4 φωτογραφίες »

Το μοντέλο θα παρουσιαστεί το 2021, ενώ βάση θα αποτελέσει η πλατφόρμα MQB. Η εμφάνιση έχει σαφή Allroad στοιχεία, ενώ στα συν ότι θα είναι και 4κίνητο.

Αποκλειστικό: Νέο Audi A3 Cityhopper

26.263 Επισκέψεις στο άρθρο (10/9/2020)

Το μικρομεσαίο Allroad: Στην 4η γενιά του Α3 η Audi αποφάσισε να κόψει κάποια από τα αμαξώματά του, αλλά και να προσθέσει ένα νέο, στο trend της εποχής. Θα είναι το A3 Allroad, ή όπως προς το παρόν ονομάζεται, A3 Cityhopper.


Δεν υπάρχει αμφιβολία πως τα SUV/crossover είναι το νέο trend της αυτοκίνησης. Οι καταναλωτές στρέφονται σε αυτά, οι αυτοκινητοβιομηχανίες εμπλουτίζουν συνεχώς τις γκάμες τους με κάθε είδους πρόταση. Και έτσι, ενώ παλιά υπήρχαν προτάσεις μόνο στις μεγάλες κατηγορίες, τώρα βλέπουμε συνεχώς νέες, είτε ως «σφήνα» ανάμεσα σε υπάρχοντα μοντέλα, είτε σε νέα πεδία.

Μια τέτοια περίπτωση αποτελεί και το Audi A3 Allroad κατασκοπευτικές φωτογραφίες και αποκλειστικές πληροφορίες του οποίου παρουσιάζουμε εδώ. Αρχικά να πούμε πως στη νέα, τέταρτή του γενιά η Audi κόβει το 3θυρο και cabrio αμάξωμα γιατί η ζήτηση από τον κόσμο ήταν περιορισμένη (σ.σ. άρα και το εμπορικό όφελος μικρό), και προσθέτει ένα αμάξωμα στο οποίο αφενός έχει περγαμηνές, αφετέρου ο κόσμος το ζητάει.

Το νέο μοντέλο προς το παρόν ονομάζεται στους εσωτερικούς κόλπους της Audi, A3 Cityhopper, όμως δεν αποκλείεται όταν θα βγει στην παραγωγή να επικρατήσει το «βαρύτερο» Allroad που χρησιμοποιεί η εταιρεία για τα μεγαλύτερα μοντέλα της. Το χρονοδιάγραμμα λέει πως το μοντέλο θα παρουσιαστεί μέσα στο 2021 και όπως υπαγορεύει το όνομά του θα αποτελεί μια υπερυψωμένη εκδοχή του Α3, η οποία εμπορικά θα τοποθετηθεί ανάμεσα στα Audi Q2 και Audi A3. Άλλωστε και το μήκος του θα είναι στα 4,3 μέτρα.

Αναφορικά με την εξωτερική σχεδίαση, όπως βλέπετε στην ψηφιακά επεξεργασμένη αποκλειστική φωτογραφία, το A3 Cityhopper θα φέρει όλα τα γνώριμα Allroad χαρακτηριστικά της μάρκας, δηλαδή μαύρα πλαστικά προστατευτικά περιφερειακά του αμαξώματος, ράγες οροφής, έναν ελαφρώς επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα χαμηλά, μια λεπτή φάσα εισαγωγής στο τελείωμα το καπό και το σημαντικότερο: μάσκα με 8 γωνίες, αντί των 6 που έχει το χάτσμπακ. Το εσωτερικό από την άλλη δεν θα διαφοροποιείται και θα προέρχεται αυτούσιο από το απλό.

Στο τεχνικό κομμάτι τώρα η συνταγή είναι γνωστή. Οι κινητήρες -όλοι τους mild hybrid- θα παρθούν από το απλό Α3 χωρίς όμως τον βασικό των 1.000 κυβικών. Βάση φυσικά θα αποτελέσει η πλατφόρμα MQB, ενώ ελαφρώς αυξημένη θα είναι η απόσταση από το έδαφος (+4 εκατοστά), όπως δηλαδή έχει συμβεί στην άλλη πρόσφατη αντίστοιχη έκδοση της Audi, το A1 Citycarver. Όσον αφορά τέλος την μετάδοση της κίνησης; Τα νέα είναι καλά και η Audi εξετάζει να μην το προσφέρει μόνο ως προσθιοκίνητο, αλλά και ως 4κίνητο, καθώς η πλατφόρμα μπορεί να το «σηκώσει».

Η γνώμη μας
Ο κόσμος ζητάει SUV, η Audi έχει εμπειρία στα Allroad άρα η μίξη αυτή υπόσχεται ένα καλό αποτέλεσμα, το οποίο έρχεται να εμπλουτίσει την γκάμα και να μην πέσει πάνω σε κάποιο από τα Q μοντέλα. 

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center