Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing Ηλεκτρικά & Φόρτιση
Νέες Μάρκες στην Ελλάδα
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Είστε σίγουροι ότι χρειάζεστε μικρομεσαίο με 150+ άλογα;

Είστε σίγουροι ότι χρειάζεστε μικρομεσαίο με 150+ άλογα;

(23/11/2010)

Από πότε θέλουμε όλοι GTI; Γιατί με τόσα άλογα τέτοιες επιδόσεις παίρνουμε από αυτά τα αυτοκίνητα. Με τι τίμημα όμως στην αγορά και στη χρήση; Είστε σίγουροι ότι χρειάζεστε τόση δύναμη σε ένα μικρομεσαίο;

autotriti team

Σίγουρα το δέλεαρ είναι μεγάλο. Εξάλλου είμαστε η γενιά του «περισσότερο = καλύτερο» και άρα όσο πιο πολλά άλογα έχει ένα αυτοκίνητο, τόσο πιο πολύ το θέλουμε. ¶λλο όμως να το θέλουμε, και άλλο να ενδίδουμε και να το αγοράζουμε.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ή μήπως είναι τα πράγματα αλλιώς. Γιατί μπορεί τα GTI της κατηγορίας, μόλις μία γενιά πριν, να είχαν ιπποδυνάμεις που σήμερα θεωρούμε «κανονικές», όμως οι ανάγκες οι δικές μας αλλά και των αυτοκινήτων αλλάζουν.
Από τη μία το μικρομεσαίο δεν είναι πλέον το νεανικό μοντελάκι που κυκλοφορεί με έναν, άντε δύο άτομα μέσα. Πάει αυτό. Το μικρομεσαίο έχει γίνει πλέον και στην Ελλάδα το βασικό οικογενειακό όχημα. Μεταφέρει κόσμο, και συχνά τον κάνει ταξίδι στο χωριό, διακοπές και μπρος πίσω στο σχολείο. Χρειάζεται δύναμη και ασφάλεια.
Σωστά. Δε φτάνει δηλαδή που βάρυνε το ίδιο όπως έχουν βαρύνει όλα τα αυτοκίνητα τελευταία (αν και αυτό αλλάζει σιγά- σιγά), έχει και μεγαλύτερο βάρος να μεταφέρει. ¶ρα θέλει δύναμη. Θέλει ισχύ.

Θέλει, αλλά πόση; Δεν είναι περίεργο που όλοι οι κατασκευαστές έχουν εκδόσεις και πιο κοντά στα 100 άλογα; Δεν είναι ακόμη πιο περίεργο που αρκετοί από αυτούς δεν έχουν μπει καν στον κόπο να πάνε πάνω από 125-130 ίππους. Ναι, ιάπωνες και κορεάτες προσφέρουν μοντέλα που δεν συμμετέχουν σε αυτό τον «αγώνα» για τα μεγαλύτερα νούμερα.
Και τόση δύναμη φτάνει. Ακόμη και χωρίς να πάει κανείς σε μοντέλα με 150+ ίππους θα δει ότι οι επιδόσεις είναι σημαντικά καλύτερες από οτιδήποτε άλλο οικογενειακό είχε οδηγήσει στο παρελθόν. Τόσο καλά. ¶ρα σίγουρα τα θέματα της άνεσης στα ταξίδια και της ασφάλειας στο προσπέρασμα είναι καλυμμένα.
Από κει και πέρα τα ισχυρά αυτοκίνητα είναι και πιο ακριβά. Αφού δεν τα θες τα 150+ άλογα στο μικρομεσαίο, γιατί να τα πληρώσεις; Και γιατί να τα πληρώνεις όσο κυκλοφορείς; Γιατί όσο «πάει» τόσο «καίει». Το έχεις ανάγκη; Ή μήπως παρασύρεσαι;
Τι λέτε λοιπόν; Τα χρειάζεστε τόσα άλογα σε ένα μικρομεσαίο; Είναι απαραίτητα; Σε εσάς; Ή μήπως παρασυρόμαστε όλοι από το μάρκετινγκ και αγοράζουμε περιττή δύναμη; Ειδικά σε ένα αυτοκίνητο που κινείται καθημερινά και συνήθως αργά;