Όπου βρω, όπου επιτρέπεται, ή όπου θέλω; Εσείς που παρκάρετε;
(21/4/2010)
To πάρκινγκ είναι πονεμένη ιστορία για όλους. Για τους μισούς επειδή ψάχνουν όλη μέρα κάθε μέρα και για τους άλλους μισούς γιατί πρέπει να αντιμετωπίσουν την άναρχη στάθμευση που τους δυσκολεύει τη ζωή. Εσείς τι λογική ακολουθείτε όταν παρκάρετε;
autotriti team
Το πρόβλημα φυσικά έχει να κάνει με το ότι οι θέσεις πάρκινγκ στις πόλεις είναι περιορισμένες. Και επίσης δεν αυξάνονται. Τουλάχιστον οι δωρεάν. Αντίθετα όλο και περισσότερα αυτοκίνητα κατεβαίνουν καθημερινά στο κέντρο ελλείψει μέσων μαζικής μεταφοράς. Και μετά επιδίδονται στον αγώνα εξεύρεσης θέσης στάθμευσης. Όταν όμως οι θέσεις τελειώνουν, αρχίζουν οι αυτοσχεδιασμοί. Παρκάρισμα στο πεζοδρόμιο, στις στροφές, διπλό και τριπλό παρκάρισμα (του ενός λεπτού), μπροστά σε κάδους σκουπιδιών (και μες στη μέση του δρόμου φυσικά). &&&& Και όπου χωράει ο καθένας μπαίνει. Τα μικρότερα κενά τα γεμίζουν τα Smart και τα I.Q. και το αποτέλεσμα είναι η συνηθισμένη εικόνα των άναρχων ελληνικών πόλεων με τα αυτοκίνητα κυριολεκτικά το ένα πάνω στο άλλο. &&&& Φταίνε όμως τα αυτοκίνητα, ή οι οδηγοί; Το σίγουρο είναι πως ένα αυτοκίνητο θα παρκάρει εκεί που θα το βάλεις εσύ. ¶ρα η μηχανή από μόνη της δε φταίει. Μένει μόνο η συνείδηση του οδηγού να ψάξει να βρει μια θέση να παρκάρει όπου επιτρέπεται. &&&& Εφόσον αυτό δεν είναι εφικτό, θα πρέπει να ψάξει μια θέση που τέλος πάντων δεν ενοχλεί. Δεν έχει κλείσει κανέναν, δεν εμποδίζει τη διάβαση των πεζών και δεν κόβει την ορατότητα των άλλων οδηγών. Αν ήταν έτσι βέβαια θα ήταν νόμιμη η θέση, οπότε αρχίζει κανείς να «κόβει» από αυτά τα ιδανικά και να παρκάρει όπου βρει. &&&& Και καταλήγουμε στη γνωστή εικόνα. Υπάρχει άραγε κανείς ανάμεσά μας που αν δε βρει «σωστή» θέση πάρκινγκ θα προσπαθήσει να παρκάρει πιο μακριά από εκεί που πάει; Τι θα κάνει πρώτα; Θα ανοίξει την ακτίνα αναζήτησης αναγκάζοντας τον εαυτό του να περπατήσει και λίγο; Ή θα κόψει πρώτα από τα «ιδανικά» και θα παρκάρει όπου βρει, αρκεί να είναι δίπλα; &&&& Υπάρχει άραγε κανείς που δε θα βρει θέση και θα γυρίσει σπίτι του να πάρει τη συγκοινωνία; Μάλλον όχι. Όμως η επιλογή θέσης παρκαρίσματος, ακόμη και αν δεν το δει κανείς σαν επίδειξη κοινωνικής (ή αντικοινωνικής) συμπεριφοράς, έχει να κάνει σαφώς και με την προστασία του αυτοκινήτου του. &&&& Το πάρκαρες σε μια στροφή, το πιθανότερο είναι κάποιος να το γδάρει στρίβοντας. Πάνω στο πεζοδρόμιο; Κάποιος πεζός θα σκοντάψει πάνω του; Πολύ κοντά στον δίπλα όταν διπλοπάρκαρες; Θα σε χτυπήσει με την πόρτα του. Και πάει λέγοντας. &&&& Το ζουμί είναι πως η επιλογή της θέσης πάρκινγκ εκτός από το σεβασμό του οδηγού προς τους άλλους δείχνει και το σεβασμό του προς το αυτοκίνητό του. Μπορεί αυτό να μην απασχολεί τους γύρω του, απασχολεί όμως τον ίδιο. Και σε αυτό το επίπεδο θα περίμενε κανείς να υπάρχει μια αυτοσυγκράτηση για να προστατέψει την περιουσία του. &&&& Εσείς λοιπόν που παρκάρετε; Με ποιο κριτήριο διαλέγετε θέση για το αυτοκίνητό σας; Σας απασχολεί πόσο ενοχλείτε τους άλλους; Τους πεζούς; Φοβάστε μήπως η θέση που διαλέξετε βάζει το αυτοκίνητό σας σε κίνδυνο να πάθει ζημιά; Τι είναι αυτό που καθορίζει το παρκάρισμά σας;
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΚΡΙΤΕΣ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΓΚΟΛΦ.
ΤΟ ΝΙΣΣΑΝ ΤΟ ΕΧΩ 14 ΧΡΟΝΙΑ.
ΕΧΩ 332.000 ΧΛΜ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ.
ΑΣ ΔΟΥΝ ΛΙΓΟ ΟΙ ΓΚΟΛΦΑΚΗΔΕΣ ΣΕ ΠΟΙΑ ΘΕΣΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η VW ΣΕ ΘΕΜΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΚΑΙ ΑΣ ΡΩΤΗΣΟΥΝΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΠΡΩΗΝ ΚΑΤΟΧΟΥΣ VW GOLF ΣΕΙΡΑ 4 ΤΙ ΜΠΕΛΑΔΕΣ ΕΙΧΑΝ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΙΜΟΜΠΙΛΑΙΖΕΡ...
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΕ ΤΑ 130.000 χλμ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΨΕΙ ΣΤΑΓΟΝΑ ΛΑΔΙ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!
ΑΣ ΧΑΡΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ TSi ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ...
Μα καλά, πως είναι δυνατόν. Το Autotriti θέλουμε να θεωρείται ένα αξιόπιστο και σοβαρό περιοδικό. Τις απαντήσεις των αναγνωστών, πριν την ηλεκτρονική δημοσίευσή τους, υποτίθεται ότι τις "φιλτράρει" η σχετική συντακτική ομάδα ώστε να αποφευχθούν επιθέσεις, βωμολοχίες και ακατάλληλες εκφράσεις. Απεναντίας όμως δίνεται "βήμα" σε κάτι αναγνώστες (??) οι οποίοι έχουν σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα. Κανείς δεν θα ήθελε να γράφει σε ένα ζωντανό forum προσφέροντας τις απόψεις του και μία υγειή σκέψη και να βομβαρδίζεται από ΑΗΔΙΕΣ αναγνωστών (??) σαν και αυτή του κυρίου (??) με την υπογραφή DRIKF. Ύμαρτον δηλαδή, η συντακτική ομάδα απαξιώνει την σημασία των άρθρων και των σφιγμομετρήσεων με αυτές τις συμμετοχές. Και βέβαια είμαι υπέρμαχος της ελευθερίας του λόγου (και την δική μου απάντηση θέλω να την δω) αλλά τέτοια ανεγκεφαλικά σημειώματα προσβάλουν το περιοδικό και τους αναγνώστες. ΠΑΡΑΚΑΛΩ κάποια ιδιαίτερη προσοχή στις απαντήσεις θα έδινε νέα πνοή στα άρθρα και τις απόψεις μας. Σχετικά τώρα με το parking η άποψή μου είναι ότι δύο αιτίες προκαλούν την υπάρχουσα κατάσταση. α) Έλλειψη οδηγικής μας παιδείας και σεβασμού προς τον άλλον (κάτι που το δείχνουμε σε όλη μας την κοινωνική ζωή). β) έλλειψη υποδομών από μέρους πολιτείας αλλά και ιδιωτικού τομέα (πχ επιχειρήσεις με καμμία πρόβλεψη χώρων στάθμευσης).
santo... (22/4/2010, 21:02)
εγω εχω golf tsi 170 εδω και 3 χρονια.
και ναι κλαιω αλλα οχι επειδη καιει λαδια (ουτε σταγονα) αλλα γιατι μου προσφερει τοσες συγκηνησεις που μου προκαλει κλαμα απο χαρα.
σου ευχομαι εναν αναλογο αμαξι. πετα το σαραβαλακι σου νισαν;;; υπαρχει ακομα νισαν; και αγορασε ενα συχρονο αμαξι.
6-7χιλ μπορει να κανει το δικο σου καινουργιο αλλα αν δεις την αξια μεταπωλησης θα δεις πως το ΜΟΝΟ αυτοκινητο που δε χανεις τα λεφτα σου ειναι το golf. αλλωστε ακοαμ και τωρα υπαρχει αναμονη για αγορα golf 3 μηνες και ουτε μεταχειρισμενο δεν βρισκεις!!! αντιθετως κατι τυπου αμαξι σαν το δικο σου, σου δινουν ενα σωρο δωρα μπας και το αγορασεις . αλλωστε μετα θα τα βγαλουν τα λεφτα τους αφου θα σου χαλαει συνεχεια.
ολοι το εχουμε δει
ολοι το ξερουν
οσοι εχουν premium αμαξια οπως VW bmw mercedes audi, παρκαρουν πολυ καλυτερα. δυσκολα βρισκεις τετοιου επιπεδου αμαξι με γδαρσιματα στους προφυλακτηρες. αντιθετως κατι κια τογιοτα φιατ φορντ κτλ ειναι ολο χτυπηματα. δεν ειναι τυχαιο. προκαλω οποιον θελει να παμε σε ενα σουπερμαρκετ που ειναι παρκαρισμενα πολαλ αμαξια και να δουμε ποσα χτυπηαμτα εχουν ποια αμαξια.
δυστυχως η ελειψη παιδιας των ελληνων τους οδηγει να αγοραζουν ιαπωνεζικα, ιταλικα κτλ αμαξια και να μην παρκαρουν καλα γιατι δεν νοαιζονται οχι για τον αλλο που κλεινουν αλλα ουτε για το δικο τους αμαξι.
συμφωνω με τον φιλο που λεει πως προφανως επειδη το αμαξι τους ειναι κατωτερης ποιοτητας, προφανως γιαυτο δεν τους νοιαζει κιολας αν χτυπησουν η κλεισουν τους αλλους
Συμφωνω με τους προλαλησαντες οτι ο drikf λεει ανοησιες. Καταρχας καθε μαρκα έχει και πολυ ακριβα μοντελα. Συγκεκριμενα για το γκολφ ειναι απο τα φθηνα της vw. Η vw εχει και ακριβοτερα και πιο premium μοντελα. Και δεν παυει να ειναι ενα μικρο αμαξι που κυκλοφορει σχεδον απο τη μιση Ελλαδα. Ασχετα απο αυο πιστευω οτι εγκειται στη παιδεια του καθενος. Εχω δει ανθρωπους με οικονομικα αυτοκινητα που σεβονται τη περιουσια τους να τηρουν τον νομο και να επιλεγουν να περπατησουν και λιγο και αλλους με mercedes κλπ να παρατανε τα αυτοκινητα τους στη μεση του δρομου. Θεμα παιδειας και αρχων.
santo... (22/4/2010, 21:02)
ποσο κομπλεξ κουβαλας;
συμφωνω με drikf και εγω εχω golf εδω και 4 χρονια και 130000χι λκαι δεν εχει ζητησει παρα μονο τα κανονικα σερβις ανα 30,000χ.
και να ι το παρκαρισμα εχει να κανει με τι αμαξι εχεις.
ΡΕ ΦΙΛΕ ΓΕΛΑΣΑΜΕ Κ ΑΠΟΨΕ..ΑΚΟΥ ΤΟ ΓΚΟΛΦΑΚΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΕ BMW K MERCEDES...ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ Η ΑΞΙΑ...Κ ΕΓΩ ΕΧΩ BMW 2ETIAΣ Κ ΠΑΡΚΑΡΩ ΣΕ ΑΠΙΘΑΝΑ ΣΗΜΕΙΑ...ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΠΑΡΕΙ ΤΙΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΚΑΝΑΣ ΜΠΑΤΣΟΥΛΗΣ...
Πονεμένη ιστορία το παρκάρισμα. Προσπαθώ πάντα να παρκάρω σε μέρη που κατά το μέγιστο δυνατόν να μην εμποδίζω τη κυκλοφορία πεζών και οχημάτων. Αυτό που αποφεύγω είναι να παρκάρω σε ράμπες που έχουν σχεδιαστεί για ΑΜΕΑ και για καροτσάκια.
ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ . ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ, ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΣΚΟΥΤΕΡ ΜΑΣ.ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ (ΠΑΡΚΙΝΓΚ) ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Ο ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ, ΤΟ ΑΦΗΝΕΙ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ, ΔΙΑΚΙΝΔΥΝΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΘΑΝΗ ΖΗΜΙΑ, ΧΩΡΙΣ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΟΤΙ ΠΑΡΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ. (ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΒΕΒΑΙΑ ΟΤΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΟ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΕΛΕΓΚΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ).
ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΑΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΠΆ ΕΞΩ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΜΕ, ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΞΑΝΑ ΤΟ ΔΡΟΜΟ.
ΤΕΛΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΩ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΣΜΟ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΑΓΑΠΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΑΣΤΩΝ ΤΟΥ NON PAPER ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΝΑ "ΞΕΚΟΛΗΣΟΥΝ"
drikf 21/4/2010 18:57 ΟΠΩΣ ΤΟ ΘΕΤΕΙΣ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ, ΑΠΛΑ ΣΟΥ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΩ ΟΤΙ ΛΕΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ. ΤΟ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΣΥΝΙΣΤΑΜΕΝΗ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ ΑΝΑΛΥΘΗΚΑΝ ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ.ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΕΣΥ ΤΟ ΑΝΑΓΟΡΕΥΕΙΣ ΣΕ ΤΑΞΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ ΚΑΙ ΖΗΤΗΜΑ ΑΞΙΑΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ, ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ.ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗ ΤΟΥ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΘΕ ΧΤΥΠΗΜΑ Η ΑΤΥΧΗΜΑ ΠΟΝΑΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΤΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΣΟΥ. ΤΩΡΑ, ΠΙΘΑΝΟΝ ΕΣΥ, ΑΠΛΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΕΣΑΙ.ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΦΛΥΑΡΕΙΣ.ΠΕΣ ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΑ.
drikf poso koblexikos paizei na eisai?
sxetika me to thema twra den theorw an to thema einai pou parkaroume alla gt parkaroume ekei.Kati prepei na ginei me tous xwrous stathmeusis se kapoies perioxes kiriws kentro Athinas giati i katastasi den paei allo.
Από πότε το "αυτοκίνητο του λαού" το hyundai της ευρώπης δηλ. το VW golf είναι στην ίδια κατηγορία με Mercedes και BMW. Τα δύο τελευταία είναι premium ενώ το VW ένα κοινό αμάξι.
φιλε drikf σε κανα 2 χρονια θα το κλαις το γκολφακι σου...να μου το θυμηθεις!
οταν θα αρχισουν τα προβληματα με τα ηλεκτρικα παραθυρα και τις κλειδαριες και θα ζηταει λαδι αβερτα...
τοτε θα παρακαλας να στο πιασουν για 7-8 χιλιαδες...
φιλικα
ενας νισανακιας και λατρης του ιαπωνικου πολιτισμου.
"Tί καθορίζει το παρκάρισμά" μου: 1. Να μην ενοχλώ άλλους οδηγούς ούτε πεζούς ώστε 2. Να μην κινδυνεύει να υποστεί ζημιά το αυτοκίνητο και 3. Να μην κινδυνεύω να πάρω κλήση. Παρά ελάσσονα ορθοπεδικό πόνο προτιμώ να περπατώ λίγο περισσότερο προκειμένου να τηρούνται τα παραπάνω. (Και για περισσότερη ακόμα ασφάλεια τα αυτοκίνητα μένουν σπίτι όταν εργάζομαι πρωϊ στο κέντρο). Όταν δίπλα στην θάλασσα παρκάρω καταλαμβάνοντας τον λιγότερο δυνατό χώρο (και ας υπάρχει αρκετός αυτή την εποχή).
Εγώ προσωπικά μένω μέσα στο κέντρο της Αθήνας. Είμαι συνταξιούχος. Έτσι δεν χρησιμοποιώ το αυτοκίνητό μου σχεδόν σε καμμιά διαδρομή προς το κέντρο. Το έχω παρκάρει σε δικό μου γκαράζ και στο κέντρο κυκλοφορώ με τα πόδια. Όταν θέλω να πάω κάπου πιό μακρυά χρησιμοποιώ το λεωφορείο, ή το μετρό και αυτό για να μην μπω στη διαδικασία να ψάχνω για παρκάρισμα. Το αυτοκίνητό μου το χρησιμοποιώ όταν πάω για ψώνια στο σουπερμάρκετ, που έχει δικό του πάρκινγκ, ή κάπου που θα ψωνίσω ογκώδη πράγματα, που δεν μπορώ να μεταφέρω με το λεωφορείο. Επίσης το χρησιμοποιώ για εκδρομές εκτός πόλης. Αν για κάποιο λόγο χρειαστεί να το χρησιμοποιήσω μέσα στην πόλη, ποτέ δεν παρκάρω σε μέρος που δεν επιτρέπεται ή που ενοχλώ, ή που θα κινδυνέψει το αυτοκίνητό μου από κάποιον απρόσεκτο. Αν δεν βρώ τέτοιο μέρος, εκεί που θέλω, ψάχνω για πιό μακρυά και αν δεν βρω και εκεί φεύγω και ακυρώνω την επίσκεψή μου. Μου έχει τύχει να φύγω από κάποιο γάμο όπου ήμουν καλεσμένος, επειδή δεν βρήκα να παρκάρω. Στο θέμα του παρκαρίσματος είμαι απόλυτος. Δεν θέλω να ενοχλήσω κανέναν, αλλά και ούτε να βρω το αυτοκίνητό μου κτυπημένο.
ειναι συνηθες εμεις που εχουμε αυτοκινητα αξιας πχ εγω εχω ενα GTI V 215 αλογα, να παρκαρουμε πολυ προσεκτικα και να προσεχουμε να μην μας ακουμπησει αλλος. ποτε δεν παρκαρα κοντα σε αλλο αμαξι η σε διπλοσειρα η καπου που να ενοχλω. το ιδιο βλεπω να συμβαινει με οσους διαθετουν golf, mercedes, audi, VW, Bmw και γενικα ακριβα αυτοκινητα . επισης ειναι γνωστο οτι οι οδηγοι τα προσεχουν πολυ και δυσκολα θα δεις ενα απο αυτα χτυπημενο η γδαρμενο. αντιθετω οσοι εχουν toyota kia honda alfaromeo fiat opel ford κτλ παρκαρουν οπου θελουν και συνηθως τα δικα τους ειναι πολυ χτυπημενα. πιστευω οτι εν μερει αυτο συμβαινει γιατι οι ιδιοκτητες των πρωτων τα εχουν αγορασει ξεροντας οτι ειναι αυτοκινητα καποιας αξιας και τα προσεχουν περισσοτερο αλλα επισης συμβαινει και το εξης.
οσοι εχουν αυτοκινητο μη αξιοπιστο και με χαμηλη αξιοπιστια, δηλαδη ιαπωνεζικο ιταλικο γαλικο κτλ, εχουν τοσα προβληματα απο το αμαξι και ουτως η αλλως η συναρμολογηση ειναι τοσο κακη που ουτως η αλλως και να το προσεχουν αρχιζει να διαλυεται στο εσωτερικο του και οχι μονο οποτε πλεον δε τους νοιαζει και το παρκαρουν οπου λαχει!
Συμφωνω απολυτα με οσα λεει ο κυριος gpapa
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΚΡΙΤΕΣ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΓΚΟΛΦ. ΤΟ ΝΙΣΣΑΝ ΤΟ ΕΧΩ 14 ΧΡΟΝΙΑ. ΕΧΩ 332.000 ΧΛΜ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ. ΑΣ ΔΟΥΝ ΛΙΓΟ ΟΙ ΓΚΟΛΦΑΚΗΔΕΣ ΣΕ ΠΟΙΑ ΘΕΣΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η VW ΣΕ ΘΕΜΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΚΑΙ ΑΣ ΡΩΤΗΣΟΥΝΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΠΡΩΗΝ ΚΑΤΟΧΟΥΣ VW GOLF ΣΕΙΡΑ 4 ΤΙ ΜΠΕΛΑΔΕΣ ΕΙΧΑΝ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΙΜΟΜΠΙΛΑΙΖΕΡ... ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΕ ΤΑ 130.000 χλμ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΨΕΙ ΣΤΑΓΟΝΑ ΛΑΔΙ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!! ΑΣ ΧΑΡΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ TSi ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ...
Μα καλά, πως είναι δυνατόν. Το Autotriti θέλουμε να θεωρείται ένα αξιόπιστο και σοβαρό περιοδικό. Τις απαντήσεις των αναγνωστών, πριν την ηλεκτρονική δημοσίευσή τους, υποτίθεται ότι τις "φιλτράρει" η σχετική συντακτική ομάδα ώστε να αποφευχθούν επιθέσεις, βωμολοχίες και ακατάλληλες εκφράσεις. Απεναντίας όμως δίνεται "βήμα" σε κάτι αναγνώστες (??) οι οποίοι έχουν σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα. Κανείς δεν θα ήθελε να γράφει σε ένα ζωντανό forum προσφέροντας τις απόψεις του και μία υγειή σκέψη και να βομβαρδίζεται από ΑΗΔΙΕΣ αναγνωστών (??) σαν και αυτή του κυρίου (??) με την υπογραφή DRIKF. Ύμαρτον δηλαδή, η συντακτική ομάδα απαξιώνει την σημασία των άρθρων και των σφιγμομετρήσεων με αυτές τις συμμετοχές. Και βέβαια είμαι υπέρμαχος της ελευθερίας του λόγου (και την δική μου απάντηση θέλω να την δω) αλλά τέτοια ανεγκεφαλικά σημειώματα προσβάλουν το περιοδικό και τους αναγνώστες. ΠΑΡΑΚΑΛΩ κάποια ιδιαίτερη προσοχή στις απαντήσεις θα έδινε νέα πνοή στα άρθρα και τις απόψεις μας. Σχετικά τώρα με το parking η άποψή μου είναι ότι δύο αιτίες προκαλούν την υπάρχουσα κατάσταση. α) Έλλειψη οδηγικής μας παιδείας και σεβασμού προς τον άλλον (κάτι που το δείχνουμε σε όλη μας την κοινωνική ζωή). β) έλλειψη υποδομών από μέρους πολιτείας αλλά και ιδιωτικού τομέα (πχ επιχειρήσεις με καμμία πρόβλεψη χώρων στάθμευσης).
santo... (22/4/2010, 21:02) εγω εχω golf tsi 170 εδω και 3 χρονια. και ναι κλαιω αλλα οχι επειδη καιει λαδια (ουτε σταγονα) αλλα γιατι μου προσφερει τοσες συγκηνησεις που μου προκαλει κλαμα απο χαρα. σου ευχομαι εναν αναλογο αμαξι. πετα το σαραβαλακι σου νισαν;;; υπαρχει ακομα νισαν; και αγορασε ενα συχρονο αμαξι. 6-7χιλ μπορει να κανει το δικο σου καινουργιο αλλα αν δεις την αξια μεταπωλησης θα δεις πως το ΜΟΝΟ αυτοκινητο που δε χανεις τα λεφτα σου ειναι το golf. αλλωστε ακοαμ και τωρα υπαρχει αναμονη για αγορα golf 3 μηνες και ουτε μεταχειρισμενο δεν βρισκεις!!! αντιθετως κατι τυπου αμαξι σαν το δικο σου, σου δινουν ενα σωρο δωρα μπας και το αγορασεις . αλλωστε μετα θα τα βγαλουν τα λεφτα τους αφου θα σου χαλαει συνεχεια.
ολοι το εχουμε δει ολοι το ξερουν οσοι εχουν premium αμαξια οπως VW bmw mercedes audi, παρκαρουν πολυ καλυτερα. δυσκολα βρισκεις τετοιου επιπεδου αμαξι με γδαρσιματα στους προφυλακτηρες. αντιθετως κατι κια τογιοτα φιατ φορντ κτλ ειναι ολο χτυπηματα. δεν ειναι τυχαιο. προκαλω οποιον θελει να παμε σε ενα σουπερμαρκετ που ειναι παρκαρισμενα πολαλ αμαξια και να δουμε ποσα χτυπηαμτα εχουν ποια αμαξια. δυστυχως η ελειψη παιδιας των ελληνων τους οδηγει να αγοραζουν ιαπωνεζικα, ιταλικα κτλ αμαξια και να μην παρκαρουν καλα γιατι δεν νοαιζονται οχι για τον αλλο που κλεινουν αλλα ουτε για το δικο τους αμαξι. συμφωνω με τον φιλο που λεει πως προφανως επειδη το αμαξι τους ειναι κατωτερης ποιοτητας, προφανως γιαυτο δεν τους νοιαζει κιολας αν χτυπησουν η κλεισουν τους αλλους
Συμφωνω με τους προλαλησαντες οτι ο drikf λεει ανοησιες. Καταρχας καθε μαρκα έχει και πολυ ακριβα μοντελα. Συγκεκριμενα για το γκολφ ειναι απο τα φθηνα της vw. Η vw εχει και ακριβοτερα και πιο premium μοντελα. Και δεν παυει να ειναι ενα μικρο αμαξι που κυκλοφορει σχεδον απο τη μιση Ελλαδα. Ασχετα απο αυο πιστευω οτι εγκειται στη παιδεια του καθενος. Εχω δει ανθρωπους με οικονομικα αυτοκινητα που σεβονται τη περιουσια τους να τηρουν τον νομο και να επιλεγουν να περπατησουν και λιγο και αλλους με mercedes κλπ να παρατανε τα αυτοκινητα τους στη μεση του δρομου. Θεμα παιδειας και αρχων.
santo... (22/4/2010, 21:02) ποσο κομπλεξ κουβαλας; συμφωνω με drikf και εγω εχω golf εδω και 4 χρονια και 130000χι λκαι δεν εχει ζητησει παρα μονο τα κανονικα σερβις ανα 30,000χ. και να ι το παρκαρισμα εχει να κανει με τι αμαξι εχεις.
ΡΕ ΦΙΛΕ ΓΕΛΑΣΑΜΕ Κ ΑΠΟΨΕ..ΑΚΟΥ ΤΟ ΓΚΟΛΦΑΚΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΕ BMW K MERCEDES...ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ Η ΑΞΙΑ...Κ ΕΓΩ ΕΧΩ BMW 2ETIAΣ Κ ΠΑΡΚΑΡΩ ΣΕ ΑΠΙΘΑΝΑ ΣΗΜΕΙΑ...ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΠΑΡΕΙ ΤΙΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΚΑΝΑΣ ΜΠΑΤΣΟΥΛΗΣ...
Πονεμένη ιστορία το παρκάρισμα. Προσπαθώ πάντα να παρκάρω σε μέρη που κατά το μέγιστο δυνατόν να μην εμποδίζω τη κυκλοφορία πεζών και οχημάτων. Αυτό που αποφεύγω είναι να παρκάρω σε ράμπες που έχουν σχεδιαστεί για ΑΜΕΑ και για καροτσάκια.
ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ . ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ, ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΣΚΟΥΤΕΡ ΜΑΣ.ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ (ΠΑΡΚΙΝΓΚ) ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Ο ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ, ΤΟ ΑΦΗΝΕΙ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ, ΔΙΑΚΙΝΔΥΝΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΘΑΝΗ ΖΗΜΙΑ, ΧΩΡΙΣ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΟΤΙ ΠΑΡΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ. (ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΒΕΒΑΙΑ ΟΤΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΟ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΕΛΕΓΚΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ). ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΑΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΠΆ ΕΞΩ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΜΕ, ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΞΑΝΑ ΤΟ ΔΡΟΜΟ. ΤΕΛΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΩ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΣΜΟ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΑΓΑΠΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΑΣΤΩΝ ΤΟΥ NON PAPER ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΝΑ "ΞΕΚΟΛΗΣΟΥΝ"
drikf 21/4/2010 18:57 ΟΠΩΣ ΤΟ ΘΕΤΕΙΣ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ, ΑΠΛΑ ΣΟΥ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΩ ΟΤΙ ΛΕΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ. ΤΟ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΣΥΝΙΣΤΑΜΕΝΗ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ ΑΝΑΛΥΘΗΚΑΝ ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ.ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΕΣΥ ΤΟ ΑΝΑΓΟΡΕΥΕΙΣ ΣΕ ΤΑΞΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ ΚΑΙ ΖΗΤΗΜΑ ΑΞΙΑΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ, ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ.ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗ ΤΟΥ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΘΕ ΧΤΥΠΗΜΑ Η ΑΤΥΧΗΜΑ ΠΟΝΑΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΤΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΣΟΥ. ΤΩΡΑ, ΠΙΘΑΝΟΝ ΕΣΥ, ΑΠΛΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΕΣΑΙ.ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΦΛΥΑΡΕΙΣ.ΠΕΣ ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΑ.
Φίλε drikf δεν παίζεσαι! Τα στοιχεία περί αξιοπιστίας από πού τα βγάζεις? Οι πίνακες του autotriti άλλα λένε... χι-χι-χι!
drikf poso koblexikos paizei na eisai? sxetika me to thema twra den theorw an to thema einai pou parkaroume alla gt parkaroume ekei.Kati prepei na ginei me tous xwrous stathmeusis se kapoies perioxes kiriws kentro Athinas giati i katastasi den paei allo.
Από πότε το "αυτοκίνητο του λαού" το hyundai της ευρώπης δηλ. το VW golf είναι στην ίδια κατηγορία με Mercedes και BMW. Τα δύο τελευταία είναι premium ενώ το VW ένα κοινό αμάξι.
φιλε drikf σε κανα 2 χρονια θα το κλαις το γκολφακι σου...να μου το θυμηθεις! οταν θα αρχισουν τα προβληματα με τα ηλεκτρικα παραθυρα και τις κλειδαριες και θα ζηταει λαδι αβερτα... τοτε θα παρακαλας να στο πιασουν για 7-8 χιλιαδες... φιλικα ενας νισανακιας και λατρης του ιαπωνικου πολιτισμου.
drikf χαλάρωσε λίγο με το premium aυτοκίνητο σου....για σένα είναι το golf και όλα τα άλλα αυτοκίνητα είναι της σειράς
"Tί καθορίζει το παρκάρισμά" μου: 1. Να μην ενοχλώ άλλους οδηγούς ούτε πεζούς ώστε 2. Να μην κινδυνεύει να υποστεί ζημιά το αυτοκίνητο και 3. Να μην κινδυνεύω να πάρω κλήση. Παρά ελάσσονα ορθοπεδικό πόνο προτιμώ να περπατώ λίγο περισσότερο προκειμένου να τηρούνται τα παραπάνω. (Και για περισσότερη ακόμα ασφάλεια τα αυτοκίνητα μένουν σπίτι όταν εργάζομαι πρωϊ στο κέντρο). Όταν δίπλα στην θάλασσα παρκάρω καταλαμβάνοντας τον λιγότερο δυνατό χώρο (και ας υπάρχει αρκετός αυτή την εποχή).
Εγώ προσωπικά μένω μέσα στο κέντρο της Αθήνας. Είμαι συνταξιούχος. Έτσι δεν χρησιμοποιώ το αυτοκίνητό μου σχεδόν σε καμμιά διαδρομή προς το κέντρο. Το έχω παρκάρει σε δικό μου γκαράζ και στο κέντρο κυκλοφορώ με τα πόδια. Όταν θέλω να πάω κάπου πιό μακρυά χρησιμοποιώ το λεωφορείο, ή το μετρό και αυτό για να μην μπω στη διαδικασία να ψάχνω για παρκάρισμα. Το αυτοκίνητό μου το χρησιμοποιώ όταν πάω για ψώνια στο σουπερμάρκετ, που έχει δικό του πάρκινγκ, ή κάπου που θα ψωνίσω ογκώδη πράγματα, που δεν μπορώ να μεταφέρω με το λεωφορείο. Επίσης το χρησιμοποιώ για εκδρομές εκτός πόλης. Αν για κάποιο λόγο χρειαστεί να το χρησιμοποιήσω μέσα στην πόλη, ποτέ δεν παρκάρω σε μέρος που δεν επιτρέπεται ή που ενοχλώ, ή που θα κινδυνέψει το αυτοκίνητό μου από κάποιον απρόσεκτο. Αν δεν βρώ τέτοιο μέρος, εκεί που θέλω, ψάχνω για πιό μακρυά και αν δεν βρω και εκεί φεύγω και ακυρώνω την επίσκεψή μου. Μου έχει τύχει να φύγω από κάποιο γάμο όπου ήμουν καλεσμένος, επειδή δεν βρήκα να παρκάρω. Στο θέμα του παρκαρίσματος είμαι απόλυτος. Δεν θέλω να ενοχλήσω κανέναν, αλλά και ούτε να βρω το αυτοκίνητό μου κτυπημένο.
ειναι συνηθες εμεις που εχουμε αυτοκινητα αξιας πχ εγω εχω ενα GTI V 215 αλογα, να παρκαρουμε πολυ προσεκτικα και να προσεχουμε να μην μας ακουμπησει αλλος. ποτε δεν παρκαρα κοντα σε αλλο αμαξι η σε διπλοσειρα η καπου που να ενοχλω. το ιδιο βλεπω να συμβαινει με οσους διαθετουν golf, mercedes, audi, VW, Bmw και γενικα ακριβα αυτοκινητα . επισης ειναι γνωστο οτι οι οδηγοι τα προσεχουν πολυ και δυσκολα θα δεις ενα απο αυτα χτυπημενο η γδαρμενο. αντιθετω οσοι εχουν toyota kia honda alfaromeo fiat opel ford κτλ παρκαρουν οπου θελουν και συνηθως τα δικα τους ειναι πολυ χτυπημενα. πιστευω οτι εν μερει αυτο συμβαινει γιατι οι ιδιοκτητες των πρωτων τα εχουν αγορασει ξεροντας οτι ειναι αυτοκινητα καποιας αξιας και τα προσεχουν περισσοτερο αλλα επισης συμβαινει και το εξης. οσοι εχουν αυτοκινητο μη αξιοπιστο και με χαμηλη αξιοπιστια, δηλαδη ιαπωνεζικο ιταλικο γαλικο κτλ, εχουν τοσα προβληματα απο το αμαξι και ουτως η αλλως η συναρμολογηση ειναι τοσο κακη που ουτως η αλλως και να το προσεχουν αρχιζει να διαλυεται στο εσωτερικο του και οχι μονο οποτε πλεον δε τους νοιαζει και το παρκαρουν οπου λαχει!