
O πρώτος boxer πετρελαιοκινητήρας βρήκε εφαρμογή και στο Forester.
H πετρελαιοκίνηση απαγορεύεται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Οι υπόλοιποι όμως γιατί δεν αγοράζουμε diesel αυτοκίνητα;
(30/8/2010)
Που είναι τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα στην Ελλάδα; Εντάξει, στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη απαγορεύεται η κυκλοφορία τους, στην υπόλοιπη Ελλάδα όμως που επιτρέπεται δε θα έπρεπε κάποιος να τα αγοράζει; Εσείς;
autotriti team
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το 2009 στην Ελλάδα πλην των δύο μεγάλων πόλεων πουλήθηκε το 40% των αυτοκινήτων. Και όμως τα πετρελαιοκίνητα δεν ξεπέρασαν το 5% στα Ι.Χ. Αν γκρινιάζουμε και φωνάζουμε τόσο πολύ για την πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, δε θα έπρεπε αυτοί που δικαιούνται να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο diesel που όλοι οι άλλοι (που τους απαγορεύεται) τόσο επιθυμούν;Πού είναι λοιπόν τα diesel; Γιατί η άλλη μισή Ελλάδα που τα δικαιούται δεν τα αγοράζει; Γιατί ο «απαγορευμένος καρπός» των «πρωτευουσιάνων» δεν είναι τόσο επιθυμητός στην περιφέρεια; Υπάρχει λόγος;
&&&& Όπως σε όλες τις περιπτώσεις στην Ελλάδα υπάρχουν δύο τινά. Αυτό της λογικής και αυτό της «τάσης». Από τη μία δηλαδή υπάρχουν λόγοι που δεν αγοράζονται τέτοια αυτοκίνητα εκτός των δύο πόλεων, από την άλλη υπάρχει η «λογική» που λέει ότι αφού δεν τα αγοράζουν σε Αθήνα Θεσσαλονίκη, δεν είναι αρκετά της «μόδας» για να τα αγοράσουν και αλλού.
Αυτό βέβαια είναι αστείο, όμως συμβαίνει ως ένα βαθμό. Από την άλλη φυσικά υπάρχουν και αρκετά αντεπιχειρήματα για την πετρελαιοκίνηση στην περιφέρεια. Μπορεί το καύσιμο να είναι αρκετά φτηνότερο σε σχέση με τη βενζίνη, όμως η αγορά ενός μοντέλου diesel είναι αρκετά πιο ακριβή. Και η διαφορά στην τιμή ανάμεσα στο diesel και στο αντίστοιχο μοντέλο βενζίνης είναι τέτοια που χρειάζονται πολλά χιλιόμετρα χρήσης το χρόνο για να αποσβεστεί.
&&&& Κάτι που δεν σχετίζεται με τον τρόπο ζωής στην περιφέρεια. Αντίθετα εκτός των δύο μεγάλων πόλεων τα περισσότερα αυτοκίνητα κάνουν λίγα χιλιόμετρα κάθε χρόνο καθιστώντας την αρχική «επένδυση» σε diesel μάλλον ασύμφορη.
Από την άλλη ο κόσμος που μένει κοντά στα δύο αστικά κέντρα (που είναι πολύς) παρότι κάνει τα χιλιόμετρα αφού μπαινοβγαίνει καθημερινά για να πάει στη δουλειά του, φοβάται πως παρά την οικονομία, ένα diesel αυτοκίνητο αφού απαγορεύεται να κυκλοφορεί θα τύχει κυρώσεων και άρα το αποφεύγει.
Δεν είναι όμως ακόμη και έτσι οξύμωρο, αυτό που όλοι θέλουν στις δύο μεγάλες πόλεις να μην το αγοράζει σχεδόν κανείς εκεί που επιτρέπετε; Εσείς πως το βλέπετε; Προτιμήσατε πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο ενώ μπορούσατε να το αγοράσατε ή το αποφύγατε; Γιατί;
Kαλησπερα σας, Ηθελα να ενημερωσω τον κοσμο σχετικα με τους κινητηρες. Πρεπει να σας πω με απλα λογια οτι οι κινητηρες βενζινης ειναι εκρηξεως και του πετρελαιου καυσεως. Αυτο σημαινει πρακτικα οτι με τη βενζινη ενα τεραστιο ποσοστο παει στον ΄΄αερα΄΄ ενω στο πετρελαιο ολοκληρωνεται η καυση . Αυτο που βλεπει ο κοσμος σε ενα αυτοκινητο ειναι η ιπποδυναμη... ομως αυτο στο πετρελαιο μεταφραζεται σε ροπη,οπου εδω ερχομαστε να κανουμε τις συγκρισεις. Επισης υπαρχουνε πετρελαιοκινητα που το πρωτο σερβις το κανεις στα 60000 χλμ σε σχεση με ενα βεζνινοκινητο που εχουμε και λεμε: 1) 7.500χλμ ,2) 15000χλμ, 3) 22.500χλμ,4) 30.000 χλμ 5) 37.500χλμ 6) 43.000 7) 50.000χλμ 8)57.500 χλμ 9)65.000χλμ Δηλαδη 9 σερβις στη βενζινη και 1 στο πετρελαιο που θα ειναι φιλτρο και λαδι.. Στο θεμα κρυο το χειμωνα βαζω μια κουκουλα και ολα οκ. Το πετραιλαιο επισης βγαζει και παρα πολλα χλμ και αν κανεις και οικονομικη οδηγηση ξεχνας να γεμισεις το ρεζερβουαρ... *Tα μεγαλα πετρελαιοκινητα ανω των 2.500 κιβυκων φυσικα και θα καινε κατι παραπανω. Η ροπη ειναι τεραστια . . . . οδηγηστε ενα diesel και πειτε μου τη γνωμη σας....
ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΤΟ CORSA DTI ΕΙΝΑΙ 1300 ΚΥΒΙΚΑ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΧΡΕΑΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΑΜΑΞΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΑΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΜΗΔΕΝ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΟ ΑΞΙΖΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ... ΑΠΟ ΚΡΗΤΗ..
fiat grande punto 1.3 multijet . katanalosh 4.3 lit/100km kai apisteftes ropes gia opoiadhpote xrhsh.kaiw apo th mera pou vghke apo thn antiprosopia petreleio 8ermanshs kai exo kanei 105.000km xoris KANENA provlhma.kostos 3 euro/100 km...! zhtw ta diesel..!ta koroida as plironoun venzinh..
Πριν ενα χρονο εγινα κατοχος ενος RENAULT SCENIC 1,9 DIESEL. Η τιμη του ειναι στα 26.000 περιπου. Το 1,4 σε βενζινη με τουρμπο και 130 αλογα, στοιχιζει 25,000. Τι εννοειται οτι ειναι ακριβοτερο το πετρελαιοκινητο σε αγορα? Εχω 500 κυβικα περισσοτερα, ιδια αλογα αλλα 110 ΝΜ περισσοτερα και την μιση καταναλωση. Οταν ταξιδευω με γυναικα παιδια και φουλ αποσκευες και το κλιμα στο φουλ, το αμαξι δεν καταλαβαινει τπτ. Ουτε βαρος, ουτε ζεστη. Προσπερναει αερας, οταν απαιτειται, ειναι παντελως αθορυβο (μονο στο ρελαντι ακουγεται), ενδεικτικα σας αναφερω, οτι ταξιδευοντας καποιο καλοκαιρινο βραδυ απο Θεσσαλονικη για Λευκαδα, στον εθνικη με 140 χλμ/ωρα, το μονο που ακουγοταν ηταν τα λαστιχα και το αερακι που εβγαινε απο το κλιμα! Δεν ειμαι καθολου υπερβολικος και ουτε ειναι χαρισμα μονο των ρενο. Η τεχνολογια στα πετρελαιοκινητα εχει ξεφυγει!!!! Μην ειστε προκατειλλημενοι. μπορει να στοιχιζουν ενα χιλιαρικο το πολυ παραπανω απο ενα βενζινοκινητο, αλλα περνεις μεγαλυτερο κινητηρα και δυναμη, που σημαινει περισσοτερη ενεργητικη ασφαλεια. Ορεστης
(-) 1.Arxiko kostos agoras 2.Diskolia metapolisis 3.Kostos episkeuns apo notheumeno petrelaio 4.Genikotero auximeno kostos episkeuns kinitira (+) 1.Se ola!!!!!!!! (H aposbesi ginete se ligotera xiliometra, afou to disel exei 15-20% xamiloteri timn kai 30-50% ligoteri katanalosi)"TZIS".
Ειναι απλα τα πράγματα. Στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη κατοικεί το 70% του πληθυσμού της χώρας και εκεί απαγορεύετε η κυκλοφορία τους. και επιπλέον όσοι απο την επαρχία επισκεπτοντε αυτές τις δυο πόλεις συχνά προτιμούν τη βενζίνη. Στο υπόλοιπο 30% που ειναι στην επαρχία και αποτελείτε κυρίως απο αγροτικό πληθυσμό το 90% των νεοαποκτηθέντων (τετραπορτα) αγροτικών οχημάτων και επαγγελματικών που χρησιμοποιούνται και ως επιβατικά ειναι disel. σε περιοχές που το χειμώνα επικρατή δριμύ ψύχος εκει προτιμούν τα βενζίνης γιατι δεν εχουν τα προβλήματα με τον παγετό και τις παραφίνες.
Το σκέφτομαι ακόμη. Για παράδειγμα ένα i10 diesel με ένα αδελφάκι συμβατικό i10 1.1 η διαφορά τους είναι στα 100 χιλ. 0,6 ml του λίτρου. Γιατί να ρισκάρω ακριβότερα σερβις, ευπάθεια στην αντλία καυσίμου, ακριβότερη τιμή και μάπα καύσιμα; Και το σπουδεότερο είναι αν το πάρεις σήμερα και αύριο ελευθερώσουν τα diesel σε Θεσσ και Αθήνα ποιός μου λέει εμένα οτι η τιμή του δεν θα φτάσει και ίσως και περάσει αυτήν της βενζίνης; Μπορεί να λεγόμαστε ευρωπαίοι στην πραγματικότητα όμως δεν έχουμε καμία σχέση. Εδώ μόλις άρχισε να φεύγει δειλά δειλά το καλοκαίρι έχει πέσει η τιμή των καυσίμων περίπου 6-7 λεπτά το λίτρο. τρείς μήνες αρμέγαν οι <κύριοι>. Του τέστην δεν είναι να βασίζεσαι. Ποδήλατο και πάλι ποδήλατο κα που και που μηχανάκι μέχρι 125 κυβικά. ΣΤΑΘΗΣ.
γιατί έχουμε κάκιστης ποιότητας πετρέλαιο, και αυτή την εποχή απλά δεν αγοράζουμε αυτοκίνητα,καλό πάρτυ έκαναν οι εταιρίες ,τράπεζες και η κυβέρνηση , ειδικά τα service που μας έχουν πιεί το αίμα.
Καταρχήν οι συστάσεις. Είμαι ευτυχής κάτοχος ενός Yaris 1.4-D4D. To έχω 3+ χρόνια και 60+ χιλιάδες km. Τώρα τα γεγονότα: μέση κατανάλωση (σε πραγματικές συνθήκες όχι τις ιδανικές που μετράνε οι εταιρίες) 5.6 lt/100km με τα 2/3 των χιλιομέτρων εντός πόλης. Προσωπικά με ρεζερβουάρ 45 λίτρων έχω πετύχει σε ταξίδι 732 km από λαμπάκι σε λαμπάκι. Κατεβαίνουμε το λιγότερο 4 φορές το χρόνο Αθήνα (ζουν εκεί οι περισσότεροι συγγενείς) και ποτέ δεν αντιμετώπισα κανένα ζήτημα. Το μόνο άγχος είναι μη βάλει ο βενζινάς από κεκτημένη ταχύτητα βενζίνη πριν τον προλάβω! Τη μόνη φορά που με σταμάτησαν για έλεγχο, ούτε που παρατήρησε κανείς ότι είχα diesel (έχω αφαιρέσει το σηματάκι D4D επί τούτου). Δεν ξέρω τι παίζει με άλλες εταιρίες/μοντέλα αλλά εγώ έδωσα 1000ευρώ όλα κι όλα παραπάνω για το diesel. Ορίστε και η απόσβεση: τώρα ξοδεύω 5.6*1.25=7 ευρώ για 100 km. Tα βενζινοκίνητα καίνε περίπου 30% παραπάνω (τσεκάρετε και τις επίσημες καταναλώσεις που δίνουν οι εταιρίες) οπότε εάν είχα πάρει το βενζινοκίνητο θα έκαιγα (με το στυλ μου και τις συνθήκες που οδηγώ) 5.6*1.3=7.3lt/100km και με τη βενζίνη στο 1.5 θα μου κόστιζαν περίπου 11 ευρώ τα 100 km. Κέρδος 4ευρώ/100km, συνεπώς τα 100 ευρώ που έδωσα επιπλέον αποσβέστηκαν στις 25.000 km δηλαδή σε ενάμιση χρόνο. Για την ποιότητα του καυσίμου ανησυχώ κι εγώ, αλλά μέχρι στιγμής μόνο μία φορά ο σχετικός αισθητήρας άναψε χωρίς όμως κάποια εμφανή συνέπεια. Τέλος, ο λόγος της μικρής προτίμησης που δείχνουν (ακόμα) οι Έλληνες στα diesel είναι κυρίως η άγνοια καθότι δεν παρουσιάζονται σχεδόν ποτέ diesel μοντέλα μικρού κυβισμού στα περιοδικά (με ευθύνη πρωτίστως των αντιπροσωπιών κατά τη γνώμη μου) οπότε οι περισσότεροι έχουν μείνει στην εικόνα των ταξί που ντουμανιάζουν τον τόπο και του τρακτέ, όπως επίσης δεν έχουν σαφή εικόνα ότι πλέον η ιπποδύναμή τους είναι άμεσα συγκρίσιμη με τους βενζινοκινητήρες (το1.4 D4D μου έχει 90 άλογα, το 1.3 είχε 87 και τώρα ως 1.33 100) -για να μην πούμε για τη ροπή που το D4D βγάζει όση οι περισσότεροι ατμοσφαιρικοί δίλιτροι- και αποτελούν και τον πιο οικολογικό τρόπο μετακίνησης (δείτε πίνακες εκπομπών διοξειδίου).
an theloume aftokinito pano apo ola ergaleio pou na kanei 50000 xiliometra me araia service,tote ta diesel einai moni epilogi.einai kai pio grigora einai kai pio oikonomika alla to kyriotero oi mixanes tous antexoun.akoma kai an to diesel ftasei se timi isa me ti venzini,pali symferei kathos ena sedan diesel kaioi 6 litra sta 100 xiliometra eno ena venzinokinito 8,5
Δύο είναι οι λόγοι για μένα: Πρώτον, η άγνοια του αγοραστικού κοινού γύρω από ζητήματα όπως η ιπποδύναμη και η ροπή. Οι περισσότεροι αποθαρρύνονται από τις χαμηλές ιπποδυνάμεις (συγκριτικά με τα αντίστοιχου κυβισμού βενζινοκίνητα) και αγνοούν ότι το μέγεθος που ΚΥΡΙΩΣ εξυπηρετεί στην καθημερινή χρήση είναι η ΡΟΠΗ. Και τα ντιζελ έχουν άφθονη ροπή... Ο δεύτερος λόγος είναι η κακή ποιότητα πετρελαίου κίνησης, η οποία μπορεί να σε βάλει σε μεγάλους μπελάδες. (Είναι γνωστή η ευπάθεια της αντλίας σε νοθευμένα καύσιμα...)
Μήπως τελικά η απάντηση στο αρχικό ερωτημα είναι:οι Ελληνικές αντιπροσωπείες φταίνε.Γιατί και στις αντιπροσωπείες τις επαρχίας δεν υπάρχουν αυτοκίνητα diesel για test drive, μόνο κατοπιν παραγγελίας τα φέρνουν.Αρα ή θα πας θα το παραγγείλεις χωρις καν να το δεις ή το πιθανότερο θα πάρεις το αντοίστιχο βενζίνης γιάτι ο πωλήτης ούτε καν θα σου αναφέρει για την έκδοση diesel.Συνεπώς πρέπει να πας ήδη αποφασισμένος και γνωρίζοντας για έκδοση diesel και να πεις αυτό θέλω αυτό θα πάρω!
μολις εξισωθει η τιμη του κινησης με της θερμανσης, θα επιτραπει το diesel σε αθηνα-θεσσαλονικη, ολοι θα αγοραζουν μονο diesel......
Πλάκα κάνεις; http://www.autoblog.com/2010/06/11/autocar-next-subaru-sti-to-go-diesel-rival-mitsubishi-e/ Οι μόνοι λόγοι για να μην πάρει κανείς diesel είναι η υψηλότερη τιμή, το θέμα της απαγόρευσης και πιθανώς ο αυξημένος θόρυβος που γίνεται αισθητός έξω από το αυτοκίνητο. Βέβαια, αν συμπεριλάβουμε τη σημαντικά μικρότερη κατανάλωση των diesel και τη συνεχώς αυξανόμενη διαφορά τιμής diesel-βενζίνης(με την τελευταία να ανεβαίνει περισσότερο) η απόσβεση γίνεται το πολύ σε 3 χρόνια και από εκεί και μετά υπάρχει κέρδος. Μην ξεχνάμε και την υψηλότερη τιμή μεταπώλησης των diesel σε σχέση με τα βενζίνης(λόγω μεγαλύτερης διάρκειας ζωής του κινητήρα), αλλά και τις παρόμοιες ή και καλύτερες σε μερικούς τομείς(ροπή-ελαστικότητα) επιδόσεις τους. Εγώ προσωπικά έχω diesel και στο μέλλον πιθανώς να σκεφτόμουν εκτός από diesel κάποιο εναλλακτικό καύσιμο ή υβριδικό σύστημα, αλλά με τίποτα δε θα γυρνούσα στη βενζίνη. Ήδη η μισή Ευρώπη έχει προτιμήσει το diesel, απλά λογικές της "τάσης" και απαρχαιωμένες απαγορεύσεις όπως αναφέρεται εμποδίζουν τους Έλληνες να ακολουθήσουν.
Κύριοι των περιοδικών αυτοκινήτου κάντε κανένα test drive και στα πετρελαιοκίνητα για να τα μάθει ο κόσμος και δεν αναφέρομαι στα bmw mercedes με 3000 και 4000 κυβικα αλλα σε πιο προσιτά όπως fiat punto evo 1.3 multijet, opel astra 1.3 cdti, fiat bravo 1.6 jtd, ford focus 1.6 tdci, mazda 3 1.6 diezel ,toyota yaris 1.4 d-4d,toyota auris 1.4 d-4d,vw golf 1.6 tdi,seat leon 1.6 diezel .....ασχοληθείται και με αυτά για να τα μάθουμε κι εμείς εδώ στην <<επαρχία>>κι εμείς Ελλαδα είμαστε κι εδώ πωλούνται τα περιοδικά σας και τα πληρώνουμε το ίδιο με Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Απάντηση: Εμείς έχουμε όλη την καλή διάθεση να δοκιμάσουμε μοντέλα με κινητήρες πετρελαίου. Το πρόβλημα είναι με τις αντιπροσωπείες που δεν διαθέτουν δημοσιογραφικά diesel αυτοκίνητα για test.
Ζω στην επαρχία.Εχουμε δύο αυτοκινητα 2.5cc και 1.2 cc και τα δύο βενζίνη.....ακόμη.Το μεγάλο κάνει 10000 χλ και το μικρό λιγότερο από 20000χλ.Ποιός ο λόγος να πάρω ντιζελ?1)είναι πολύ πιο ακριβά να τα αγοράσεις 2)για 10000 και για 20000 χλ δεν κάνεις απόσβεση της διαφοράς χρημάτων για την αγορά τους , με διαφορά στην τιμή του λίτρου 0.20-0.30 λεπτά 3)υπάρχει κακή ποιότητα πετρελαιου κίνησης.Ειδικά τον χειμώνα πρέπει να έχεις γκαράζ και αν δεν έχεις θα πρέπει να βάζεις πρόσθετο αντιπαγωτικό σε κάθε γέμισμα αλλιώς θα τα πάρεις στο χέρι...4)δεν βγάζουν όλες οι εταιρείες όλα τα μοντέλα τους και σε ντίζελ και όσες έχουν λίγες πληρούν το EURO 5.
Πλάκα κάνεις; http://www.autoblog.com/2010/06/11/autocar-next-subaru-sti-to-go-diesel-rival-mitsubishi-e/ Οι μόνοι λόγοι για να μην πάρει κανείς diesel είναι η υψηλότερη τιμή, το θέμα της απαγόρευσης και πιθανώς ο αυξημένος θόρυβος που γίνεται αισθητός έξω από το αυτοκίνητο. Βέβαια, αν συμπεριλάβουμε τη σημαντικά μικρότερη κατανάλωση των diesel και τη συνεχώς αυξανόμενη διαφορά τιμής diesel-βενζίνης(με την τελευταία να ανεβαίνει περισσότερο) η απόσβεση γίνεται το πολύ σε 3 χρόνια και από εκεί και μετά υπάρχει κέρδος.
Kαλησπέρα,θα ήθελα να καταθέσω και τη δική αποψη πάνω στα πετρελαιοκινητα.Πρίν απο δύο μήνες αγόρασα ένα xtrail -πετρελαιο και οι εντυπώσεις είναι υπερ του δεοντος θετικές.ΤΟ αυτοκινητο τραβαει παντού η καταναλωση του είναι εκπληκτική,και το σημαντικότερο είναι ότι μπορείς να ταξιδεψεις παντού.Στην Αθήνα η στην θεσσαλονικη δεν υπάρχει περιορισμός όταν είσαι από άλλη πόλη της Έλλάδος.Τέλος θέλω να σημειώσω ότι στην Ευρώπη το 55% των αυτοκινητων που πουλιούνται είναι πετρελαιο.Και πλεον δεν υπάρχει λόγος να προτιμάει κα΄ποιος τη βενζίνη με τη τιμή της να ξεπερνάει και το 1.60ευρω κάποιες φορές.
Οι επαρχιώτες δεν προτιμούν τα πετρελαιοκίνητα ΙΧ, για να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο όταν θα χρειαστεί να επισκεφθούν την Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη κάποια στιγμή. Και μετά γιατί το πρόβλημα της νοθείας του πετρελαίου είναι τεράστιο στην ψωροκώσταινα που ζούμε. Το σύστημα common rail έστω και με λίγη ποσότητα νοθευμένου πετρελαίου καταστρέφεται. Για φανταστείτε μετα χιλιάδες ΙΧ να καπνίζουν σαν τα ταξί και τις νταλίκες! ( αλήθεια κύριοι ανευθυνουπεύθυνοι του ελληνικού κράτους, μόνο οι ρύποι των ΙΧ πρέπει να παρακολουθούνται;)
Ρωτατε (εσεις του autotriti)γιατι δεν αγοραζει ο κοσμος diesel επιβατικα....να σας πω γιατι....γιατι και ο ειδικος τυπος που ειναι επιφορτησμενος με την ενημερωση των αναγνωστων του δεν παρουσιαζει αυτοκινητα με κινητηρες diesel.γι αυτο.............ζω στα Χανια της Κρητης και κινουμε με ενα peugeot 308 1,6 turbodiesel. διερωτουμαι ξερεουν πολλοι οτι υπαρχει αυτο το αυτοκινητο και οτι με 60 λιτρα περελαιου κανει 1200 χλμ. ξερει κανεις για τα citroen c3 & c4 diesel , για το fiat 500 , grante pundo kai bravo diesel για to toyota auris kai yaris diesel για to reunalt megane diesel για το vw golf diesel και πολλα πολλα αλλα .κυριοι δημοσιογραφοι φαιρετε μεγαλο μεριδιο ευθυνης για το γεγονος οτι ο πολυς κοσμος δεν γνωριζει οτι υπαρχουν αυτοκινητα της καθημερινοτητας με κινητηρες diesel. ενημερωστε τους με εκτεταμενες δοκιμες και συγκριτικα και θα δειτε πως θα ανταποκριθουν... φιλικα Ευτυχης απο Χανια
Προσωπικά είμαι υπέρ των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων, ή των βελτιώσεων για υψηλή ιπποδύναμη, σε απλά αυτοκίνητα και αυτό σημαίνει ότι είμαι κατά της πετρελαιοκίνησης. Φαντασθείτε Mitsubishi Evo ή Subaru Impreza πετρελαιοκίνητο. Θα ήθελα πετρελαιοκίνητο μόνο αν μου το χάριζαν ή αν δεν είχε τεκμήριο, ώστε να μπορώ να το έχω ως δεύτερο ή τρίτο όχημα.
Οι λόγοι είναι πολλοί: 1. Η αγορά ενός αυτοκινήτου με κινητήρα πετρελαίου ανέρχεται σε αύξηση κτίσης περίπου του 1/3 από ότι του Βενζινοκινητήρα. 2. Η απόσβεση λόγω διαφοράς τιμής πιθανόν να μη πραγματοποιηθεί ποτέ (πρέπει να κάνεις πάρα πολλά χιλιόμετρα για να έχεις πραγματικό κέρδος), έτσι σε υποχρεώνει να το κρατήσεις όσο περισσότερο μπορείς. 3. Περιορίζεσαι στην μετακίνηση σου μέσα στις 2 μεγαλύτερες πόλεις μια που θεωρείται παράνομο. 4. Υπάρχει μεγάλη δυσκολία στην μεταπώληση του οχήματος, μία που πρέπει να απευθυνθείς μόνο στην επαρχία και οι επαρχιώτες δεν το προτιμούν. 5. Η απόδοση ενός κινητήρα πετρελαίου σε σχέση με της βενζίνης δείχνει να είναι ποιό μειονεκτική σε ότι αφορά την επιτάχυνση, με απλά λόγια οι πετρελαιοκινητήρες είναι αργόστροφοι δεν έχουν αυτό τη σπιρτάδα των αντίστοιχων βενζίνης (μια δοκιμή μας πείθει βλέποντας άμεσα τα αποτελέσματα). 6. Τον Χειμώνα με θερμοκρασίες κάτω από το μηδέν περιορίζεσαι σε προθερμάνσεις καυσίμου/κινητήρα και σπατάλη χρόνου σε ότι αφορά την εκκίνηση. Τα βενζινοκίνητα ξεκινάνε αμέσως και με χαμηλές στροφές μπορείς να φύγεις για την δουλεία σου. 7. Ευπάθεια στην αντλία πετρελαίου λόγω κακής ποιότητας καυσίμου. 8. Έχουν ποιό θορυβώδη κινητήρα, που μερικές φορές είναι εκνευριστικός.
Στο 1900 κιλών ΙΧ μου με τη 2.400 cc μηχανή το χιλιόμετρο μου κοστίζει 9,55 λεπτά του ευρώ. Η απαγόρευση δεν με απασχολεί καθόλου. Με αυτή την τιμή/χλμ. εξοικονομώ χρήματα για να έρθω Αθήνα με πολυτέλεια και άνεση (αεροπορικώς, μετακίνηση με μισθωμένο ΤΑΧΙ). Γιατί να φέρω το ΙΧ μου ? Για να ταλαιπωρούμε στο παρκάρισμα ? Ευχαριστώ δεν θα πάρω. Τώρα όσον αφορά την άποψη ότι prestige έχει το ΙΧ με βενζίνη, απαντώ: Στο "χωριό" μου όταν πετάς το χρήμα σου δεν λένε ότι έχεις prestige, αλλά ότι είσαι ..... Με τις υγείες σας.
Υπάρχει ο φόβος των κυρώσεων... αλλά ποιές είναι αυτές οι κυρώσεις? Κανείς δεν ξέρει για να σταθμίσει το ρίσκο μιας ενδεχόμενης μετακίνησης από επαρχία στην Αθήνα. ¶λλωστε πλέον τα σύγχρονα diesel αυτοκίνητα έχουν πολύ μικρότερες εκπομές ρύπων. Σε πολλές περιπτώσεις είναι σίγουρα καλύτερα από τα κακορυθμισμένα ταξί που καπνίζουν σαν τσιμινιέρες. Αυτούς ποιός τους ελέγχει και τι πρόστιμα επιβάλλονται? Τέλος έχω μια ερώτηση για τον συντάκτη του άρθρου. Ισχύει το παραθυράκι του νόμου ότι τα diesel αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες ΕΕ εξαιρούνται και ότι αυτό το χρησιμοποιούν ως επιχείρημα όσοι ελάχιστοι τους σταματούν με diesel στην Αθήνα για να αποφύγουν το πρόστιμο, αφού δεν επιτρέπεται διαφοροποιημένη αντιμετώπιση πολιτών της Ευρωπαικής Ένωσης? Δύο ερωτήσεις λοιπόν προς τον συντάκτη του άρθρου και όσους πιθανώς γνωρίζουν: (i) ύψος προστίμων και (ii) τι ισχύει για EU licensed diesel
Εκτός από αυτά που αναφέρθηκαν από άλλους, ένας λόγος ακόμη είναι οτι λόγω του οτι ο μεγάλος όγκος αγοραστών δεν μπορεί να αγοράσει diesel οι εισαγωγείς δεν φέρνουν πολλά μοντέλα με πετρελαιοκινητήρα, έτσι ο αγοραστής της επαρχίας δε βρίσκει το αυτοκίνητο της αρεσκείας του σε πετρέλαιο.
Kάνετε μέγα λάθος όσοι νομίζετε ότι δε μπορείτε να ταξιδέψετε Αθηνα-Θεσ/νίκη με diesel. Για να ισχύει αυτό, πρέπει να σου έχουν σφραγίσει την άδεια κυκοφορίας από το μηχανολογικό και να λέει για την απαγόρευση. Οι άδειες των νέων αυτ/των γράφουν "Πετρελαιοκίνητο νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας". Δε μπορεί κανείς να σε γράψει όταν δε το γραφει η άδεια, ότι σου απαγορεύεται η είσοδος κλπ κλπ. Αυτά που σφραγίζουν και απαγορεύουν να κινούνται είναι τα αγροτικά. Εμένα σε ένα Κia Sportage Diesel, δε την ειχαν σφραγίσει με την απαγόρευση και δεν είχα κανένα πρόβλημα. Εγώ πούλησα το Diesel πριν 3 χρόνια γιατί είχε φτάσει πιο ακριβό από τη βενζίνη και τωρα χτυπάω το κεφάλι μου... Diesel και ξερο ψωμί!
Εγώ πιστεύω πως ο βασικός λόγος που δεν αγοράζουν ντηζελοκίνητα αμάξια στην επαρχία συνίσταται στο γεγονός πως αν το θελήσουν δεν θα μπορούν να πάνε είτε στην Αθήνα είτε στη Θεσσαλονίκη. Και αυτό μετρά πάρα πολύ στη ψυχολογία των καταναλωτών καθόσον λόγω του υδροκεφαλισμού που υπάρχει στην Ελλάδα πολλοί κάτοικοι της επαρχίας όλο και κάποια νταραβέρια θα έχουν είτε με την Αθήνα είτε με τη Θεσσαλονίκη.
"φοβάται πως παρά την οικονομία, ένα diesel αυτοκίνητο αφού απαγορεύεται να κυκλοφορεί θα τύχει κυρώσεων και άρα το αποφεύγει. " Ποιες ειναι αυτες οι κυρωσεις; Ποιο ειναι το προστιμο; Καταγραφονται παραβασεις ή δεν γινεται ελεγχος;
Στην επαρχία πετρέλαιο σημαίνει αγροτικά, τρακτέρ, θόρυβος, καπνός κλπ. Οι "κούρσες" κινούνται με βενζίνη γιατί πρέπει να ξεχωρίζουν.
Μένω επαρχία και πριν λίγο καιρό αγόρασα ένα i10. Eίχα το δίλημμα να το πάρω πετρέλαιο ή βενζίνη, προτίμησα βενζίνη. Ο λόγος: για να καλύψω το έξτρα κόστος αγοράς με την αστική χρήση του αυτοκινήτου έπρεπε να περιμένω 5-6 χρόνια + η αντλία του diesel είναι πολύ πιο ευαίσθητη σε νοθευμένα καύσιμα και το κόστος της ξεπερνούσε τα 1000 Euro. Θα προτιμούσα diesel σε μεγάλο αυτοκίνητο με πολλά χιλιόμετρα ανά έτος, εφόσον απελευθερώσουν την κυκλοφορία στο μεγάλο χωριό....
σωστά τα επιχειρήματα σε γενικές γραμμές. ο έλληνας ομως δεν εχει (και) αυτοκινητιστική κουλτούρα. νοιάζεται για την ιπποδύναμη στα χαρτια, να φάει (στα χαρτιά) το αμάξι του γείτονα στην επιτάχυνση, ιπποδύναμη κλπ. πάντα αμελεί την ροπή... αυτό που χρειάζεται καθημερινά, αυτό το τράβηγμα, αυτή την ελαστικότητα που μόνο ο ντίζελ κινητήρας του δίνει. αλλά βέβαια δε γνωρίζω και πολλούς που παίρνουν αυτό που πραγματικά χρειάζονται.. οι περισσότεροι αγοράζουν αυτό που νομίζουν οτι χρειάζονται...
Είναι πολύ απλός ο λόγος, για τον οποίο δεν προτιμάται το diesel στην Ελλάδα ακόμα κι εκεί που επιτρέπεται. Κι αυτός είναι η απαγόρευσή του στις δύο μεγάλες πόλεις. Όταν αγοράζεις αυτοκίνητο το παίρνεις για να το χρησιμοποιείς παντού. Αν λοιπόν σου λένε ότι με πετρέλαιο δεν μπορείς να μπεις στις δύο μεγάλες πόλεις, όπου κατά τεκμήριο όλο και κάποια στιγμή θα χρειαστεί να πας, τότε δεν το επιλέγεις. ¶λλο αν ο έλεγχος είναι ελλιπής ή όχι. Αν απαγορευόταν στους ιδιοκτήτες της Αθήνας να χρησιμοποιήσουν π.χ. τα υβριδικά τους ή το υγραέριο σε ταξίδια εκτός Αθήνας (που γίνονται 2-3 φορές το χρόνο) δεν θα μειώνονταν αυτόματα οι πωλήσεις τέτοιων αυτοκινήτων; Η απαγόρευση πάντως είναι παράλογη στη θεωρία της αλλά πολύ λογική στην πράξη. Αρκεί να δει κανείς πόσα αρύθμιστα ταξί υπάρχουν στην Αθήνα, που το καθένα βγάζει πίσω όσους ρύπους παράγει η Χαλυβουργική. Τολμάς μετά να πολλαπλασιάσεις επί 10 αυτό το φαινόμενο;; Θα πνιγούμε όλοι σαν ποντίκια...
Η διαφορά τιμής μεταξύ του ίδιου μοντέλου με βενζινοκινητήρα και diesel είναι πολύ μεγάλη για νa αποσβεσθεί μετα 10000 ως 12000 χλμ ανά έτος, που διανύει ο μέσος οδηγός. Οπότε ορθώς προτιμά να αγοράσει το φθηνότερο βενζινοκίνητο και να το αντικαταστήσει με νέο πάλι βενζινοκίνητο. Αν είχε diesel, θα έμενε με παλαιό μοντέλο περιμένοντας την απόσβεση του κόστους αγοράς του με περισσότερα χλμ.
ΚΑΤ΄ΑΡΧΗΝ ΘΕΩΡΩ ΤΗΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΒΑΣΙΜΗ, ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΓΕΝΙΑΣ DIESEL ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΠΙΟ "ΚΑΘΑΡΟΙ" ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ. ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΤΩΡΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΑΝΤΟΧΗ ΤΩΝ DIESEL (ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΜΕ ΚΑΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΕΚΡΗΞΕΙΣ), Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΑΦΡΑ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΤΙΜΗ ΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΚΑΥΣΙΜΟΥ, ΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΥΤΑ ΙΔΑΝΙΚΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ. ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΙΣΧΥ ΚΑΙ ΘΗΡΙΩΔΗ, ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΚΥΒΙΚΑ ΡΟΠΗ. ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΠΡΟΤΙΜΑΝΕ ΣΤΙΣ ΜΗ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ; ΓΙΑ ΔΥΟ ΛΟΓΟΥΣ. ΠΡΩΤΟΝ ΛΟΓΩ ΑΓΝΟΙΑΣ. ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ, Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΠΑΕΙ ΩΣ ΠΡΟΒΑΤΟ ΣΤΗ ΣΦΑΓΗ. ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ. ΜΟΙΡΑΙΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΝΟΗΤΗΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ ΣΕ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΟΠΟΥ ΠΑΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Ο ΚΥΡΙΩΣ ΟΓΚΟΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ, ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΓΟΝΤΑΙ ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ DIESEL ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ, ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΟΒΑΛΟΝΤΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΑ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΑ. Ο ΚΑΤΟΧΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΕΝΟΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟΥ, ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΜΕ DIESEL, ΑΝΤΙ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΕΞΥΠΝΟΣ ΟΠΩΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΚΑΙ ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΟΣ (ΚΟΥΝΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΟΥΝΑΓΕ). ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΕΚΤΙΜΩ ΟΤΙ Ο DIESEL ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΕΙΤΕ ΜΙΚΡΩΝ, ΕΙΤΕ ΜΕΓΑΛΩΝ ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΙΣΩΣ ΤΑ ΣΠΟΡ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ, ΟΠΟΥ Η ΕΚΡΗΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΥΨΗΛΟΤΕΡΗ ΤΙΜΗ, ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝ ΟΧΙ ΣΕ 3-4 ΧΡΟΝΙΑ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΕ 5-6. ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΑΣ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ, ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΤΑ "ΞΕΦΟΡΤΩΝΟΜΑΣΤΕ" ΣΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ.
Helloooo! Γιατι είναι ΑΚΡΙΒΑ!
ΕΠΗΡΕΑΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΓΩ ΑΠΟ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΤΕΣ DIESEL, ΤΟΛΜΙΣΑ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑ ΕΝΑ SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS ΤΟ 2007 ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΑ ΤΟ 2010. ΑΙΤΙΑ, ΤΑ ΧΕΙΤΡΙΣΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΥΣΙΜΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. Η ΠΟΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΠΟΥ ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΕΥΡΩΠ.ΧΩΡΕΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΧΡΟΝΟ, ΚΑΙ ΣΤΑ 60.000 ΚΜ , ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.... ΚΑΙ ΕΒΑΖΑ ΠΑΤΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΙΤΕΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΩΝΥΜΟ ΚΑΥΣΙΜΟ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΦΗΜΙΖΑΜ ΣΑΝ ΤΟ ΠΙΟ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟ...ΟΠΟΤΕ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΑ ΣΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΗ, ΚΑΙ ΣΥΝΙΣΤΩ, ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ DIESEL OSO ΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...... Χ.Π. ΕΒΡΟΣ
agorasa to hyundai i10 crdi kai eimai apistefta efxaristimenos.opoios adigisei diesel den girnaei meta se venzini.me deka euro vgazo 180 km.apistefto.episis exei kai foveres epitaxinseis.prin eixa ena astra 1.4 90ps montelo 2000.
Λάθος, τα diesel τα αποφεύγει η περιφέρια για την κακή ποιότητα του πετρελαίου κίνησης με όλα τα συνεπακόλουθα για τον κινητήρα, την ακριβή επισκευή αυτού και της αμφιβόλου ποιότητας ελείψει καλών μηχανικών.
Giat;i...den mporeis na taxidepseis gia Athina kai Thessloniki!.... Aplo.