Λεζάντα: Πολιτισμένος και ικανός ο 1,5 TFSI με τους 150 ίππους και τα 250 Nm ροπής, ενώ λόγω της mild hybrid φύσης του καταφέρνει να ικανοποιεί και σε κατανάλωση.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Λεζάντα: Πολιτισμένος και ικανός ο 1,5 TFSI με τους 150 ίππους και τα 250 Nm ροπής, ενώ λόγω της mild hybrid φύσης του καταφέρνει να ικανοποιεί και σε κατανάλωση.

Κινητήρας: Ικανοποιητικές επιδόσεις, OK σε κατανάλωση

163.726 Επισκέψεις στο άρθρο (24/7/2020)

Αν και ακουστικά δείχνει να πιέζεται, στην πράξη η δύναμη του 1,5 TFSI (150 ίπποι και 250 Nm ροπής) είναι επαρκής για να κινήσει το βάρους 1.495 κιλών νέο Q3 35 TFSI (0-100 σε 9,2 δλ, 60-100 σε 5,5 δλ και 80-120 σε 6,8 δλ.). Το καλύτερο πρόσωπό του ο κινητήρας το δείχνει στις μεσαίες στροφές με ικανά αποθέματα ροπής. Μια υποψία υστέρηση απόκρισης χαμηλά καλύπτεται αριστοτεχνικά από το 7τάχυτο S tronic, το οποίο  είναι γρήγορο και ομαλό, αλλά έχει μια τάση να ανεβάσει γρήγορα σχέσεις για καλύτερη οικονομία.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Η τελευταία επιτυγχάνεται ικανοποιητικά, με το σύστημα απενεργοποίησης των 2 από τους 4 κυλίνδρους και το ήπια υβριδικό σύστημα να κάνουν δουλειά και να πετυχαίνουν μια μείωση της τάξης του 1.5 λτ./100 χλμ. σε σχέση με το ίδιο, μη υβριδικό σύστημα. Έτσι η μέση κατανάλωση στα 8,5 λτ./100 χλμ., μπορεί να απέχει από τα 5,9 που υπόσχεται η Audi αλλά παραμένει σε πολύ καλά επίπεδα για την κατηγορία, σε συνδυασμό με τις επιδόσεις που προσφέρει και το βάρος του αυτοκινήτου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

SPRING SEAT
citroen