" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δείτε 6 μοντέλα με διαφορετικό χαρακτήρα που έχουν έναν κοινό παρονομαστή: αποτελούν όλα δυνατά χαρτιά στο χρηματιστήριο της αυτοκίνησης.

Το μικρομεσαίο της Ford συνδυάζει την οικονομία με τις ευχάριστες επιδόσεις και συμπεριφορά στο δρόμο, αποτελώντας έτσι ένα δυνατό χαρτί στο «χρηματιστήριο» των μικρομεσαίων.

Το Toyota Auris HSD αποτελεί μια μεσοπρόθεσμη, αλλά εγγυημένη επένδυση.

Η καλή ποιότητα κατασκευής και το αστέρι στη μάσκα αυξάνουν την μεταπωλητική αξία της CLA, ενώ οι οικονομικοί σε κατανάλωση κινητήρες, μειώνουν τα καθημερινά έξοδα.

Το Hyundai i10 κρίνεται ως μια καλή επένδυση στην κατηγορία των μίνι, αφού εκτός από τα προφανή οφέλη διαθέτει και extra όπως η 5ετή εγγύηση για απεριόριστο αριθμό χιλιομέτρων.

Τα 7 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης του Kia Rio το καθιστούν ως μία επένδυση που σου εμπνέει σιγουριά.

Το VW Golf 1,6 TDI BlueMotion έχει την χαμηλότερη μέση κατανάλωση στην αγορά (για θερμικό κινητήρα μονού καυσίμου).

Best Buy: 6 μοντέλα που είναι επένδυση

Διαβάστηκε από 25032 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/7/2014

Η διάθεση ενός σεβαστού οικονομικού ποσού είναι κάτι που φοβίζει τον καταναλωτή, ο οποίος ψάχνει σίγουρες λύσεις που θα του αποφέρουν κέρδη. Δείτε, λοιπόν, 6 μοντέλα που η αγορά τους μπορεί να θεωρηθεί επένδυση.

 
Στην αντικειμενικά δύσκολη οικονομική περίοδο που διανύουμε η εκταμίευση ενός σεβαστού ποσού γίνεται με πολύ περισσότερη σκέψη και πολύ πιο διστακτικά σε σχέση με το παρελθόν. Για κάθε κίνηση υπολογίζεται αφενός το ρίσκο, αφετέρου αυτή πραγματοποιείται με σκοπό το κέρδος. 

Στην προκειμένη περίπτωση λοιπόν, σας παρουσιάζουμε 6 μοντέλα η αγορά των οποίων μπορεί να θεωρηθεί ως επένδυση, αφού διαθέτουν χαμηλά έξοδα χρήσης και συντήρησης και άρα μικρότερα έξοδα για τον οικογενειακό προϋπολογισμό, ενώ σε βάθος χρόνου εγγυώνται κάποια σημαντικά οφέλη – κέρδη. Ποιοι παράγοντες τώρα καθορίζουν το πότε μπορεί να θεωρηθεί ένα μοντέλο ως επένδυση; 

Πρώτα από όλα είναι η κατανάλωση και το κόστος ανά χιλιόμετρο, αφού με την τιμή των καυσίμων στα ύψη, ακόμη και μία σύντομη απόδραση έξω από την πόλη, ή μια βραδινή βόλτα στο κέντρο είναι κάτι που το σκέφτεσαι και ξανασκέφτεσαι. Ενδεικτικά, μέχρι την Χαλκίδα να πας θέλεις ένα 20ευρω με ένα παλαιάς τεχνολογίας αυτοκίνητο, ενώ με ένα σύγχρονο μικρομεσαίο -όπως αυτά που θα βρείτε πιο κάτω- το κόστος είναι στο μισό.

Από την άλλη, το επόμενο που «πονάει» τον Έλληνα οδηγό είναι η φορολογία και τα τέλη κυκλοφορίας. Τα 2.000 κυβικά είναι πλέον κάτι το απαγορευτικό, αφού συνεπάγονται 660 ευρώ τέλη + επιπλέον φόροι ανάλογα με τη χρονολογία του οχήματος. Ευτυχώς, τη λύση -όχι βέβαια για την Ελλάδα- έχουν βρει οι αυτοκινητοβιομηχανίες και αυτή ονομάζεται downsizing, δηλαδή τούρμπο κινητήρες χαμηλού κυβισμού. Έτσι, στην αγορά υπάρχει πληθώρα νέων μοντέλων χαμηλού κυβισμού που έχουν υψηλή απόδοση και κάνουν τρίπλα στην εφορία όσον αφορά τα τεκμήρια. 

Στη συνέχεια, αναφορικά με τα τέλη κυκλοφορίας επειδή αυτά υπολογίζονται σύμφωνα με τις εκπομπές CO2 θα δείτε ότι στα μοντέλα που παρουσιάζονται παρακάτω αυτά είτε είναι πολύ μικρά, είτε μηδενικά, αφού όλα τους φέρουν προηγμένες τεχνολογίες και εκπομπές CO2 χαμηλότερες των 99 γρ./ χλμ.
Τα παραπάνω αποτελούν τους βασικούς παράγοντες που καθιστούν ένα μοντέλο ως επένδυση, ωστόσο βάζοντας τα πράγματα κάτω με χαρτί και μολύβι θα ανακαλύψετε και άλλους -εξίσου- σημαντικούς. Ένας από αυτούς είναι βέβαια το κόστος service και η εγγύηση που συνοδεύει το μοντέλο. Εδώ, θα πρέπει να ανατρέξετε στις προσφορές after sales και τις εγγυήσεις της κάθε αντιπροσωπείας. Ενδεικτικά, αναφέρουμε ότι κάποιες προσφέρουν έως και 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

Τέλος, ίσως όμως και το πιο σημαντικό έρχεται το value for money του κάθε μοντέλου, δηλαδή η σχέση αξίας-τιμής. Και εδώ λαμβάνονται υπόψη όλες οι παράμετροι του αυτοκινήτου, όπως η τιμή, η ποιότητα κατασκευής, η οδική συμπεριφορά, ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας και ου των καθεξής. Ας τα δούμε, λοιπόν, πιο αναλυτικά…