Το Audi A5 στρίβει πολύ καλά, με μικρές κλίσεις που όμως δεν επηρεάζουν την σβέλτη οδήγηση σε δρόμο με στροφές.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Audi A5 στρίβει πολύ καλά, με μικρές κλίσεις που όμως δεν επηρεάζουν την σβέλτη οδήγηση σε δρόμο με στροφές.

Οδική συμπεριφορά: Για cruising το A5, πιο fun to drive η 420i

61.896 Επισκέψεις στο άρθρο (7/7/2014)

Αναμφίβολα όποιο κι από τα δυο αυτοκίνητα κι αν επιλέξει κάποιος, σίγουρα θα χαρεί ποιοτική κύλιση και άνεση σε μεγάλο βαθμό. Οι διαφορές μεταξύ τους σαφώς κι υπάρχουν, μιας και το κάθε αυτοκίνητο διαθέτει διαφορετικό προσανατολισμό ως προς το πόσο σπορ είναι. 


Το Audi Α5, διαθέτει ένα πιο GT χαρακτήρα. Οι 170 ίπποι ταξιδεύουν με άνεση το πολυτελές αμάξωμα, ενώ η πλούσια ροπή δεν αναγκάζει τον οδηγό να «βάζει» συνεχώς χέρι στον επιλογέα, χαρακτηριστικό που αυξάνει την άνεση στα μεγάλα ταξίδια. Η ανάρτηση είναι ξεκάθαρο ότι έχει κύριο προσανατολισμό την άνεση, όντας μαλακή, αποσβένοντας κάθε είδους ανωμαλία του οδοστρώματος. Βέβαια αυτή η μαλακή ρύθμιση επιτρέπει στις κλίσεις στις στροφές να είναι ελαφρώς έντονες, οι οποίες όμως σε καμία των περιπτώσεων δεν θα επηρεάσουν την σβέλτη οδήγηση σε «φιδίσια» διαδρομή. 

Από την άλλη, η BMW 420i, είναι πιο συμμετοχική στην γρήγορη οδήγηση, ενώ το γεγονός πως η δύναμη του κινητήρα μεταφέρεται στον πίσω άξονα, την κάνει πιο διασκεδαστική στους μυημένους. Η δύναμη από τον κινητήρα είναι αρκετή, επιτρέποντας τις πλαγιολισθήσεις ισχύος (με όλα τα ηλεκτρονικά στο off όμως) προσφέροντάς σου έτσι την οδηγική ευχαρίστηση που ζητάς. Η ανάρτηση επίσης δουλεύει πολύ καλά, μιας και απορροφάει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. 

Η BMW 420i έχει μια πιο fun to drive συμπεριφορά, χαρακτηριστικό που ενισχύεται κι από την μετάδοση της κίνησης στον πίσω άξονα, αλλά και το γενικότερο ζύγισμα του αυτοκινήτου.

Η BMW 420i έχει μια πιο fun to drive συμπεριφορά, χαρακτηριστικό που ενισχύεται κι από την μετάδοση της κίνησης στον πίσω άξονα, αλλά και το γενικότερο ζύγισμα του αυτοκινήτου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

peugeot
NISSAN