
Όταν διαλέγετε ασφάλιση, προτιμάτε την πιο γνωστή ή την πιο φτηνή; Και όταν διαλέγετε πακέτο, θέλετε απλή ή μικτή;
(2/11/2010)
Ασχολούμαστε με τα τέλη κυκλοφορίας και τον τρόπο που καθορίζουν την αγορά αυτοκινήτου, όμως είναι τα ασφάλιστρα που πληρώνουμε αυτά που ανεβάζουν το ετήσιο κόστος χρήσης. Και έρχεται η στιγμή που λήγει το συμβόλαιο και θέλει ανανέωση. Τι κάνουμε; Κοιτάμε το φτηνότερο ή το επώνυμο; Και τι θα κάνουμε με τη μικτή κάλυψη; Θα τη συνεχίσουμε ή όχι; Τι λέτε;
autotriti team
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η ασφάλιση του αυτοκινήτου έχει ένα καλό και ένα κακό. Το καλό είναι πως αν διαλέξει κανείς ένα πλήρες πακέτο έχει το κεφάλι του ήσυχο για ότι συμβεί. Το κακό φυσικά είναι πως όσο πιο ήσυχος θέλει να είναι κανείς, τόσο πιο πολλά λεφτά πρέπει να δώσει.Γιατί δε φτάνει η κάλυψη να είναι πλήρης. Με όλα όσα έχουν συμβεί κατά καιρούς στις ασφαλιστικές εταιρείες, με κάποιες να κλείνουν μέσα σε μία νύχτα παίρνοντας στο λαιμό τους όσους έχουν δώσει τα χρήματά τους για κάλυψη, δεν είναι περίεργο να φοβάται κανείς τι του ξημερώνει.
Για κάποιους η λύση είναι να προτιμήσουν μια επώνυμη εταιρεία, ένα γνωστό όνομα. Αυτό από μόνο του θεωρούν πως αποτελεί σιγουριά. Το ίδιο όμως πίστευαν και οι ασφαλισμένοι της «Ασπίς Πρόνοια».
Επιπλέον το επώνυμο είναι και αρκετά πιο ακριβό. Για τις ίδιες καλύψεις μπορεί το ασφάλιστρο να ξεπερνάει και το 50% σε διαφορά τιμής από μία εταιρεία λιγότερο γνωστή. Τα θετικά βέβαια, εκτός από τη σιγουριά που είναι μάλλον υποκειμενική, περιλαμβάνουν και υπηρεσίες που οι μεγάλες εταιρείες μπορούν και προσφέρουν. Μια γραμμή εξυπηρέτησης σε 24ωρη βάση, πραγματογνώμονα που σπεύδει επί τόπου σε περίπτωση ατυχήματος, συνεργασία με μεγάλη εταιρεία οδικής βοήθειας και άλλα.
Αυτό δε σημαίνει πως οι μικρότερες εταιρείες δεν προσφέρουν τα ίδια. Απλά θέλει περισσότερο ψάξιμο για να το διαπιστώσει κανείς. Και μετά έρχεται το θέμα του πακέτου κάλυψης. Γιατί διαλέγοντας μια πιο οικονομική εταιρεία υπάρχει η δυνατότητα να πάει κανείς σε ένα πιο πλήρες πακέτο. Ένα που περιλαμβάνει και μικτή κάλυψη.
Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να δει κανείς πόση είναι η απαλλαγή, η συμμετοχή του δηλαδή σε περίπτωση ατυχήματος δικής του υπαιτιότητας, γιατί από τα 800 ευρώ κατεβαίνοντας προς τα 300, που είναι πολύ καλύτερα, το ασφάλιστρο εκτοξεύεται.
Το ότι αξίζει είναι δεδομένο, αφού το αυτοκίνητο καλύπτεται από κάθε κίνδυνο. Ανεβάζει όμως το κόστος σημαντικά. Και όλα μαζί μαζεύονται. ¶ρα τι κάνετε;
Μπαίνετε στο έξοδο μιας μικτής ασφάλισης ή όχι; Και πως το συνδυάζετε με την επιλογή ασφαλιστικής εταιρείας; Μεγάλη και ακριβή ή μικρή και φθηνότερη; Και η εμπιστοσύνη; Οι υπηρεσίες; Πως τις αξιολογείτε και τελικά τι προτιμάτε;
Η δουλειά του ασφαλιστή δεν είναι να σε πείσει π.χ. για 20 ευρώ παραπάνω να έχεις οδική βοήθεια. Πρέπει κάποια πράγματα να τα καταλαβαίνεις από μόνος σου, δεν είναι πυρηνική φυσική. Ο ασφαλιστής έχει την υποχρέωση να σου ρίξει στο τραπέζι τις καλύψεις και να αποφασίσεις μόνος σου ποιες χρειάζεσαι και ποιες όχι. Εννοείται πως αν έχεις απορίες ο ίδιος θα σου τις λύσει. Έχει την υποχρέωση να σε ενημερώσει για πολλές "ιστορίες" που ακούς κάθε μέρα όπως "γιατί ο κύριος Γιάννης πληρώνει τόσο χαμηλό ασφάλιστρο που δεν μπορώ να βρω εγώ", μη γνωρίζοντας οτι "ο κύριος Γιάννης" κατοικεί Αθήνα και έχει δηλώσει επαρχία για να μειώσει το ασφάλιστρο και πως σε ένα ατύχημα δεν θα αποζημιωθεί ποτέ και θα τραβάει τα μαλλιά του. Οι περισσότερες εταιρείες στο χώρο είναι καλές και κατά 99,9% των περιπτώσεων, το ό,τι πληρώνεις παίρνεις ισχύει και στην ασφαλιστική αγορά όπως και αλλού.
Ούτε μικτή ασφάλιση, ούτε ακριβή εταιρία. Και να κλείσει η εταιρία, για ένα μήνα είμαι καλυμμένος και με λιγότερα από 200 ευρώ κόστος για ασφάλεια, δεν χάνω και τίποτα. ¶λλωστε συνήθως οι ενδιάμεσοι σε καλύπτουν. Δεν κλείνουν και κάθε μέρα αυτές οι εταιρίες. Γενικά πάντως, το κόστος του αυτοκινήτου είναι υπερβολικό. Κάνοντας περίπου 8000χλμ το χρόνο, χρειάζομαι 1000+ ευρώ σε βενζίνη, ενώ τα πάγια (τέλη κυκλοφορίας, ασφάλεια και ελαστικά/λάδια, ιμάντες, μπαταρίες κλπ), είναι περίπου 700 ευρώ και αυτά. 1700ευρώ / 12μήνες = 140 ευρώ / μήνα, χωρίς τυχόν επισκευές και χωρίς το κόστος αγοράς του αυτοκινήτου. Για αυτό επιλέγω μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, προσπαθώντας να γλυτώσω από το κόστος κτήσης, ενώ επιλέγω μοντέλα που έχουν δοκιμαστεί και έχουν αποδείξει ότι είναι αξιόπιστα, για να μειώσω και τα κόστη των επισκευών. Έτσι σε γενικές γραμμές περιορίζω τα έξοδα του αυτοκινήτου στα 200 ευρώ /μήνα, τα οποία όμως μου φαίνονται υπερβολικά και αντιπροσωπεύουν το 1/6 των, σχετικά ικανοποιητικών αποδοχών μου. Δεν έχω άλλες υποχρεώσεις, οπότε μου περισσεύουν αυτά τα λεφτά, το θεωρώ όμως κοροϊδία να τα δίνω έτσι ασυναίσθητα. Και ενώ από μικρός αγαπώ το αυτοκίνητο, έχω αρχίσει 2-3μήνες τώρα το λεωφορείο (15ευρώ/μήνα), μιας και ζω στην πόλη, ενώ κοντά 4 χρόνια τώρα έχω back up και το ποδήλατο.
Τι γίνεται όταν το ασφαλιστήριο μου καλύπτει και περιπτώσεις ασφάλισης από ανασφάλιστα οχήματα και βρίσκεσαι προ μεγάλων εκπλήξεων όταν η ασφαλιστική σου εταιρία αλλά και το Επικουρικό με διάφορες προφάσεις δεν σε πληρώνουν?? Κυκλοφορούν 600000 ανασφάλιστα οχήματα ....
Πιστεύω ότι το καλύτερο είναι να ψαχτεί κάποιος και να βρει έναν ασφαλιστή που να εμπιστεύεται και να είναι σίγουρος ότι θα φροντίσει να του βρει το καλύτερο κάθε φορά πρόγραμμα ασφάλισης (τιμολογιακά) και σε αξιόπιστη εταιρεία. Όσο για τη μικτή, είμαι φανατικά υπέρ γιατί τελικά μετάνιωσα πικρά που δεν την είχα κάνει. Το Φεβρουάριο του 2008 η μάνα μου όπως πέρναγε μια διασταύρωση τράκαρε κάποιον τον οποίο δεν είχε δει. Η ζημιά που έγινε και σε αυτόν και σε εμάς ήταν σημαντική. Του άλλου τη ζημιά την κάλυψε η ασφαλιστική μας αλλά τη δικιά μας όχι καθώς δεν ήταν στο ασφαλιστήριο. Τελικά υπολόγισα πόσο παραπάνω θα είχαμε πληρώσει αν είχαμε όλα τα χρόνια μικτή και συνέκρινα το ποσό με το πόσο πληρώσαμε για την επισκευή. Η διαφορά ήταν χαώδης υπέρ της μικτής. Πάντως η ουσία δεν είναι ούτε στο μέγεθος της ασφαλιστικής ούτε στην τιμή του ασφάλιστρου. Η ουσία είναι στον ασφαλιστή. Αν ο ασφαλιστής είναι καλός και κάνει καλά τη δουλειά του φροντίζοντας πάντα να εξασφαλίζει για τον πελάτη του το καλύτερο τότε χαλάλι και ένα 20άρικο παραπάνω αν είναι για καλύτερη ασφαλιστική ή παραπάνω καλύψεις.
Οσο καλός οδηγός και να είναι κάποιος (καθότι ως γνωστόν όλοι οι ελληνάρες είμαστε οδηγάρες...), εάν σου πεταχτεί ένα παιδί ή σου σκάσει το λάστιχο πάνω στη στροφή, δεν μπορείς να κάνεις τίποτε... και΄εάν αφήσεις κάποιον ανάπηρο, ακόμη και τα 500.000 ευρώ μπορεί να μην φτάνουν... οπότε πάει το αυτοκίνητο, το σπίτι, το μέλλον των παιδιών σου... δυστυχώς, οι ανεύθυνοι έχουν θράσος και μιλάνε... το καλύτερο θα ήταν να μείνουν με την ανευθυνότητά τους και να μην παίρνουν και άλλους στο λαιμό τους...
Καταρχην θα ξεκινησω με το δεδομενο οτι ο Ελληνας δεν εχει ασφαλιστικη συνειδηση.Οταν βλεπεις ατομα οπως καποιον προηγουμενο απο εδω να κανει δικο του γκαλοπ και ταυτοχρονα να βγαζει πορισμα οτι δεν χρησιμευει η καλη ασφαλεια στο αυτοκινητο δεν μπορεις να πει πολλα.Προφανως ειναι τυχερος και δεν του εχει συμβει κατι ασχημο και ελπιζω φυσικα ποτε να μην του συμβει.Επειδη οι κουβεντες του καφενειου δεν μου αρεσουν θα στηριχτω στα στατιστικα τα οποια φερνουν την Ελλαδα στην πρωτη θεση των ατυχηματων και λοιπων περιστατικων,σε ολη την Ευρωπη.Η ασφαλεια δεν ειναι λοιπον για την αστυνομια και μονο και ουτε ο καθενας μας εχει κανει συμφωνια με τον Θεο για το μελλον που του ξημερωνει.Την ασφαλεια τη κανουμε για την κακια στιγμη και μονο.Το αστειο επιχειρημα οτι καποιοι εινα καλοι οδηγοι και δεν προκειται να εμπλακουν σε ατυχημα το αφηνω απλα ασχολιαστο.Αλλωστε δεν νομιζω οτι οδηγουν μονοι τους στο δρομο...Μακαρι να μην μου χρησιμευσει ποτε η ασφαλεια που πληρωνω αλλα θα συνεχισω να την κανω σε καλη και αξιοπιστη εταιρεια ετσι ωστε να μην φερω εμενα και την οικογενεια μου σε δυσκολη θεση σε ενδεχομενο ατυχημα η ακομα χειροτερο σε θανατο καποιου συνανθρωπου μου.Σε δυσκολη θεση θα ερθει η εταιρεια που θα πληρωσει για μενα. ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ ΟΤΑΝ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΝΕΙ ΣΧΕΔΙΑ Ο ΘΕΟΣ ΓΕΛΑΕΙ
Εγω πιστευω οτι και η εταιρεια πρεπει να ειναι σωστη και η ασφαλιση ολοκληρωμενη.Εχω ενα megane 1600cc και δινω 250 ευρω.Εχω ολες τις καλυψεις εκτος μικτη.Αν βαλω το πιο απλο πακετο (αστικη ευθυνη δηλαδη) θα δινω 200 ευρω.Και ρωταω αξιζει για 50 ευρω το 6μηνο να ρισκαρεις μια ζημια που θα σε βαλει σιγουρα σε παραπανω εξοδα?Θα σωθεις με αυτα τα λεφτα?Λιγα αυτοκινητα εχει παρει το νερο?Λιγα εχουν παθει ζημιες απο χαλαζι και αλλα?Το χειμωνα καθε βραδυ στις ειδησεις μονο πλημμυρες βλεπεις.Αν καποιος εχει λεφτα να το αντικαταστησει ας μην τα δωσει.Το θεμα ειναι να μην σου τυχει.Για αυτο πληρωνεις.Γιατι οταν σου τυχει θα πας στον ασφαλιστη σου και θα του πεις (γιατι δεν επεμενες ρε να τη βαλω την καλυψη αυτη?) Παντα θα πρεπει να σκεφτεσαι γιατι το κανεις αυτο.Γιατι να δωσεις τα 50 η 70 η οσο ειναι τα παραπανω?Για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.Τοσα εξοδα και ζορια εχουμε καθε μερα αν εχουμε και αλλα εξτρα χαθηκαμε.Αν ηταν στο χερι μου να προστατευσω το αμαξι μου δεν θα τα εδινα αλλα δεν μου περισσευουν κιολας οταν ερθει η στραβη.Οσο για το φιλο που λεει για τη μια φορα που χρειαστηκε να αλλαξει ενα τζαμι μονο , ευχομαι να ειναι η τελευταια φορα αυτη αλλα δεν το ξερεις ετσι δεν ειναι?Για αυτο βαζε το 50ρικο στην τραπεζα και να προσευχεσαι οταν παθει κατι το αμαξι σου να φτανει η αποταμιευση που θα εχεις κανει μεχρι τοτε.Αλλιως θα παρεις δανειο για να το φτιαξεις και να δω πως θα το πληρωνεις μετα.Οσον αφορα τη μικτη σιγουρα ειναι εξτρα κοστος (για μενα γυρω στα 120 ευρω το 6μηνο). Μακαρι να μπορουσα να την πληρωνω αλλα ειναι πολλα για μενα αυτη τη δυσκολη περιοδο.Για αυτο προσπαθω να οδηγω προσεκτικα. Αργοτερα ισως βαλω.Απο εκει πιστευω οτι μπορεις να γλυτωσεις λεφτα γιατι εσυ εισαι υπευθυνος για το πως οδηγεις αρα αν προσεχεις ολα καλα.Αν παλι εισαι ατζαμης, βαλε την, μα σιγουρα θα σου βγει πιο φτηνα.Τελος για την επιλογη της εταιρειας κανεις δεν μπορει να ειναι σιγουρος.Δεν ειδατε τι εγινε με την ασπις?Ητανε λεει απο τις καλυτερες και σε ενα βραδυ μπουμ.3-4 εταιρειες ειναι καθαρες και αυτες ποσο θα αντεξουν με τοσα ατυχηματα καθε μερα?Ρωτας και ψαχνεις συνεχεια για το τι γινεται με την εταιρεια σου.Μην επαναπαυεσαι στον ασφαλιστη γιατι και αυτος θα το μαθει μαζι με σενα οταν κλησει μια εταιρεια.Υπαρχουν πολλες επιλογες.Ευχαριστω πολυ.
Γνωρίζετε πολλούς των οποίων τα ΙΧ έγιναν στόχοι τρομοκρατικών επιθέσεων, πήραν φωτιά, "έμειναν" στο δρόμο, τα έκλεψαν κλπ.; Προσωπικά κανένα. Αλλά κι εσείς, ενδεχομένως, 1-2, σε σύνολο βέβαια εκατοντάδων γνωστών σας. ¶ρα οι έξτρα καλύψεις είναι απλά μια καλή "αρπαχτή" των ασφαλιστικών σε βάρος των (ανασφαλών) πελατών τους. Το συμπέρασμα είναι ότι ακόμα και αν επέλθει ο "ασφαλιστικός κίνδυνος", τα χρήματα που έχουν δαπανηθεί μέχρι τότε για την κάλυψή του είναι συνήθως περισσότερα, αν όχι πολλαπλάσια. Ένα παράδειγμα από προσωπική εμπειρία γιατί είναι τζάμπα οτιδήποτε έξτρα (και για τους νεότερους): Μέχρι τώρα πλήρωνα 20 χρόνια επιπλέον κάλυψη για "κρύσταλλα" (το βάζω σε εισαγωγικά γιατί είναι κοροϊδία, αφού δεν καλύπτονται οι καθρέφτες, που είναι τα πλέον ευπαθή κρύσταλλα στο αυτοκίνητο). Όλα αυτά τα χρόνια μου χρειάστηκε, μόνο μια (1) φορά, ένα (1) πλαϊνό τζάμι. Τότε το τζάμι έκανε 7.000 σε δρχ., ποσό λίγο παραπάνω από το τότε επιπλέον κόστος ασφάλισης για "κρύσταλλα". Ακόμα όμως και να χρειαζόμουν π.χ. παρμπρίζ (το αναφέρω γιατί το λένε συνέχεια οι ασφαλιστές - "ξέρεις τι θα πάθεις από ένα πετραδάκι..."), τόσα χρόνια πάλι ασύμφορο θα ήταν να πληρώνω έξτρα. Δείτε: Μέσος όρος 50 ευρώ το χρόνο Χ 20 χρόνια = 1.000 ευρώ. Τα παρμπρίζ κοστίζουν λιγότερο. Όσο για τα "πετραδάκια", κι αυτά υπακούνε στο νόμο των πιθανοτήτων και, απλά, δεν εμφανίζονται... Θα πείτε "έτυχε σε σένα να μην πάθεις ζημιά". Όχι δεν έτυχε, κι εγώ υπακούω στον ίδιο νόμο! Για του λόγου το αληθές, ξέρετε πολλά αυτοκίνητα να άλλαξαν παρμπρίζ; Τέλος, όσον αφορά στο δίλημμα "μικρή ή μεγάλη", όλες οι ασφαλιστικές παρέχουν πάνω κάτω τις ίδιες καλύψεις και έχουν τις ίδιες υποχρεώσεις, ενώ και οι νόμοι ισχύουν εξίσου για όλες. ¶ρα δεν έχει νόημα να πληρώνεις επιπλέον μια "μεγάλη". Ακόμα και αν κάποια εταιρεία πτωχεύσει, σε βάθος χρόνου αξίζει το ρίσκο! Και μη νομίζει κανείς ότι οι "επώνυμες" αποζημιώνουν καλύτερα, είναι παντελώς ανακριβές (να μην πω ένα μεγάλο ψέμα). Συμπερασματικά, ρωτάτε: ασφάλεια "μεγάλη και ακριβή ή μικρή και φθηνότερη;" Και τη μικρή & τη φθηνότερη απαντάω, χαλαρά...
Εγώ διάλεγα πάντα την φτηνή και την απλη ασφάλεια για το αυτοκινητό μου και όχι την μικτή έκανα ενα τραγικό λάθος ήταν το αμάξι μου καινούριο του κουτιού και βγαίνει μια μερσεντεζ από την διασταύρωση παραβιάζει το στοπ και μου έβγαλε το αμάξι off είχα ένα honda jazz και ακομα τραβιέμαι με τις ασφάλειες μέχρι και τώρα που σας μιλαώ γιαυτό αποφάσησα αν ξαναπάρω αμάξι να κάνω μικτή γιατί αν έκανα μικτή τώρα θα είχα άλλο αμάξι πάλι καινούριο και πληρωνω ακομα και τις δοσεις χωρις να εχω αμαξι.
ΟΔΗΓΩ 25 ΧΡΟΝΙΑ, ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΩ ΑΝΕΛΕΙΠΩΣ, ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΜΙΑ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΜΠΛΑΚΕΙ ΠΟΤΕ ΣΕ ΑΤΥΧΗΜΑ, ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΠΙΟ ΦΘΗΝΗ, ΤΗ ΒΑΣΙΚΗ, ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΙΟ ΦΘΗΝΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ. ΟΙ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ. ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΣΟΥ ΠΕΡΙΣΕΥΟΥΝ. ΤΟΤΕ ΟΚ. ΓΕΝΙΚΑ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ ΤΑ ΘΕΩΡΩ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ. ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΝΑΝΕΩΣΗ, ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕ ΑΥΞΗΣΗ, ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΟΤΙ ΑΥΞΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΚΑΛΥΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ. ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ Η ΙΔΙΑ ΚΑΡΑΜΕΛΑ. ΣΟΥ ΛΕΕΙ 750.000 ΕΥΡΩ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ Η ΚΑΛΥΨΗ ΑΠΟ 500.000 ΠΟΥ ΗΤΑΝΕ. ΛΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΠΟΤΕ 750.000 ΑΝ ΣΟΥ ΤΥΧΕΙ ΚΑΤΙ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΟΥ ΜΥΡΙΖΟΥΝ ΑΠΑΤΕΩΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ!
ΚΑΤΑ ΠΡΩΤΟ ΛΟΓΟ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΕΙ. ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΚΑΙΡΟ ΚΟΙΝΟ ΜΥΣΤΙΚΟ. ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ, ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΜΑΣ ΠΡΑΚΤΟΡΑ. ΤΟΠΙΚΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΜΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΔΥΟ ΕΙΔΗ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ. ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΟΤΑΝ "ΕΣΚΑΣΕ" Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΑΝ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ Ή ΕΠΙΒΑΡΥΝΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΚΑΛΥΠΤΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ, ΠΟΥ ΕΦΥΓΑΝ ΝΥΚΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΟΥΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ, ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΔΥΣΤΥΧΕΙΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΑΚΑΛΥΠΤΟΥΣ ΜΕ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ. ΤΡΙΤΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ. ΑΝ ΣΥΜΒΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΘΕΛΩ ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΙΚΡΗ ΑΝΑΜΟΝΗ ΣΤΗΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΜΙΚΤΗΣ, ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΤΙΜΟ. ΘΕΩΡΩ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΤΗ ΜΙΚΤΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΟΤΑΝ ΤΡΕΧΟΥΝ ΔΟΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΔΑΝΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΓΕΝΙΚΑ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΙΕΣΜΕΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΧΩ ΔΕΙ ΝΑ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΤΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΥ ΠΟΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΟΥΣ. ΠΟΛΛΟΙ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ "ΟΔΗΓΑΡΕΣ" ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΟΥΝ ΤΟ "ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΟ" ΤΑΛΕΝΤΟ ΤΟΥΣ, ΣΤΡΑΠΑΤΣΑΡΙΣΑΝ ΤΑ ΟΡΙΑΚΑ ΑΓΟΡΑΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΦΗΣΑΝ ΜΕΤΑ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ, ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΜΕΝΟΙ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΤΟ ΛΕΟΦΩΡΕΙΟ. ΑΝ ΠΑΛΙ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΥΧΟΝ ΖΗΜΙΑ, ΤΟΤΕ ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΑΠΛΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ. ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΙΚΤΗΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΖΟΜΕΝΟ ΠΟΣΟ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑ Χ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΚΑΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΑ ΑΡΝΗΘΕΙ ΝΑ ΣΕ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ, ΙΣΧΥΡΙΖΟΜΕΝΗ ΤΗΝ ΔΗΘΕΝ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΜΑΣ, ΕΧΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ. ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ, ΑΛΛΑ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ Η ΜΙΚΤΗ ΚΟΣΤΙΖΕΙ, ΤΗΝ ΠΡΟΤΙΜΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΗΡΕΜΟΣ.
ΜΙΚΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ ΗΣΥΧΟ!!!!!ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ,ΤΟ ΠΟΛΥ 1,5 ΕΒΔΟΜΑΔΑ.
ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΧΩ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ.ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΔΙΝΩ ΣΤΟΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΛΥΨΕΙΣ ΠΛΗΝ ΤΙΣ ΜΙΚΤΗΣ ΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΤΙΜΗ.ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΠΟΥ ΕΜΕΝΑΝ ΜΕ ΜΕΤΕΦΕΡΕ ΣΕ ΑΛΛΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΕΞΟΔΟ.ΑΚΟΜΑ ΟΤΑΝ ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΜΑΛΩΣΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΓΓΑΚΟΥΣ ΤΙΣ ΑΝΤΙΠΡΩΣΟΠΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΔΗΘΕΝ ΑΣΦΑΛΕΙΣΗΣ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ.
Πρώτα από όλα μη νομίζετε ότι υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά στα ασφάλιστρα μεταξύ μεγάλων και μικρών ασφαλιστικών εταιρειών. Το ζήτημα είναι πόσο αξιόπιστη είναι μια ασφαλιστική εταιρεία αλλά αυτό για να το γνωρίζεις θα πρέπει να έχεις άκρες στην ασφαλιστική αγορά. Η γνώμη μου είναι ότι πάντα η μέση λύση σε όλα τα πράγματα είναι η καλύτερη. Έτσι έχω διαλέξει μια ασφαλιστική που χωρίς να είναι πρώτο όνομα θεωρώ ότι θα με καλύψει αν ποτέ εμπλακώ σε ατύχημα. Δεν έχω μικτή ασφάλιση την οποία θεωρώ περιττή. Προτιμώ να έχω τη προσοχή μου τεταμένη. Ε που να πάρει η οργή όδηγώ 23 χρόνια και μια μόνο φορά ενεπλάκην σε ατύχημα από δική μου υπαιτιότητα (και η ζημιά που έπαθε το ιστορικό ΦΙΑΤ 124 του μακαρίτη του πατέρα μου το έτος 1992 ήταν τόσο μικρή που δε τη φτιάξαμε). ¶ρα όλα αυτά τα χρονια έχω γλυτώσει ένα πλήθος χρήματα για μικτή ασφάλιση που και μια ζημιά των € 3000-4000 να πάθω, χαλάλι. Σε τελική ανάλυση ποτέ δεν είσαι ασφαλής με τις ασφάλειες γιατί σε κάποιον γνωστό μου έτυχε η ακόλουθη περίπτωση. Σε μια διασταύρωση παραβίασε κάποιος STOP και για να τον αποφύγει ο γνωστός μου έριξε το πανάκριβο τζιπ του σε ένα δέντρο. Παθαίνει ζημίες 20.000 ευρώ και η ασφαλιστική του κάλυψε τις 10.000 ήτοι τα μισά. Αν ο γνωστός μου επεφτε πάνω στο όχημα του παραβάτη η ασφαλιστική θα του κάλυπτε όλη τη ζημιά αλλά ο παραβάτης είναι βέβαιο ότι θα τραυματιζόταν σοβαρά το δε αυτοκίνητό του θα πήγαινε για σκραπ. Τα συμπεράσματα δικά σας.
Ανάλογα με το αυτοκίνητο κάνω και την ασφάλιση. Σε ένα παλιό αυτοκίνητο, μικρής αξίας (ένα Ford Sierra, που αργότερα πούλησα 850 ευρώ) έκανα μια φθηνή ασφάλιση, ίσα ίσα να είμαι καλυμένος από το νόμο, αλλά όχι σε μη γνωστή εταιρεία . Στο κάτω κάτω και αν κλείσει η εταιρεία, (όπως έκλεισε η ΑΣΠΙΣ-ΠΡΟΝΟΙΑ, στην οποία ήμουν ασφαλισμένος) αυτά που έχασα ήταν λίγα. Σε ένα λίγο καλύτερο αυτοκίνητο (ένα Mitsubishi Pajero) που έχω, έχω απλή μεν ασφάλιση, αλλά σε πιό σίγουρη εταιρεία όπως η ΕΘΝΙΚΗ. Σε ένα ακόμα καλύτερο αυτοκίνητο που έχω (Maserati Ghibli, αξίας 19000 ευρώ), έκανα ασφάλιση απλή μεν, αλλά με διάφορες επιπλέον καλύψεις, για μεγαλύτερη σιγουριά, σε μια αρκετά αξιόπιστη εταιρεία (Interamerican), που έχει ένα πρόγραμμα ικανοποιητικό, για μένα. Τώρα όσο αφορά τη μικτή την κρίνω αρκετά ακριβή, για τα οικονομικά μου. Πιθανό να έκανα μικτή, αν είχα ένα αυτοκίνητο αξίας άνω των 30000 ευρώ. Μια ακόμα παράμετρος, για να επιλέξει κανείς μια ασφάλεια, είναι και οι ικανότητες του κάθε οδηγού. ¶ν κάποιος δεν κάνει συχνά ατυχήματα, μπορεί να καταφύγει σε μιά φθηνή ασφάλεια, ενώ αν είναι επιρρεπής στα τρακαρίσματα, αξίζει μιά καλύτερη, ή μιά μικτή.