• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Εντυπωσιακά στην όψη αλλά πολύ περισσότερο στην απόδοσή τους τη νύχτα, είναι τα φωτιστικά σώματα LED Matrix του νέου Audi A6 που κοστίζουν 2.132 ευρώ.

H «Singleframe» εξάγωνη μάσκα χαρίζει δυναμισμό και πολυτέλεια στο εμπρόσθιο μέρος.

Όμορφες είναι οι 20άρες ζάντες του Audi A6 που περιβάλλονται από ελαστικά διάστασης 255/40 της Michelin.

Δοκιμή: Audi A6 50 TDI

Διαβάστηκε από 26920 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/7/2019
 

Καθημερινή business class… Το νέο Audi A6 δεν είναι μια απλή λιμουζίνα. Κρύβει μέσα του στοιχεία και τεχνολογία που το καθιστούν ένα πρακτικό σεντάν με κάποια σπορ οδηγικά στοιχεία. Τι κι αν είναι κοντά στα 5 μέτρα;

Αυτή είναι η 4η γενιά του σεντάν A6 (8η αν συμπεριλάβουμε και τα Audi 100 πριν από αυτό), ενός πολύ σημαντικού μοντέλου για την Audi ιδιαίτερα με την σημερινή διαμόρφωση της γκάμας της γενικότερα. Ένα μοντέλο που έχει τη δική του ταυτότητα και δεν καλύπτει απλώς την «τρύπα» σε διαστάσεις και τιμές ανάμεσα στα Α4 και Α8. Σαφώς οι αισθητικές επιρροές από το Α8 είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς αφού οι προσταγές της κατηγορίας (premium sedan) είναι συγκεκριμένες, όμως όπως θα δούμε και στη συνέχεια, το Α6 δεν είναι απλώς ένα μικρότερο Α8. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

Αρχικά, το μήκους 4.939 χλστ. αμάξωμά του νέου Αudi A6 λανσάρει και εκείνο το νέο σχεδιαστικό προφίλ της εταιρείας με κύριο χαρακτηριστικό του την πλατιά εξαγωνική μάσκα Singleframe και το «ρευστών» γραμμών αμάξωμα στο σύνολό του. Οι πρόβολοι είναι κοντύτεροι από ότι στο Α8, ενώ συναντάμε και διαφορετικής σχεδίασης φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, που σε συνδυασμό με τους ελαφρώς ανασηκωμένους πίσω ώμους και την επίσης ελαφριά κλίση της οροφής σε αυτό το σημείο, διαμορφώνουν ένα πιο αθλητικό προφίλ. Με αυτά τα στοιχεία, το Α6 προσθέτει στο επιβλητικό και εκλεπτυσμένο συνολικά του προφίλ, κάποιες πινελιές δυναμισμού. Έχουμε λοιπόν ένα κομψό και παράλληλα όσο σπορτίφ επιτρέπει η κατηγορία, πολυτελές σεντάν.

Βασισμένο στην MLB Evo πλατφόρμα (όπως και το Α8), το νέο Audi A6 έχει μήκος 4.939 χλστ. (+7 χλστ. σε σχέση με το προηγούμενο), με το πλάτος να έχει αυξηθεί πιο αισθητά (+12 χλστ.) στα 1.886 χλστ. Εντυπωσιακό είναι το γεγονός πως παρά την αύξηση κατά 2 χλστ. του ύψους του (1.457 χλστ.) το νέο Α6 είναι πιο αεροδυναμικό από τον προκάτοχό του, με τον σχετικό συντελεστή να είναι στο εξαιρετικό Cd=0,26. Όπως συχνά συμβαίνει στις μέρες μας, η μείωση του βάρους είναι ένας τομέας ιδιαίτερης …βαρύτητας (ειδικά σε κατηγορίες σαν και αυτή) με το Α6 να είναι μεν κατά 30 κιλά βαρύτερο από το παρελθόν, διαθέτει όμως ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης και πολύ πλουσιότερο εξοπλισμό σε όλες τις εκδόσεις του.

Από το Α8 δανείζεται και το τεχνολογικά προηγμένο του προφίλ με 39 συστήματα τελευταίας γενιάς για την υποβοήθηση, την άνεση και την ασφάλεια των επιβατών του, ανάμεσά τους και σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης το οποίο ωστόσο δεν μας άφησε απόλυτα ικανοποιημένους με τη λειτουργία του. Ως ημι-υβριδικό διαθέτει ηλεκτρικό κύκλωμα 48 βολτ το οποίο συνδυάζεται με μια μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 10 Αh. Στην πράξη, όταν ο οδηγός αφήνει το γκάζι σε ταχύτητες μεταξύ 55-160 χλμ./ώρα, απενεργοποιείται ο κινητήρας, ενώ επαναλειτουργεί στιγμιαία με το που ακουμπήσει και πάλι το πεντάλ. Η λειτουργία start-stop ενεργοποιείται με ταχύτητες έως 22 χλμ./ώρα. Σύμφωνα δε με την Audi, η ήπια υβριδική τεχνολογία μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου μέχρι και κατά 0,7 λτ./100 χλμ..

Kατά τα άλλα και αυτό το Audi διαθέτει το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης quattro με κεντρικό διαφορικό και μπορεί να εξοπλιστεί προαιρετικά είτε με την ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση είτε την αερανάρτηση (+2.380), με σύστημα τετραδιεύθυνσης (+2.269 ευρώ) και πολλά άλλα καλούδια που ανεβάζουν φυσικά ανάλογα την τιμή του πολύ παραπάνω από τα 64.000 ευρώ που κοστίζει η βασική έκδοση με 2λιτρο diesel κινητήρα 204 ίππων.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Η πιο ερωτεύσιμη πόλη της Ελλάδας

Αποκλειστικό: Το νέο Audi TT

Citroen C3 VS Ford Fiesta VS Nissan Micra

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Η κίνηση στους δρόμους

Και premium και SUV και 1.300 κυβικά γίνεται;

Ο δρόμος προς το νέο VW Golf!

To νέο Peugeot 208 GTi;

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Θα αγόραζες «διπλοκάμπινο» αντί SUV;

Τα 5 φθηνότερα μικρά SUV

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

Opel Corsa-e VS MINI Cooper SE

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »