Επαγγελματίες εν δράσει: Οι υπεύθυνοι της Dekra σε συνεργασία με την οποία έγινε το τεστ, ελέγχουν τον θάλαμο του κινητήρα.

Δεν είναι και τα τρία τέλεια; Η άψογη κατάσταση των εμβόλων είναι αντιπροσωπευτική του κινητήρα και των υπολοίπων μερών.

Πνεύμα αντιλογίας: Δύο φορές έπρεπε να στερεώσουμε αυτό το πάνελ απαγωγής και προστασίας θερμότητας. Στο τέλος τσάκισε. Στο ανανεωμένο μοντέλο η VW έχει αυξήσει εξαιτίας αυτού το πάχος κατά 0,5 χλστ..

Και σε αυτό το σημείο η Volkswagen βελτιώθηκε. Οι δακτύλιοι στον άξονα μετάδοσης έχουν καλύτερη εφαρμογή και προστασία.

Στον επιλογέα φαίνεται ξεκάθαρα: Το VW up έχει 5 ταχύτητες. Παρόλα αυτά κάποιοι προσπάθησαν από 5η να βάλουν την… Rallye. Η Volkswagen θα μπορούσε να είχε προνοήσει και να βάλει ένα «προστατευτικό εμπόδιο».

Όταν λύσαμε το κιβώτιο, βρήκαμε κάποια ρινίσματα.

Αυτή η τσιμούχα ήταν τοποθετημένη λάθος. Έτσι το νερό που δημιουργείται από το aircondition, αντί να βγαίνει προς τα έξω, έμπαινε στην καμπίνα, στα πόδια των μπροστινών επιβατών. Οι μοκέτες φυσικά μούσκεψαν.

Το κάναμε βίδες και αναφέρουμε ότι:

34.654 Επισκέψεις στο άρθρο (4/9/2019)

1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΔΙΑΜΟΝΗ:
Πέρα από τα σημάδια χρήσης στο κάθισμα του οδηγού, δεν έχουμε τίποτα να επικρίνουμε από την παραμονή μας στην καμπίνα. Η άνεση δεν μειώθηκε καθόλου. Ακόμη και τα λάστιχα στο κατώφλι των πορτών δείχνουν φρέσκα.  

2. Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΛΑΜΨΗΣ:
Το μοντέλο της δοκιμής έφερε άσπρη πλαστική φάσα κατά μήκος του ταμπλό (έκδοση white up). Μέχρι και το τέλος της δοκιμής αυτή διατήρησε την λάμψη της, δεν είχε γρατζουνιές  ή άλλα σημάδια φθοράς.
3.ΔΥΝΑΤΑ ΦΡΕΝΑ:  Εντάξει, για ένα αυτοκίνητο 60 ίππων δεν χρειάζεσαι υψηλής επίδοσης φρένα. Παρόλα αυτά είναι καλό σημάδι ότι στο τέλος της δοκιμής οι δίσκοι είναι ακόμη ανέπαφοι… 

4.ΤΣΙΓΓΟΥΝΙΑ ΣΕ ΥΛΙΚΟ:
Χνούδι στην πλάτη του πίσω καθίσματος, ελάχιστες ξηλωμένες κλωστές. Σημεία ωστόσο που βελτιώθηκαν με το facelift του μοντέλου. 

5.ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ:
Οι προβολείς αλογόνου δεν κάνουν την νύχτα μέρα. Φώτα xenon δεν διατίθενται στον εξοπλισμό. Τα φώτα ημέρας είναι βέβαια στάνταρ. 

6.ΗΣΥΧΗ ΕΞΑΤΜΙΣΗ:
Από ένα μίνι 60 ίππων δεν περιμένεις βραχνό και σπορτίφ ήχο από την εξάτμιση. Για μια ακόμα πιο ήσυχη καμπίνα, η VW έχει τοποθετήσει έξι, αντί τέσσερις, «σιγαστήρες». 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
24_7_Ford_Mustang_Mach_E_2022
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel