Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing Ηλεκτρικά & Φόρτιση
Νέες Μάρκες στην Ελλάδα
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δε χαλάει με τίποτα ή φτιάχνεται εύκολα; Μήπως μπερδεύετε την αξιοπιστία με το καλό «after sales»;

Δε χαλάει με τίποτα ή φτιάχνεται εύκολα; Μήπως μπερδεύετε την αξιοπιστία με το καλό «after sales»;

(25/8/2010)

Τι φτιάχνει το όνομα μιας μάρκας; Τα αυτοκίνητα που δε χαλάνε ποτέ; Ή η άριστη εξυπηρέτηση που επιδιορθώνει αμέσως ότι προκύψει; Πρόκειται για δύο τελείως διαφορετικά πράγματα που όμως φαίνεται ότι συγχέουμε συχνά βαφτίζοντας και στις δύο περιπτώσεις μια εταιρεία «αξιόπιστη». Εσείς τα ξεχωρίζετε;

autotriti team

Χάλασε! Και τώρα; Το θέμα σου λέει είναι να μη χαλάσει ποτέ, και φυσικά αυτό είναι το καλύτερο. Όταν όμως χαλάει τι γίνεται; Η κάθε εταιρεία (ή αντιπροσωπία) έχει τη δική της πολιτική όταν έρχεται η ώρα να πληρώσει η ίδια τα σπασμένα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Και δε μιλάμε μόνο για τις εγγυήσεις. Μιλάμε για την ταχύτητα και το κόστος με το οποίο επισκευάζεται μια ζημιά. Δε θέλει πολύ να καταλάβει κανείς ότι όταν ένα πρόβλημα λύνεται ακούραστα, φθηνά και γρήγορα, στο μυαλό του πελάτη καταγράφεται ως «ανύπαρκτο».
Αυτή είναι και η ουσία πίσω από το «after sales», την εξυπηρέτηση δηλαδή μετά την αγορά. Πολλές εταιρείες επένδυσαν τόσο πολύ σε αυτόν τον τομέα που έχτισαν ένα όνομα ακλόνητο. Τόσο ισχυρό που ξεπέρασε το ζήτημα της αξιοπιστίας.
Σε συνδυασμό με μεγάλα διαστήματα εγγύησης, ένα αυτοκίνητο μπορεί να βρεθεί στο συνεργείο περισσότερες φορές από ότι θα περίμενε ο ιδιοκτήτης του, όμως όλα τα προβλήματα λύνονται «μαγικά» και έτσι η στιβαρή εικόνα του αξιόπιστου διατηρείται.

&&&& Η διαφορά ανάμεσα στις δύο καταστάσεις είναι εμφανής. Από τη μία δηλαδή το αυτοκίνητο δε χαλάει ποτέ. Δε βγάζει προβλήματα και συνεργείο πάει μόνο για το σέρβις. Από την άλλη όλο και κάτι πάει στραβά. Όλο και κάποιο μερεμέτι εμφανίζεται, απλά σε 5 λεπτά και με ελάχιστο (ή μηδενικό) κόστος το αυτοκίνητο ξαναβγαίνει στο δρόμο και ο οδηγός του νοιώθει όχι πως του «έβγαλε» ζημιά αλλά πως έκανε και αναβάθμιση.
Η ουσία παραμένει φυσικά η ίδια. Και στις δύο περιπτώσεις ο πελάτης είναι τρισευτυχισμένος για την επιλογή του και θα διαδώσει τα καλύτερα λόγια για το αυτοκίνητο που αγόρασε. Το θέμα είναι: έχει καταλάβει τη διαφορά;
Εσείς; Όταν λέτε πως το αυτοκίνητό σας είναι αξιόπιστο τι ακριβώς εννοείτε; Ότι δε χαλάει ή ότι σας περιποιούνται και σας το επισκευάζουν ασυζητητί και φεύγετε ευχαριστημένοι; Ξεχωρίζετε δηλαδή που τελειώνει η αξιοπιστία και αρχίζει το «after market»;