KERDISTE_BRIDGESTONE
Καινούργια BMW M4 CSL με 551 PS ή τη «γριά» M3 CSL του 2004 με 360 PS;
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Καινούργια BMW M4 CSL με 551 PS ή τη «γριά» M3 CSL του 2004 με 360 PS;

8.112 Επισκέψεις στο άρθρο (31/12/2022)

Το «σηματάκι» CSL στα μοντέλα της BMW είναι τόσο σπάνιο που κάνει τις αντίστοιχες εκδόσεις RS της Porsche να φαίνονται συνηθισμένες! Τα συγκεκριμένα μοντέλα είναι κοντά (σχετικά) σε ηλικία, προσφέρουν παρόμοιες οδηγικές συγκινήσεις αλλά και επιδόσεις, ενώ προκάλεσαν τον ενθουσιασμό στους απανταχού Petrolhead. Εσύ, ποια από τις δύο θα έπαιρνες;

Δύο αντάξια μοντέλα CSL

Οι CSL αποτελούν το επιστέγασμα των ειδικών εκδόσεων υψηλών επιδόσεων της BMW, ενώ πρώτη φορά το όνομα Coupe Sport Leichtbau (ελαφρύ) εφαρμόστηκε στην κουπέ E9 CSL της δεκαετίας του 1970, ένα τροποποιημένο CS που δημιουργήθηκε μόνο και μόνο για να κερδίσει τους αγώνες σε όλη την Ευρώπη. Από τότε, άλλες τρεις BMW έχουν κριθεί αντάξιες να μπουν στην εξαιρετικά κλειστή κάστα των CSL.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το χάσμα των «γενεών»

Οι δύο καλύτεροι αντιπρόσωποι που μπορούν να φορούν περήφανα το πολυπόθητο σήμα, είναι η BMW E46 M3 CSL του 2004 και η BMW M4 CSL που αποκαλύφθηκε πρόσφατα. Το χάσμα των γενεών δεν είναι αρκετά μεγάλο, αλλά δεν παύει να υπάρχει μεταξύ των δύο μοντέλων, ενώ αντίστοιχο χάσμα υπάρχει και στις τιμές τους. Μία M3 CSL του 2004 μπορείτε να την βρείτε μεταχειρισμένη με σχεδόν 100.000 χλμ και τιμή κοντά στα 90.000 ευρώ, με τις τιμές να ανεβαίνουν στα 120.000 ευρώ όσο τα χιλιόμετρα πέφτουν. Σε αντίθεση, η  τιμή της M4 CSL αγγίζει τις 250.000 ευρώ.

360 ατμοσφαιρικά άλογα Vs 551 ίππων με twin-turbo

Ας μιλήσουμε όμως με νούμερα και για τα τεχνικά χαρακτηριστικά των μοντέλων. Η BMW M κατασκεύασε μόνο 1.383 αυτοκίνητα M3 CSL, με κάθε μία από αυτές να τροφοδοτείται από μία ήπια αναβαθμισμένη έκδοση του εξακύλινδρου εν σειρά S54 των 3,2 λίτρων της «απλής» E46 M3, με την ιπποδύναμη να φτάνει στους 360 ίππους και τη ροπή στα 370 Nm. Επιπλέον, με αυστηρή δίαιτα το βαυρικό coupe έχασε 110 κιλά (σ.σ. ζυγίζει 1.385 κιλά), γεγονός που βοήθησε στην επιτάχυνση των 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 4,9 δευτερόλεπτα. Αντίστοιχα, η τελευταία CSL αποδίδει 551 ίππους και 649 Nm ροπής, με το 0-100 χλμ./ώρα να πραγματοποιείται σε 3,7 δλ., ενώ η παραγωγή της περιορίζεται σε μόλις 1.000 μονάδες.

Σαφώς, η οδηγική συμπεριφορά των δύο μοντέλων απέχει έτη φωτός μεταξύ των, με την M3 να μην μπορεί να συμβαδίσει με το σύγχρονο διάδοχό της στο δρόμο αλλά και στην πίστα. Το παλιάς τεχνολογίας SMG αυτόματο κιβώτιο της M3 CSL, φαίνεται «παλαιολιθικό» μπροστά στο 8τάχυτο αυτόματο της M4 CSL, αν και στην εποχή του... «κεντούσε».

Ο νέος είναι ωραίος, αλλά ο παλιός…

Γιατί κάποιος να πληρώσει περισσότερα για ένα παλαιότερο, πιο αργό αυτοκίνητο που ναι μεν είναι σπάνιο, αλλά δεν το λες και άπιαστο; Ίσως γιατί πριν σχεδόν 20 χρόνια να ήθελαν πολύ το M3, αλλά μόλις τώρα να είναι σε θέση να το πραγματοποιήσουν. Ίσως προτιμούν την εμφάνιση  και το ότι είναι πιο «φιλική» σε καθημερινή χρήση και όχι τόσο «απόλυτη» όσο το καινούργιο μοντέλο. Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν υπάρχει σωστή και λάθος απάντηση. Εσείς όμως ποιο από τα δύο θα διαλέγατε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Σχολιάστε
TO SXOLIO ELASTIKA
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel