• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
13 φωτογραφίες »

Με το νέο Yaris κάνεις 1.000 χιλιόμετρα με 50 ευρώ

58.089 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/12/2020

Το νέο υβριδικό Toyota Yaris καταφέρνει να είναι το λιγότερο απαιτητικό σε καύσιμο μοντέλο της κατηγορίας του, εξασφαλίζοντας οικονομία στο χρήστη και αραιά διαστήματα ανεφοδιασμού.


Μπορεί τον τελευταίο καιρό η λέξη υβριδικό να ακούγεται διαρκώς ως χαρακτηριστικό των μοντέλων, ωστόσο πρωτοστάτης σε όλη αυτή την τάση είναι η Toyota, η οποία από το 1997 (με το Prius) εξελίσσει την δική της τεχνολογία υβριδικών οχημάτων, με την ονομασία Hybrid Synergy Drive (HSD).

Μια τεχνολογία που προσφέρει στην ελληνική αγορά εδώ και αρκετά χρόνια και πλέον βρίσκεται στην τέταρτη γενιά της. Κύριος εκφραστής της είναι το Yaris, το δημοφιλέστερο μοντέλο την τελευταία δεκαετία και αδιαμφισβήτητος θριαμβευτής στη μάχη των πωλήσεων. Φυσικά η υβριδική τεχνολογία της Toyota συναντάται όλα τα σημαντικότερα μοντέλα της γκάμας της, όπως το C-HR και η Corolla, αλλά το Yaris ήταν το πρώτο μοντέλο που την έκανε γνωστή στον Έλληνα καταναλωτή και αυτή που πρωταγωνιστεί στην νέα τέταρτη γενιά του ιαπωνικού μικρού.

Μια απλή ιδέα, με high-tech υλοποίηση 
Με στόχο τη μείωση της κατανάλωσης και των CO2, η Toyota υιοθέτησε το παράλληλο υβριδικό σύστημα με το όχημα να διαθέτει δύο πηγές ενέργειας. Άλλωστε η λέξη υβριδικό αυτό ακριβώς σημαίνει, συνδυασμός διαφορετικών κύριων παραγόντων, οι οποίοι στην αυτοκίνηση καθιερώθηκε να είναι τα ορυκτά καύσιμα και ο ηλεκτρισμός. Έτσι κύρια μονάδα κίνησης είναι ο βενζινοκινητήρας, που συνεργάζεται με έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος παίρνει την ενέργεια από μπαταρίες. Έτσι το όχημα για την κίνηση του μπορεί να χρησιμοποιεί είτε την μία είτε την άλλη μορφή ενέργειας, αλλά και τις δύο μαζί, σε περιπτώσεις αυξημένης ανάγκης.

Μπορεί η αιτία που γέννησε τα υβριδικά συστήματα να είναι η μείωση των ρυπογόνων εκπομπών, ωστόσο φέρει και ένα παράπλευρο όφελος, ίσως και σημαντικότερο στα αγοραστικά κριτήρια, αυτό την μειωμένης κατανάλωσης. Μάλιστα με την ιδιαιτερότητα πως εντός πόλης, εκεί που ένα μικρό αυτοκίνητο κάνει την συντριπτική πλειοψηφία των χιλιομέτρων του, πέφτει ακόμα περισσότερο. Πόσο πολύ; Το ρεκόρ αυτή τη στιγμή ανήκει στο νέο Yaris που σε πραγματικές συνθήκες εντός πόλης χρειάζεται μόλις 3,5 λτ./100 χλμ.. 

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

 
Σχολιάστε την είδηση 10 σχόλια