ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πως σας φαίνεται που το αυτοκίνητο που σας ενδιαφέρει το βλέπετε στο δρόμο σαν ταξί;

Πως σας φαίνεται που το αυτοκίνητο που σας ενδιαφέρει το βλέπετε στο δρόμο σαν ταξί;

(12/4/2010)

Υπάρχουν δύο κατηγορίες ανθρώπων. Αυτοί που καμαρώνουν για το αυτοκίνητό τους που σαν γνήσια απόδειξη της αξιοπιστίας και της ικανότητάς του καταπίνει εκατομμύρια χιλιόμετρα τη μέρα ως ταξί, και αυτοί που δε θέλουν ούτε να έχουν σχέση με ένα μοντέλο που βάφεται «κίτρινο». Εσείς σε ποιους ανήκετε;

autotriti team

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ρωτήστε έναν ιδιοκτήτη Mercedes πόσο τον απασχολεί που η μάρκα «του» έχει τη μεγαλύτερη παράδοση από κάθε άλλη στα ταξί. Καθόλου! Θα έλεγε κανείς ότι είναι περίεργο, αφού ένα premium όνομα σαν αυτό της Mercedes κάτι θα έχανε από τη «λαϊκή» αυτή χρήση.
Και όμως, πρώτη η Mercedes είναι αυτή που προσφέρει τα μοντέλα της για ταξί. Γιατί όχι μόνο δεν βρίσκει λόγο ευθιξίας, αλλά δηλώνει και περιχαρής που τα αυτοκίνητά της τυγχάνουν τέτοιας εμπιστοσύνης. Έχει άδικο;
&&&& Το πως βλέπει το μάρκετινγκ της κάθε μάρκας τη χρήση των αυτοκινήτων της ως ταξί είναι λίγο υποκειμενικό. Για τη Mercedes που «πατάει» στην πολυτελή μετακίνηση, την άνεση και την ποιότητα που προσφέρει, η χρήση των μοντέλων της ως ταξί είναι απόδειξη ότι τα πετυχαίνει όλα στο μέγιστο βαθμό.
&&&& Ένα ταξί μάρκας BMW όμως τι θα αποδείκνυε για μια μάρκα που βασίζεται στα οδηγικά γονίδια των αυτοκινήτων της, ένα χαρακτηριστικό που καθόλου δεν απασχολεί το μέσο οδηγό ταξί, και σίγουρα δεν ενθουσιάζει τον επιβάτη.
&&&& Μπορεί σε αυτές τις δύο ακραίες περιπτώσεις οι διαφορές να κάνουν εμφανές το πότε κανείς μπορεί να καμαρώνει και πότε όχι για το αν το αυτοκίνητό του είναι και ταξί. Στην περίπτωση όμως της Skoda, της Toyota, της VW και της Peugeot και των άλλων mainstream εταιρειών τα πράγματα δεν είναι προφανή.
&&&& Σίγουρα μια μάρκα κάθε πώληση που κάνει την μετράει θετικά, άσχετα αν είναι ταξί ή όχι. Πως το βλέπετε όμως εσείς; Πόσο σας επηρεάζει αν το αυτοκίνητο που έχετε στο στόχαστρο για αγορά το βλέπετε όλη μέρα, κάθε μέρα με τη σημαία και το σήμα στην οροφή;

&&&& &&&& Για αρκετούς είναι κινούμενη διαφήμιση. Τι καλύτερη απόδειξη για την αξιοπιστία ενός αυτοκινήτου όταν ο κατεξοχήν κλάδος που «παλαιώνει» αυτοκίνητα συστηματικά το προτιμάει; Πιστεύει κανείς πως ζημιώνεται η Skoda που τα μισά ταξί είναι Octavia; Και για να πάμε και ένα βήμα παραπέρα, πιστεύει κανείς πως είναι άσχημη η εικόνα που δίνουν τα περιπολικά της ΕΛ.ΑΣ. για το μεσαίο μοντέλο της μάρκας;
&&&& Μάλλον όχι. Και μαζί με την αξιοπιστία έρχονται και άλλα καλά. Όπως η αφθονία ανταλλακτικών, τα πολλά συνεργεία και η μεγάλη εμπειρία που αποκτούν στα συγκεκριμένα μοντέλα. Η πιθανότητα να παρουσιαστεί κάτι στο δικό σου αυτοκίνητο που να μην το έχει συναντήσει ο μάστορας 100 φορές ακόμη σε κάποια ταξί είναι μηδαμινές.
&&&& Στην αντίπερα όχθη βέβαια τίθεται το θέμα της κοινοτυπίας, που για κάποιους είναι σοβαρό αρνητικό στην επιλογή αυτοκινήτου. Εξάλλου μπορεί να ισχύει ότι ένα μοντέλο που δουλεύει ταξί είναι αξιόπιστο, αυτό δε σημαίνει ότι ισχύει και το αντίθετο. Υπάρχουν και αξιόπιστα μοντέλα που δεν είναι ταξί. Δε μπορεί δηλαδή κανείς να κολλήσει σώνει και καλά σε ένα μοντέλο γιατί χρησιμοποιείται ως ταξί. Υπάρχουν και άλλα.
&&&& Εσείς όμως πως το βλέπετε; Βελτιώνεται η εικόνα ενός μοντέλου στα μάτια σας όταν χρησιμοποιείται ως ταξί; Σας λέει κάτι αυτό για την αξιοπιστία του; Μπορεί να το προτιμήσετε ακριβώς για αυτό το λόγο; Ή το αντίθετο; Μήπως δηλαδή σας φαίνεται κοινότυπο και ξαφνικά λιγότερο «γοητευτικό»; Τι λέτε; &&&&
Toyota
Mototriti.gr