Φουτουριστική σχεδίαση για το Audi e-tron GT, άγρια αυτή της Mercedes-AMG E 63 S.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Φουτουριστική σχεδίαση για το Audi e-tron GT, άγρια αυτή της Mercedes-AMG E 63 S.

Ηλεκτρικό Audi RS e-tron GT Vs «βενζινάρα» Mercedes AMG E 63 S

10.186 Επισκέψεις στο άρθρο (25/12/2021)

Δύο διαφορετικοί κόσμοι συναντιούνται με κοινό σκοπό να σου χαρίσουν άφθονα χαμόγελα και να σου ανεβάσουν την αδρεναλίνη. Και το καταφέρνουν. Εσύ όμως τι τύπος είσαι; Των 100 οκτανίων ή των kW, όταν πρόκειται για την οδηγική σου απόλαυση;

Audi Vs Mercedes-AMG: Ηλεκτρικό ή βενζινάρα στα 600 άλογα;


    Ηχητικά, μέσα στην πόλη το Audi θα περάσει απαρατήρητο, αφού ο διαστημικός ήχος θα καλυφθεί από τις τρύπιες εξατμίσεις των διπλανών οχημάτων. H Mercedes από την άλλη δεν μπορεί να κρυφτεί…

    Ηχητικά, μέσα στην πόλη το Audi θα περάσει απαρατήρητο, αφού ο διαστημικός ήχος θα καλυφθεί από τις τρύπιες εξατμίσεις των διπλανών οχημάτων. H Mercedes από την άλλη δεν μπορεί να κρυφτεί…

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

  • Επιταχύνει σε fast forward το Audi
  • Βρυχηθμοί του πολέμου από τις εξατμίσεις της Mercedes-AMG
  • Περισσότερα άλογα το Audi αλλά για λίγα λεπτά!
  • Περισσότερο παιχνίδι στην πίστα με την E 63 S 4MATIC
Μπορεί να ξενερώνουμε, μπορεί να μην τα θέλουμε, μπορεί να εναντιωνόμαστε ως γνήσιοι petrolheads σε αυτά όπως ο διάολος στο λιβάνι, όμως η αλήθεια είναι αυτή: Τα ηλεκτρικά ανήκουν στο μέλλον και οι κινητήρες εσωτερικής καύσης πεθαίνουν. Πεθαίνουν, γιατί -κάποιοι- καταβροχθίζουν αμόλυβδη μόνο 100 οκτανίων, μολύνουν το περιβάλλον με CO2, κάνουν φασαρία -που λατρεύουμε ωστόσο- προκαλώντας ταυτόχρονα δονήσεις στο κορμί όταν πατάς το γκάζι και κάνουν αισθητή τη παρουσία τους από μακριά με τυμπανοκρουσίες από το ανεβοκατέβασμα των εμβόλων στα σωθικά τους, από  το σκάσιμο των εξατμίσεων ή το στρίγκλισμα των ελαστικών που προκαλείται από τα άλογα και τη ροπή τους.
 
Και από την άλλη έχουμε τα ηλεκτρικά. Το μέλλον. Με κινητήρες που κάνουν λιγότερη φασαρία και από το μίξερ του φραπέ, που έχουν ένα -ιδιαίτερο πάντως- τεχνητό ήχο ωσάν βγαλμένο από ταινίες επιστημονικού χαρακτήρα, που δεν εκπέμπουν όμως ρύπους όντας έτσι «approved» στα προσχήματα της εποχής, και… με επιτάχυνση που σε κολλάει στο κάθισμα όταν  πατάς το γκάζι. Αν δεν ζήσετε την επιτάχυνση ενός ηλεκτρικού, ακόμα και πόλης αν είναι αυτό, δεν μπορείτε να το καταλάβετε…
 
Κυρίες και κύριοι, σωστά το καταλάβατε, παρακάτω ακολουθεί μια διαφορετική σύγκριση, ενός αυτοκινήτου που φέρνει το μέλλον στο παρόν, και ενός που αποτελεί την καλύτερη εκδοχή του σύγχρονου παρόντος.

Audi RS e-tron GT ή Mercedes-AMG Ε 63 S; Ηλεκτροκινητήρες μόνιμου μαγνήτη και 646 άλογα που αντλούν ενέργεια από μπαταρίες από τα «βρώμικα» ορυχεία κοβαλτίου στο Κονγκό, ή ένας V8 με 612 άλογα -διαθέσιμα ανά πάσα στιγμή- και βενζίνη προφανώς από κάποια χώρα του ΟΠΕΚ; Φυσικά η απάντηση δεν είναι εύκολη και υπό το παραπάνω πρίσμα δεν μπορεί να δοθεί, για αυτό και εμείς εξετάζουμε στις επόμενες γραμμές αυτά και μόνο που αναζητά ένας οπαδός της οδήγησης: την ταχύτητα, τον χαρακτήρα και το συναίσθημα που σου δημιουργεί ένα τέτοιο αυτοκίνητο πίσω από το τιμόνι.

Πίσω από το τιμόνι του RS e-tron GT

Η απάντηση της AMG E 63 S 4MATIC στην πίστα

Τελικά ποιο μας κέρδισε;

Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

OPEL NEA MONTELA
test center