ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Best seller έγινε το μικρού κυβισμού Qashqai στη χώρα μας

Best seller έγινε το μικρού κυβισμού Qashqai στη χώρα μας

Είναι πραγματικά το turbo o μόνος τρόπος για να πέσουν τα SUV κάτω από τα 2 λίτρα;

(16/7/2010)

Πόσο αταίριαστο ακούγεται το turbo σε ένα SUV; Και όμως ήδη υπάρχουν κατασκευαστές που το έχουν εφαρμόσει, ενώ προσεχώς αναμένουμε ακόμη περισσότερους. Είναι όμως πραγματικά ο μόνος τρόπος για να πέσει η κατηγορία από τα 2 λίτρα;

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Μερικά χρόνια πριν το turbo ήταν αποκλειστικό προνόμιο των σπορ και γρήγορων αυτοκινήτων. Σήμερα βρίσκεται σε αυτοκίνητα πόλης, κάθε φύσης οικογενειακά και φυσικά στα SUV.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Στα SUV το turbo μπορεί φυσικά να δώσει ευπρόσδεκτες επιδόσεις που τα βαριά αμαξώματα και τα αυξημένης τριβής συστήματα μετάδοσης στερούν τόσα χρόνια. Όμως το ζητούμενο εδώ είναι άλλο. Να ξεφύγουν τα SUV από τα δύο λίτρα.
Η VW ξεκίνησε με το Tiguan στα 1,4 λίτρα, ενώ τώρα και η Skoda δίνει το Yeti στα 1,8 και 1,2 λίτρα (το δεύτερο χωρίς τετρακίνηση). Η Seat, η Ford και η Mazda είχαν ήδη τούρμπο στα δικά τους SUV, Freetrack, Kuga και CX7 αντίστοιχα, αλλά στα 2, 2,3 και 2,5 λίτρα ο σκοπός ήταν μάλλον οι επιδόσεις.
Και έρχονται περισσότερα. Η Hyundai έχει ετοιμάσει έναν 1.600άρη turbo για το νέο Tuscon, κινητήρας που θα εμφανιστεί και στο επόμενο Kia Sportage κάποια στιγμή, ενώ και οι γάλλοι αναμένονται με SUV μικρού κυβισμού με turbo.

&&&& Με αυτά μπροστά μας, το turbo στα SUV ακούγεται μονόδρομος στα επόμενα χρόνια. Όμως υπάρχουν και άλλες δύο σχολές.
Η πρώτη ήδη ζει και βασιλεύει. Γιατί να αυξήσεις ιπποδύναμη και ροπή και άρα ρύπους και κατανάλωση ενώ μπορείς απλά να μειώσεις το βάρος. Τα μικρότερα SUV τα οποία καθιέρωσε κυρίως η Daihatsu με το Terios έχουν κινητήρες πολύ κάτω από τα δύο λίτρα εδώ και καιρό χωρίς να υστερούν πουθενά.
H Suzuki με τη Fiat έχουν τα SX4 και Sedici αντίστοιχα και η Nissan έχει το Qashqai στα 1,6 λίτρα με μεγάλη επιτυχία, ακριβώς γιατί χωρίς να έχουν την φορολογική επιβάρυνση δίνουν και με το παραπάνω ότι ζητάει κανείς από ένα SUV.
H δεύτερη σχολή είναι στον ορίζονται. Τα υβριδικά SUV έχοντας ξεκινήσει από τις εκδόσεις του RX της Lexus είναι θέμα χρόνου να κατεβούν μια κατηγορία κάτω με συνδυασμό ηλεκτροκινητήρα και μοτέρ εσωτερικής καύσης κάτω από δύο λίτρα.
¶ρα το turbo στα SUV δεν είναι μονόδρομος, έχει όμως το πάνω χέρι ίσως στις επιδόσεις. Εσείς το βλέπετε στο επόμενο SUV που θα αγοράσετε; Ή προτιμάτε τη λογική του χαμηλότερου βάρους με μικρότερο ατμοσφαιρικό κινητήρα; Μήπως ο συνδυασμός turbo και SUV δε σας ακούγεται και τόσο ταιριαστός; Γιατί;
Mercedes
Autotriti.gr