο υπόγειο και να ψωνίσεις πάνω είναι δεδομένη. &&&& &&&& Η ευκολία όμως κοστίζει. Και όχι λίγα χρήματα. Για τρεις ή τέσσερις ώρες ένα Σάββατο πρωί, διάρκεια τυπική αν θες να ψωνίσεις και να φας πριν φύγεις, μπορεί να πληρώσεις και 6 ευρώ. Δεν είναι λίγα. Ειδικά όταν έχεις αφήσει δέκα φορές άλλα τόσα στα μαγαζιά που επισκέφθηκες. Αξίζει; &&&& Γιατί μπορείς πολύ απλά να κάνεις μια γύρα, να παρκάρεις κάπου δίπλα και με δύο λεπτά περπάτημα να πας στα μαγαζιά του αγαπημένου σου εμπορικού. Να κάτσεις όση ώρα θες και φεύγοντας να μην πληρώσεις φράγκο. Φυσικά υπάρχει το περπάτημα, που αν βρέχει ή έχει ζέστη είναι δύσκολο, ενώ αν γυρίζεις φορτωμένος τα πράγματα αγριεύουν. &&&& Αν έχεις και όλη την οικογένεια πρέπει να προσέχεις διπλά και γίνεται εμφανές πως το «τσάμπα» δεν είναι απαραίτητα καλύτερο. Δεν είναι επίσης απαραίτητα «τσάμπα». Γιατί με έναν μαγικό τρόπο, μαζί με τα νέα εμπορικά κέντρα ξεφύτρωσαν και ένα σωρό πινακίδες απαγόρευσης του πάρκινγκ στους γύρω δρόμους. &&&& Οι πιο καχύποπτοι θα έλεγαν ότι μπήκαν επίτηδες για να αναγκάζουν τον κόσμο να παρκάρει στο υπόγειο πάρκινγκ των εμπορικών, και μέχρι ενός σημείου θα είχαν δίκιο. Γιατί άλλο 6 ευρώ και άλλο 80 αν περάσει η τροχαία και κόψει την κλίση. &&&& &&&& Υπάρχει βέβαια και η άλλη οπτική. Γιατί όποιος έχει βρεθεί σε δρόμο πέριξ εμπορικού κέντρου θα έχει δει ότι τα πεζοδρόμια έχουν μετατραπεί σε χώρο στάθμευσης, κάτι που δε δικαιολογείται με κανένα σενάριο «κρίσης» ή άλλη θεωρία συνομωσίας εναντίον μας. Υπάρχουν πολλά σημεία που αδικαιολόγητα απαγορεύεται η στάθμευση, και έτσι μαζί με αυτά, η μπάλα παίρνει και τα πεζοδρόμια. Κάνοντας την απόφασή μας να ρισκάρουμε το πρόστιμο ακόμη λιγότερο αξιόλογη αφού παρκάροντας έξω αναγκάζεται να περπατήσει στο δρόμο, ανάμεσα σε αυτοκίνητα και μηχανάκια, γενικά σε συνθήκες ελαφρώς τριτοκοσμικές. &&&& Οπότε και το υπόγειο πληρωμένο πάρκινγκ γίνεται ξαφνικά πιο δελεαστικό, αφού «έξω» λίγο η απαγόρευση και λίγο η γαϊδουριά δημιουργούν το αδιαχώρητο. ¶ρα τι διαλέγετε; Να πληρώνετε το «καπέλο» των εμπορικών για το υπόγειο πάρκινγκ ή να παρκάρουμε έξω με το ρίσκο του προστίμου; Τελικά εσείς πού το παρκάρετε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ford
ford
PEUGEOT