• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
6 φωτογραφίες »

Πολύ καλές επιδόσεις και εξαιρετική οικονομία καυσίμου προσφέρει ο 1,2 PureTech του C3 Aircross.

Κινητήρες & οδική συμπεριφορά

202.975 Επισκέψεις στο άρθρο (11/9/2021)

Κινητήρες: Πιο αποδοτικό & οικονομικό το C3 Aircross
Στο πεδίο των κινητήρων έχουμε τρεις ιδιαίτερα σύγχρονους και αποδοτικούς κινητήρες, οι οποίοι συνδυάζονται με υπερτροφοδότηση. To Kamiq διαθέτει την μικρότερη εκδοχή του TSI κινητήρα με απόδοση 95 ίππους, ο οποίος συνδυάζεται με 5άρι κιβώτιο, ενώ το ισχυρότερο είναι το C3 Aircross με τον 1.200άρη PureTech κινητήρα των 110 ίππων. Τέλος, τo Bayon εφοδιάζεται με τον T-GDi κινητήρα των 100 ίππων, ενώ τα δύο τελευταία που αναφέραμε εξοπλίζονται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Αν και οι επιδόσεις γενικότερα είναι καλές σε όλες τις περιπτώσεις όπως θα δείτε στον πίνακα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά, το C3 Aircross επωφελείται της παραπάνω ισχύος, προσφέροντας καλύτερες επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει. Γενικότερα θα λέγαμε ο PureTech του γαλλικού μοντέλου δείχνει πιο εύρωστος από χαμηλά και πιο «άνετος», καταφέρνοντας έτσι να κρατήσει και την κατανάλωση σε πιο χαμηλά επίπεδα, με την κορυφαία επίδοση των 6,6 λτ./100 χλμ.. Μάλιστα μαζί με το Bayon λόγω χαμηλών ρύπων απαλλάσσονται από τέλη κυκλοφορίας.

Ο κινητήρας του Bayon με τους 100 ίππους προβάλλει πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας και ικανοποιητικές τιμές επιδόσεων.

Ο κινητήρας του Bayon με τους 100 ίππους προβάλλει πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας και ικανοποιητικές τιμές επιδόσεων.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Οδική συμπεριφορά: C3 το πιο άνετο, Kamiq με ποιοτική κύλιση, Bayon το πιο «αστικό»
Τα τρία μοντέλα έχουν έναν πιο οικογενειακό και all around προσανατολισμό, με κύριο μέλημά τους την παροχή άνετων μετακινήσεων και φυσικά την ικανότητα να «επιβιώνουν» και σε νορμάλ εκτός δρόμου διαδρομές. Το μοντέλο της Citroen είναι αυτό που θα ξεχωρίσει στον τομέα της άνεσης, με τη μαλακή του ανάρτηση (με τις μεγάλες διαδρομές) να «καταπίνει» οποιαδήποτε ανωμαλία του εδάφους. Σε συνδυασμό μάλιστα με τα ειδικά καθίσματα των πιο ακριβών εκδόσεων, ακόμα και 100άδες χλμ. να γράψεις βγαίνεις ατσαλάκωτος. Βέβαια αυτό περιορίζει τη fun οδηγική πλευρά του, λόγω των πιο αυξημένων κλίσεων συγκριτικά με τα άλλα δύο μοντέλα.

Fun to drive πάντως δεν θα χαρακτηρίζαμε κανένα από τα άλλα δύο, ωστόσο αποπνέουν περισσότερο δυναμισμό στο δρόμο. Αυτό είναι ακόμα πιο έντονο στην περίπτωση του Skoda Κamiq, ωστόσο μεγάλο προσόν του, είναι η πολύ καλή ποιότητα κύλισης, χάρη κυρίως στο ήσυχο και στιβαρό του πάτημα.

Τέλος, το Bayon διακρίνεται για την ικανότητά του να αναδεικνύει τον αστικό του χαρακτήρα, όντας το πιο ευέλικτο εκ των τριών με κύκλο στροφής 10,4 μ. και ένα ελαφρύ σε αίσθηση τιμόνι που εξυπηρετεί στους ελιγμούς. Στα συν του πως διαθέτει σύστημα παραμετροποίησης (Eco, Normal, Sport), που ρυθμίζει ανάλογα την «οξύτητα» των επιμέρους συστημάτων, όμως ακόμα και στη θέση Sport το Bayon δεν προδιαθέτει για σπορ οδήγηση.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »