• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στο εμπρός μέρος θα μπορούσε να θυμίζει κάτι από Lexus αλλά μόλις δεις τη γρίλια και τα φώτα καταλαβαίνεις ότι πρόκειται για Chevrolet.

Η κίνηση θα δίνεται από ένα plug-in υβριδικό σύνολο για το οποίο όμως δεν έχουν διαρρεύσει περισσότερες πληροφορίες.

Οι πόρτες που ανοίγουν αντίθετα προκαλούν εντύπωση και προσφέρουν ανεμπόδιστη πρόσβαση στην καμπίνα.

Το εσωτερικό εντυπωσιάζει με τα οκτάγωνα μοτίβα του, τις OLED οθόνες του και τον κρυφό φωτισμό.

Chevy SUV κόντρα στο CH-R

Διαβάστηκε από 2231 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/4/2017

Η Chevrolet παρουσίασε στην έκθεση της Σαγκάης το πρωτότυπο FNR-X το οποίο αποτελεί την πιο εξορθολογισμένη εκδοχή του FNR και θα μπορούσε να αποτελέσει τον αντίπαλο τοy Toyota CH-R.

 
Πριν δύο χρόνια στην έκθεση της Σαγκάης η Chevrolet είχε αποκαλύψει το πρωτότυπο FNR. Τώρα μας το ξανασυστήνει με την ονομασία FNR-X και με πολύ πιο προσγειωμένη σχεδίαση.

Το FNR-X το οποίο πλέον βρίσκεται πιο κοντά στην παραγωγή θα μπορούσε να είναι ανταγωνιστής του Toyota CH-R. Έχει επιθετικό σχεδιασμό ο οποίος θυμίζει λίγο το Lexus NX αλλά αν κοιτάξεις τη γρίλια και τα φώτα δεν μπορεί να μην καταλάβεις ότι πρόκειται για Chevrolet.

Η Chevrolet το χαρακτηρίζει ως ένα σπορ όχημα για κάθε χρήση  ενώ το FNR προέρχεται από τις λέξεις Find New Roads (βρες νέους δρόμους) ενώ το X είναι για να δηλώσει ότι πρόκειται για crossover. Το εντυπωσιακότερο όλων είναι ότι το FNR-X είναι έτσι φτιαγμένο ώστε να προσαρμόζεται στις συνθήκες. Ο κινητήρας, η ανάρτηση ακόμα και κάποια αεροδυναμικά στοιχεία είναι προσαρμόσιμα. Το μοτέρ έχει τη δυνατότητα να αλλάζει mode ανάλογα με τις συνθήκες, η ανάρτηση έχει τη δυνατότητα να αυξομειώνει το ύψος της και ένα σύνολο από αεροδυναμικά στοιχεία προσαρμόζονται ώστε να διαχειρίζονται τη ροή του αέρα αναλόγως των απαιτήσεων. Η δύναμη προέρχεται από ένα plug-in υβριδικό σύνολο για το οποίο όμως δεν έχουμε περισσότερες πληροφορίες με συστήματα υποβοήθησης του οδηγού για κάθε τύπο εδάφους και λειτουργίες ημιαυτόνομης οδήγησης κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Η πρόσβαση στο εσωτερικό γίνεται από αντίθετα ανοιγόμενες πόρτες. Η καμπίνα δείχνει φουτουριστική αλλά και προσαρμοσμένη στο σήμερα. Χαρακτηρίζεται από πολύγωνα και ξεχωρίζουν οι OLED οθόνες. Δεν αποκλείεται να προχωρήσει στην παραγωγή με αυτό το εσωτερικό το ερώτημα είναι, όμως, αν θα διατεθεί μόνο στην Κίνα όπου τέτοιες νοοτροπίες έχουν πέραση ή αν θα διατεθεί και στην Αμερικάνικη αγορά.