ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
O πρώτος boxer πετρελαιοκινητήρας βρήκε εφαρμογή και στο Forester.

O πρώτος boxer πετρελαιοκινητήρας βρήκε εφαρμογή και στο Forester.

H πετρελαιοκίνηση απαγορεύεται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Οι υπόλοιποι όμως γιατί δεν αγοράζουμε diesel αυτοκίνητα;

(30/8/2010)

Που είναι τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα στην Ελλάδα; Εντάξει, στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη απαγορεύεται η κυκλοφορία τους, στην υπόλοιπη Ελλάδα όμως που επιτρέπεται δε θα έπρεπε κάποιος να τα αγοράζει; Εσείς;

autotriti team

Στην Ελλάδα η αγορά αυτοκινήτου είναι ακόμη πιο υδροκέφαλη και από τον πληθυσμό. Παρότι δηλαδή οι δύο μεγάλες πόλεις συγκεντρώνουν το λιγότερο από το μισό πληθυσμό της χώρας, καταφέρνουν και κάνουν το 60% των πωλήσεων αυτοκινήτων ετησίως.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το 2009 στην Ελλάδα πλην των δύο μεγάλων πόλεων πουλήθηκε το 40% των αυτοκινήτων. Και όμως τα πετρελαιοκίνητα δεν ξεπέρασαν το 5% στα Ι.Χ. Αν γκρινιάζουμε και φωνάζουμε τόσο πολύ για την πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, δε θα έπρεπε αυτοί που δικαιούνται να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο diesel που όλοι οι άλλοι (που τους απαγορεύεται) τόσο επιθυμούν;
Πού είναι λοιπόν τα diesel; Γιατί η άλλη μισή Ελλάδα που τα δικαιούται δεν τα αγοράζει; Γιατί ο «απαγορευμένος καρπός» των «πρωτευουσιάνων» δεν είναι τόσο επιθυμητός στην περιφέρεια; Υπάρχει λόγος;

&&&& Όπως σε όλες τις περιπτώσεις στην Ελλάδα υπάρχουν δύο τινά. Αυτό της λογικής και αυτό της «τάσης». Από τη μία δηλαδή υπάρχουν λόγοι που δεν αγοράζονται τέτοια αυτοκίνητα εκτός των δύο πόλεων, από την άλλη υπάρχει η «λογική» που λέει ότι αφού δεν τα αγοράζουν σε Αθήνα Θεσσαλονίκη, δεν είναι αρκετά της «μόδας» για να τα αγοράσουν και αλλού.
Αυτό βέβαια είναι αστείο, όμως συμβαίνει ως ένα βαθμό. Από την άλλη φυσικά υπάρχουν και αρκετά αντεπιχειρήματα για την πετρελαιοκίνηση στην περιφέρεια. Μπορεί το καύσιμο να είναι αρκετά φτηνότερο σε σχέση με τη βενζίνη, όμως η αγορά ενός μοντέλου diesel είναι αρκετά πιο ακριβή. Και η διαφορά στην τιμή ανάμεσα στο diesel και στο αντίστοιχο μοντέλο βενζίνης είναι τέτοια που χρειάζονται πολλά χιλιόμετρα χρήσης το χρόνο για να αποσβεστεί.

&&&& Κάτι που δεν σχετίζεται με τον τρόπο ζωής στην περιφέρεια. Αντίθετα εκτός των δύο μεγάλων πόλεων τα περισσότερα αυτοκίνητα κάνουν λίγα χιλιόμετρα κάθε χρόνο καθιστώντας την αρχική «επένδυση» σε diesel μάλλον ασύμφορη.
Από την άλλη ο κόσμος που μένει κοντά στα δύο αστικά κέντρα (που είναι πολύς) παρότι κάνει τα χιλιόμετρα αφού μπαινοβγαίνει καθημερινά για να πάει στη δουλειά του, φοβάται πως παρά την οικονομία, ένα diesel αυτοκίνητο αφού απαγορεύεται να κυκλοφορεί θα τύχει κυρώσεων και άρα το αποφεύγει.
Δεν είναι όμως ακόμη και έτσι οξύμωρο, αυτό που όλοι θέλουν στις δύο μεγάλες πόλεις να μην το αγοράζει σχεδόν κανείς εκεί που επιτρέπετε; Εσείς πως το βλέπετε; Προτιμήσατε πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο ενώ μπορούσατε να το αγοράσατε ή το αποφύγατε; Γιατί;
Autotriti.gr
Honda