Γιατί τα μικρά αυτοκίνητα πουλάνε καλύτερα από όλα τα άλλα; Γιατί είναι πιο μεγάλα από τα μίνι και προσφέρουν χώρους για όλους; Ή γιατί είναι πιο φτηνά από τα μικρομεσαία; Ή μήπως γιατί είναι ακριβώς αυτό που θέλουν οι περισσότεροι; Εσείς γιατί αγοράζετε μικρό;
Θα μπορούσε η αγορά ενός αυτοκινήτου να είναι άσπρο-μαύρο. «Θέλω χώρους; Αγοράζω μεσαίο». «Θέλω ευελιξία; Αγοράζω μίνι». Θεωρητικά για κάθε τέτοια ερώτηση υπάρχει και μία τέτοια απάντηση. Τι απαντάμε όμως όταν τα θέλουμε όλα; Μήπως «αγοράζω μικρό». Το βασικό χαρακτηριστικό της αγοράς στη μικρή κατηγορία είναι η ανομοιογένεια. Από τη μία οι αγοραστές που προέρχονται από κάθε ηλικία και κοινωνική τάξη. Από τη άλλη τα αυτοκίνητα που προσφέρονται, που είναι τόσο διαφορετικά μεταξύ τους ώστε η κατηγορία να διαθέτει την πιο πλούσια ποικιλία. Όσο και αν ανταγωνίζεται ένα VW Polo με ένα Ford Fiesta, ή ένα Toyota Yaris με ένα Opel Corsa η σχέση που έχουν μεταξύ τους είναι ανύπαρκτη. Το μόνο κοινό, ότι υπάγονται όλα τους στην ίδια κατηγορία. &&&& Πόσο μάλλον όταν δει κανείς τις διαφορές στη λογική ανάμεσα σε ένα Hyundai i20 και ένα Seat Ibiza. Ή ένα Citroen C3 και ένα Suzuki Swift. Η μικρή κατηγορία καλύπτει από άκρη σε άκρη ολόκληρο το φάσμα του αυτοκινήτου. Θα μπορούσαν να καταργηθούν όλες οι άλλες κατηγορίες και πάλι να μείνουμε όλοι ευχαριστημένοι αγοράζοντας ένα μικρό. Από σπορ σε σχεδίαση και οδήγηση, μέχρι πολυχρηστικό ή άνετο ή πολυτελές. Και από premium και οικογενειακό, μέχρι οικονομικό ή αυστηρά εργένικο. &&&& &&&& Από την άλλη πλευρά θα έλεγε κανείς πως το μικρό, αντίθετα με την «ωραιοποίηση» που του κάνουμε αποτελεί μάλλον συμβιβασμό. Πως ταιριάζει στους περισσότερους γιατί απλά οι περισσότεροι έχουμε τις ίδιες ανάγκες. Ιδίως σε μία χώρα που μεγάλο μέρος του πληθυσμού ζει σε δύο μόνο πόλεις. &&&& Όπως θέλει ο ένας μικρές διαστάσεις για να παρκάρει, οικονομία για να πηγαίνει στη δουλειά του και χώρους για να βγαίνει εκτός το Σαββατοκύριακο, έτσι θέλει και ο διπλανός του. Με βάση αυτή τη λογική η επιλογή ενός μικρού μοντέλου είναι μονόδρομος αφού προσφέρει αυτόν τον συνδυασμό χαρακτηριστικών που ταιριάζει σε αυτούς τους πολλούς. &&&& Είναι όμως έτσι; Πιστεύει κανείς ότι αυτός που διαλέγει ένα Yaris θα το άλλαζε με κάτι μεγαλύτερο; Ή μικρότερο; Υπάρχει κανείς που προτιμάει ένα Fiesta γιατί χωράει πιο εύκολα στο πάρκινγκ από ένα Focus; Είναι δυνατόν να είναι όλες αυτές οι πωλήσεις ένας «συμβιβασμός» και τα αυτοκίνητα αυτά να καταλήγουν σε ανθρώπους που «θα προτιμούσαν να έχουν κάτι άλλο»; &&&& Μάλλον όχι. Εσείς όμως τι λέτε; Θα αφήνατε πίσω το μικρό σας αυτοκίνητο για κάτι μεγαλύτερο αν είχατε χώρο στο πάρκινγκ; Θα προτιμούσατε κάτι μικρότερο αν δεν έπρεπε να παίρνετε μαζί σας και τα παιδιά; Είναι τελικά συμβιβαστική η επιλογή του μικρού, ή απλά η καλύτερη επιλογή που μας κάνει να χαιρόμαστε που το έχουμε; Τι λέτε;
Δεν νομίζω ότι τα μικρά αυτοκίνητα υστερούν σε παθητική ασφάλεια και ποιότητα κύλισης. Σε ποιότητα κύλισης υστερεί το matiz της γυναίκας μου που είναι μικρότερης κατηγορίας. Εγώ έχω ένα ford fiesta και το πήρα για την οικονομία του, τους χώρους (γιατί χωράει πολλά στα 3,92 μέτρα μήκος του) και γιατί είναι στημένο κατάλληλα για ταξίδια παρά για πόλη. Όταν αποκτήσω παιδιά θα επιλέξω ένα μικρομεσαίο για να έχω ένα μεγαλύτερο πορτ μπαγκαζ και τίποτα παραπάνω από το fiesta...
Προσωπικα πιστευω οτι η επιλογή μικρού αυτοκινητου μπορει να είναι ήτε ο οδηγός θέλει ενα αυτοκινητο για να πηγαίνει στην δουλεια του, να μπορεί να το παρκάρει (στα πατήσια..τυχαία..μην φανταστήτε..) και ίσως επειδη δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να πάρει ένα μεγάλο. Προσωπικά έχω ενα Atos του 2001 βολεύει πολυ μεσα στην πολη σε παρκάρισμα, είναι ευέλικτο και οικονομικό. Όταν όμως είναι να βγώ εκτώς Αθηνών πρέπει να πάρω μετεορογικό δελτίο...αλλιώς θα με πάρει ο αέρας ή καπια νταλίκα που θα περάσει απο δίπλα. ¶ν είχα την οικονομική άνεση δεν θα διάλεγα μεγάλο, λόγω το οτι είμαι στην αρχή της καριέρα μου και τα οικονομικά μου δεν είναι καλά και απο την αλλη...ελα εσυ να το παρκάρεις στο κέτρο(!). Θα διάλεγα όμως ενα ωραιότατο mini cooper που ναι μεν είναι mini αλλα εχει κρατηματα , μπορεις να κάνεις ταξίδια γιατι είναι ανετο το εσωτερικο του αλλα μπορεις να το παρκάρεις και στο κεντρο...με φόβο πάντα βεβαια μην στο γδάρει ο καθε (ανωμαλος) περαστηκος με κλειδι.
Αναρωτιέμαι αν μπορούμε να μιλάμε για μικρά αμάξια με μήκος που είτε είναι κοντά είτε υπερβαίνει τα 4 μέτρα. Η γνώμη μου είναι πως τα μικρά αποτελούν σήμερα τη συνειδητή επιλογή εκείνων που επιθυμούν να έχουν ένα αμάξι που είναι οικονομικό παρκάρει σχετικά εύκολα και μπορεί να χρησιμοποιηθεί άνετα και σε ταξίδια μεταφέροντας (έστω και με κάποιες παραχωρήσεις) όλη την οικογένεια. Η διαφορά πλέον ανάμεσα σε μικρά και μικρομεσαία είναι σε μήκος της τάξεως των 25-30 πόντων. Οπότε γιατί να πάρει κάποιος μικρομεσαίο.
Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΙΚΡΟΥ Ή ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ.
ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΠΟΣΟΥΣ ΘΑ ΒΑΖΕΙΣ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ, ΑΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΠΛΑ ΣΑΝ ΕΡΓΑΛΕΙΟ Ή ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΣΑΝ ΜΕΣΟ ΑΝΑΨΥΧΗΣ, ΤΙ ΣΗΚΩΝΕΙ Η ΤΣΕΠΗ ΣΟΥ (ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΤΣΙ: ΟΧΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΘΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ...) ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.
ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΟΥΣ ΚΑΡΟΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΚΑΤΑΦΟΡΤΟ ΜΕ ΠΕΝΤΕ ΑΤΟΜΑ (ΓΥΝΑΙΚΑ, ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΠΕΘΕΡΑ), ΜΠΑΓΚΑΖΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΚΥΛΟ: ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟ SUV KAI ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΑΛΕΞΕΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ MΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΙΩΣ (MONEY RULES).
ΑΝ ΠΑΛΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΟΔΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΒΟΛΤΕΣ, ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΙΚΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΦΥΓΕΙΣ, ΓΙΑΤΙ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΑΝΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ, ΟΥΤΕ ΘΑ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΥΠΟΥ TOURING.
ΑΝ ΤΩΡΑ ΟΙ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΤΑ ΔΙΚΥΚΛΑ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΚΑΝΟΝΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 2ο ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ, ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ ΑΝ ΟΔΗΓΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ (ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΤΑ SUV) ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΜΕ ΜΙΚΡΟ, ΘΑ ΣΟΥ "ΒΓΕΙ Η ΨΥΧΗ" ΜΙΑΣ ΠΟΥ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΥΛΙΣΗΣ, ΣΤΗΝ ΑΝΕΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
ΚΑΤΑΛΗΓΟΝΤΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΚΑΤΆ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤ΄ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ, ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ "ΔΑΙΜΟΝΟΠΟΙΗΘΕΙ".
ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΤΩΝ ΜΕΙΩΜΕΝΩΝ ΡΥΠΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΘΕΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ. ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΟΝΤΩΣ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ ΤΟΥΣ ΜΙΣΟΥΣ ΡΥΠΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΙΣΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΜΙΣΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΑΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΙΔΙΟ "ΚΑΚΟ":
Δεν νομίζω ότι τα μικρά αυτοκίνητα υστερούν σε παθητική ασφάλεια και ποιότητα κύλισης. Σε ποιότητα κύλισης υστερεί το matiz της γυναίκας μου που είναι μικρότερης κατηγορίας. Εγώ έχω ένα ford fiesta και το πήρα για την οικονομία του, τους χώρους (γιατί χωράει πολλά στα 3,92 μέτρα μήκος του) και γιατί είναι στημένο κατάλληλα για ταξίδια παρά για πόλη. Όταν αποκτήσω παιδιά θα επιλέξω ένα μικρομεσαίο για να έχω ένα μεγαλύτερο πορτ μπαγκαζ και τίποτα παραπάνω από το fiesta...
Προσωπικα πιστευω οτι η επιλογή μικρού αυτοκινητου μπορει να είναι ήτε ο οδηγός θέλει ενα αυτοκινητο για να πηγαίνει στην δουλεια του, να μπορεί να το παρκάρει (στα πατήσια..τυχαία..μην φανταστήτε..) και ίσως επειδη δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να πάρει ένα μεγάλο. Προσωπικά έχω ενα Atos του 2001 βολεύει πολυ μεσα στην πολη σε παρκάρισμα, είναι ευέλικτο και οικονομικό. Όταν όμως είναι να βγώ εκτώς Αθηνών πρέπει να πάρω μετεορογικό δελτίο...αλλιώς θα με πάρει ο αέρας ή καπια νταλίκα που θα περάσει απο δίπλα. ¶ν είχα την οικονομική άνεση δεν θα διάλεγα μεγάλο, λόγω το οτι είμαι στην αρχή της καριέρα μου και τα οικονομικά μου δεν είναι καλά και απο την αλλη...ελα εσυ να το παρκάρεις στο κέτρο(!). Θα διάλεγα όμως ενα ωραιότατο mini cooper που ναι μεν είναι mini αλλα εχει κρατηματα , μπορεις να κάνεις ταξίδια γιατι είναι ανετο το εσωτερικο του αλλα μπορεις να το παρκάρεις και στο κεντρο...με φόβο πάντα βεβαια μην στο γδάρει ο καθε (ανωμαλος) περαστηκος με κλειδι.
Αναρωτιέμαι αν μπορούμε να μιλάμε για μικρά αμάξια με μήκος που είτε είναι κοντά είτε υπερβαίνει τα 4 μέτρα. Η γνώμη μου είναι πως τα μικρά αποτελούν σήμερα τη συνειδητή επιλογή εκείνων που επιθυμούν να έχουν ένα αμάξι που είναι οικονομικό παρκάρει σχετικά εύκολα και μπορεί να χρησιμοποιηθεί άνετα και σε ταξίδια μεταφέροντας (έστω και με κάποιες παραχωρήσεις) όλη την οικογένεια. Η διαφορά πλέον ανάμεσα σε μικρά και μικρομεσαία είναι σε μήκος της τάξεως των 25-30 πόντων. Οπότε γιατί να πάρει κάποιος μικρομεσαίο.
Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΙΚΡΟΥ Ή ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ. ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΠΟΣΟΥΣ ΘΑ ΒΑΖΕΙΣ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ, ΑΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΠΛΑ ΣΑΝ ΕΡΓΑΛΕΙΟ Ή ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΣΑΝ ΜΕΣΟ ΑΝΑΨΥΧΗΣ, ΤΙ ΣΗΚΩΝΕΙ Η ΤΣΕΠΗ ΣΟΥ (ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΤΣΙ: ΟΧΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΘΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ...) ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ. ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΟΥΣ ΚΑΡΟΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΚΑΤΑΦΟΡΤΟ ΜΕ ΠΕΝΤΕ ΑΤΟΜΑ (ΓΥΝΑΙΚΑ, ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΠΕΘΕΡΑ), ΜΠΑΓΚΑΖΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΚΥΛΟ: ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟ SUV KAI ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΑΛΕΞΕΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ MΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΙΩΣ (MONEY RULES). ΑΝ ΠΑΛΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΟΔΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΒΟΛΤΕΣ, ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΙΚΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΦΥΓΕΙΣ, ΓΙΑΤΙ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΑΝΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ, ΟΥΤΕ ΘΑ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΥΠΟΥ TOURING. ΑΝ ΤΩΡΑ ΟΙ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΤΑ ΔΙΚΥΚΛΑ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΚΑΝΟΝΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 2ο ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ, ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ ΑΝ ΟΔΗΓΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ (ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΤΑ SUV) ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΜΕ ΜΙΚΡΟ, ΘΑ ΣΟΥ "ΒΓΕΙ Η ΨΥΧΗ" ΜΙΑΣ ΠΟΥ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΥΛΙΣΗΣ, ΣΤΗΝ ΑΝΕΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ. ΚΑΤΑΛΗΓΟΝΤΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΚΑΤΆ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤ΄ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ, ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ "ΔΑΙΜΟΝΟΠΟΙΗΘΕΙ". ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΤΩΝ ΜΕΙΩΜΕΝΩΝ ΡΥΠΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΘΕΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ. ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΟΝΤΩΣ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ ΤΟΥΣ ΜΙΣΟΥΣ ΡΥΠΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΙΣΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΜΙΣΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΑΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΙΔΙΟ "ΚΑΚΟ":