" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Mε Start/Stop, τεχνολογία ανάκτησης της ενέργειας κατά την πέδηση, ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης και το νέο Easytronic 3.0 κιβώτιο, το Corsa 1.3 CDTI ecoFlex, ρίχνει τις εκπομπές CO2 στα 82 γρ./χλμ.

Ο 1.3 CDTI κινητήρας του νέου Corsa διαθέτει τρόμπα νερού που δουλεύει μόνο όταν χρειάζεται και μεταβλητή τρόμπα λαδιού, στοιχεία που βοηθούν στο να κρατηθούν χαμηλά τα επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών.

Ανεση και οικονομία προσφέρει το νέο 5άρι αυτοματοποιημένο κιβώτιο Easytronic 3.0 της Opel, το οποίο από το Μάρτιο θα εξοπλίζει και το Corsa.

Corsa με 82 γρ./χλμ. CO2

Διαβάστηκε από 6687 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/1/2015

Κάνοντας χρήση μιας σειράς τεχνολογιών και φέροντας το νέο αυτοματοποιημένο Easytronic 3.0 5άρι κιβώτιο, το νέο Opel Corsa 1.3 CDTI ecoFlex ρίχνει τις εκπομπές CO2 στα 82 γρ./χλμ, ενώ έχει κατανάλωση 3,1 λτ./100 χλμ.

 
Το νέο Opel Corsa, στην 3θυρη εκδοχή του με το 1.3 CDTI ecoFlex diesel μοτέρ των 95 ίππων, με στάνταρ σύστημα Start/Stop, τεχνολογία ανάκτησης της ενέργειας κατά την πέδηση, ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης και το νέο αυτοματοποιημένο Easytronic 3.0 κιβώτιο των 5 σχέσεων, ρίχνει τις εκπομπές CO2 στα 82 γρ./χλμ, ενώ έχει συνδυασμένη κατανάλωση 3,1 λτ./100 χλμ. Η διάθεσή του στη Γερμανία θα ξεκινήσει τον προσεχή Μάρτιο.

Ο κινητήρας των 95 ίππων προσφέρει ροπή 190 Nm στις 1.750 – 2.500 σ.α.λ. Χάρη στην τρόμπα νερού που δουλεύει μόνο όταν χρειάζεται και στην μεταβλητή τρόμπα λαδιού, έχει χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών. Επιπλέον, τα ειδικά σχεδιασμένα ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα, παίζουν και αυτά έναν σημαντικό ρόλο, όπως και το νέο Easytronic 3.0 κιβώτιο. Όλα αυτά τα στοιχεία ρίχνουν την κατανάλωση στα 3,1 λτ./100 χλμ. (-0,1 λτ. από το Corsa με 5άρι μηχανικό κιβώτιο), ενώ έχει και χαμηλότερες εκπομπές CO2 κατά 3 γρ./χλμ., γεγονός που το τοποθετεί στην ενεργειακή κλάση Α+.

Το πέντε σχέσεων αυτοματοποιημένο κιβώτιο Easytronic 3.0 είναι ελαφρύτερο και έχει λιγότερες εσωτερικές τριβές από ένα συμβατικό αυτόματο κιβώτιο. Διαλέγει αυτόματα τη βέλτιστη σχέση από άποψη οικονομίας, ενώ το στάνταρ σύστημα Start/Stop ρίχνει περαιτέρω την κατανάλωση, ειδικά στις αστικές μετακινήσεις. Οι μηχανικοί της Opel επέλεξαν μια «αραιή» κλιμάκωση των σχέσεών του, «εξευγένισαν» τη λειτουργία του στις αργές μανούβρες, ενώ προσφέρεται και λειτουργία για γρήγορες εκκινήσεις – επιταχύνσεις. Κατά την Opel έχει γρηγορότερη απόκριση και προσφέρει πιο απαλές αλλαγές, ενώ διαθέτει και σειριακή λειτουργία μέσω του επιλογέα.