Alfa Romeo Giulietta (2018) στο elk test: Μια γνήσια Alfa!
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Alfa Romeo Giulietta (2018) στο elk test: Μια γνήσια Alfa!

6.578 Επισκέψεις στο άρθρο (21/5/2023)

Πριν από περίπου 5 χρόνια δοκιμάσαμε την Alfa Romeo Giulietta στην άκρως απαιτητική δοκιμασία του elk test. Πως τα είχε πάει η Ιταλίδα και τι εντυπώσεις μας άφησε;

Απέδειξε το DNA της και με το παραπάνω!

Η Alfa Romeo Giulietta ήταν ένα από τα αγαπημένα σύγχρονα μοντέλα των Ιταλών στη χώρα μας. Πλέον δεν είναι διαθέσιμη προς αγορά ως καινούργια, ωστόσο αποτελεί μια καλή επιλογή μεταχειρισμένου για όσους θέλουν να ζήσουν σαν Alfisti. Εμείς στο AutoΤρίτη Test Center είχαμε δοκιμάσει το 2018 την Giulietta στην δύσκολη δοκιμασία του Elk Test. Πως τα κατάφερε όμως;

Όταν πραγματοποιούσαμε το τεστ, η αντιπροσωπεία δεν είχε διαθέσιμη βενζινοκίνητη Giulietta προς δοκιμή. Ωστόσο μετά από τις έντονες πιέσεις των αναγνωστών μέσω του διαδικτύου αποφασίσαμε να δοκιμάσουμε τη διαθέσιμη πετρελαιοκίνητη έκδοση με τα 120 άλογα. Και παρά το έξτρα βάρος της, η Giulietta σημείωσε μια από τις κορυφαίες τότε επιδόσεις του τεστ εξαργυρώνοντας στην πράξη το Alfa Romeo γενετικό της υλικό. Μέχρι και σήμερα, αποτελεί ένα από τα πιο ασφαλή μοντέλα στην κατηγορία της, όσον αφορά στην ενεργητική ασφάλεια, αλλά και ένα από τα συναρπαστικά στην οδήγηση.


H Giulietta απέδειξε το DNA της Alfa Romeo.

H Giulietta απέδειξε το DNA της Alfa Romeo.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

70 χλμ./ώρα - επιτυχής προσπάθεια
Διαδικασία ρουτίνας ήταν για την Giulietta η προσπάθεια στα 70 χλμ./ώρα την οποία, η ιταλίδα καλλονή ολοκλήρωσε με εμφατικό τρόπο. Η ανάρτηση δουλεύει άψογα και το τιμόνι αποτελεί σημείο αναφοράς για την ακρίβεια και την «κοψιά» του. Η αμεσότητα των αντιδράσεων φάνηκε και στην επίσης επιτυχημένη προσπάθεια των 72 χλμ./ώρα 

72 χλμ./ώρα - επιτυχής προσπάθεια
Υπεραισιόδοξη αποδείχθηκε η προσπάθειά μας σε αυτή την ταχύτητα. Η Giulietta δεν κατάφερε να στρίψει εμφανίζοντας υποστροφή. Πάντως παρά το παραπάνω βάρος μπροστά, η υποστροφή δεν πήρε δραματική διάσταση χάρη και στο «σωστό» ESP. Ούτε αναπηδήσεις, ούτε έντονες μεταφορές βάρους, με την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων να κρατάει βιδωμένους στο δρόμο τους πίσω τροχούς.

74 χλμ./ώρα - επιτυχής προσπάθεια
Η Giulietta κατάφερε τελικά να σημειώσει μια ιδιαίτερα καλή επίδοση. Το τιμόνι αποδείχθηκε πως είναι ένα από τα κορυφαία της κατηγορίας, βοηθώντας αισθητά στην ακρίβεια των ελιγμών. Εξαιρετικό ειδικά στην επιλογή Dynamic του συστήματος παραμετροποίησης Alfa DNA. Το ESP επενέβη διακριτικά όσο χρειαζόταν για να διορθώσει μια ελαφρα τάση υποστροφής και δεν παρατηρήθηκαν άτσαλες μεταφορές βάρους ικανές να αλλάξουν την ισορροπία. 

Αίσθηση οδηγού-επιβατών

Γενική αίσθηση οδηγού: Aν και diesel (άρα περισσότερο βάρος) η Giulietta μου θύμισε την ευχάριστη οδηγική της αίσθηση. Σημείο αναφοράς το τιμόνι, αλλά και η αμεσότητα των αντιδράσεών της. 

Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Δεν μας άγχωσε ακόμη και στην αποτυχημένη προσπάθεια με πολλά χλμ./ώρα. Ο δυναμικός οδηγικός χαρακτήρας της Giulietta έγινε αισθητός και σε εμάς.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Σχολιάστε
ΚΤΕΟ
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel