• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

O 1.800αρης κινητήρας TFSI, ο οποίος αποδίδει 170 ίππους και 320 Nm ροπής, νούμερα που κινούν ικανοποιητικά το βαρύ αμάξωμα.

Με χωρητικότητα 1.997 κ.εκ., άμεσο ψεκασμό, διπλά VANOS και μεταβλητό βύθισμα των βαλβίδων Valvetronic, η ιπποδύναμη αγγίζει τα 184 άλογα.

Κινητήρας - Επιδόσεις: Στου τούρμπο το ρυθμό

56.468 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/7/2014

Δεν φτάνει μόνο το εντυπωσιακό περιτύλιγμα (το οποίο καθιστά ερωτεύσιμα τα κουπέ σχήματα) αλλά κι ένας κινητήρας που θα κινεί με άνεση το όμορφο αμάξωμα. Στην περίπτωση μας, αμφότερα τα αυτοκίνητα έχουν μηχανικά σύνολα που τα κινούν σε καλούς ρυθμούς. 


Ξεκινώντας με το Audi A5, κάτω από το καπό του βρίσκεται ο 1.800αρης κινητήρας TFSI, που αποδίδει 170 ίππους και 320 Nm ροπής, νούμερα που κινούν ικανοποιητικά το βαρύ αμάξωμα. Τα πρώτα 100 χλμ/ώρα έρχονται σε 8,7 δλ, με την τελική ταχύτητα να «σκαρφαλώνει» στα 222 χλμ/ώρα. 

Κάτω από το μακρύ και μυώδες καπό της 420i υπάρχει ένας 2λιτρος κινητήρας, χωρητικότητας 1.997 κ.εκ., διαθέτει άμεσο ψεκασμό, καθώς και διπλά VANOS, που φροντίζουν για τον μεταβλητό χρονισμό της βάσης των εκκεντροφόρων, αλλά και μεταβλητό βύθισμα των βαλβίδων Valvetronic.
Η ιπποδύναμη αγγίζει τα 184 άλογα ενώ η ροπή φτάνει τα 270 Nm κι όλα αυτά μέσω της twin scroll τουρμπίνας, της οποίας οι φτερωτές έχουν μεταβλητή γεωμετρία. Έτσι είναι απόλυτα φυσιολογικά τα πρώτα 100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 7,3 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα να σταματάει στα 250 χλμ/ώρα.