Diesel, υγραέριο (LPG) ή φυσικό αέριο (CNG);

Diesel, υγραέριο (LPG) ή φυσικό αέριο (CNG);

29.669 Επισκέψεις στο άρθρο (27/2/2022)

Τρία καύσιμα που υπόσχονται οικονομικές μετακινήσεις, ξεδιπλώνουν τα θετικά τους και τα αρνητικά τους στοιχεία με σκοπό ξεκαθαρίσουν το τοπίο σε όσους ψάχνουν για αγορά νέου αυτοκινήτου αλλά δεν μπορούν να καταλήξουν στο καύσιμο.

Diesel vs LPG vs CNG

Τα λιγότερα χρήματα αποτελούν βασικό παράγοντα για την επιλογή ενός νέου αυτοκινήτου. Λιγότερα χρήματα ωστόσο δε σημαίνει αποκλειστικά το κόστος αγοράς του εκάστοτε μοντέλου, όπως εύκολα πάει το μυαλό όλων μας, αλλά εκτείνεται και σε άλλους τομείς, όπως τα λειτουργικά κόστη που θα έχει, με πρώτο και καλύτερο το καύσιμο. Μάλιστα με τις τιμές των καυσίμων να έχουν πάρει την ανιούσα τους τελευταίους μήνες, το ζήτημα γίνεται ακόμα πιο κρίσιμο αναφορικά με την επιλογή καυσίμου για το επόμενο αυτοκίνητο.
 
Τρία καύσιμα που υπόσχονται καλές επιδόσεις σε οικονομία είναι φυσικά το γνωστό και μη εξαιρετέο diesel, αλλά και τα εναλλακτικά καύσιμα όπως το υγραέριο (LPG) και το φυσικό αέριο (CNG). Τι όμως αξίζει στα αλήθεια να αγοράσεις;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Diesel: Το ακριβότερο καύσιμο για... οικονομία

Είναι γεγονός πως το diesel για πολλά χρόνια έχει αποτελέσει σανίδα σωτηρίας για αυτούς που κάνουν τα χιλιόμετρα με το τσουβάλι και παρόλο το γεγονός πως οι εταιρείες απομακρύνονται ολοένα και περισσότερο από αυτό, υπάρχουν ακόμα οι υποστηρικτές του. Το γεγονός πως μπορείς πολύ εύκολα να το βρεις σε κάθε πρατήριο είναι επίσης σημαντικό, ωστόσο όταν έρθει η ώρα να βάλεις το χέρι στην τσέπη για να πληρώσεις τα λίτρα του φουλαρισμένου ρεζερβουάρ, όλα τα παραπάνω πάνε περίπατο αφού με την μέση τιμή του στο 1,61 ευρώ ανά λίτρο έρχεται πολύ πιο ακριβό απ΄ότι τα δύο αέρια που θα δούμε παρακάτω. Συν τοις άλλοις, δε θα πρέπει να ξεχνάμε την κατεύθυνση που έχει χαράξει η ΕΕ προς την μείωση των ρύπων και του διοξειδίου του άνθρακα, που ίσως μακροπρόθεσμα επιφέρει περιβαλλοντικούς φόρους.

LPG: Οικονομικό χωρίς τα αρνητικά του πετρελαίου

Το LPG ή υγραέριο αν θέλετε καλύτερα είναι και αυτό στους φιναλίστ της κατηγορίας κινούμαι οικονομικά. Με την μέση τιμή του να είναι περίπου στο 1,05 ευρώ, είναι σαφώς πιο οικονομικό από το diesel, ενώ υπάρχουν και ικανοποιητικές επιλογές αυτοκινήτων με εργοστασιακό κι υγραερίου, τα οποία τα συναντούμε στον Όμιλο της Renault τόσο μέσω των γαλλικών μοντέλων, αλλά και αυτών της Dacia. Μάλιστα κάνοντας χρήση και της βενζίνης χάρη στα δύο ρεζερβουάρ που έχουν η αυτονομία αυξάνεται ακόμα περισσότερο. Ένα ακόμα προτέρημα της αεριοκίνησης, που βρίσκουμε τόσο στα μοντέλα LPG, όσο και στα CNG που θα δούμε παρακάτω, είναι πως σε σχέση με το diesel προσφέρει όλα τα οφέλη του βενζινοκινητήρα, δηλαδή χαμηλό θόρυβο και κραδασμούς, υψηλή ισχύ με μεγάλο εύρος λειτουργίας, χωρίς τα αρνητικά του πετρελαίου. Χωρίς δηλαδή το φόβο της  χαλασμένης αντλίας  από νοθευμένο ντίζελ και του βουλωμένου φίλτρου σωματιδίων, ζημιές που μπορεί να κοστίσουν χιλιάδες ευρώ.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Hyundai
vw