• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το Αudi A6 είναι το πιο «ησυχο» αυτοκίνητο που έχουμε μετρήσει ποτέ στο AutoΤρίτη κάτι που σε συνδυασμό με την ρύθμιση της ανάρτησής του εξασφαλίζουν κορυφαία επίπεδα άνεσης στον ανοιχτό δρόμο.

Oδική συμπεριφορά: Λιμουζίνα με χαρίσματα…

Διαβάστηκε από 27153 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/7/2019
 

Το νέο Audi A6 κερδίζει το στοίχημα μέσω της οδικής του συμπεριφοράς. Αυτό γιατί προσφέρει τις ανέσεις που μπορεί να αναζητήσει κανείς από το Α8, όμως την ίδια στιγμή είναι πιο ζωντανό και πιο ενδιαφέρον οδηγικά όσο ένα Α4. Για να επιτευχθεί αυτός ο χαρακτήρας έχουν επιστρατευθεί πολλά υποσυστήματα τα οποία μπορεί να «σηκώσει» η πλατφόρμα MLB evo που βασίζεται, με προεξάρχοντα το σύστημα τετρακίνησης quattro με κεντρικό διαφορικό που μπορεί να κλειδώσει το ποσοστό ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης, η ενεργητική τετραδιεύθυνση, η ρυθμιζόμενη ανάρτηση και η δομή της με 5 συνδέσμους εμπρός και πίσω. Το συντονισμό όλων των παραπάνω αναλαμβάνει το σύστημα ECP (Electronic Chassis Platform). Ο οδηγός μπορεί μέσω του συστήματος Drive Select να επέμβει σε κάποιο –μεγάλο- βαθμό στην διαμόρφωση του χαρακτήρα του την εκάστοτε στιγμή και ανάλογα με τις απαιτήσεις του.

Στην πράξη, η ανάρτηση διαχειρίζεται εξαιρετικά το βάρος και το μήκος του αμαξώματος προσφέροντας μνημειώδη σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες και απόλυτο έλεγχο και αμεσότητα σε πιο σφιχτές διαδρομές, ενώ την ίδια στιγμή απομονώνει κάθε ανωμαλία του δρόμου από την καμπίνα. Ταξιδεύεις πάνω σε ένα μαγικό χαλί που κρύβει τόσο τα χιλιόμετρα όσο και τις συνθήκες, με τους επιβάτες να απολαμβάνουν την κορυφαία άνεση και την ποιότητα κύλισης με τα χαμηλότερα επίπεδα παραγόμενου θορύβου που έχουμε μετρήσει ποτέ. Και αν λίγο πολύ τα παραπάνω τα περιμένεις από ένα αυτοκίνητο της Audi και της κατηγορίας γενικότερα, η αμεσότητα και η ευχάριστη συμπεριφορά του σε κλειστές στριφτερές διαδρομές σε αφήνει με το στόμα ανοιχτό. Εκεί, και παρά την μέτρια αίσθηση που λαμβάνεις από το τιμόνι, το Α6 θα στρίψει ιδιαίτερα γρήγορα και αποφασιστικά, παραμένοντας πεισματικά ουδέτερο και άμεσο ακόμα και στην υπερβολή του οδηγού του. Η τετραδιεύθυνση και η τετρακίνηση συνεργάζονται ιδανικά και σε συνδυασμό με την απόδοση και την αμεσότητα του κινητήρα μετατρέπουν το μακρύ και βαρύ Α6 σε ένα ευχάριστο σπορ σεντάν. Την ίδια στιγμή στο ύψος των περιστάσεων βρίσκονται και τα φρένα με 6πίστονες δαγκάνες, που ακινητοποιούν το Α6 από στάση σε μόλις 34, 6 μέτρα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ