ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά

 Σχολιάστε 
11.327 Επισκέψεις στο άρθρο (5/6/2024)
Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά

+ Εμφάνιση, απόδοση και λειτουργία υβριδικού συστήματος, κατανάλωση, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, άνεση, πληρότητα εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας, 5ετής εγγύηση
- Τιμή, χώρος αποσκευών, πλάτος πίσω καθίσματος


Πιο ελκυστικό στο μάτι, αλλά κυρίως πιο αποδοτικό το ανανεωμένο Renault Clio Ε-ΤΕCH που συνδυάζει σβελτάδα με πολιτισμένη υβριδική λειτουργία και κυρίως οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου. Ωστόσο, η αλμυρή τιμή του βάζει από την αρχή handicap απέναντι στο μοναδικό ανταγωνιστή και πρωτοπόρο στην κατηγορία, το Toyota Yaris.
 
 

Τεχνικά χαρακτηριστικά Renault Clio E-Tech 145
Κινητήρας*  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.598
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16
Τροφοδοσία Έμμεσος Ψεκασμός πολλαπλών σημείων+αυτοφορτιζόμενο υβριδικό
Συνδυαστική ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)* 145/-
Συνδυαστική ροπή (Nm/σ.α.λ.)* ΔΑ
Κιβώτιο ταχυτήτων Αυτόματο / Πολλαπλών σχέσεων
Start/Stop ΝΑΙ
   
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 8,9
60-100 χλμ./ώρα με kd (δλ.) 4,6
80-120 χλμ./ώρα με kd (δλ.) 6,2
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 174
Βάρος με οδηγό (κιλά)* 1.313
   
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή (WLTP) 4,2
Μέση δοκιμής 5,0
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ. WLTP) 95
Ρεζερβουάρ (λτ.) 39
Χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) 1,2
*Εργοστασιακές μετρήσεις
Εξοπλισμός - τιμή Renault Clio E-Tech 145
ESP *
Σύστήμα Αυτόματου Φρεναρίσματος *
Αερόσακοι 6
Ηλ. παράθυρα Ε/Π */*
Κεντρικό κλείδωμα/Tλχ */*
Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Ηλ. Aναδ. */*
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού */*
Air Condition *(αυτόματος κλιματισμός)
Ηχοσύστημα/Οθόνη */ έγχρωμη αφής 7,0 ιντσών
Cruise control *
Ζάντες αλουμινίου *
Προβολείς ομίχλης O
Φώτα ημέρας * (LED)
Εγγύηση μηχ. Μερών 5 χρόνια
Έκδοση Evolution
Τιμή (ευρώ)  
*: στάνταρ, O: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι Renault Clio E-Tech 145
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική
Πίσω ανάρτηση Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα Αερ. Δίσκοι
Πίσω φρένα Δίσκοι 260 χλστ. στην έκδοση της δοκιμής και σε εκδόσεις με ηλεκτρικό χειρόφρενο (Ταμπούρα 9 χλστ. με μηχανικό χειρόφρενο)
100-0 χλμ../ώρα (μ.) 36
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) 1.509/1.494
Στροφές τιμονιού 2,7
Κύκλος στροφής (μ.) 10,4
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 67,9/70,1
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 205/45 R17
Mάρκα/Μοντέλο ελαστικών δοκιμής Continental EcoContact 6
Διαστάσεις (χλστ.) Renault Clio E-Tech 145
Κεφάλι οδηγού 89
Κεφάλι πίσω 21
Πλάτος εμπρός 1.348
Πλάτος πίσω 1.265
Πόδια πίσω 96
Χώρος αποσκευών (λτ.) 301
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.053x1.798x1.440
Μεταξόνιο 2.583
*Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών

Σελίδα 1Δοκιμή: Ανανεωμένο υβριδικό Renault Clio E-TECH με 145 PS
Σελίδα 2Εμφάνιση, αλλαγές, τιμή
Σελίδα 3Κινητήρας-Κατανάλωση: Πιο σβέλτο, παραμένει στα 5,0 λτ./100 χλμ. η κατανάλωση
Σελίδα 4Εσωτερικό-Χώροι: Στάνταρ πλέον οι δύο οθόνες, έχασε σχεδόν 90 λτ. το πορτ μπαγκάζ
Σελίδα 5Στο δρόµο: Ευχάριστο, άνετο και πιο ήσυχο στην καθημερινότητα
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
4green
MG