Περισσότερο δίνει την αίσθηση ενός υψηλότερου A3 Sportback, παρά ενός SUV, με απόλυτο έλεγχο των κινήσεων, άφθονη πρόσφυση
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Περισσότερο δίνει την αίσθηση ενός υψηλότερου A3 Sportback, παρά ενός SUV, με απόλυτο έλεγχο των κινήσεων, άφθονη πρόσφυση

Οδική συμπεριφορά: Super σε κύλιση και ικανό σε στρίψιμο

163.725 Επισκέψεις στο άρθρο (24/7/2020)

Αν το Q3 σε κερδίσει με τη μία με την μέσα-έξω εικόνα του, η οδήγησή του θα σε κάνει να το λατρέψεις. Όχι δεν είναι το πιο σπορ SUV, αλλά ισορροπεί  αρμονικά ανάμεσα στην κορυφαία ποιότητα κύλισης και στην ικανή οδική συμπεριφορά. Χάρη στα αυξημένα μετατρόχια και στο ξεχειλωμένο μεταξόνιο, αλλά κυρίως χάρη στη νέα πλατφόρμα, πατάει μαεστρικά έχοντας μάλιστα και ένα οδηγοκεντρικό προφίλ. Προαιρετικά διατίθεται με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ (1.376 ευρώ), διευρύνοντας έτσι την εικόνα του προς όλες τις κατευθύνσεις (άνεση, οδική συμπεριφορά) μέσω και των επιπλέον ρυθμίσεων στο σύστημα παραμετροποίησης Drive Select (Efficient, Normal, Dynamic, Auto, Individual και off road). Eιδικά με το πρόγραμμα άνεσης και τα αντίστοιχα προσαρμοσμένα ελεγχόμενα αμορτισέρ, οι ανωμαλίες φιλτράρονται άριστα και η κύλιση είναι σπουδαία. Την ίδια στιγμή και χωρίς να είναι απαραίτητη η επιλογή της Dynamic λειτουργίας μπορεί να κινηθεί αποτελεσματικά και ευχάριστα ακόμη και σε ένα δρόμο γεμάτο στροφές με ουδέτερη συμπεριφορά και συγκρατημένη κλίση.

Στη σπορ ρύθμιση του συστήματος παραμετροποίησης η (έξτρα) ρυθμιζόμενη ανάρτηση σφίγγει περιορίζοντας την κλίση και την υποστροφική τάση στο όριο.

Στη σπορ ρύθμιση του συστήματος παραμετροποίησης η (έξτρα) ρυθμιζόμενη ανάρτηση σφίγγει περιορίζοντας την κλίση και την υποστροφική τάση στο όριο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Το καλό του οδηγικό πρόσωπο το δείχνει φυσικά με την σπορ ρύθμιση, όπου το ακριβές και προοδευτικό τιμόνι αποκτά περισσότερο βάρος και η ανάρτηση σφίγγει περιορίζοντας περισσότερο την κλίση και μειώνοντας την υποστροφική τάση στο όριο. Περισσότερο δίνει την αίσθηση ενός υψηλότερου A3 Sportback, παρά ενός SUV, με απόλυτο έλεγχο των κινήσεων, άφθονη πρόσφυση και έναν απόλυτα σταθερό πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων. Εκτός δρόμου  παρά τα 170 χλστ. από το έδαφος και το ειδικό πρόγράμμα λειτουργίας, η απουσία τετρακίνησης και τα ασφάλτινα ελαστικά βάζουν τα σχετικά όρια στα πολλά ζόρια.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD E-TRANSIT
NISSAN