
Πως σας φαίνεται που το αυτοκίνητο που σας ενδιαφέρει το βλέπετε στο δρόμο σαν ταξί;
(12/4/2010)
Υπάρχουν δύο κατηγορίες ανθρώπων. Αυτοί που καμαρώνουν για το αυτοκίνητό τους που σαν γνήσια απόδειξη της αξιοπιστίας και της ικανότητάς του καταπίνει εκατομμύρια χιλιόμετρα τη μέρα ως ταξί, και αυτοί που δε θέλουν ούτε να έχουν σχέση με ένα μοντέλο που βάφεται «κίτρινο». Εσείς σε ποιους ανήκετε;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ρωτήστε έναν ιδιοκτήτη Mercedes πόσο τον απασχολεί που η μάρκα «του» έχει τη μεγαλύτερη παράδοση από κάθε άλλη στα ταξί. Καθόλου! Θα έλεγε κανείς ότι είναι περίεργο, αφού ένα premium όνομα σαν αυτό της Mercedes κάτι θα έχανε από τη «λαϊκή» αυτή χρήση.Και όμως, πρώτη η Mercedes είναι αυτή που προσφέρει τα μοντέλα της για ταξί. Γιατί όχι μόνο δεν βρίσκει λόγο ευθιξίας, αλλά δηλώνει και περιχαρής που τα αυτοκίνητά της τυγχάνουν τέτοιας εμπιστοσύνης. Έχει άδικο;
&&&& Το πως βλέπει το μάρκετινγκ της κάθε μάρκας τη χρήση των αυτοκινήτων της ως ταξί είναι λίγο υποκειμενικό. Για τη Mercedes που «πατάει» στην πολυτελή μετακίνηση, την άνεση και την ποιότητα που προσφέρει, η χρήση των μοντέλων της ως ταξί είναι απόδειξη ότι τα πετυχαίνει όλα στο μέγιστο βαθμό.
&&&& Ένα ταξί μάρκας BMW όμως τι θα αποδείκνυε για μια μάρκα που βασίζεται στα οδηγικά γονίδια των αυτοκινήτων της, ένα χαρακτηριστικό που καθόλου δεν απασχολεί το μέσο οδηγό ταξί, και σίγουρα δεν ενθουσιάζει τον επιβάτη.
&&&& Μπορεί σε αυτές τις δύο ακραίες περιπτώσεις οι διαφορές να κάνουν εμφανές το πότε κανείς μπορεί να καμαρώνει και πότε όχι για το αν το αυτοκίνητό του είναι και ταξί. Στην περίπτωση όμως της Skoda, της Toyota, της VW και της Peugeot και των άλλων mainstream εταιρειών τα πράγματα δεν είναι προφανή.
&&&& Σίγουρα μια μάρκα κάθε πώληση που κάνει την μετράει θετικά, άσχετα αν είναι ταξί ή όχι. Πως το βλέπετε όμως εσείς; Πόσο σας επηρεάζει αν το αυτοκίνητο που έχετε στο στόχαστρο για αγορά το βλέπετε όλη μέρα, κάθε μέρα με τη σημαία και το σήμα στην οροφή;
&&&& &&&& Για αρκετούς είναι κινούμενη διαφήμιση. Τι καλύτερη απόδειξη για την αξιοπιστία ενός αυτοκινήτου όταν ο κατεξοχήν κλάδος που «παλαιώνει» αυτοκίνητα συστηματικά το προτιμάει; Πιστεύει κανείς πως ζημιώνεται η Skoda που τα μισά ταξί είναι Octavia; Και για να πάμε και ένα βήμα παραπέρα, πιστεύει κανείς πως είναι άσχημη η εικόνα που δίνουν τα περιπολικά της ΕΛ.ΑΣ. για το μεσαίο μοντέλο της μάρκας;
&&&& Μάλλον όχι. Και μαζί με την αξιοπιστία έρχονται και άλλα καλά. Όπως η αφθονία ανταλλακτικών, τα πολλά συνεργεία και η μεγάλη εμπειρία που αποκτούν στα συγκεκριμένα μοντέλα. Η πιθανότητα να παρουσιαστεί κάτι στο δικό σου αυτοκίνητο που να μην το έχει συναντήσει ο μάστορας 100 φορές ακόμη σε κάποια ταξί είναι μηδαμινές.
&&&& Στην αντίπερα όχθη βέβαια τίθεται το θέμα της κοινοτυπίας, που για κάποιους είναι σοβαρό αρνητικό στην επιλογή αυτοκινήτου. Εξάλλου μπορεί να ισχύει ότι ένα μοντέλο που δουλεύει ταξί είναι αξιόπιστο, αυτό δε σημαίνει ότι ισχύει και το αντίθετο. Υπάρχουν και αξιόπιστα μοντέλα που δεν είναι ταξί. Δε μπορεί δηλαδή κανείς να κολλήσει σώνει και καλά σε ένα μοντέλο γιατί χρησιμοποιείται ως ταξί. Υπάρχουν και άλλα.
&&&& Εσείς όμως πως το βλέπετε; Βελτιώνεται η εικόνα ενός μοντέλου στα μάτια σας όταν χρησιμοποιείται ως ταξί; Σας λέει κάτι αυτό για την αξιοπιστία του; Μπορεί να το προτιμήσετε ακριβώς για αυτό το λόγο; Ή το αντίθετο; Μήπως δηλαδή σας φαίνεται κοινότυπο και ξαφνικά λιγότερο «γοητευτικό»; Τι λέτε; &&&&
dhmht... στη λάμια που μενω υπάρχουν κατι ταξί Kia cerato και magentis
Για ταξί σίγουρα είναι τα κριτήρια περισσότερα επιχειρηματικά , ευρυχωρίας χώρου αλλά και πορτ μπαγάζ . Ομως δεν παύει να είναι ένα ισχυρό τεκμήριο για την αξιοπιστία του αυτοκινήτου , το σασί , τα μηχανικά μέρη και η θέση οδήγησης δεν αλλάζουν είτε πρόκειται για ταξί είται πρόκειται για Ι.Χ. .Μερσεντές , Αουντι, VW, Σκόντα , Τογιότα εγγύηση δεν είναι τοιχαίο , οι ταξιτζήδες κάτι ξέρουν ΠΑΡΑΡΑΠΑΝΩ!
Είμαι της άποψης ότι τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούνται ως ταξι δεν παρουσιάζουν σοβαρές βλάβες γιατι συντηρούνται σωστά. Αλοίμονο αν επαγγελματίας δε φροντίζει το εργαλείο της δούλειας του. Περα από αυτο για τη Μερσεντές ως εταιρία δε χωρούν περιθώρια αμφισβητήσεων. Παντως τα τελευταία χρόνια επειδή το Σκόντα Οκταβια ειναι φθηνό και με μεγάλους χώρους κατακτά περισσότερους επαγγελματίες. Παρ όλ αυτά η ποιότητα εσωτερικού και εξωτερικού των υπολοίπων πλην Μερσεντες είναι αρκετά υποδεέστερη και αυτό φαίνεται όταν μπαίνεις σε κάποιο ταξί.
DILADI TA BMW DEN EINAI AKSIOPISTA?ALLA SE TAKSI YPARXOUN ELAXISTA...!!GIA RWTISTE TOUS TAKSITZIDES ME TA E200 TI PROBLIMATA TOUS EXOUN BGALEI???( AUTOMATO SAZMAN, EGEFALOI TIMONIOU, KTL, KTL)...!!!
ΑΝ ΨΑΧΝΕΤΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ,Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΑΞΙ...ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ Ο DIESEL ΥΠΕΡΕΧΕΙ ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΤΟΥ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑ...ΟΜΩΣ ΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΤΑΞΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ(1.000.000ΧΛΜ)...ΠΑΝΤΩΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ,ΟΜΟΡΦΙΑ,ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ,ΚΡΑΤΗΜΑΤΑ,ΚΟΣΤΟΣ ΣΠΑΝΙΟΤΑΤΑ ΣΥΝΔΙΑΖΟΝΤΑΙ!
Τα μόνα γαλλικά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν σαν ταξί είναι τα Peugeot 406 και Peugeot 407. Tα περισσότερα είναι Skoda,Seat,Volvo,VW,Mercedes Benz,Mazda,Mitsubishi,Nissan,Toyota,Opel,Ford και Chevrolet(όχι τα αμερικάνικα αλλά τα...πρώην Daewoo).Επίσης κανένα ιταλικό αυτοκίνητο δεν υπάρχει σαν ταξί.Το παράξενο στην όλη υπόθεση είναι ότι πέρα από τα πρώην Daewoo(Chevrolet)που ανέφερα παραπάνω δεν υπάρχει κανένα ταξί Hyundai και κανένα ταξί ΚΙΑ,παρά το οτι φημίζονται για την αξιοπιστία τους.Οπότε θα συμφωνήσω οτι τα αμάξια που κυκλοφορούν σαν ταξί είναι και τα πιο αξιόπιστα.Θα μου πεις βέβαια οτι μέχρι και το 2004 κυκλοφορούσαν ταξί Dacia 1310 και Lada 2105,αλλά τέλοςπαντων..
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΩΣ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΑΣ ΕΑΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥΣ ΩΣ ΤΑΞΙ Η ΩΣ ΠΕΡΙΠΟΛΙΚΟ. ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Ο ΤΑΞΙΤΖΗΣ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥ ΚΡΙΤΗΡΙΑ,ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΣΕΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ "ΜΑΣΑ" ΑΠΟ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΛΑΔΩΜΑΤΑ! ΤΕΛΟΣ ΑΣ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΤΙΣ ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ ΤΩΝ VECTRA K CORONA (CARINA) ΚΑΙ ΣΚΕΦΘΕΙΤΑΙ ΕΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΤΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΩΣ ΙΧ. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ, ΕΑΝ ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΩΣ ΔΧ (ΤΑΞΙ,ΠΕΡΙΠΟΛΙΚΟ,ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ Η ΝΕΚΡΟΦΟΡΑ) ΔΕΝ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΕΑΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΩ!
Πάντως δε συναντάς ΚΑΘΟΛΟΥ γαλλικά αυτοκίνητα ως taxi και δεν είναι τυχαίο. Μιλάω ως κάτοχος ενός renault megane για 5 χρόνια. Κατά τη γνώμη μου τα πιο αξιόπιστα μοντέλα είναι αυτά που θα γίνουν και ΤΑΧΙ και είναι απολύτως λογικό για τα χιλιάδες χιλιόμετρα που κάνουν το μήνα.
ΕΓΩ ΣΑΝ ΟΔΗΓΟΣ ΤΑΧΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΙΣΑ ΙΣΑ ΠΟΥ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ E200 ΠΟΥ ΟΔΗΓΩ ΕΧΩ ΚΑΙ ΜΙΑ 7 ΑΡΑ ΒΜW ΠΟΥ ΚΑΘΕΤΑΙ ΣΤΟ ΓΚΑΡΑΖ ΕΠΙΣΗΣ.
Οι παλαιοί το λέγαν και είχαν δίκιο: Θες αμάξι γερό και αξιόπιστο; Να προτιμήσεις αυτό που προτιμούν οι ταξιτζήδες. Συμφωνώ και εγώ με αυτή την άποψη ασχέτως αν προς το παρόν επιλέγω αμάξι με άλλα κριτήρια. Στο μέλλον είναι σφοδρα πιθανόν ότι θα προτιμήσω ταξιτζίδικο αμάξι
ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟ NON PAPER ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΑΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΑΝ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΣΟΥ, ΤΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΤΑΞΙ: ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΣΕ ΑΛΛΟ ΧΡΩΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΜΠΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ "ΠΕΛΑΤΗΣ" ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΟΚ.
Taxi γίνονται αποκλειστικά και μόνο τα οικογενειακά μοντέλα. Sedan, μεσαία και μεγάλα αυτοκίνητα. Μάλλον για να παρέχουν οικογενειακή ατμόσφαιρα και να χωρούν τα κατά το δυνατόν περισσότερα μέλη. Οι έγγαμοι νομίζω έχουν μεγαλύτερο προσδόκιμο ζωής. Πιθανόν και τα αντίστοιχα αυτοκίνητα.
Η γνώμη μου είναι οτι οι επαγγελματίες ξέρουν τι αγοράζουν. Οπότε άλλος ένας λόγος να αγοράσω.