Αν τα βενζινοκίνητα καίνε τώρα λίγο, υπάρχει λόγος να δώσετε παραπάνω λεφτά για ντίζελ;
Αν τα βενζινοκίνητα καίνε τώρα λίγο, υπάρχει λόγος να δώσετε παραπάνω λεφτά για ντίζελ;
6.052 Επισκέψεις στο άρθρο (22/5/2014)
Τι κατανάλωση θέλετε από το δικό σας αυτοκίνητο; Έχετε δει ποιο μοντέλο την πετυχαίνει; Με τι κινητήρα; Τώρα που οι κινητήρες βενζίνης έχουν εξελιχθεί τόσο ώστε να καίνε μέχρι και το μισό απ ότι πριν πέντε χρόνια πριν, έχετε άλλο λόγο να προτιμήσετε ντίζελ;
autotriti team
Είδατε τι καταναλώσεις πέτυχαν τα βενζινοκίνητα μοντέλα που έκαναν τη δοκιμή κατανάλωσης μέχρι Θεσσαλονίκη; Τα τέσσερα λίτρα, ή και λιγότερα, έχουν γίνει πλέον δεδομένα για πολλά μοντέλα της μικρής και μικρομεσαίας κατηγορίας.Τέσσερα λίτρα στα 100 είναι κατανάλωση που ήταν ανήκουστη μέχρι πριν μερικά χρόνια. Την μάθαμε, και ίσως τη συνηθίσαμε, με τον ερχομό των κινητήρων ντίζελ, και ίσως πολλοί την ταυτίσαμε με την πετρελαιοκίνηση.Σαφώς τα φώτα της δημοσιότητας σε ότι αφορά την χαμηλή κατανάλωση έχουν πέσει στο ντίζελ και αυτό έχει στερήσει στους βενζινοκινητήρες να επιδείξουν την εκπληκτική τους εξέλιξη που τώρα γίνεται προφανές ότι έχει πετύχει εξίσου χαμηλά νούμερα.Το ντίζελ βέβαια μάθαμε να το θέλουμε όλοι. Η χαμηλή κατανάλωση ήρθε ακριβώς τη στιγμή που οι Έλληνες οδηγοί τη χρειάστηκαν. Δεν ήρθε όμως με το αζημίωτο. Οι τιμές των ντίζελ αυτοκινήτων είναι αρκετά τσιμπημένες, και με την τιμή αγοράς να αποτελεί σήμερα το σημαντικότερο κριτήριο επιλογής, έχει αποτελέσει εμπόδιο για αρκετούς αγοραστές.Οι βενζινοκινητήρες όμως είναι εμφανώς αλλαγμένοι. Από τη μία τα υβριδικά σύνολα είναι γνωστό ότι καταφέρνουν τις καλύτερες καταναλώσεις, από την άλλη όμως, αυτό που δεν είχε γίνει αντιληπτό μέχρι σήμερα ίσως, και οι συμβατικοί βενζινοκινητήρες πετυχαίνουν ιδιαίτερα χαμηλή χρήση καυσίμου.Εντάξει, το ντίζελ έχει το επιπλέον προτέρημα της χαμηλής τιμής καυσίμου, έναντι της βενζίνης, όμως από την άλλη το καύσιμο αποτελεί πονοκέφαλο στο θέμα της νοθείας με πολύ κόσμο να ανησυχεί για την ευαισθησία των ντίζελ και το κόστος επισκευής τους σε περίπτωση βλάβης λόγω καυσίμου.Εσείς τι λέτε όμως; Το ξέρατε ότι τα νέα βενζινοκίνητα μοτέρ προσφέρουν τόσο χαμηλές καταναλώσεις; Και τώρα πόσο διατεθειμένοι είστε να «επιστρέψετε» στη βενζίνη; Υπάρχει κάτι άλλο που σας κρατάει στο ντίζελ; Η μεταπώληση ίσως; Το κόστος του καυσίμου; Τι λέτε;
Εάν δεν έχεις αυτοκίνητο τότε ΟΚ αξίζει να αγοράσεις ντηζελ (και πάλι αν κάνεις πάνω από 15-20000 Km το χρόνο)...... αν όμως είναι να σκοτώσεις ένα καλό αυτοκίνητο 5-6ετίας για 3-4 χιλιάρικα και να δώσεις άλλα 9-10 χιλιάρικα ευχαριστώ δεν θα πάρω ... προτιμώ να τα πληρώσω σε βάθος 15ετίας για την διαφορά κόστους χρήσης και όχι να προπληρώσω
στην πραξη τα βενζινοκινητα καινε 1-1,5 λιτρο παραπανω απο τα diesel.
αν εχεις ετησια 30000 χλμ
η διαφορά στην καταναλωση και την τιμη διαμορφωνουν περιπου 1500 ευρώ παραπανω κοστος χρησης μεταξυ βενζινης και πετρελαιου. Και επειδη οι καιροι ειναι δυσκολοι αν το κρατησεις 10 χρονια εχεις γλιτωσει 15000 ευρώ δηλ. ενα αυτοκινητο ακομα.
H σύγκριση χρήσης βενζίνης - ντίζελ έχει γίνει πολλές φορές από τα περιοδικά αυτοκινήτου, και είναι "κουκιά μετρημένα".
Το θέμα της ποιότητας ντίζελ λύνεται με προσοχή στην επιλογή των πρατηρίων, ενώ επιπλέον το ντίζελ είναι το πλέον πιθανό καύσιμο που δεν θα υποστεί αυξήσεις.
Σήμερα υπάρχουν κινητήρες ντίζελ που ακούγονται σχεδόν σαν βενζινοκινητήρες, και μένει το στύλ οδήγησης που είναι προσωπικό θέμα του καθενός.
ta diesel vgazoun poli tumani perase apo mia piatsa taxi na deis kaysaerio..
Εάν δεν έχεις αυτοκίνητο τότε ΟΚ αξίζει να αγοράσεις ντηζελ (και πάλι αν κάνεις πάνω από 15-20000 Km το χρόνο)...... αν όμως είναι να σκοτώσεις ένα καλό αυτοκίνητο 5-6ετίας για 3-4 χιλιάρικα και να δώσεις άλλα 9-10 χιλιάρικα ευχαριστώ δεν θα πάρω ... προτιμώ να τα πληρώσω σε βάθος 15ετίας για την διαφορά κόστους χρήσης και όχι να προπληρώσω
στην πραξη τα βενζινοκινητα καινε 1-1,5 λιτρο παραπανω απο τα diesel.
αν εχεις ετησια 30000 χλμ
η διαφορά στην καταναλωση και την τιμη διαμορφωνουν περιπου 1500 ευρώ παραπανω κοστος χρησης μεταξυ βενζινης και πετρελαιου. Και επειδη οι καιροι ειναι δυσκολοι αν το κρατησεις 10 χρονια εχεις γλιτωσει 15000 ευρώ δηλ. ενα αυτοκινητο ακομα.
H σύγκριση χρήσης βενζίνης - ντίζελ έχει γίνει πολλές φορές από τα περιοδικά αυτοκινήτου, και είναι "κουκιά μετρημένα".
Το θέμα της ποιότητας ντίζελ λύνεται με προσοχή στην επιλογή των πρατηρίων, ενώ επιπλέον το ντίζελ είναι το πλέον πιθανό καύσιμο που δεν θα υποστεί αυξήσεις.
Σήμερα υπάρχουν κινητήρες ντίζελ που ακούγονται σχεδόν σαν βενζινοκινητήρες, και μένει το στύλ οδήγησης που είναι προσωπικό θέμα του καθενός.
Καθείς όπως ευαρέσκεται.