Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing Ηλεκτρικά & Φόρτιση
Νέες Μάρκες στην Ελλάδα
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Είναι τα μικρά αυτό που πράγματι θέλουμε; Ή αυτό με το οποίο συμβιβαζόμαστε καλύτερα;

Είναι τα μικρά αυτό που πράγματι θέλουμε; Ή αυτό με το οποίο συμβιβαζόμαστε καλύτερα;

(22/4/2010)

Γιατί τα μικρά αυτοκίνητα πουλάνε καλύτερα από όλα τα άλλα; Γιατί είναι πιο μεγάλα από τα μίνι και προσφέρουν χώρους για όλους; Ή γιατί είναι πιο φτηνά από τα μικρομεσαία; Ή μήπως γιατί είναι ακριβώς αυτό που θέλουν οι περισσότεροι; Εσείς γιατί αγοράζετε μικρό;

autotriti team

Θα μπορούσε η αγορά ενός αυτοκινήτου να είναι άσπρο-μαύρο. «Θέλω χώρους; Αγοράζω μεσαίο». «Θέλω ευελιξία; Αγοράζω μίνι». Θεωρητικά για κάθε τέτοια ερώτηση υπάρχει και μία τέτοια απάντηση. Τι απαντάμε όμως όταν τα θέλουμε όλα; Μήπως «αγοράζω μικρό». Το βασικό χαρακτηριστικό της αγοράς στη μικρή κατηγορία είναι η ανομοιογένεια. Από τη μία οι αγοραστές που προέρχονται από κάθε ηλικία και κοινωνική τάξη. Από τη άλλη τα αυτοκίνητα που προσφέρονται, που είναι τόσο διαφορετικά μεταξύ τους ώστε η κατηγορία να διαθέτει την πιο πλούσια ποικιλία. Όσο και αν ανταγωνίζεται ένα VW Polo με ένα Ford Fiesta, ή ένα Toyota Yaris με ένα Opel Corsa η σχέση που έχουν μεταξύ τους είναι ανύπαρκτη. Το μόνο κοινό, ότι υπάγονται όλα τους στην ίδια κατηγορία. &&&& Πόσο μάλλον όταν δει κανείς τις διαφορές στη λογική ανάμεσα σε ένα Hyundai i20 και ένα Seat Ibiza. Ή ένα Citroen C3 και ένα Suzuki Swift. Η μικρή κατηγορία καλύπτει από άκρη σε άκρη ολόκληρο το φάσμα του αυτοκινήτου. Θα μπορούσαν να καταργηθούν όλες οι άλλες κατηγορίες και πάλι να μείνουμε όλοι ευχαριστημένοι αγοράζοντας ένα μικρό. Από σπορ σε σχεδίαση και οδήγηση, μέχρι πολυχρηστικό ή άνετο ή πολυτελές. Και από premium και οικογενειακό, μέχρι οικονομικό ή αυστηρά εργένικο. &&&& &&&& Από την άλλη πλευρά θα έλεγε κανείς πως το μικρό, αντίθετα με την «ωραιοποίηση» που του κάνουμε αποτελεί μάλλον συμβιβασμό. Πως ταιριάζει στους περισσότερους γιατί απλά οι περισσότεροι έχουμε τις ίδιες ανάγκες. Ιδίως σε μία χώρα που μεγάλο μέρος του πληθυσμού ζει σε δύο μόνο πόλεις. &&&& Όπως θέλει ο ένας μικρές διαστάσεις για να παρκάρει, οικονομία για να πηγαίνει στη δουλειά του και χώρους για να βγαίνει εκτός το Σαββατοκύριακο, έτσι θέλει και ο διπλανός του. Με βάση αυτή τη λογική η επιλογή ενός μικρού μοντέλου είναι μονόδρομος αφού προσφέρει αυτόν τον συνδυασμό χαρακτηριστικών που ταιριάζει σε αυτούς τους πολλούς. &&&& Είναι όμως έτσι; Πιστεύει κανείς ότι αυτός που διαλέγει ένα Yaris θα το άλλαζε με κάτι μεγαλύτερο; Ή μικρότερο; Υπάρχει κανείς που προτιμάει ένα Fiesta γιατί χωράει πιο εύκολα στο πάρκινγκ από ένα Focus; Είναι δυνατόν να είναι όλες αυτές οι πωλήσεις ένας «συμβιβασμός» και τα αυτοκίνητα αυτά να καταλήγουν σε ανθρώπους που «θα προτιμούσαν να έχουν κάτι άλλο»; &&&& Μάλλον όχι. Εσείς όμως τι λέτε; Θα αφήνατε πίσω το μικρό σας αυτοκίνητο για κάτι μεγαλύτερο αν είχατε χώρο στο πάρκινγκ; Θα προτιμούσατε κάτι μικρότερο αν δεν έπρεπε να παίρνετε μαζί σας και τα παιδιά; Είναι τελικά συμβιβαστική η επιλογή του μικρού, ή απλά η καλύτερη επιλογή που μας κάνει να χαιρόμαστε που το έχουμε; Τι λέτε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »